Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Mr. Value του νησιού!

Περπατάει και τα ανήλικα σκίζονται για πάρτη του!

Το value κύριοι είναι το Α και το Ω. Το έχω πει πολλές φορές ότι το έχω λόγω δουλειάς και με έχει βοηθήσει σημαντικά. Γι' αυτό θα σας πω μια ιστοριούλα για να μπείτε λίγο στο νόημα και να καταλάβετε πως είναι να γνωρίζεις άτομα που έχουν ακόμα πιο ψηλό value.

Έχω φίλους που έχουν τρελό κύκλο, από τραγουδιστές μέχρι...γυμναστές. Έκαστος στον τομέα του. Φέτος το καλοκαίρι όμως μου έκανε εντύπωση ένα φιλαράκι που ήρθε Αθήνα τα τελευταία χρόνια και τώρα που πήγα στο νησί απ' όπου καταγόμαστε και οι δύο, έπαθα μουνόπλακα με αυτά που είδα.

Είναι στην ηλικία μου, με μία βασική διαφορά. Είναι γυμναστής. Σκέτο ντούκι. Παραδέχεται μεν ότι στη δουλειά του έχει πολλούς "σφίχτες" που τα γυαλίζουν τα βάρη, που το στραβώνουν το μονόζυγο, που τα ξεπατώνουν τα αλτηράκια. Αλλά φυσικά είναι μειοψηφία και αποτελούν μια καλή δικαιολογία για να λένε οι αγύμναστοι "Έλα μωρέ, είναι φέτες άρα είναι gay" κάτι που δεν ισχύει.

Δεν λέω να βγάλετε τρικέφαλους και να γίνετε τετράγωνοι, αλλά λίγα όργανα στο σπίτι, τίποτα βαράκια και κοιλιακούς έτσι για τα βασικά, δεν είναι άσχημα, ίσα ίσα για να κρατιέστε και να ικανοποιείτε όλα τα γούστα (δηλαδή ούτε body builders, ούτε χοντρομπαλάδες, μέση λύση κι απευθυνόμαστε σε όλες). Ο φίλος μου πάντως που σας λέω, εκτός από σώμα έχει κι ένα ακόμα καλό.

Ο γυμναστής του νησιού
Έτσι τον ξέρανε καθότι ξεκίνησε ως γυμναστής στο Λύκειο κι από τα χέρια του περάσανε...χίλια δυο κοριτσάκια. Στην αρχή του λέγανε στο προαύλιο "Κύριε, κύριε" και τις γνωστές μαλακίες. Κεριά και λιβάνια. Μετά από λίγες μέρες το γυρίσανε στον ενικό ώσπου βγαίνανε μαζί του. Κι όταν ο τύπος βγαίνει με 5-6 γυναίκες μετά είχε και το pre-selection. Εύκολα!

Όλοι οι άντρες του νησιού είχαν το mood "Από 16 και πάνω ότι κινείται εκτελείται". Παίζει πολύ αυτό στην επαρχία γιατί δεν έχεις και πολλές επιλογές. Άσε που ο τύπος έβγαζε εξτραδάκια κι από το γυμναστήριο του νησιού. Τεσπά πήρε μετάθεση για Αθήνα και τώρα τελευταία "τους έλειψε". Αλλά με το που κατέβηκε κάτω στο νησί αρχίσαμε να βγαίνουμε για καφέ. Δεν φανταζόμουνα τι θα γινόταν γύρω μου.

Σκάει το πρώτο 16χρονο, HB8.5:
HB 8.5: Τι κάνεις εσύ; Που είσαι;
Φ: Ε, εδώ, καλά.
HB 8.5: Πότε ήρθες:
Φ: Χθες.
HB 8.5: Τι λέει η Αθήνα; Όλα καλά;
Φ: Καλά, μια χαρά (λέει για τη δουλειά του)
HB 8.5: Να κανονίσουμε να πάμε για κανένα μπάνιο ρε συ, έχω καιρό να σε δω (IOI)
Φ: Για μπάνιο; Τι; Να μαυρίσω κι αλλο; (neg. Ήτανε άσπρος!)
HB 8.5: (Γελάει) Οκ, να κανονίσουμε για καφέ τότε!
Φ: Οκ, θα δούμε. Θα σου πω άμα είναι (την βάζει και στο frame του).

Σκάει ένα δεύτερο 16χρονο, HB7 με μια φίλη της 17, HB8.5:
HB 7: Που είσαι εσύυυυ;;
Φ: Που είσαι, τι κάνεις βρε τρελό; (την φιλάει σταυρωτά)
HB7: Από εδώ η φίλη μου η τάδε.
Φ: Από εδώ ο φίλος μου ο Ξ.
(Συστηνόμαστε όλοι)
HB7: Ο (Φ) είναι γυμναστής (μπλα, μπλα, μπλα, DHV)
HB8.5: Με τι άλλο ασχολείσαι; (IOI)
Φ: Ε, παίζω και κιθάρα...
HB8.5: Πλάκα κάνεις!! Θέλω πολύ να μάθω!
HB7: Ε να κανονίσουμε ρε να πάμε καμιά μέρα σπίτι του (IOI)
HB8.5: Αμέ! (IOI)
Φ: Ναι μωρέ, το κανονίζουμε.

Το επόμενο βράδυ, ένα τρίτο 16χρονο HB3 (τι διάολο, πιπινομαγνήτη είχε ο πούστης;) μαζί με ένα HB7 επίσης 16. Τον είχανε "φάει" να πάει για ποτό μαζί τους. Καθίσαμε για καφέ, μιλάγαμε μισή ώρα, μετά πήραμε πούλο. Δεν είχε όρεξη, ήτανε και μικρά, ήρθε κι έδεσε.

Συμπεράσματα
Τι είπατε μάγκες; Πάνω από μια δεκαετία διαφορά ηλικίας δεν σας κάθονται; Αν έχετε value ΕΥΚΟΛΑ. Τι νομίζετε; Κάτι Stan, Μαρτάκηδες, Nivo και λοιποί άμα θέλουνε δεν τα βάζουνε κάτω όλα αυτά τα μικρά; Για πλάκα. Δεν έκοψα αντιδράσεις στις over 18 γκόμενες, αλλά ξέρω ότι αν ο φίλος μου ήθελε να κάνει κάτι θα το έκανε ξεκούραστα. Το έβλεπα μπροστά μου. Εγώ απ' την άλλη είμαι σε φάση που δεν ασχολήθηκα καν με τέτοιες ηλικίες. Είχε πήξει το μάτι μου στα ανήλικα με αυτό το νησί, είχε άπειρα set, αλλά πήγα μόνο στις μεγάλες. Άλλωστε αν θέλω να κάνω κάτι που να αξίζει και όχι να μαλακιστώ, θα έπρεπε να αλλάξω γήπεδο.

Ένα ακόμη που συγκράτησα ήταν ότι με όσες γκόμενες είχε χαθεί, μετά έπαιρνε κινητά ώστε όταν περάσουν στην Αθήνα σε σχολή να κανονίσουν να βρεθούνε. Ο φίλος μου εκτός των άλλων έχει ωραίο πρόσωπο, είναι γαμώ τα άτομα, παράλληλα βρίζει χοντρά που και που, αλλά οι γκόμενες σημασία δεν δίνουν. Αυτό που τους νοιάζει είναι ένα: Το value.

Όλα τα άλλα έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Οι γυναίκες εξουσιάζουν με το κορμί τους και οι άντρες με τη δουλειά τους. Μαλακία, ε; Welcome to Greece.

2 σχόλια:

  1. welcome to Greece,indeed!!!!ΤΙ ΕΧΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΕΓΩ ,ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΟΠΟΥ ΕΙΜΑΙ(ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΟΥ)ΤΟ ΠΟΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ High Value.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ 30-35 ΕΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΕΣ.ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ 35 ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ ΚΥΝΗΓΩ.ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΟΡΤΙΕΡΗΣ ΣΕ CLUB,ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ,ΤΑΞΙΤΖΗΣ,ΟΔΗΓΟΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΤΟΥ ΚΤΕΛ,ΝΤΑΛΙΚΕΡΗΣ(ΟΔΗΓΟΣ),ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ,ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΑ ΕΒΑΖΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΣΑΝ ΛΥΣΣΑΣΜΕΝΕΣ.''ΠΕΦΤΟΥΝ'' ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ....ΣΕ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥΣ ,ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ ΑΥΤΟΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ(ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ)ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΜΕ 10 ΦΟΡΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ(ΧΩΡΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ)...ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ!!!!ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΜΑ Η' ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ!!!!!ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ!!!!ΑΣΤΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΙΜΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ.ΠΑΝΕ ΧΡΟΝΙΑ ΣΧΕΔΟΝ 5 ΠΡΙΝ ΑΝΟΙΞΩ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΑΛΛΑ ΔΟΥΛΕΥΑ ΩΣ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ ΜΙΣΘΩΤΟΣ,ΜΕ ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ.ΦΛΕΡΤΑΡΑ ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ 25 ΕΤΩΝ ΚΑΛΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ, ΠΟΥ ΕΔΕΙΧΝΕ ΣΟΒΑΡΑ ΟΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΤΑΝ.ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ''ΚΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝΕ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ!!!''ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΙΓΟΥΡΙΑ!!!ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΕ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΗΣ!!5 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΑΚΟΜΑ ΜΟΝΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΙ.....ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ,ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΡΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΜΙΣΘΟ ΠΕΙΝΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΤΟ ΦΟΒΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΠΛΗΡΩΤΟΣ ΑΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΩΣ ΧΩΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή