Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Να χωθώ?: Επεισόδιο 3 (22, HB7.5)

Αυτό κι αν ψήνεται.

Αυτή η περίπτωση με έχει απασχολήσει ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα και ομολογώ ότι είμαι μαλάκας που την άφησα για λίγο λάσκα και δεν χώθηκα.

Είναι χωρισμένη από τον Ιούνιο. Σε καμία περίπτωση δεν με φτιάχνει όσο το HB9 του Επεισοδίου Νο.2. Αλλά και μόνο που δουλεύουν στην ίδια εταιρεία, η πρώτη θα τσιτώσει πιστεύω. Έστω λιγουλάκι. Η σημερινή μας περίπτωση είναι ένα μελαχρινό με ωραίο σώμα. Στην ηλικία των 22 ετών είναι λίιιγο πιο ώριμη από την προηγούμενη που συζητάγαμε (ξέρω ρε μαλάκες, από 24-25 και πάνω μου έχετε πει να κοιτάω. Δε φταίω που έχω τον πιπινομαγνήτη).


Έχουμε και λέμε λοιπόν. Μιλάμε για μια καινούργια στην εταιρεία που έχει έρθει εδώ και ενάμιση μήνα περίπου. Είναι 22άρα, HB8. Την πρώτη φορά που βγήκαμε για ποτό με τους συναδέλφους με είχε από κοντά. Κι αρχίσανε τα IOI. Και "τι ωραία δουλειά που κάνεις" και "μου αρέσουν οι ασχολίες σου" κάτι τέτοια. Σε φάση να μιλάει 60% σε μένα και 40%...σε όλους τους άλλους μαζί.

Φύγαμε διακοπές ξεχωριστά, χαθήκαμε, την μία εγώ άδεια, την άλλη αυτή, και μετά ήρθε η ώρα της επανένωσης. Εν τω μεταξύ η ίδια δεν έχει δείξει να σκίζεται πατώκορφα για τη δουλειά της. Την έχω κόψει λίγο χαλαρή. Δηλαδή και να γίνει κάτι στ'@@ μας. Πότε είναι με το τσιγάρο, πότε να μιλάει στο τηλεφωνάκι και τέτοια. Επίσης έχει το αρνητικό ότι προέρχεται από περιοχή με φουλ ψώνια. Δεν μιλάει σαν ψώνιο, αλλά έχει τον "αέρα" του ψώνιου. Πραγματικά δεν ξέρω πως να το χαρακτηρίσω αυτό. Αλλά ως "χημεία" δείχνουμε να δένουμε αρκετά. Και είναι φυσικά και αρκετά πιο ώριμη απ' την προηγούμενη πιτσιρίκα.

Πάμε για καφέ;
Σχολάμε από την εταιρεία και -guess what- είπαμε να συνεχίσουμε το project σε κοντινό cafe, πιο χαλαρά. Δέχτηκε. Κι εκεί λοιπόν ενώ δουλεύαμε αρχίζει τα "Μου αρέσει ο τρόπος που μιλάς", "Ωραία τα λες, συμφωνώ" και να σκάει χαμόγελο κτλ. Βέβαια η δουλειά έπρεπε να γίνει κι εγώ συγκρατιόμουνα. Τα IOI πέφτανε, γύρω μας φουλ κόσμος, κι η φάση δεν κολλούσε με την καμία για φιλί.

Οπότε τι πρότεινα εκεί; Φυσικά να πάμε μετά για ποτό! Σκέφτηκα "Αφού γουστάρει, αφήνουμε την δουλειά στο αυτοκίνητο και πάμε να πούμε τα δικά μας". Για κακή μου τύχη όμως θα έπρεπε την επόμενη μέρα να φύγει εκτός Αθήνας γιατί είχε μια οικογενειακή υποχρέωση με μια ξαδέρφη της που βάφτιζε το παιδάκι της. Και θα μαζευόντουσαν σόγια κτλ. για 2-3 μέρες οπότε εκείνο το βράδυ έπρεπε να ετοιμάσει βαλίτσα κτλ. Μου είπε όμως "Να κανονίσουμε μέσα στην εβδομάδα". ΦΤΟΥ! Αν το φαγητό κρυώσει λένε...

Κι εδώ λοιπόν φτάνουμε στο επίμαχο σημείο. Το να κανονίσουμε. Της είπα λοιπόν σήμερα το πρωί στην εταιρεία για το αν μπορεί μέσα στην εβδομάδα. Επειδή πηγαίνει γυμναστήριο κάποιες μέρες, μου έδωσε δύο συγκεκριμένες μέρες επιλογή (με έβαλε και στο frame της, καλός μαλάκας). Τεσπά, επέλεξα την μία μέρα και μου λέει "Οκ, μιλάμε για τότε".

Ερώτηση: Αφού το νέτο γουστάρει, γιατί δεν λέει κατευθείαν "Τάδε μέρα, τάδε ώρα"; Θα μου πείτε "Ρε μαλάκα αφού την βλέπεις κάθε μέρα" Δεκτό. Απλά την είδα λίιιγο πιο χαλαρή από τις άλλες φορές. Εκτός πια κι αν στα βαφτίσια, πέσανε....παστίτσια.

2η ερώτηση: Γουστάρω περισσότερο σαν εμφάνιση την μικρή (που παίζει αλλού, με τον χλιμίτζουρα) παρά την μεγάλη. Και βέβαια, αν γίνει κάτι με την μεγάλη, το HB 7.5, χάνω αυτομάτως και το HB 9. Εκτός πια...κι αν το κρατήσω κρυφό παντού και δεν διαρρεύσει. Που εγώ πιστεύω ότι μόνο το γαμημένο Facebook να βάλουμε στη μέση (δεν θα δηλώσω Σχέση, αλλά μόνο από τα Likes και τα Comments) όλο και κάτι θα ψιλιαστεί η μικρή.

3η ερώτηση: Συνεχίζω να είμαι μπερδεμένος. Όσο γκομενάρα κι αν είναι η μικρή, ανησυχώ για το αν μπορεί να ανταπεξέλθει σε αυτά που ψάχνω. Δηλαδή οκ, δεν είμαι σε φάση για να παίζω για πολύ ακόμα. Αλλά αυτή αντί για 20 μοιάζει με...Λύκειο. Και όσο κι αν θέλει μόνιμη σχέση, δεν ξέρω καν αν είναι σε φάση να κρατήσει οικογένεια (πιθανότατα όχι) ή αν θα είναι έστω σε 3-4 χρόνια από τώρα (επίσης πιθανότατα όχι, και δεν ξέρω αν θα μπορεί και σε περισσότερα. Δείχνει ικανή να μάθει αλλά δεν δείχνει να έχει ταλέντο στην ωριμότητα).

Όσο για την σημερινή περίπτωση που ανέλυσα, με ανησυχεί το τσιγαράκι, με ανησυχεί το υφάκι, δε γουστάρω που στις photos είναι τίγκα στους άντρες και παίρνει κάτι ψωνίστικες εκφράσεις, δε γουστάρω την Κηφησιά και την Ν. Ερυθραία (είμαι προκατειλειμένος και δε σηκώνω μύγα), ε τι διάολο; Κρατάω το ότι με γουστάρει τρελά, τουλάχιστον με όσα έχω δει μέχρι τώρα, είναι συμπαθητική, είναι ευχάριστη και χαμογελαστή, οκ, αρκούνε όλα αυτά;

Γενικά είμαι πολύ μπερδεμένος. Δηλαδή σκέφτομαι να πάω direct στη μικρή κι αν δεν κάτσει να πάω στη μεγάλη. Καλά το τι κουτσομπολιό έχει να πέσει στη δουλειά, είτε γίνει, είτε δεν γίνει κάτι...δεν με ξεπλένει ούτε το Αιγαίο Πέλαγος. Οπότε το ερώτημα για την σημερινή είναι γνωστό:

Να χωθώ?

Το αποτέλεσμα
Τελικά βγήκαμε για ποτό αργά κι εκεί διαπίστωσα ότι η γκόμενα δεν είναι για να κάνεις κάτι σοβαρό.

Μίλαγε σε φάση "Ρε φίλε", ήταν λίγο μαγκάκι, κοινώς ήταν fail. Το σημαντικότερο μειονέκτημά της όμως ήταν ότι είναι "ψώνιο". Και μου το είπε κιόλας. Οπότε το παραμύθι τελείωσε. Μόλις το ακούσω ξενερώνω μέχρι το κόκκαλο.

Κι επειδή είμαι σε σοβαρή φάση και ξέρω ότι το συγκεκριμένο νέτο δεν είναι για μένα, πάμε γι' άλλα.

11 σχόλια:

  1. Φίλε ξενέρωτε είμαι κι εγώ στην ίδια φάση με σένα. Συναντάω παλιά συμμαθήτρια τον ιούνιο σε reunion, χανόμαστε μέχρι τον 15αύγουστο όπου τυχαίνει και βγαίνουμε για καφέ με παρέα, και στα καπάκια την επόμενη μέρα μας καλεί όλους σπίτι της για φαγητό. Γενικά υπήρχε "κλίμα" μεταξύ μας, κάτι το οποίο μου το επιβεβαίωσε και η παρέα όταν φύγαμε. Κάποια μέρα μετά της έστειλα μύνημα να πάμε για ποτό και η απάντηση που πήρα ήταν "βλέπουμε, το μιλάμε!". Μετά από μέρες, 2ο μήνυμα και παίρνω απάντηση ότι λείπει στο χωριό της και θα μιλήσουμε μόλις γυρίσει...
    Αυτή η κοπελία, φίλε ξενέρωτε, γιατί δεν κάνει την παραμικρή κίνηση αν και εφόσον υπάρχει "κάτι" στην ατμόσφαιρα?
    Χθές της έστειλα στο φουμπου και μου είπε να συναντιθούμε, και μέχρι εκεί... Δεν μπορώ να καταλάβω την ψυχολογία της...
    Να χωθώ?


    ΥΓ: Γνώμη μου να την πέσεις σ'αυτήν με το μεγαλύτερο στήθος :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε καμία από τις τρεις.

    σταμάτα να συμβιβάζεσαι..η πρώτη και η τρίτη δεν είναι περιπτώσεις που θα κοιτούσες αν δεν σου έδιναν σημασία,στην δεύτερη κάτι σε χαλάει..μην μαλακίζεσαι..ειδικά σε θέματα δουλειάς.δεν έχει να κάνει με το αν θα έχεις εσύ θέμα ή όχι με την δουλειά σου λόγο του ότι είσαι ανώτερός τους.έχει να κάνει ότι στα επαγγελματικά σου οφείλεις να είσαι επαγγελματίας..

    βασικά γενικά στο λέω.φαντάζομαι τι θα πεις αν απαντήσεις γιατί έχεις γίνει λίγο εριστικός τελευταία..θέλεις τόσο πολύ να κάνεις σχέση που ΣΥΜΒΙΒΑΖΕΣΑΙ με αυτές που σε επιλέγουν και όχι με αυτές που επιλέγεις εσύ.για μένα το πιο σωστό σε αυτά τα θέματα όταν φτάνεις σε τέτοιο στάδιο απλά κάνεις ένα βήμα πίσω,παίρνεις μια βαθιά ανάσα και επαναπροσδιορίζεις τα θέλω σου.και αν σου αρέσει κάποια λίγο παραπάνω δεν θα σου πέσει ο κώλος να της πεις 2-3 φορές να βγείτε και να την "κυνηγήσεις" λίγο παραπάνω.σταμάτα να συμβιβάζεσαι!!

    ΥΓ.έχω βαρεθεί να λες στα μισά μηνύματα που σου γράφουν "στείλε μέιλ".στα δικά μου τα μέιλ γιατί δεν απαντάς;;;


    Jo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Delis: Δεν είσαι παρόμοια περίπτωση. Πολύ απλά δεν κάνεις το απλό. Θα ρωτήσεις "Τι θα κάνεις αυτές τις μέρες?" Σου απαντάει "Τάδε μέρα αυτό, τις άλλες τίποτα". Τις λες "Οκ, τάδε μέρα το βραδάκι θα περάσω να σε πάρω για ποτό". ΔΕΝ ΡΩΤΑΣ. Τα έχουμε πει αυτά. Αν σου πει "Θα δούμε" της λες "Δεν είπα "θα δούμε", είπα τάδε μέρα τάδε ώρα θα κανονίσουμε. Αν δεν θέλεις άστο δεν έχει νόημα" και φεύγεις. ΞΕΡΑ. Μα και μου δεν έχει. Όταν θα το κάνετε ΟΛΟΙ ΣΑΣ και θα σταματήσετε να είστε μουνάκηδες τότε θα ξυπνήσουν οι ξενέρωτες και θα σταματήσουν να είναι. Και ξέρετε πόσες φορές έχω κάνει το λάθος σας? ΟΥΥΥ...τουλάχιστον 50 στη ζωή μου. Μέχρι που μου το είπανε κι εμένα οι pickup artists. Είχα καλούς δασκάλους. Μαλάκες αλλά καλούς.

    @Jo
    1)Για πες μου, ο Ευαγγελάτος με τη Στεφανίδου, ο Κουρκούλης με την Κελεκίδου, ο Λιάγκας με τη Σκορδά και τόοοοοοοοοοοοοοοοοοοσοι άλλοι που τα φτιάξανε απ' το χώρο της δουλειάς τους ήτανε μαλάκες? Άλλοι τα φτιάχνουν απ' το σχολείο, άλλοι απ' τις σχολές κι άλλοι απ' τις δουλειές. SO FUCKING WHAT?

    Είπαμε, δεν κινδυνεύει η θέση μου. Το μόνο που θα με ανησυχούσε είναι η απόδοση της εταιρείας. Σαφώς το ότι η περίπτωση Νο.2 βγάζει πολύ δουλειά είναι το μόνο που με ανησυχεί. Γι' αυτό και προσπαθώ να το πάω light και δεν "χώνομαι" παρά μόνο εκεί που με παίρνει

    2)Για την περίπτωση Νο.2 ήδη έφαγα ένα άκυρο και θα τα γράψω, απλά ψάχνω να βρω πως θα γίνει να πάει η είδηση στην κορυφή για να την διαβάσετε. Πρέπει να "κλείσει" η υπόθεση. Και κάτι αλλο jo. Πέρυσι με μία 19άρα, HB 7.5, 2 μήνες, ερωτεύτηκα. Δεν πάει να πει ότι επειδή θέλω HB8-10 ότι δεν θα πάω και με το 7.5. Απλά ο χαρακτήρας του ψώνιου με χαλάει πάνω απ' όλα. Το λογικό είναι όταν χωρίσει να χωθώ. Κι αν τότε είμαι με άλλη...let it be. Δεν θα σκάσουμε.

    3)Άσε τα παραμύθια ρε :-P Έχω απαντήσει σε όλα τα email σου κι έχεις να στείλεις κάνα δίμηνο. Κανε με Follow στο Twitter να μιλαμε απο εκει γιατι στο Facebook εχω τα γωνστά θέματα. Επίσης ξαναστείλε email να κανονίσουμε.

    Επίσης όποιος προσφέρεται να δώσει την ταυτότητά του για να με επαναφέρουν στο Facebook απ' το Ban, θυμίζω ότι πληρώνω 100 ευρώ για την εξυπηρέτηση. email στο ksenerotes@gmail.com (αν είστε εκτός Αθήνας τα βάζω με κατάθεση). Το Facebook δεν σας κανει τιποτα γιατι μονο σε όσους γίνουν Ban ζητάει ταυτότητα και την κρατάει απλά για το αρχείο του. This.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ρε καρδιά μου.δεν έχει να κάνει τόσο με το ότι είναι από τον χώρο εργασία σου.έχει να κάνει με το ότι ΔΕΝ ΤΙΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.(και δεν το λέω με την έννοια το ΗΒ.από τα γραφόμενα σου δεν φαίνεται να σου κάνουν "κλικ" απλά φαίνεται ότι ασχολήσε για να ασχολήσε)τις έδωσες σημασία γιατί σου έδωσαν σημασία.ακόμα και στο Νο2 που φαίνεται ότι σε ενδιαφέρει περισσότερο,κάτι σε χαλάει..

    σαφώς και παίζει να γνωρίσεις κάποιον και από την δουλειά.γενικά θα γνωρίσεις κάποιον εκεί που κινείσαι και δεδομένο ότι οι περισσότεροι περνάμε το 1/3 της ημέρας μας στην δουλειά είναι πολύ πιο πιθανό.απλά αν είναι να κάνεις την "μαλακία" εκεί που δουλεύεις κάν'την για κάποια που πραγματικά θα θες.γιατί στην δουλειά δεν θα έχεις τις ίδιες ευκαιρίες που θα έχεις πχ μέσα από κοινωνικό κύκλο(ή όπως το λες τέλος πάντων) γιατί αν έρθουν 5-6 κοπέλες και την πέσεις στις 3 από αυτές θα χαρακτηριστείς πέφτουλας και θα χάσεις το επαγγελματικό σου κύρος.
    για αυτό σου λέω ότι η άποψη μου είναι να μην κάνεις τίποτα από την στιγμή που καμιά από τις δύο δεν σου κάνω κάτι παραπάνω..γιατί μπορεί να έρθει αύριο μια τρίτη που θα σου το κάνει αυτό το κάτι παραπάνω και θα σκαλώνεις..

    και δεν έχεις απαντήσει στο μειλ..twitter δεν έχω.εδώ από το φέιςμπουκ προσπαθώ να ανεξαρτητοποιηθώ και δεν τα καταφέρνω.δεν προκειται να πλέξω και με twitter.θα σου ξαναστείλω μέιλ.θέλω να μου εξηγήσεις και αυτό που λες με τις πόρτες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σε μένα πήγαινε αυτό; αν ναι το μαιλ απο το οποιο σου έστειλα είναι αυτό που χρησιμοποιώ για μσν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φαντάζομαι θα μας ενημερώσεις αν βγήκατε ή όχι.. Και δεν έχω καταλάβει.. ψάχνεις για σχέση, ή θες κάθε βδομάδα και διαφορετική??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λοιπόν αφεντικό ας κάνουμε μια ανακεφαλαίωση:όσο για την 30άρα από την στιγμή που δεν θα πας για κανένα λούτσο,ασ'το καλύτερα(και με το φόβο ότι θα στερέψει η πηγή που λέγαμε φυσικά).
    Τώρα όσο για τα άλλα τα δυνατά νέτα.Από τα γραφόμενα σου,για να είμαστε ειλικρινείς,πιο πολύ σε ψήνει η μικρούλα(παρότι έχει σχέση).Οπότε το σκεπτικό είναι να την ψήσεις λίγο ακόμα(όσο πάει δηλαδή),να πάτε και καλά σπίτι σου για ταινία και να κάνεις πέσιμο σαν κύριος, λέγοντας της παράλληλα ότι ξέρεις ότι έχει σχέση κτλ κτλ.
    Τώρα αν δεν σου κάτσει και πάς στην άλλη ενδέχεται να γίνει ντόρος(η μαλακία με τις σχέσεις από το εργασιακό περιβάλλον)
    Από την άλλη πλευρά η άλλη είναι πιο ώριμη αλλά...το όλο στυλάκι της φαίνεται να σε χαλάει.
    Βασικά είναι δίκοπο μαχαίρι γιατί αν την πέσεις στη μία μετά θα κάνει πολύ μπαμ να την πέσεις και στην άλλη.Τελικά πρέπει να τα ζυγίσεις και να αποφασίσεις.

    Υ.Γ. 1:μην ακούς τι σου λένε για τις σχέσεις σε εργασιακό περιβάλλον.Αν είσαι διακριτικός όλα γίνονται.

    Υ.Γ. 2:εγώ στη θέση σου θα πήγαινα για την μικρή.Σου αρέσει πιο πολύ και όσο για τα θέματα ωριμότητας που λες ότι έχει take your chances!

    last tip:πρόσεξε μήπως σου κάνουν τα "γλυκά ματάκια' για να εξασφαλίσουν τίποτα εύνοια κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ξενέρωτε γειά σου και πάλι. Τελικά βγήκα με την κοπέλα και θέλω για άλλη μία φορά τη γνώμη σου.
    Μιλάγαμε 4 ώρες, πολύ ωραίο κλίμα, χαχαχα χουχουχου, περί ανέμων και υδάτων, λίγο kino, ενδιαφέρουσα συζήτηση και από μέρους μου και από μέρους της. Κάποια στιγμή λοιπόν φτάνουμε και στα ερωτικά. Μου λέει ότι είναι μόνη της και θα ήθελε να βρεί ένα καλό παιδί, με δουλειά (κτλ κλασικά που θέλουν) και ότι είχε μπλέξει στο παρελθόν με περίεργους τύπους ("μαλάκες" όπως τους χαρακτήρισε) και τέτοια. Χαζός δεν είμαι, φαινόταν που το πήγαινε. Τέλος πάντων, τελειώνουμε, κερνάω, και στην έξοδο του μαγαζιού λέω ή τώρα ή ποτέ, και κάνω κίνηση να τη φιλήσω. Εκείνη γύρισε το κεφάλι στην άλλη μεριά. Της λέω κι εγώ "ok (όνομα) καλό βράδυ, τα λέμε." Και φύγαμε. Είχε έρθει με δικό της αμάξι.
    Όλη μου η παρέα υποστηρίζει ότι πρέπει να της ξαναστείλω γιατί μάλλον δεν ήθελε να κάνει κάτι από την πρώτη φορά, και ότι αν δεν ήθελε από την αρχή, δεν θα δεχόταν τόσο εύκολα να βγούμε οι 2 μας. Εγώ, λέω να μην κάνω τίπτοτα, και να περιμένω αν και όποτε στείλει εκείνη (που δεν το πιστεύω ότι θα στείλει ποτέ.)

    Τι λές εσύ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κοίτα.ασχέτως με το τι θα σου πει ο ξενερωμένος..

    αρχικά είχα γράψει κάτι τελείως διαφορετικό.αλλά μετά ξαναδιάβασα το πρώτο σου ποστ..

    έχεις σκεφτεί ότι μπορεί να παρεξήγησες;;γενικά με παλιούς συμμαθητές/συμφοιτητές κτλ κτλ μπορείς να δεχτείς να βγεις απλά γιατί σε πιάνει μια νοσταλγία... :/

    τώρα γενικά η άποψη μου είναι ότι μια γυναίκα αν θέλει να βγει μαζί σου θα σου δείξει "σημάδια".μπορεί να μην σε πάρει τηλέφωνο να σου πει να βγείτε γιατί δεν θέλει να "ρίξει τα μούτρα της" αλλά όλο και θα σου κωλοτρίβεται...

    έχε το στην άκρη του μυαλού σου αν και προσωπικά πιστεύω ότι δεν ενδιαφέρεται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Delis: Έκανες μαλακία. Έπρεπε να της πεις "Πάμε καμιά βόλτα εδώ κοντά?" Αυτό σημαίνει φάσωμα. Οι γκόμενες θέλουν να θυμούνται το πρώτο φιλί και να μην είναι "στα πεταχτά".
    Τώρα εδώ που τα λέμε κι αυτό είναι μαλακία θεωρία από μόνη της. Εσύ αφού γουστάρεις μία αν έρθει κάτω απ' το σπίτι σου και σου πει "φίλα με" στην ψύχρα υπάρχει περίπτωση να της πεις όχι? Γι' αυτό τις λέμε και ξενέρωτες.

    Εγώ προσωπικά το πάω πάντα με 2 ραντεβού. Αν δείξει τρελά σημάδια απ' το πρώτο, το φέρνει η συζήτηση, λίγο τα χαδάκια, λίγο το χεράκι, κόβω αντιδράσεις και ρίχνω το φιλί εκεί. Να έχει και ατμόσφαιρα.

    Από εκεί και πέρα μην ξανασχοληθεις. Να σου προτεινει αυτή. Στα παπάρια σου, αυτή έχασε, όχι εσύ. Παρε κανα τηλ ή μπες Facebook και ψαξε καμια αλλη. 2.000.000 γκομενες εχει ΑΘηνα, οι 500.000 απο αυτες θα ειναι καλυτερες απο αυτη που βγηκες. Απλα πραγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή