Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

Καλοκαιρινό pickup σε 4set

Με neg για opener!

Ένα από τα καλύτερα pickup το κάναμε με ένα φίλο σε ένα απ' τα νησιά που πήγα φέτος διακοπές.

Μπαίνουμε στο μπαρ, πετυχαίνουμε ένα 4set, τις κόβουμε για Αθηναίες και σκεφτόμαστε πως θα χωθούμε. Εκτός απ' το φίλο που ήξερε τα πολύ βασικά περί wingman κτλ. όλοι οι άλλοι απ' την παρέα ήταν AFC.  Το 4set είχε μέσα HB8.5 (ψηλό, μελαχρινό και ελαφρώς ψωνάρα), HB 8.5 (ξανθιά), HB8 και HB7.

Του λέω την ατάκα για opener που ήτανε neg. Μου λέει "Αν το πεις αυτό και μείνουμε πάνω από 5 λεπτά σου κερνάω ποτό!" Τελικά ξηλώθηκε γιατί η ατάκα ήταν η παρακάτω (και όντως για την περίπτωση αυτή ίσχυε).

Ξ: Καλησπέρα, να ρωτήσω κάτι, σήμερα βγήκατε όλες με τα νυχτικά σας; (neg)
HB8.5 ξανθό: Τι εννοείς; (γελάει)
Ξ: Να, εσύ φοράς το μπουρνούζι σου (όντως είχε ένα ροζ φόρεμα με τέτοια υφή, της λέω την ατάκα και της το πιάνω. Cocky funny εντελώς!), εσύ το νυχτικό σου (της το πιάνω) κι εσύ το νυχτικό σου με κάτι αστεράκια...τι είναι αυτά που έχει (επίσης της το πιάνω);
HB8.5 μελαχρινό, HB 7.5: (Γελάνε, το HB8 απορεί).
Φίλος: Εσύ μάλλον είσαι η μόνη με σοβαρό φόρεμα απόψε.
HB 8.5 ξανθό: Και τι έπρεπε να βάλουμε δηλαδή;
Ξ: Ε καλά δεν είπα να φορέσετε καμιά βραδινή τουαλέτα, σε νησί για διακοπές είστε. Αλλά τέλος πάντων κανένα μίνι ή καμιά φούστα κι από πάνω μια ωραία μπλουζίτσα. Ε, κάτι απλό.
HB 8.5 ξανθό: Οκ, θα το έχουμε υπόψη μας λοιπόν.
Ξ: Πάντως από το ντύσιμο δεν σας κόβω για ντόπιες. Σίγουρα από Αθήνα είστε (cold reading)

(Σημείωση: Το νησί έχει πολλούς ντόπιους και πολλές ντόπιες οπότε η ατάκα κολλούσε, μην την δοκιμάσετε σε καμιά Μύκονο!)

HB 8.5 μελαχρινό: Ναι, εσείς;
Ξ: Από Αθήνα.
(παύση 3", πάμε για cold reading να το σώσουμε)
Ξ: (προς το HB8) Εσύ πρέπει να είσαι πολύ ντροπαλή, δε βλέπω να μιλάς πολύ. (cold reading)
HB8: Εεε, ναι.. (κοκκινίζει και χαμογελάει αλλά σοβαρεύει γρήγορα).
Ξ: Βασικά από την μία πλευρά έχετε κάτσει οι πιο social κι από την άλλη οι πιο μαζεμένες! (cold reading. Όντως απ' τη μία πλευρά ήταν τα HB 8.5 που παραδόξως μιλούσαν περισσότερο, κι απ' την άλλη τα HB8 και HB 7.)
HB8.5 ξανθό: Ναι, είμαστε πιο κοινωνικές εμείς.
Φίλος: Και πως κι αποφασίσατε να έρθετε (insert όνομα νησιού here) ;
HB 8.5 μελαχρινό: Μας φιλοξενεί η (όνομα της HB 8.5 ξανθό) στο εξοχικό της.
HB 8.5 ξανθό: Ναι, έχω καταγωγή από εδώ. Και από τους δύο γονείς.
Ξ: (Λέω την σχέση μου με το νησί και που μένω κτλ).
Φίλος: Μου είπες το όνομα της φίλης σου οπότε πρέπει να συστηθούμε (εδώ συστηνόμαστε όλοι).
Ξ: (Προς το HB 8.5 ξανθό) Εσύ μοιάζεις πολύ με την (όνομα διάσημης)...δεν ξέρω αν στο έχουν πει.
HB8.5 ξανθό: Άντε πάλιιι! (γελάει) Ναι, μου το έχουν πει.
Ξ: Και πόσο θα κάτσετε;
HB 8.5 ξανθό: Αύριο φεύγουμε. Καθήσαμε μια εβδομάδα.
Ξ: Ααα, μάλιστα. Τελευταία μέρα δηλαδή...
HB 8.5 ξανθό: Ναι.
Ξ: Ωραία....από το 1 έως το 10 πόσο καλά περάσατε;
HB8: 9.
HB 8.5: Δέεεεκαααα! (χαμογελώντας)
HB 7: Δέκα!

Εν τω μεταξύ όση ώρα μιλάω με το ξανθό HB 8.5, ο φίλος μου (πιο ψηλός) μίλαγε με το HB 8.5 που ήταν 1.80 αλλά μαζί με τα τακούνια πήγαινε στο 1.90 οπότε μου έριχνε σχεδόν μισό κεφάλι (αλλά για αυτόν ήταν ότι πρέπει.)

Ξ: Με τι ασχολείστε;
(Εδώ λέμε ο καθένας με τι ασχολείται, ερωτήσεις περί των επαγγελμάτων κτλ. κτλ. Η κουβέντα παίρνει κάνα δεκάλεπτο. Σε κάποια φάση το HB7 βγαίνει έξω για να μιλήσει στο κινητό του. Όταν μετά από 10 λεπτά γυρνάει στην παρέα...)

Ξ: Σε βλέπω ανήσυχη, κάτι σου συμβαίνει...
HB7: Ε, διάφορα...
Ξ: Κάποιος πρέπει να σε βασανίζει απ' ότι έχω καταλάβει (cold reading)
HB7: Ναι, ας το πούμε έτσι.
Ξ: Ε, διακοπές είσαι, μη μασάς. Πες του να σταματήσει να ζηλεύει γιατί αύριο γυρνάς.
HB7: Βασικά δεν έχει λόγο να ζηλεύει γιατί είναι πλέον πρώην, οπότε...
Ξ: Αααα, μάλιστα. Έτσι εξηγείται! Κάτι μου λέει ότι θα ζήλεψε και που θα έρθεις εδώ με τις φίλες σου.
HB7: Μέσα έπεσες και σε αυτό!
Ξ: Κακό πράμα η ζήλια. Μη μου πείτε ότι και οι δικοί σας ζηλεύουν έτσι! (το HB 8.5 μελαχρινό μίλαγε με το φίλο μου, οπότε απάντησαν οι άλλες δύο)
HB 8.5: Εμένα δε ζηλεύει...μια χαρά.
HB8: Κι εγώ είμαι ΟΚ σε αυτό.

Κάπως έτσι ψάρεψα αν είχαν γκόμενο. Όχι κι η πλέον ενδεδειγμένη μέθοδος αλλά δούλεψε.

Από εκεί και πέρα η κουβέντα δεν έχει καν νόημα να πω πως εξελίχθηκε. Μίλησα λίγο με το HB7 που ήταν το μόνο free, ανταλλάξαμε Facebook με αυτήν και το HB 8.5 και ο φίλος μου αντάλλαξε τηλέφωνο και Facebook με το HB 8.5. Κάνοντάς την add το ίδιο βράδυ είδε ότι και αυτή έχει γκόμενο, δηλαδή με άλλα λόγια κατά 3/4 η παρέα ήταν πιασμένη. Εν τω μεταξύ και ο φίλος μου είχε γκόμενα. Πάντως δεν του έκατσε κάτι παράνομο γιατί η κοπελιά δεν ψηνόταν (και φυσικά την δικαιολογούμε απόλυτα και της δίνουμε +1 που δεν έκανε τον δικό της Τάρανδο).

Μετά από αυτή την εμπειρία, έμαθα να μπαίνω σε 4set πολύ πιο φορτσάτος. Αλλά όπως έχει πει κι ο τρισμέγιστος Αποστόλης Ζαρχανής "Από 4 και πάνω θες Wingman". Ισχύει.

3 σχόλια: