Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2012

PickUp Artist: Μας καταλάβανε!


Και το αποτέλεσμα αυτού είναι: "Ανοσία στην αγαμία". Ναι, καλά ακούσατε. Νέο γονίδιο.

(Κείμενο του συνεργάτη Acid Arrow)

Πριν ξεκινήσω να πω ότι είχα ένα φοβερό close με ένα HB7.5 που έφτασε σε S3 και με ανανέωσε πραγματικά. Έχουμε μέλλον όμως γιατί η μικρή είναι νέα στην πόλη και θέλει να δει τους ορίζοντές της άρα δεν έχουμε σταθερή συνέχεια αλλά το είπε από την αρχή. Μπράβο της, μαγκιά της και να πάει δίπλα στο συνάδελφο site να τα πει πως με έβγαλε γκόμενο και με έκανε μπαλάκι σαν κύρια που είναι. Της βγάζω το καπέλο. Ούτε μα, ούτε μου. Τέλος εδώ.

Ξεκινώ με τα άσχημα τώρα. Ένας φίλος μου έχασε την δουλειά του πρόσφατα λόγω κρίσης. Δεν πτοήθηκε όμως και ξαναγύρισε στο "παλιά μου τέχνη κόσκινο", δηλαδή μπάρμαν (μάζευε κι ας είναι και ρώγες Διονύση, μαζί σου και κουράγιο). Την Τρίτη με κάλεσε στο τηλέφωνο και μου λέει:

Δ: Ρε John έλα ρε να κεράσω κάνα ποτάκι να μου κάνεις λίγο νταβαντούρι δεύτερη μέρα στην δουλειά να φανεί ότι φέρνω και κόσμο. Να τα πούμε κιόλας, καιρό έχω να σε δω.
J: Διονύση κατά τις 10 θα είμαι εκεί. Περίμενε με.

Είναι ξηγημένο παλικάρι και χάθηκε εδώ και λίγο καιρό, καθ' ότι στην προηγούμενή του δουλειά ήταν security και ξημεροβραδιάζονταν σε μια αποθήκη. 

Σχόλασμα, γυμναστήριο, σπίτι μπάνιο, φαί και έφυγα για εκεί. Φτάνω, με περίμενε με ένα χαμόγελο σωστού επαγγελματία και μου είχε κρατήσει χώρο στο μπαρ να τα λέμε. Φτάνω στον τόπο του εγκλήματος. Και πάω να τον χαιρετήσω.

Με κοιτάζει με ύφος και μου λέει. Άσε τις χαιρετούρες και βαλε μπροστά την γοητεία. Οι 2 μικρές απέναντι ψάχνονται άσχημα. Όντως απέναντι ήταν 2 κουκλίτσες HB 6-7. Εκεί τραβώ γραμμή δεν πάω παρακάτω. Ήταν που λέτε 2 hipsterakia (22-23) με τα γυαλάκια τους και εκείνα τα ροζουλί χειλάκια που σε κάνουν να λες "θα σε κρατήσω να παίζει το παιδί μου όταν μεγαλώσει". 

Αυτές του μιλούσαν που και που αλλά ήταν χαμένες σε μια συζήτηση. Αμέσως εφάρμοσα τον κανόνα των 3 second πριν με πιάσει το ρημάδι το AA. Έχω πάει σφαίρα και πάω να ανοίξω το set. Ρίχνω μια ρουτίνα και πάει καλά. Ο Διονύσης από μέσα έχει πάρει θέση μάχης (δυνατός wingman και σπέρνει το μυαλό του όχι στόκος).

J:Είστε κολλητές; Γιατί έχετε τις ίδιες εκφράσεις προσώπου.

Εκεί κύριοι ξεκινάει το θρίλερ. Για το τι πρόκειται να διαβάσετε παρακάτω εγγυώμαι ότι είναι η πάσα αλήθεια χωρίς σάλτσες και μιλάμε για καθαρό τρόμο.

- ΕΕΕΕΕΕΠ! (φωνάζει η μια και την ακούει όλο το μαγαζί. Μόνο η μουσική δεν σταμάτησε όπως στα σαλούν όταν μπαίνει ο πιστολάς). Το ξέρω αυτό! (Εκεί πάγωσα πραγματικά. Ένιωσα ότι κάτι πολύ σοβαρό θα γίνει. Αστραπιαία γυρίζει στην φίλη της και της λέει:) Μην μασάς Σέβη τα ξέρω αυτά που μας τσαμπουνάει αυτός. Έλα μεγάλε μου λέει σε καταλάβαμε. Άστο δεν περνάει εδώ. 

Έχεις νιώσει ποτέ ότι δεν μπορείς να κουνηθείς σε κάποιον εφιάλτη της παιδικής σου ζωής; Ε σε πληροφορώ ότι εγώ το ένιωσα ξύπνιος.

Και γυρίζει σχεδόν με μια επιθετική στάση και αρχίζει να μου λέει:
- Σας μάθαμε φιλαράκο. Έχετε κάνει κόμμα εκεί και κάτι site που μαζεύεστε και λέτε πως πηδάτε της γκόμενες και ότι έκανε ένας το κάνετε και οι άλλοι για να πηδάτε και να φεύγετε.

Ορίστε; Μαζεύω ότι θάρρος είχα και την ρώτησα που τα άκουσε αυτά; Και γυρίζει και μου λέει ότι ο αδελφός μια άλλης κολλητής της καθόταν και της τα έλεγε αυτά μια μέρα. Μάλιστα της έδειξε και αποδείξεις μέσω Internet. Της έλεγε πως όλα αυτά είναι μια επιτυχημένη μέθοδος στο εξωτερικό και βασίζεται στην ψυχολογία και άλλα τέτοια και ότι ο απώτερος σκοπός είναι να πηδήξει ο χειριστής και μόλις κάνει δουλεία να φύγει. Και ότι ο μόνος που κερδίζει είναι ο άντρας.

Κάπου εκεί πλέον και με ένα κολλημένο μυαλό (τόσο το δικό μου όσο και το δικό της) δεν μπορούσα να σώσω τίποτα. Το μόνο που προσπάθησα ήταν να αντλήσω πληροφορίες για να δω σε τι στάδιο είμαι και κατά πόσο εκτεθειμένος.

Δεν έκατσα πολύ ακόμα, μόνο έσωσα όσο μπορούσα την υπερηφάνεια μου και την αυτοπεποίθηση μου και έκανα eject όσο πιο safe μπορούσα. Βέβαια τις είπα ότι όλα αυτά είναι μακράν ψέμα και ότι αυτός που της τα είπε μάλλον πήγαινε δια της πλάγιας οδού να μπει στο βρακάκι της και την έβαλα σε σκέψεις.

Close? Epic Failed.

Και τώρα τα σιχτίρια.

Καταρχάς στον τύπο που τα είπε όλα αυτά. Μεγάλε σε "συγχαίρω". Για να χώσεις εσύ την κολλητή της αδελφής σου πήδηξες μια ολόκληρη κοινότητα που με κόπο και προσπάθεια προσπαθεί να αναπτυχθεί και να κάνει καλύτερους ανθρώπους τους άντρες. Με επιτυχία ανέπτυξες τα πρώιμα στάδια του γονιδίου που αυτοματοποιεί τις γυναίκες για να απωθούν τους άντρες. Έως τώρα ψάχνανε τρόπους. Τώρα το έχουν εκ του φυσικού τους. Εάν διαβάζεις αυτό το blog σε προκαλώ να βγεις και να πεις το όνομα σου και την διεύθυνση σου. Το μόνο που θα κάνω θα είναι να σου στείλω σχοινί να κρεμαστείς. ΕΑΝ έχεις λίγο τσίπα πάνω σου θα πρέπει να είναι το λιγότερο που πρέπει να κάνεις αν θέλεις να λέγεσαι άντρας. Προς το παρόν σε φτύνω. 

Εάν μπήκες τελικά στο βρακάκι της, το μόνο που σου εύχομαι είναι να μην είσαι δούλος του αιδοίου της. Μπα, είσαι πριν μπεις ακόμα. Οπότε να ξέρεις επειδή Karma is bitch σου εύχομαι στην επόμενή σου ζωή να είσαι σκουλήκι γιατί είναι ερμαφρόδιτο. Να νιώθεις ότι μαμάς και μαμάνε παράλληλα. Εάν δεν μπήκες σου εύχομαι, αυτήν να ήταν η τελευταία γυναίκα που βρήκες το θάρρος να μιλήσεις. Είσαι σκουπίδι και έτσι θα πρέπει να σου συμπεριφέρονται. Μεγιά το αντριλίκι σου. Φόρα φούστα καλύτερα.

Τώρα όσο για τις γυναίκες. Αφού περάσαν μερικές μέρες και δεν πρόκειται να τις ξαναβρώ μάζεψα τα λόγια μου και έχω να πω το εξής. Εάν είστε φίλες με κάτι τέτοιες μπράβο σας. Θα σας κάνουν το μυαλό σούπα. Επίσης, ενημέρωση -η παρθενιά δεν ξανακολλάει με 50 χρόνια αποχή οπότε άστο δεν θα νιώσεις ποτέ σαν την πρώτη φορά-. 

Και φτάνω στο συμπέρασμα. Αντί να είστε περήφανες και ευτυχισμένες που μαζεύτηκε μια ομάδα -έστω- αντρών και έψαξε μέσα να βρει τι του λείπει και πως θα κάνει την ζωή του καλύτερη..Αντί να χαίρεστε που επιτέλους μπήκαμε στο τριπάκι να βρούμε τρόπους να σας ανοίξουμε και να έρθουμε κοντά σας, χωρίς σάλια και παρεκτροπές που τόσο μισείτε (το απωθείτε κιόλας) και που μάθαμε πως να μην είμαστε κάφροι, να αποκτήσουμε μια προσωπικότητα, αυτοπεποίθηση και εσωτερική ομορφιά, εσείς τι κάνατε;

Πιάσατε την πληροφορία του πρώτου μαλάκα discrediter κι αντί να δείτε σφαιρικά το θέμα πιαστήκατε από την άκρη τις κλωστής, την κάνατε τριχιά και αρχίσατε να αναπτύσσετε ασπίδες. Ε είστε άξιες της μοίρας σας! Δεν παλεύεστε πια. Μια ζωή βλάχες θα είστε και μόνες σας, απλώς σας παρακαλούμε μην μας τραβάτε στο βούρκο μαζί σας. Κι ανοίξτε κάνα blog να δείτε ότι όσα σας είπαν αυτοί οι 5-10 είναι άκυρα και καμία σχέση με την πραγματικότητα δεν έχουν. Αποτυχημένοι κατ’εμε wannabe PUAs είναι που δεν άντεξαν την πίεση ή δεν είχαν το μυαλό να καλλιεργήσουν τις τακτικές και ξαναγύρισαν στο παλιό καλό κλαψομούνικο στυλάκι τους. 

Congrats σε όλους μας.