Σάββατο, 21 Απριλίου 2012

Ξενέρωτες στην παραλία

Αρχίζει να ανοίγει ο καιρός...

(e-mail του συνεργάτη Wolfman)
Βρισκόμαστε πια αρκετά κοντά στην αμιγώς θερινή σεζόν, γι΄αυτό είπα και να μοιραστώ μαζί σας μία δική μου καλοκαιρινή ιστορία. Μήπως και βοηθήσω από την πλευρά μου στην αποφυγή...κακοτοπιών (βλ. Ksenerotes) και λοιπών ιδίων περιπτώσεων.

Αραχτός στην παραλία με τον κολλητό μου, σε γνωστό νησί των Σποράδων-πέρυσι το καλοκαίρι- και ασφαλώς το...περισκόπιο κάνει ανίχνευση χώρου. Το βλέμμα καρφώνεται αυτόματα σε θηλυκή εξάδα κορασίδων (19-21 χρονών), οι οποίες λίγα μέτρα μπροστά μας, κάνουν ηλιοθεραπεία με μαγιώ brasilian, ξαπλωμένες νωχελικά και μάλλον...βαριεστημένα.

Χωρίς υπερβολή, μιλάμε για πλάσματα- «ζωγραφιές» με σφικτά και λεπτά σώματα (μέσος όρος ΗΒ 8.0-8.5) και πολύ όμορφα γενικά χαρακτηριστικά. Ελληνίδες. Άραζαν σε δυάδες, η μία πίσω από την άλλη. Από την...σύναξη δεν μπορούσες να μην ξεχωρίσεις ένα μελαχρινό-σοκολατάκι (από τον ήλιο), η οποία είχε ξαπλώσει μπρούμυτα και κατά διαστήματα λύγιζε επιδεικτικά και προς τα πάνω τα πόδια της ( μία στάση που κατά τους ειδικούς μαρτυρά ότι το θηλυκό, προσπαθεί να κερδίσει την προσοχή ελέω αυξημένων σεξουαλικών ορέξεων). Την «κάρφωσα» στα γυαλιά που φορούσε. Εκείνη έριχνε κλεφτές ματιές τριγύρω της και σε αντίθεση με τις άλλες, οι οποίες μπορεί και να είχαν...πεθάνει από ανία, φαινόταν ανήσυχη.

Κλασικά cock-teasers;

Η πρώτη σκέψη που μου πέρασε από το μυαλό ήταν η εξής: « Κλασικά cock-teasers φαίνονται, μην ασχοληθείς μαλάκα», αλλά δεν σας κρύβω ότι ήθελα σαν τρελός να ξεκινήσω opener με την συγκεκριμένη. Αφού απέρριψα όλες τις ατάκες που μου ήρθαν στο μυαλό, ως χιλιοειπωμένες που μάλλον θα έχει βαρεθεί να ακούει, προσεγγίζω, κάθομαι δίπλα της και της λέω: «Θα μπορούσα να δανειστώ το αντιηλιακό σου, γιατί το δικό μας τελείωσε και έχουμε ψηθεί σαν κουλούρια με τον φίλο μου;». Σημείωση: Λίγο πριν είχα φροντίσει να δείξω στον φίλο μου το δεύτερο άδειο μπουκάλι του αντιηλιακού που είχα στην τσάντα, κάνοντες χαρακτηριστικές κινήσεις και αφού βεβαιώθηκα ότι το νέτο είδε τη σκηνή, κατευθύνθηκα στην...σέντρα.

Προς μεγάλη μου έκπληξη και πριν προλάβει η συγκεκριμένη (ας την λέμε «Ε») να απαντήσει, ανασηκώνεται από την ξαπλώστρα, η ξανθιά φίλη της. Η οποία άκουσε ομιλία, ξύπνησε από τον λήθαργο και αφού μου έριξε ένα περιφρονητικό βλέμμα, απάντησε: «Ε, δεν έχουμε»...Πριν προλάβω να ξεπεράσω το πρώτο σοκ, η «Ε» μίλησε: «Βασικά, έχω αντιηλιακό και λάδι. Τί θέλεις να σου δώσω;» Οι ελπίδες μου αναπτερώθηκαν. «Όχι εντάξει μην σηκώνεσαι, θα βάλω από το αντιηλιακό σου» της είπα, προσπαθώντας να κερδίσω χρόνο μήπως και αλιεύσω κανένα IOI. Μπα, το αμίλητο νερό ήπιε. Λίγο πριν την αποχώρηση από το...γήπεδο, κάνω μία τελευταία αντεπίθεση με την φράση: « Ευχαριστώ πολύ. Πάω για βουτιά γιατί έχω ψηθεί. Νομίζω και εσύ χρειάζεσαι, γιατί έχεις αρπάξει» και μπαίνω στο νερό. Για να μην σας κουράζω, η τύπισσα ούτε που κουνήθηκε. Λες και ήταν βιδωμένη στην ξαπλώστρα, συνέχισε να προκαλεί ανασηκώνοντας τα πόδια της και με εμένα να αναρωτιέμαι τι διάολο πήγε στραβά πάλι. Αμ δεν είναι στραβός ο γυαλός, στραβά αρμενίζετε εσείς κορίτσια.

«Βλεφάρισμα» και γράψιμο
Δεν σας κρύβω ότι βγήκα από το νερό ξενερωμένος και περνώντας από δίπλα της, άραξα στην ξαπλώστρα μου, χωρίς να της γυρίσω καν το κεφάλι μου. Μετά από λίγα λεπτά την έπιασα να με κοιτάει επίμονα. «Βρήκες άτομο να παίξεις» είπα μέσα μου «αλλά δεν θα σου δώσω την ευχαρίστηση». Τσίτωσε. Σηκώνεται και πηγαίνει στην ξαπλώστρα άλλης φίλης της (θυμηθείτε είναι εξάδα όπως είπα στην αρχή και κάθονται ανά δυάδες η μία πίσω από την άλλη), πιο κοντά σε εμένα και συνεχίζει να κοιτάει. Η ξανθιά πήρε πρέφα ότι κάτι παίζει και αναφωνεί άκουσον-άκουσον: « Ε (το όνομα της). Μωρή γαμιόλααααααα. Πού είσαι; » Kάγκελο εγώ. Τί θέλει να πει ο...ποιητής; Η «Ε» την γράφει, σηκώνεται και έρχεται ακριβώς από κάτω μου, στην τελευταία σειρά με τις ξαπλώστρες. Πηγαίνει πάνω από άλλη φίλη της και αρχίζει και καλά να την πειράζει, της έδειχνε τα μέρη στο σώμα της που είναι άσπρα, επειδή την κάλυπτε το μαγιώ και χαχάνιζαν. Συνέχιζε πάντως το...βλεφάρισμα για να κόψει αντιδράσεις. Εγώ παρακολουθούσα διακριτικά, αλλά είχα πάρει την απόφαση να μην συμμετάσχω στο πάρτι επιβεβαίωσης που είχαν στήσει τα νέτα. Και πραγματικά το χάρηκα που απήχα. Μετά από λίγο, σηκωθήκαμε με τον φίλο μου και αράξαμε για ποτάκι στο beach bar, κόβωντας κάθε οπτική επαφή με τις ξενέρωτες.

Συμπέρασμα: Τί θέλετε επιτέλους από την ζωή σας ρε κορίτσια; Πείτε μας και εμάς, μήπως σας διευκολύνουμε δηλαδή... Γιατί εγώ πιστεύω ότι η «Ε» γούσταρε να γίνει φάση μεταξύ μας, αλλά πού να την αφήσουν τα ξενέρωτα, ημιθανή όντα, που την περιβάλλουν στην παρέα της και έχουν πρόωρη εμμηνόπαυση. Η απλά γουστάρουν μόνο επίδειξη και επιβεβαίωση. Και δεν ήταν λεσβίες, όλες έψαχναν για κατάσταση. Πιτσιρίκες εξάλλου, δεν είναι και εύκολο να κρυφτούν. Απλά έχουν τον εγκέφαλο...τυλιγμένο σε ζελατίνη!