Δευτέρα, 10 Σεπτεμβρίου 2012

Να χωθώ?: Επεισόδιο 1 (30, HB 7.5)

Άλλη μία 30άρα που έμεινε "στο ράφι".

Από σήμερα ξεκινάμε στο blog μια νέα ενότητα στην οποία θα ψηφίζετε στο κάτω μέρος σε σχόλιο, το αν θα πρέπει να χωθώ σε μια συγκεκριμένη γκόμενα ή όχι. Κάτι σαν...τα τηλεπαιχνίδια ένα πράμα.

Ο λόγος που βγάζω τις γκόμενες αυτές στη σέντρα είναι γιατί δεν είναι σιγουράκια. Είναι περιπτώσεις που δεν ξέρω αν κάνουν για μένα και θέλω να πάρω και μια δεύτερη γνώμη. Επίσης να πω ότι θα τηρήσω το απόρρητο του blog και όπως έχω κάνει μέχρι σήμερα έτσι και στο μέλλον, δεν πρόκειται ποτέ να αναφερθώ σε αναγνώστριες ή σε κονέ που μου έχουν κάνει αναγνώστες. Γιατί επειδή ξέρω ότι οι 5-6 που με γνωρίζετε είστε εχέμυθοι, έτσι κι εγώ αντίστοιχα είμαι τάφος (ελπίζω πάντοτε μεταφορικά γιατί αν ανακαλυφθώ θα γίνω...κυριολεκτικά).

Πάμε λοιπόν να δούμε παρέα την πρώτη περίπτωση. Ωπ, εδώ πάει μεσότιτλος.

30άρα από τον ξάδερφο
Ένας πρώτος ξάδερφός μου έχει σχέση εδώ και 3 χρόνια. Είναι αρραβωνιασμένος με μια γκόμενα που είναι πραγματική μουνοπηγή. Λόγω του ότι είμαστε σόι και γνωρίζομαστε καιρό, με συμπαθεί και μου έχει κάνει πολλά κονέ. Ένα από αυτά έγινε κι αυτό το καλοκαίρι, όταν έφερε στο νησί μια φίλη της. Ετών 30, ξανθό, αδύνατο HB 7.5. Κανονίζουμε όλη η παρέα για ποτό σε ένα bar του νησιού και εκεί μου την συστήνει.

Από την αρχή ήξερα ότι θα διαβάσω βουλωμένο γράμμα. Το νέτο όπως και η μνηστή του ξαδέρφου μου είναι από τα βόρεια προάστεια. Οκ, δεν είναι και τόοοσο καβαλημένες, αλλά δεν τις λες και κορίτσια της διπλανής πόρτας. Πίνουμε το ποτάκι μας κι ενώ ο ξάδερφος μιλάει με τη δικιά του, εγώ πιάνω την κουβέντα με το target.
Ξ: Τι λέει, πως γνωρίζεστε;
HB 7.5: Από το σχολείο, ήμασταν συμμαθήτριες.
Ξ: Ααα, μάλιστα. Ποια ήταν η καλή και ποια η κακιά μαθήτρια (cocky funny).
HB 7.5: Εγώ ήμουν η κακιά (σατανικό γέλιο!)
Ξ: Το 'ξερα ότι θα το 'λεγες! Και ποια είχε τις περισσότερες επιτυχίες στους άντρες;
HB 7.5: (Γελάνε και οι δύο! Δείχνει την φίλη της)
Ξ: Ναι, ε;
HB 7.5: Ναι, ήμουν το ασχημόπαπο εγώ. Είχα πολλά σπυράκια, γυαλιά κτλ. Έφτιαξα όμως με τον χρόνο, έκανα εγχείριση στα μάτια πριν λίγα χρόνια και είμαι κομπλέ.

Η κουβέντα συνέχισε στο "Με τι ασχολείσαι", οπότε είπαμε και οι δύο για δουλειές. Μετά της κάνω cold reading.

Ξ: Πάντως φαίνεσαι ήρεμος χαρακτήρας. Πρέπει να είσαι ζώδιο τ.. (λέω εδώ μια κατηγορία ζωδίων).
HB 7.5: Ναι, που το κατάλαβες; (χαμογελάει)
Ξ: Ε, φαίνεσαι! Τι ζώδιο είσαι;
HB 7.5: (Μου λέει). Εσύ;
Ξ: Της λέω!
HB 7.5: (Σχολιάζει επί του ζωδίου)
Ξ: (Σχολιάζω κι εγώ και της λέω κάποια στοιχεία για τον χαρακτήρα της)

Εδώ βοήθησε πολύ η εμπειρία που έχω με τα ζώδια (9 από τα 12 έχουν πέσει στα χέρια μου), οπότε άρχισε να αισθάνεται ότι έχει κοινά σημεία μαζί μου. Της έκανα ένα ψυχολογικό τεστ κι έγινε αλοιφή. Από εκεί και πέρα, όποτε μου μίλαγε με ακουμπούσε διακριτικά με τα χέρια της.

Περάσαμε 3 ώρες στο bar, η βραδιά τελείωσε, όταν χαιρετηθήκαμε έτρεξε να με φιλήσει πρώτη σταυρωτά και την επόμενη μέρα κανονίσαμε να πάμε σε ένα beach bar. Εκεί αρχίσαμε να συζητάμε για διάφορα, μου πέταγε κάτι σπόντες, αλλά αυτό που με χάλασε ήταν ότι άρχισε να δείχνει σημάδια ψώνιου. Με ατάκες του στυλ "Εννοείται ότι εμείς τραβάμε τις καλύτερες φωτογραφίες για το Facebook" και όταν κοιτούσα το προφίλ της απ' το κινητό την είδα να ποζάρει κάνοντας σαν το ψάρι. Το προφίλ της έχει 3-4 τέτοιες ψωνίστικες photos, ευτυχώς οι υπόλοιπες είναι normal. Αλλά σκέφτομαι "Ρε πούστη, 30 πήγες, ακόμα να σοβαρευτείς; 18άρα είσαι;"

Η τρίτη μέρα ήταν και η τελευταία μου στο νησί αφού την άλλη μέρα έφευγα. Πήγαμε λοιπόν σε club, αυτή τη φορά μικρότερη παρέα (4άδα). Χορέψαμε αρκετά...κοντά κι εκεί την είδα να ψήνεται.Βέβαια εδώ έχουμε κι ένα άλλο θέμα. Ενώ εγώ ήμουν ο μόνος που είχα γίνει ράκος απ' το ξενύχτι και υπολόγιζα να φύγουμε κατά τις 4, ο ξάδερφος με τη δικιά του ήταν σε ντεμί κατάσταση ("ότι θέλετε") κι αυτή ήθελε να το τραβήξουμε μέχρι το πρωί. Από το "Ας κάτσουμε λίγο ακόμα" φτάσαμε στο "Θέλω να δω την ανατολή του ήλιου" ώσπου την κοπανίσαμε απ' το club στις 6 και πήγαμε στο εξοχικό μου να την δούμε! Και να σου το DHV το τρελό και "τι ωραίο εξοχικό έχεις" και κάτι τέτοια (όντως έχω τεράστιο εξοχικό και σε καλό νησί οπότε δεν έχω παράπονο. Απλά το value είναι για τις διακοπές και μόνο για εκεί, δηλαδή 2-3 εβδομάδες το χρόνο!). Μυθική σπόντα: "Ωραίο κρεβάτι έχεις" (και μου δείχνει το διπλό κρεβάτι γελώντας πάλι με το σατανικό της ψωνίστικο χαμόγελο!)

Μετά απ' όλα αυτά...έπεσα τέζα. Τουλάχιστον στο τέλος ανταλλάξαμε τηλέφωνα με συνοπτικές διαδικασίες με στόχο να τα πούμε στην Αθήνα.

Back in Athens
Όταν γύρισα Αθήνα πρώτος, με πήρε τηλέφωνο μετά από 2 μέρες να με ρωτήσει δήθεν "Τι λέει η Αθήνα" κτλ. Μιλήσαμε κάπου 10 λεπτά. Σημείωση. Δεν την έχω πάρει ποτέ τηλέφωνο και δεν της έχω στείλει μήνυμα. Αυτό από μόνο του είναι ένα σημάδι ότι "Το σκέφτομαι" και "Ίσως να μην ψήνομαι". Θέλετε λόγω ηλικίας; Λόγω ψώνιου; Δε ξέρω. Πάντως σίγουρα θα το έχει εκλάβει λίιιγο αρνητικά.


Περνάει ο καιρός και πριν από κάτι μέρες είχε γιορτή ένας φίλος. Μας βγάζει έξω για ποτό σε ένα χαλαρό μπαρ. Ε κι εκεί σκάει απ' το πουθενά κι αυτή!

HB 7.5: Δεν το πιστεύω! Κι εσύ εδώ;
Ξ: Καλά είναι δυνατόν; Όπου κι αν πηγαίνω εσένα θα βλέπω; (neg)
HB 7.5: (Γελάει και λέει στο φίλο μου) Καλά, από που γνωρίζεστε;
Φίλος: Ήταν ο μεγαλύτερος celebrity του σχολείου που έκανε τα κοριτσάκια να παραμιλάνε (μου έκανε και DHV χωρίς να το ξέρει!)
Ξ: Εσύ από που τον ξέρεις;
HB7.5: Ήμασταν μαζί στη σχολή! Μικρός που είναι ο κόσμος, ε;

Το βράδυ εκείνο μιλήσαμε για διάφορα θέματα, αλλά δεν το πήγα στα γκομενικά. Ήξερα όμως από τις διακοπές ότι ήταν ελεύθερη εδώ και μήνες. Πάλι όταν μου μίλαγε με άγγιζε διακριτικά. Όταν πήγε η ώρα αργά, εκεί ευτυχώς ήμουνα με το αμάξι, αυτή με το δικό της, οπότε...μπορούσα να ξεκουμπιστώ νωρίτερα και να γυρίσω σπίτι να κάνω καμιά δουλειά για την εταιρεία και να τεζάρω νωρίτερα. Αλλά αυτή μου πετάει το κλασικό "Κάτσε μωρέ λίγο ακόμα, μη φύγεις από τώρα" (που είναι και IOI).

Να χωθώ?
Τα γούστα μου είναι HB 8-10. Η τύπισσα είναι μια περίπτωση που "μυρίζομαι" ότι δεν θα πάει καλά. Κι αυτό γιατί όσο κι αν έχει δείξει μικρά σημάδια ενδιαφέροντος δεν με έχει πείσει ότι κάνει για σπίτι. Παρότι είναι HB 7.5 για τα δικά μου προσωπικά γούστα ως σύνολο θα μπορούσε να πέσει και στο HB7.

Δε ξέρω γιατί, ίσως επειδή από τα ξενύχτια οι ρυτίδες κάνουν "party" στο πρόσωπό της. Αν ήμουνα 40 θα σκεφτόμουνα πιο εύκολα να χωθώ. Αλλά είμαι 28. Οπότε λίγο η εμφάνιση που ψιλοχάνει, λίγο τα σημάδια ψώνιου, λίγο η ηλικία, όλα αυτά με κάνουν να το σκέφτομαι και να μένω αμετακίνητος. Μήπως τελικά έχω υψηλές απαιτήσεις; Μήπως όλοι μας έχουμε; Το τελευταίο επίσης που σκέφτομαι είναι ότι αν κάνω κάτι, πάρω αυτό που θέλω και μετά από κάνα μήνα την χωρίσω, μετά η μνηστή του ξαδέρφου μου θα μου κρατάει μούτρα και δεν θα μου ξανακάνει εύκολα κονέ.

Να χωθώ ή όχι?