Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Ελλάδα-Τουρκία 0-1

Τον ήπιαμε.

Φέτος πήγα σε τρία μέρη διακοπές. Το ένα εξ αυτών ήταν ένα γνωστό κοσμοπολίτικο νησί, μαζί με δύο φίλους. Επίσης να πω ότι δοκίμασα κάθε πιθανό συνδυασμό. Στο ένα νησί με καλό κόσμο είχα εξοχικό, στο άλλο (όπου πάνε singles) είχε ένας φίλος μου και στο τρίτο επέλεξα ήρεμο και μαγευτικό νησί. Τα δοκίμασα όλα δηλαδή.

Σήμερα θα σας πω για το πρώτο pickup που έκανα σε τουρκάλα. Και γενικά όσο ζω δε θυμάμαι να έχω ξαναμιλήσει σε τουρκάλα. Τρεις εμείς στο μπαρ, τρεις κι αυτές. Για κανένα τέταρτο κόβω έναν μαλάκα που πάει και της μιλάει και προσπαθώ να καταλάβω αν είναι απ' την ίδια παρέα ή όχι. Με τη γλώσσα του σώματος καταλαβαίνω ότι μάλλον ο τύπος είχε χωθεί από πριν. Κλασικός KFC, μίλαγε κάθε μισό λεπτό και προσπαθούσε να βρει ατάκα. Εν τω μεταξύ το target μου μου ρίχνει κλεφτές ματιές σε φάση γυρνάει 180 μοίρες, κοιτάει για 2" και ξανακοιτάει στην παρέα της. Αυτό έγινε δύο φορές. Την τρίτη έπρεπε να κάνω κίνηση.

Παρένθεση: Για όσους δεν ξέρουν τι είναι το PickUp κι είναι νέοι στο blog κάντε κλικ εδώ.

Ξεκινάω για να την φτάσω. Ηδη για να περάσω 15 μέτρα κόσμου είχα ρίξει το value μου κατακόρυφα. Για να φτάσεις απ' τη μία άκρη του μπαρ στην άλλη ή έπρεπε να ήσουνα ή ο Τιραμόλας ή ο Τσακ Νόρρις. Μιλάμε έπρεπε να σπρώξεις κυριολεκτικά..

Με το που φτάνω την κόβω καλύτερα. HB8, μελαχρινό και μαυρισμένο. Ωραία μάτια, στο χαμόγελο έχανε λίγο. Οι φίλες της HB 7.5 και HB7.

Ξ: Εσύ είσαι που με κοιτάς τόση ώρα από εδώ και με έχεις ματιάσει; (neg)
HB8: What?
Ξ: (Το επαναλαμβάνω στα αγγλικά αφου της λεω πρωτα "Sorry δεν καταλαβα οτι δεν εισαι ελληνιδα")
HB8: Εγώ;! (με βλέμμα απορίας και χαμόγελου μαζί)
Ξ: Ναι, εσύ. Εδώ και πόση ώρα στέκομαι εκεί (δείχνω) με κοιτάς συνέχεια και πρέπει να με έχεις ματιάσει. Έχω τρελαθεί να χασμουριέμαι!
HB8: Τι είναι αυτό το μάτιασμα;
Ξ: Το "μάτι", μωρέ, το μάτι. Πως το λέτε εσείς; Κάτσε, από που είσαι;
HB8: Από Τουρκία.
Ξ: Ε δεν έχετε το μάτι στην Τουρκία; Αυτό που κοιτάς έναν στα μάτια, λες κάτι για αυτόν και μετά χωρίς να το θέλεις αρχίσει να χασμουριέται, να αισθάνεται κόπωση...
HB8: Αααα ναι. Εχουμε!
Ξ: Ε, είδες; Αφού έχουμε κοινά σημεία.
HB8: Κάτσε, εσύ από που είσαι;
Ξ: Από που με κάνεις;
HB8: Χμμμ..Ιταλία;
Ξ: Όχι.
HB8: Ισπανία;
Ξ: Όχι, έχεις άλλη μία ευκαιρία.
HB8: Δεν ξέρω...εεε...Πορτογαλία;
Ξ: Καλά όλη τη Μεσόγειο στη σειρά πήρες; (neg) Το πιο εύκολο. Από Ελλάδα είμαι.
HB8: Α! (Γελάει) Έπρεπε να το είχα καταλάβει.
Ξ: Εσύ πάντως δε μου κάνεις για Τουρκάλα.
HB8: Αλλά για τι;
Ξ: Ε πιο πολύ για Ολλανδέζα σε έκανα
HB8: (Γελάει) Ναι, όντως. Πολλοί δεν το καταλαβαίνουν ότι είμαι από Τουρκία. Το όνομά σου; (IOI)
Ξ: (Λέω, μου λέει...αφού πρώτα χρειάστηκε να μου το πληκτρολογήσει στο κινητό για να καταλάβω πως γραφότανε!). Δεν θα με συστήσεις στις φίλες σου; Αυτό είναι το σωστό (ατάκα Mystery).
HB8: (Με συστήνει). Με τι ασχολείσαι; (IOI)
Ξ: (Της λέω, μου λέει. Αυτή δούλευε στην γνωστή εταιρεία αθλητικών ειδών με σήμα το Ν και τέσσερα γράμματα, αλλά την αντιπροσωπεία της Τουρκίας. Την ρωτάω για την δουλειά, με ρωτάει κι αυτή για τις δικές μου κι εκεί κάπου προσπαθώ να βρω κοινά σημεία έστω και έμεσα).
HB8: Πόσο είσαι; (Κι άλλο IOI)
Ξ: Πόσο με κάνεις;
HB8: Χμμμ...25;
Ξ: Όοοχι...τόσο μικρός; Σε ευχαριστώ για το κοπλιμέντο. 28. Εσύ;
HB8: 27.
Ξ: Όπα κάτσε, δηλαδή με έκανες και μικρότερό σου; Τι λες; Εσύ πάντως για 22 μου κάνεις.
HB8: (Αφού λέμε 2-3 παπαριές που δε θυμάμαι μου κάνει) Καλά που είσαι εδώ γιατί γλίτωσα από τον πίσω (IOI).
Ξ: Τι εννοείς; Έναν τύπο που είναι αυτή τη στιγμή από πάνω μας; (είχα καταλάβει ότι εννοούσε αυτόν που της μίλαγε πριν)
HB8: Ναι.
Ξ: Ε, τι κάνει το παιδί;
HB8: Τίποτα, απλά με είχε πρίξει τόση ώρα.
Ξ: Από που είναι;
HB8: Από Τουρκία.
Ξ: Καλά και δεν θέλεις να μιλήσεις με τους συμπατριώτες σου που μιλάτε την ίδια γλώσσα; (neg)
HB8: Ε, δεν μου πολυαρέσουν οι τούρκοι!
Ξ: Ενδιαφέρον! Οι άντρες ποιων χωρών σου αρέσουν;
HB8: Ε Ιταλία...Ελλάδα...
Ξ: Μια χαρά τότε.

Στη συνέχεια την ρώτησα τι ζώδιο είναι και είχε το ζώδιο του Ωροσκόπου μου. Της κάνω τις πόρτες, πέφτω σε αρκετά μέσα. Στην κόκκινη βρήκε τριαντάφυλλα άρα την έκοψα για ρομαντική.

Την ψαρεύω επίσης και καλά ότι "το νησί είναι για singles" και μου λέει ότι οι φίλες της έχουν σχέση αλλά αυτή δεν έχει. Άρχισε και το kino, καθώς ακουμπούσα διακριτικά πότε τα χέρια της και πότε το πόδι της καθώς καθότανε σταυροπόδι. Το ότι είμασταν στριμωγμένοι σαν σαρδέλες στο μπαρ δεν βόλευε καθώς είχε όρεξη για χορό αλλά δεν υπήρχε χώρος...ούτε καν για να σηκωθούμε! Επίσης άκουγε το ίδιο στυλ μουσικής με μένα, δηλαδή περισσότερο ξένα απ' ότι τα δικά της ντόπια.

Έχει περάσει ήδη μία ολόκληρη ώρα (!) και μετά από τόσα IOI φτάνουμε στο επίμαχο σημείο. Αυτή ξέρει ότι είναι η τελευταία μου μέρα στο νησί κι ότι φεύγω ξημερώματα.
Ξ: Τι θα έλεγες μετά από εδώ να πάμε καμιά βόλτα με τις παρέες μας; Είτε σε κανένα άλλο μέρος, είτε για να φάμε τίποτα.
HB8: (Μου γνέφει αρνητικά) Μπα, όχι, καλά είναι εδώ.
Ξ: Οκ λοιπόν, οπότε θα μιλήσουμε. Κινητό δεν έχει νόημα να σου ζητήσω γιατί μάλλον θα αργήσω να σε δω. Μήπως θέλεις να μου πεις το Facebook.
HB8: Ναι, φέρε το κινητό σου να στο γράψω (γιατί ήταν και περίεργο το όνομα).
Ξ: Οκ, χάρηκα!

Το σημείωσα και η πλάκα είναι ότι 5 μέρες μετά θα ξαναγυρνούσα στο νησί κάτι που τότε δεν ήξερα. Όχι ότι θα άλλαζε κάτι αν έπαιρνα το κινητό της. Παπάρια. Δεν ξέρω καν τι έφταιξε ή πως διάολο είχε bitch shield. Την επόμενη μέρα πάω να την κάνω add και...καλώς τ'@@ μας. 12 γκόμενες με τον ίδιο λογαριασμό και όλες με photo ζωάκια, καρτούν και μαλακίες.

PickUp: Failed

1 σχόλιο:

  1. Πρέπει μετά από κάθε Pickup Fail να εντοπίζεις τα λάθη σου και να μαθαίνεις απ' αυτά (trial & error). Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν μπορώ να βρω κάποιο λάθος.
    Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι ήταν των σχέσεων (ως τουρκάλα λογικό να είναι λίγο πιο συντηρητική, επομένως να μη γουστάρει ή να μην έχει ξανακάνει one night stand) και να ξενέρωσε επειδή ήξερε ότι την επόμενη μέρα θα έφευγες. Κι εδώ εντοπίζω το μοναδικό σου λάθος.

    Συμπέρασμα: ποτέ δε λέμε ότι θα φύγουμε σήμερα/αύριο/μεθαύριο. Πες ότι θα κάτσεις καμιά εβδομάδα ακόμα κι ας έχεις ήδη έτοιμες βαλίτσες. Έτσι φεύγουν οι αναστολές από ψιλο-άβγαλτη γκόμενα που ενδεχομένως "θέλει να σε γνωρίσει καλύτερα".
    Μερικά αθώα ψεματάκια δεν κάνουν κακό σ αυτά τα θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή