Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Να χωθώ?: Επεισόδιο 2 (20, HB9)

"Μη μπλέξεις τα επαγγελματικά με τις σχέσεις".

Η ενότητα "Να χωθώ?" συνεχίζει ακάθεκτη στο δεύτερο επεισόδιό της. Παρένθεση: Δεν έχω προλάβει ακόμα να κάνω κάτι με την πρώτη περίπτωση. Τρέχω πανικόβλητος αυτές τις μέρες με διάφορες δουλειές. Και μιας και λέμε για δουλειές...το τελευταίο διάστημα μου έχει τύχει κάτι στη δουλειά που δεν μπορώ να παραβλέψω.

Έχω γράψει αρκετές ιστορίες για γκόμενες που τα έχουν με πανάσχημους τύπους (σε τέτοιο βαθμό που να πιστεύουμε ότι αναλογικά μας αξίζει η Megan Fox). Η τελευταία χρίζει πολύ μεγάλης συζήτησης γιατί πρόκειται για γκόμενα απ' τον εργασιακό χώρο! Να ξαναπώ ότι αφήνετε comment στο τελος του άρθρου για το αν θα πρέπει να χωθώ μόνο που τώρα θα πρέπει να μου πείτε και το ΠΩΣ γιατί πρόκειται για περίεργη περίπτωση.

Στη δουλειά έχουμε εδώ και μήνες μια 20άρα, φοιτήτρια, στην οποία είμαι προϊστάμενός της στο τμήμα μας. Είναι πολύ καλή στη δουλειά της. Έχει τύχει λοιπόν την πρώτη φορά να κάνουμε meeting σε καφετέρια οι δυο μας, να γνωριστούμε κι από εκεί και πέρα κι ενώ ήξερα λόγω Facebook ότι είναι με γκόμενο, να αρχίσουν τα IOI στο γραφείο. "Τι θα κάνεις το σαββατοκύριακο;" , "Πότε θα βγεις;", "Τι; Θα κάτσεις μέσα; Δεν είσαι με κάποια;" και κάτι τέτοια απ' το πρώτο 15ήμερο.

 Το καλύτερο απ' όλα; Η κοπελιά είναι ένα πολύ δυνατό HB9, φυσικό καστανόξανθο, μεγάλα μάτια με βλέμμα που σκοτώνει, αδύνατο προς κανονικό σώμα και μεγάλο στήθος 4άρι! Και ταυτόχρονα ντύνεται απλά κι είναι πολύ απλή και προσιτή.

Το χειρότερο απ' όλα; Είναι πολύ καλή στη δουλειά της, άρα σκέφτομαι ότι αν γίνει κάτι μεταξύ μας και στραβώσει μετά ίσως στραβώσει κι αυτή και δεύτερον τα ξανάφτιαξε με τον μαλάκα. Εν τω μεταξύ ο τύπος είχε έρθει μια φορά να την πάρει όταν σχόλαγε και εκτός του ότι το αμάξι του ήταν μπουρούχα δεκαετίας '80 ήταν και χοντροπατσαβούρης. Τι του βρήκε; Ιδέα δεν έχω. Παιδικός έρωτας μάλλον. Τις ίδιες μαλακίες που έκανα κι εγώ στα 21 όταν τα είχα φτιάξει με μια μέτρια για δυο χρονια. Αλλά αυτός παραείναι μπάζο. Δηλαδή Λόττο να 'παιζε τέτοια γκόμενα δεν θα του τύχαινε.

Εκτός του ότι είναι μπάζο την σνομπάρει κιόλας και καμιά φορά βγαίνει έξω με τους φίλους του ακόμα και Σάββατο για να πιούνε μπύρες ή να πάνε γήπεδο να δουν μπάλα. Κι αυτή απτόητη, κάθεται μέσα. Άλλες φορές ζηλεύει τρομερά κάτι που το βρίσκω λογικό γιατί ξέρει ότι δε φτουράει μπροστά της, της λένε κι οι φίλες ότι το παιδί είναι gremlin οπότε ο τύπος ανησυχεί μην του φάνε την πριγκίπισσα. Επίσης έχει μέχρι και παράπονα για την εμφάνισή της. ΠΟΙΟΣ; Ο πατσαβούρης! Που για άλλους η γκόμενα θα μπορούσε να είναι και 10άρι, ούτε παραγγελιά να την είχανε, ειδικά με τέτοιο χαρακτήρα. Χωρίσανε φέτος στις διακοπές και τα ξαναβρήκανε μετά από 2 εβδομάδες. Για κακή μου τύχη όμως ενώ εγώ έλειπα διακοπές.

Οι έξοδοι
Πέρα από τον πρώτο καφέ φρόντισα να φερθώ κύριος και να μην ξαναβγούμε. Έλα όμως που έτυχε μια μέρα να ξεχάσω να της παραδώσω μια δουλειά που έπρεπε να κάνει για το γραφείο.
HB9: Τι θα κάνουμε τώρα;
Ξ: Ραντεβού εκεί, τάδε ώρα να στα δώσω.
HB9: Οκ.

Σκάει στο ραντεβού....ντυμένη για καφέ! Εν τω μεταξύ εγώ να είμαι χύμα στο κύμα τώρα. Να έχω βγει απ' το σπίτι με σορτσάκι, μπλουζίτσα, στα παπάρια μου, δεν περίμενα τέτοια εξέλιξη! Αυτή είχε ντυθεί για χαλαρό ποτάκι φάση! Της δίνω λοιπόν την δουλειά και...

HB9: Βιάζεσαι; Θα ήθελες να πάμε κάπου εδώ κοντά για να τα πούμε;
Ξ: Οκ, απλά πρέπει να πάω πρώτα εκεί να κάνω αυτή τη δουλειά.
HB9: Α δεν πειράζει, πάμε μαζί και βγαίνουμε εκεί κοντά για καφέ

Όντως έτσι κι έγινε. Μετά από μία ώρα πίναμε το καφεδάκι μας. Η μέρα ήταν περίπου ένα μήνα αφού τα είχανε ξαναβρεί. Εκεί λοιπόν αρχίσαμε να λέμε πράγματα ο ένας για τον άλλο, γνωριστήκαμε καλύτερα κτλ. Πιστεύω ότι είχα μη λεκτικά IOI. Τα λεκτικά δεν τα θυμάμαι. Είχα χαζέψει τόσο φαίνεται, αλλά φυσικά φαινόμουνα βράχος. Τα προσωπικά της δεν μου τα ανέλυσε σχεδόν καθόλου (άντε το πολύ να έτυχε να το φέρει η κουβέντα για 1' για το λόγο που χώρισαν και μέχρι εκεί) ώσπου σε κάποια φάση παίρνει πρέφα ότι...

HB9: Ωχ, δεν βρίσκω το κινητό μου.
Ξ: Λες να το ξέχασες στο αυτοκίνητο;
HB9: Α ναι, τώρα που το λες. Μάλλον! Και είχα ραντεβού τώρα με τον άλλο. Τέλος πάντων επειδή δεν θυμάμαι απ' έξω το τηλέφωνό του άστο.
Ξ: Τι, μήπως θες να φύγουμε;
HB9: Όχι όχι, ας κάτσουμε λίγο ακόμα.

Ήμασταν ήδη μία ώρα στην καφετέρια και από το "ας κάτσουμε" μέχρι το "να φύγουμε" πέρασε άλλη μία ώρα. Τα μόνα IOI που της έδειξα ήταν το ότι "Πρέπει να έχεις μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για την εμφάνισή σου γιατί είσαι γλυκιά κοπέλα" (κατάλαβα ότι ο άλλος την είχε κάνει αλοιφή) και "Μου αρέσει που είσαι έξυπνη κοπέλα, γλυκιά και πολύ καλή στη δουλειά σου". Μέχρι εκεί. Είπαμε, κύριος.

Όπως φεύγαμε λοιπόν απ' την καφετέρια κι επειδή για 2-3' πάλι μου ανέφερε το γκόμενο, παίζει ο εξής διάλογος:
Ξ: Εμείς οι άντρες όταν έχουμε μακροχρόνια σχέση καμιά φορά δεν συμπεριφερόμαστε όπως θα έπρεπε στην κοπέλα μας. Είναι λάθος αυτό.
HB9: Και πως το διορθώνετε;
Ξ: Ε πιστεύω με την εμπειρία. Αν δεν χωρίσεις μερικές φορές να καταλάβεις τα λάθη σου δεν γίνεται. Μετά από κάποιους χωρισμούς θα προσπαθήσεις να μην ξανακάνεις τα ίδια λάθη και να δείχνεις τον καλύτερό σου εαυτό.
HB9: Πιστεύω πάντως ότι κάποια λάθη τα έχει έμφυτα ο άνθρωπος.
Ξ: Δηλαδή;
HB9: Να, δεν νομίζω ότι οι άντρες είστε εύκολα πιστοί. Δεν υπάρχει κάποιος που να μην έχει κερατώσει έστω και μία φορά.
Ξ: Αν δεν το γνωρίζεις, μιλάς σε έναν αυτή τη στιγμή.
HB9: Α, ουπς, όχι, αυτό δεν το γνώριζα (και σκάει χαμόγελο)

Γυρνάει στο αυτοκίνητο, βρίσκει 3-4 κλήσεις απ' το γκόμενο, της λέει ότι βγήκαμε για καφέ κι ότι ξέχασε το κινητό της εκεί, ο τύπος έδειξε κατανόηση κι όλα οκ.

Αυτό έγινε πριν ένα μήνα. Μέχρι σήμερα το status του FB δεν έχει αλλάξει, έχουμε όμως κάποια IOI. 2 εβδομάδες πριν βγαίνουμε στο διάλειμμα και πεταγόμαστε για καφέ. Οπότε εκεί παίζει ο διάλογος:
HB9: Με μισείς;
Ξ: Όχι.
HB9: Τότε γιατί μου είπες (για το τάδε θέμα);
Ξ: Γιατί είναι για δουλειά. Θα έπρεπε να έχεις καταλάβει ότι σε συμπαθώ (IOI)
HB9: Χαίρομαι που το λες (χαμόγελο).

Το αν ήταν Fake IOI ή όχι δεν το ξέρω. Όμως ακούστε κι αυτό που έγινε την Παρασκευή:

HB9: Ξέρεις κάτι; Με έχεις μπερδέψει. Απ' τη μία εδώ στο γραφείο είσαι κάπως απότομος μερικές φορές -θα μου πεις έχουμε αρκετή ένταση εδώ, το καταλαβαίνω- αλλά στις 3 φορές που έχει τύχει να βγούμε είσαι τόσο γλυκός και καλός μαζί μου (και μου σκάει χαμόγελο).
Ξ: Εδώ είναι δουλειά. Η πραγματική ζωή είναι εκεί έξω.
HB9: Ποιος είναι ο πραγματικός σου εαυτός όμως; Μήπως είσαι διχασμένη προσωπικότητα; (Shit test)
Ξ: Είμαι workaholic. Εσύ αν σου έλεγα να διαλέξεις έναν από τους δύο ποιον θα διάλεγες;
HB9: Αυτόν που είδα εκεί έξω.
Ξ: Οκ, στο χέρι σου είναι τότε να μάθεις περισσότερα για αυτόν (σπόντα για να χωρίσει τον γκόμενο).

Τέλος, ακολουθεί μία ακόμη ατάκα την Δευτέρα:

HB9: ...απλά δεν έχω Home Cinema.
Ξ: Έχω εγώ σπίτι. Και μου αρέσει γενικά να αράζω και να βλέπω ταινίες.
HB9: Α ναι; Σε ζηλεύω, θα ήθελα κι εγώ να έχω.
Ξ: Ε μπορείς να έρθεις μια μέρα να το δεις, να αράξουμε να δούμε κανένα blu-ray, να πιούμε και το κρασάκι μας...
HB9: Καλή ιδέα, να το κανονίσουμε λοιπόν (αυτό μου το είπε με χαμόγελο, δεν ξέρω αν ήταν fake IOI).

Ξέρω ότι φλερτάρει. Ξέρω ότι αν χωθώ δεν θα χάσω τη δουλειά μου. Ξέρω όμως κι ότι "Ποτέ δεν έχει κερατώσει κανέναν" (με αυτόν είναι χρόνια, αν είναι ο πρώτος της την πιστεύω. Αν ήταν 30 δεν την πίστευα με τίποτα και ποντάριζα και το καυλί μου μέσα). Οπότε αυτό τον κανόνα θα πρέπει να τον τηρήσει. Αν δεν το τηρήσει και χωθώ τώρα τότε μπορεί είτε να αισθανθεί bitch, να πάρει επιβεβαίωση και να φύγει, είτε να χωρίσει τον άλλο κι αφού κάτσει μαζί μου μετά να μου κάνει κι εμένα τα ίδια. Και παρότι μπροστά στον τύπο εγώ είμαι Ρουβάς, εμένα αυτό τίποτα δεν μου λέει. Αν κερατώσεις μία, έχεις πιθανότητες να κερατώσεις πολλές. Έτσι πιστεύω. Δεν μου έχει τύχει αλλά το πιστεύω. Και δεν θέλω να φέρω και τον άλλο στη θέση του κερατά. Οπότε...

Να χωθώ?
Είναι πιο εύκολο να πιάσεις ένα θήραμα όταν είναι έξω στη φύση παρά όταν είναι μέσα σε οικόπεδο άλλου. Στη δικιά μου περίπτωση ξέρω ότι παίζουν 5 σενάρια μόνο:
1)Χώνομαι, τρώω άκυρο.
2)Χώνομαι, κάνουμε κάτι. Δεν χωρίζει με τον άλλο, παραιτείται απ' τη δουλειά.
3)Χώνομαι, κάνουμε κάτι. Χωρίζει με τον άλλο, μένουμε μαζί.
4)Περιμένω, χωρίζει με τον άλλο, μετά χώνομαι.
5)Δεν χώνομαι ποτέ.

Έχω ξεχάσει κάποιο; Αν ναι πείτε μου. Επίσης πείτε μου αν έχω χάσει επεισόδια ή όχι αλλά η γκόμενα δεν θα έπρεπε να τον είχε στείλει...νύχτα; Ένα πράμα έχω μάθει και μου το είπε ένας ξάδερφός μου φέτος το καλοκαίρι.

Οι γκόμενες είναι σαν τις μαϊμούδες. Δεν αφήνουν ένα κλαδί αν δεν πιάσουν πρώτα το επόμενο.

Την άλλη εβδομάδα θα δουλέψουμε για ένα project μαζί. Τι προτείνετε να κάνω; Ρίχτε brainstorming και σκεφτείτε καλά τι θα γράψετε. Εδώ θέλει στρατηγική.

Επίσης θυμίζω και άλλον έναν κανόνα:

Το κάστρο πέφτει αν δεν ηχήσουν οι σάλπιγγες.

Οπότε μαλακίες του στυλ "Θα σε περιμένω" δεν παίζουνε. Αλλιώς άμα διαφωνείτε να πάτε να ακούσετε C-Real. Καληνυχτάκηδες...

16 σχόλια:

  1. Η γνώμη μου είναι να χωθείς φίλε από την στιγμή που λες ότι δεν θα επηρεάσει την δουλειά σου οποιαδήποτε εξέλιξη και να έχει.Από αυτά που γράφεις και σε συνδυασμό με ότι έχει τέτοια διαφορά εμφάνισης με τον γκόμενο(χωρίς αυτός να είναι ούτε λεφτάς,αυτή θα ήταν μια δικαιολογία),πιστεύω ότι σε γουστάρει σίγουρα.Αν ο γκόμενος ήταν νορμαλ θα έδινα και μια πιθανότητα να σε παίζει για να έχει την εύνοια του Προιστάμενου.Το project της επόμενης βδομάδας ακούγεται η ιδανική ευκαιρία.Δεν έχει νόημα να περιμένεις να χωρίσει καθώς δεν ξέρεις πότε και αν θα γίνει.Απλώς πρέπει να της δείξεις με τον τρόπο σου ότι την βλέπεις σοβαρά για σχέση και όχι ως περιπετειούλα ώστε να νιώσει αρκετά ασφαλής για να απαγκιστρωθεί από τον άλλον.
    Καλή τύχη εύχομαι φίλε,ακούγεται καλή περίπτωση.Ελπίζω αν έχει ευτυχή εξέλιξη η ιστορία να μην εξαφανιστείς και σε χάσουμε.
    ΘΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Don't shit where you eat, λένε οι Αμερικάνοι. Στη δουλειά δεν παίζουμε ΠΟΤΕ (εκτός και αν είσαι έτοιμος να βάλεις πλώρη για άλλους εργασιακούς χώρους)! Είμαι παθών και 20 χρόνια έχουν δει πάραπολλά τα μάτια μου. Σκέψου μόνο αυτό το ενδεχόμενο, χώνεσαι, πηγαίνουν όλα κατ' ευχήν, περνάτε ένα φλογερό ειδύλλιο για κανά χρόνο και τσακίζει. Μετά, τι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα ο κανονας μου ειναι να μην μπλεκεσε οταν υπαρχει θεμα δουλειας στην μεση, εφοσον δεν ξερω τι δουλεια κανεις και ποια ακριβως ειναι η δικια σου και δικια της θεση δεν μπορω να πω αν μπορεις να σπασεις τον κανονα.
    Οπως και να 'χει η ιστορια μου φαινετε αρκετα μπερδεμενη για να μπλεχτεις και εσυ, αν αποφασισεις να μπλεχτεις προτεινω να της ξεκαθαρισεις οτι θελεις πρωτα να χωρισει απο τον αλλον και μετα να δεις αν θα παιχτει κατι σοβαρο μεταξυ σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν δεν έμπλεκε η δουλειά στην μέση θα σου έλεγα μόνο για "ένα στα γρήγορα". Τώρα με το τίποτα. Ειναι αρκετά μικρό για να κάνεις κάτι σοβαρό, άλλωστε το 99% στην ηλικία αυτή δεν θέλει κάτι σοβαρό. Το πιο πιθανό είναι να θέλει την έυνοια σου στην δουλειά και για αυτό είναι και το στυλάκι που σου την πέφτει "Απ' τη μία εδώ στο γραφείο είσαι κάπως απότομος μερικές φορές -θα μου πεις έχουμε αρκετή ένταση εδώ, το καταλαβαίνω- αλλά στις 3 φορές που έχει τύχει να βγούμε είσαι τόσο γλυκός και καλός μαζί μου". Άσε που υπάρχουν δύο κίνδυνοι ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα της κίνησης που θα κάνεις α) στην δουλειά και β) από τον γκόμενο. Οπότε καλύτερα μακρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αρνητικα:
    1) Η ηλικια της. Μεγαλη πιθανοτητα διαφορετικων βλεψεων και επιθυμιων και, και και...
    2)Ο κοινος χωρος εργασιας. Μπορει να μην καταλαβα τι ακριβως σχεση ιεραρχιας εχετε (π.χ. εσυ αφεντικο, εκεινη υφισταμενη σου ή γραμματεας σου) ωστοσο εαν παιζει εστω και ελαχιστα η δουλεια της, η αμοιβη της κτλ να εξαρταται απο σενα, υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να σου φερεται ετσι για την ευνοια σου.

    Θετικα:
    1) Τα αναφερεις ολα εσυ. Φανταζομαι πως ειναι μια πολυ καλη περιπτωση, δειχνει πολυ φιλικη, προθυμη να αναλαβει πρωτοβουλιες, με προσωπικοτητα εκτος της ομορφιας της. Η ηλικια μπορει να μην αποτελει προβλημα εαν ειναι μια ωριμη κοπελα, κατι που εσυ μπορεις μονο να κρινεις.

    2)Την εχεις αναμεσα στα ποδια σου στην δουλεια σου και μαλιστα εισαι υψηλοτερα απο αυτην, οποτε εχεις υψηλο value και σε θεμα εκτιμησης, οχι μονο γουσταρισματος. Αυτο σημαινει πως θα σε δει και για σχεση, οχι για κατι παροδικο. Παραλληλα εχεις απειρες ωρες και ευκαιριες για να την σαγηνευσεις.

    Το εμποδιο γκομενος ειναι βεβαια τεραστιο. Προσωπικα δεν χωνομαι ποτε σε δεσμευμενες, εκτος αν ειναι καποια που δεν εχω κανενα κοινο γνωστο ή φαινεται λιγο ευκολη. Υπαρχει το θεμα της αντρικης τιμης, που δεν πρεπει να παραβεις κανοντας καποιον αλλον κερατα, οσο κι αν το θελει η αλλη.

    Ετυμηγορια: Αρκετα στενο μαρκαρισμα της. Μην επιδιωκεις να της ζητας ραντεβου χωρις αφορμη (π.χ. να την παρεις μια μερα τηλ στα ξεκαρφωτα και να της πεις να πατε για ποτο). Ειναι βεβαιο οτι λογω της δουλειας, θα βρεθουν πολλες εμμεσες αφορμες να βγειτε και να μιλησετε. (π.χ. ανεφερες εσυ εκεινη με τα ξεχασμενα χαρτια. Εμμεση ειναι και κατι του στυλ 'Πω πω, ειμαι πολυ κουρασμενος σημερα, χρειαζομαι ενα ποτο να χαλαρωσω', και βλεπεις αν προτεινει κατι κτλ). Μεγα λαθος που πρεπει να αποφυγεις ειναι να αποκτησει ανεση μαζι σου στο να συζητατε τα του γκομενου της. Για ολα τ'αλλα να κοιταξεις να αποκτησετε πολλη ανεση. Και εχοντας την απο κοντα, μολις χωρισει σε συντομο διαστημα κανεις την κινηση σου.

    Ελπιζω να ειναι μια καλη περιπτωση για μια καλη σχεση. Μην βιαστεις, ενω παραλληλα ασχολησου με τυχον αλλες ευκαιριες.

    Αντε και σου ευχομαι και λιγη τυχη να χωρισει συντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαν,ξέχασες 1 παράμετρο,να χώθεις να κάνεις οτι είναι να κάνεις και μετά να συνεχίσετε να δουλέυετε μαζί,που ξέρεις μπορει και να έχει και στο διάλειμα δωράκι για χαλάρωση.

    Έχεις σκεφτεί οτι πιθανώς τέλείωσε με τον άλλο και την κρατάει ίσως μονο η συνήθεια.Αν κάνει κάτι μαζί σου την επομένη τον χώριζει τον κύριο.Δεν νομίζω ότι θα πρέπει να σκέφτεσαι πως αν το κάνει στον άλλον τότε θα το κάνει και σε εσένα.Μπόρει αφού είναι μικρή να το καταλάβει και να σε χώρισει πριν κάνει κάτι με τον επόμενο!Μπόρει να σου βγεί και bitch.Ο χρόνος θα δείξει.

    Για μένα πρέπει να χώθεις όταν έρθει σπίτι για blu-ray,μες το χώρο σου αν είναι,ανήκει στο δίκο σου μαντρί το "πρόβατο"και στο μάντρι μας δεν μας σταματά κανείς,γιάυτο δεν θέλει 2η συζήτηση,ΠΡΟΣ ΟΛΟΤΑΧΩΣ!!!Οσο για τον άλλο βοσκο,ας προσεχε απ όλες τις απόψεις.

    Καλή τύχη!

    Υ.γ.Σκεφτήτε πάντως ένας απο έσας τους αναγνώστες να είναι ο ανυποψίαστος κεράτας; (χαχαχχαχαχαχαχαααχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν αργούμε ρε ξ σε τέτοια θέματα. Εφ' όσον δεν επηρεάζει την εργασία σου, χώνεσαι χωρίς δεύτερη. Κι άσε τον μπαμπουίνο να ψάχνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βλεπω οτι σε κατι τετοιες περιπτωσεις ανακυπτουν ζητηματα του τι ψαχνει κανεις στις γυναικες. Το μπλεξιμο με τη δουλεια, το μπλεξιμο με τον γκομενο της κοπελιας οπως και το μπλεξιμο με την κοινη γνωστη της 30αρας (βλεπετε προηγουμενο ποστ), ολα εχουν ενα κοινο στοιχειο: οτι ο φιλος μας ο Ξενερωμενος απο τη μια θελει να γνωριζει πολλες γυναικες και να ειναι pickup artist, ωστοσο ο σκοπος του γι'αυτο δεν ειναι το σεξ, ποσο μαλλον το εφημερο, οσο το να βρει μια σωστη κοπελα για μια τιμια και ωραια σχεση.

    Οποτε νομιζω οι συμβουλες μας προς αυτο πρεπει να τεινουν, το να κανει το παιδι μια καλη σχεση. Το απλα να την πηδηξει ενω ειναι δεσμευμενη ή ενω δουλευουν μαζι οχι μονο ειναι ανηθικο και επικινδυνο αντιστοιχα, αλλα δεν θετει τις σωστες βασεις για αυτο που ο Ξενερωμενος ψαχνει, δηλαδη μια καλη σχεση.

    (Αυτα εχω καταλαβει προσωπικα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι συμφωνω και εγω μαζι σου,ειναι λιγο οξυμορο να της θες και ολες να εισαι το σουπερ απολυτο αρσενικο και παραλληλα το πλεων ηθικο στοιχειο.Αντικρουωμενες καταστασεις που πρεπει να ξεδιαλυνουν μεσα στο μυαλο του φιλου μας.Δεν γινεται να εισαι και ηθικος και να εχεις παει με την μιση Ελλαδα.Οποτε ατοποι οι τυχον ηθικοι φραγμοι,εχω φιλο που πραγματικα ενω δεν ηξερα τον ορο του πικ απ αρτιστ,αντιληφθηκα με το που το διαβασα οτι ο φιλος μου ειναι ενας απο δαυτους.Ευκολα εχει παει με τοσες γυναικες οσο 10 απο μας μαζι.Το παιδι ομως δεν εχει κανεναν ηθικο φραγμο κανει μονο αυτο που του επιβαλλουν τα ορμεμφυτα του.Παει με γκομενες που εχουμε κανει κατι εμεις(ξερετε πως νιωθουμε οταν ενας φιλος παει εκει που εχουμε σημαδεψει εμεις),την πεφτει στις κολλητες της κοπελας του κλπ.Λοιπον αυτο το παιδι δεν εχει κανεναν ηθικο φραγμο ισα ισα που εχω αντιληφθει πως ειναι ακρως ανταγωνιστικος και χωνεται για να ανεβασει το ειναι του.Οποτε αν καποιος θελει να ειναι ο πραγματικος πικ απ αρτιστ τοτε θα πρεπει να αποτιναξει ολες αυτες τις προκαταληψεις και τους ηθικους φραγμους.Τους οποιους εγω προσωπικα αποδεχομαι,συμβιβαζομαι γιατι θεωρω οτι ζω σε ενα πολιτισμενο περιβαλλον και αν αμολησει ο καθενας απο μας τον ανηθικο του εαυτο τοτε θα ζουμε σε μια ασχημη ζουγκλα!

      Διαγραφή
  9. Παιδιά είναι καθαρό οτι η κοπελίτσα παίζει στα δακτυλα τον φίλο μας. Γνώμη μου είναι να μην χωθεί. Ας αρχίσει και εκείνος να το παίζει αδιάφορος, να εμφανίσει κανένα γκομενάκι ετσι ξαφνικά. Γενικά να προσπαθήσει να αντιστρέψει τους όρους του παιχνιδιού και να κάνει την κοπέλα να του την πέσει... ;)
    Xρήστος Πειρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ με τον φίλο.Η γκόμενα παίζει με τον προϊστάμενο για να έχει την εύνοιά του. Δεν αμφισβητώ τα λεγόμενά σου, αλλά θεωρώ ότι αυτό θέλει.Κατεμέ αστην,δεν αξίζει.Δεν χάθηκαν οι γκόμενες...

      Διαγραφή
  10. Γάμα τους κανόνες αναφορικά με το κέρατο. Δεν είναι όλοι κομπλεξικοί για να κερατώνουν σερί δίχως καλή αιτία. Ο τυπάς την έχασε, ας κάνει χώρο στους νικητές. Πράγμα, βέβαια, που θα ισχύει και στη δική σου περίπτωση, αν φτάσεις και εσύ να έχεις το ίδιο attitude. Με άλλα λόγια, the fittest will survive.

    Βέβαια υπάρχει κάτι άλλο: Πώς θα φερόταν αν αυτός δεν την είχε κάνει αλοιφή ψυχολογικά; Το να βλέπω άτομα να φέρονται με μετριοπάθεια απλά επειδή έφαγαν γειώσεις παλαιότερα δε μου λέει κάτι καλό για το χαρακτήρα τους. Αν ο άλλος την είχε κορόνα στο κεφάλι του και αυτή συνέχιζε να έχει low profile, τότε μάλιστα. Τώρα είναι κλασσική περίπτωση ατόμου που δε φέρεται κάφρικα σε encounters με το αντίθετο φύλο γιατί δεν μπορεί να φερθεί...

    Εκείνο, λοιπόν, που πρέπει να σε προβληματίζει είναι η δουλειά και όχι οι προσωπικές της υποθέσεις, που "κανονίζονται" εύκολα. Αν μπορείς να φροντίσεις τη δουλειά σε περίπτωση που πέσει η κυρία, τότε είσαι σε καλό δρόμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αν και διαβαζω καιρο το blog θελω να εκφρασω κ γω την γνωμη μου για το συγκεκριμενο θεμα γιατι το βρηκα πολυ ενδιαφερον.

    η δικη μου αντιδραση θα ηταν ναι μεν να δειχνω το ενδιαφερον μου αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα εκανα τπτ αν δεν χωριζε κ φυσικα θα το ξεκαθαριζα.Δηλαδη οταν θα ερχομουν πολυ κοντα μαζι της θα της εξομολογουσα το ποσο μου αρεσει (οχι στο ακυρο αλλα οταν επρεπε) και το ποσο θελω να κανω κατι μαζι της αλλα επισης θα ξεκαθαριζα οτι θελω να ειμαι σωστος κ απεναντι της αλλα κ στην σχεση που εχει.ετσι θεωρω πως κ αυτη δεν θα εκανε κατι αν δεν το σκεφτει καλυτερα κ δεν θα εχανα στο θεμα "ειμαι σωστος απεναντι σου" κ ας εχει ασχημο συντροφο.θεωρω δλδ πως και θα κερδιζα ποντους σε ολα!
    Οσο για το θεμα της εργασιας θεωρω οτι ειναι οτι καλυτερο να ξεκαθαριζεις το θεμα δουλειας και σχεσης κ πως ακομα κ να κανεις κατι (βλεπε>σοβαρη σχεση μαζι της), θα πρεπει να κρατησεις την ιδια σταση.θεωρω πως η σταση σου στο θεμα "αλλο δουλεια κ αλλο εξω" σου εχει δωσει τρελους ποντους κ της εχει κινησει αρκετα την περιεργεια.αυτο ειναι οτι καλυτερο για να αρχισεις κατι για με καποια.

    επισης σε περιπτωση που δεν κανεις τπτ κ χαλασει πριν γινει το οτιδηποτε δεν χανεις καθολου ποντους ως προς το θεμα της δουλειας σου γιατι εκανες στην ουσια το σωστο και δεν θα πρεπει να την αντιμετωπιζεις αλλιως απ οτι στην αρχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εφόσον είναι με άλλον όχι. Άλλο να της δείξεις πως αν δεν ήταν ο άλλος ίσως και να μπορούσε να γίνει κάτι..(χωρίς πολλά πολλά! καλύτερα να υπονοούνται τα πιο πολλά...)
    Αλλά μια συμβουλή ..όχι με τα μούτρα!Δεν πρέπει να νομίζει πως την είδες και έπαθες, ή ότι είσαι λιγούρης..ΔΕΝ πρέπει για κανένα λόγο να απομυθοποιηθείς και να πέσεις στα μάτια της.Πρέπει να σε έχει και λίγο "άπιαστο" !Αλλιώς νομίζω,τέλος το θέμα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. to 4 file vraxos se auto opu pisteuis ke tis exi diksi gia meta ne kseri pou tha erthi... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν παρατάω το blog ρε παιδιά! Απλά έχω πήξει στις δουλειές!
    Κι άλλες φορές είχα σχέσεις και έγραφα. Υπομονή. Ισως προλαβω σημερα-αύριο να ανεβάσω το επόμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή