Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2012

Πέσιμο στην ψύχρα

Αυτές τις μέρες τα e-mail σας είναι πάρα πολλά και επειδή όλοι θέλετε να ακουστείτε θα δώσω περισσότερο βάση σε αυτά. Περιμένω και εμπειρίες από PickUp (και cold approach, όχι μόνο μέσω κοινωνικού κύκλου). Επίσης δουλέψτε και το cold approach μέσω Facebook γιατί προσωπικά η ιστορία μου έχει αποδείξει ότι είναι το πιο ασφαλές. Ειδικά αν πηγαίνεις μέσω έμμεσου κοινωνικού κύκλου.

(e-mail αναγνώστη)
Διαβάζω εδώ και πάρα πολύ καιρό το blog σου και θα ήθελα να σου πω ότι είναι το πιο γαμάτο blog που έχω βρει εδώ και καιρό. Θα ήθελα να σου γράψω την περιπέτειά μου.

Πριν πολύ καιρό με βάρεσε αυτός ο φτερωτός θεός με το βέλος του και λέω εδώ είμαστε. Να σου πω ότι είναι από τις γκόμενες που γουστάρω δηλαδή με το χαμόγελο στα χείλη και ακομπλεξάριστη όπως και πάρα πολύ έξυπνη. Μέσα από την συζήτηση είχα καταλάβει ότι για να κάνει κάτι πρέπει να τον ξέρει τον άλλο. Έτσι είπα κι εγώ να μην κάνω κάτι βιαστικό και πριν λίγο καιρό την πιάνω και της λέω "σε γουστάρω τρελά εδώ και καιρό". Βλέπω κομπιάζει και συνεχίζω "δεν θα με πειράξει εάν δεν θέλεις αλήθεια και θα ήθελα να σου πω ότι θέλω να συνεχίσουμε να μιλάμε αλλά δεν μπορούσα να το κρατάω άλλο μέσα μου".

Εκείνη τη στιγμή μου σπάει την πιο μισιτή ατάκα "Δεν μπορώ να σε δω έτσι γιατί είμαστε φίλοι". Της λέω "Σε καταλαβαίνω." Δηλαδή εδώ και καιρό συναντιόμαστε γιατί έχουμε κοινή παρέα και ούτε βλέμα δεν μου ρίχνει κι έμαθα ότι είναι έτσι επειδή εγώ θα νιώθω άσχημα για αυτό που έγινε. Μπορείς να μου πεις τι έχουν πάθει οι γκόμενες και όταν πας στεγνά και τους την πέφτεις λένε ότι πάει με την μία και την άλλη χωρίς να ξέρει και όταν περιμένεις πρώτα να την γνωρίσεις λένε "ξέρεις τώρα είμαστε φίλοι";

Μετά γυρίζει η άλλη (τυχαία) και λέει "Δεν υπάρχουν άντρες πια" και κάτι τέτοια. Δηλαδή έλεος ρε κοπέλες. Με τις μαλακίες που διαβάζουν του τύπου Cosmopolitan και τέτοια έχουν μπερδέψει την βούρτσα με την π.... Αυτά από μένα αν θέλεις βάλτο στο blog σου και δεύτερον θέλω μια απάντηση σε αυτά που έγραψα.