Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου 2012

Αν σε γειώσει δεν θέλει!

Αν φας το άκυρο σβήσε το κινητό της!

Δεν ξέρω πόσοι από εσάς θυμάστε το άρθρο "Άμα πεις Όχι, Άντε Γεια!" που έλεγε την περίπτωση όπου θα φάτε Χ από το target σας. Δεν μιλάω φυσικά για PickUp αλλά για γνωριμία μέσω παρέας. Δηλαδή "υπό φυσιολογικές συνθήκες" όπως θα 'λεγε και μια ελληνίδα!

Όπως θα διαβάσετε στο παραπάνω άρθρο, πέρυσι το καλοκαίρι είχα επιχειρήσει να βγω για καφέ με κολλητή φίλης μου, η οποία όμως φίλη μου με γούσταρε. Η φίλη μου ήταν HB6.5 και η κολλητή της HB8. Μετά το βράδυ που γνώρισα την κολλητή της, το αποτέλεσμα ήταν επειδή κι οι δύο κατάλαβαν που έστρεψα το ενδιαφέρον μου, εν τέλει τσακώθηκαν! Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η φίλη μου να μου πει "Δεν ξέρω τι θα κάνω, κανονίστε οι δυο σας άμα θέλετε" και να μου δώσει το κινητό της.

Το πρώτο άκυρο
Όταν την κάλεσα, δεν το σήκωσε. Θεώρησα ότι δεν σηκώνει κλήσεις από άγνωστους αριθμούς, άφησα να περάσει λίγη ώρα κι έστειλα SMS. Της είπα ότι η φίλη μας "δεν είναι σε διάθεση να κανονίσει" κι ότι πρόσθεσε "αν θέλουμε να κανονίσουμε οι δυο μας" (της έδειξα με απλά λόγια ότι σήκωσε λευκή σημαία). Οπότε η γκόμενα μου απαντάει το μυθικό "Ε τότε άστο καλύτερα. Αν είναι να κανονίσουμε μια άλλη φορά παρέα!"

Η συνέχεια
Το αποτέλεσμα ήταν να μην ξανασχοληθώ με την πάρτη της, ώσπου έρχεται ο Αύγουστος, αρχίζω τις διακοπές και την βλέπω να μου στέλνει μηνύματα στο Facebook για το που βρίσκομαι, τι γαμάτες φωτογραφίες τράβηξα και τι ωραία που πέρασα και πόσο με ζηλεύει. Άμα είναι να δείξουμε DHV σε μία για να "ψηθεί" τότε γάμα το καλύτερα!

Με τα πολλά εγώ επειδή τότε ήμουνα σε σχέση, την "έκλασα επαγγελματικά". Λίγα λόγια στο chat, τα τυπικά και μέχρι εκεί. Ούτε τηλέφωνα, ούτε τίποτα. Επειδή όμως έσπασε ο διάολος το ποδάρι του (όπως 27 χρόνια τώρα) και χώρισα, το αποτέλεσμα ήταν κάνα τρίμηνο μετά να κάνω την κίνηση να της στείλω μήνυμα στο Facebook να μιλήσουμε 2-3 μέρες, να πούμε τις κλασικές μαλακίες που πρέπει να πει κάθε άντρας για να κάνει την άλλη να αισθανθεί "ασφάλεια" (whatever) και στο τέλος να της πετάξω το "Κάποια στιγμή να κανονίσουμε για καφέ γιατί χαθήκαμε" (και καλά). Φυσικά ουδέποτε μέχρι σήμερα δεν της ανέφερα το κλάσιμο που μου είχε ρίξει στο πρώτο SMS.

Την παίρνω λοιπόν 4-5 μέρες μετά την κουβέντα στο FB και -Ω ΕΚ ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ- κανονίζουμε για καφέ! Στο Vive Mar στην παραλιακή κιόλας, κλασικό first date μέρος για 1ο ραντεβού.

Μπλα, μπλα, μπλα, μπλα. Η κουβέντα πήγε σε normal πλαίσια, πολύ comfort, πολύ λίγο kino, 2-3 χαμογελάκια κτλ. Δεν ήξερα τι ρόλο βαράει, ήξερα ότι απλά πήγε "ΟΚ". Ούτε πεσμένη, αλλά ούτε και στην τρελή χαρά. Πληρώνω (πλακώθηκα κυριολεκτικά για να καταφέρω να κεράσω), την κάναμε και την επόμενη εβδομάδα κανονίζουμε σε άλλο μέρος.

Το δεύτερο άκυρο
Έλα όμως που η κυρία ήτανε...στις μέρες της και 2ο ραντεβού δε βγήκαμε! Οπότε μου στέλνει μήνυμα το μεσημέρι της ίδιας μέρας "Sorry αλλά γίνεται να ακυρώσουμε το αποψινό και να κανονίσουμε για άλλη φορά; Είμαι στις μέρες μου και πραγματικά πονάω πολύ σε τέτοιες περιπτώσεις."

Εδώ παίζουν οι εξής απαντήσεις (διαλέχτεεε!):
1)Όλο δικαιολογίες βρίσκετε όταν θέλετε (tease για να την κάνεις να δεχτεί)
2)Καλώς. Να πούμε για αύριο ίδια ώρα;
3)Οκ, δεν πειράζει. Κανονίζουμε άλλη φορά.
4)Οκ, δεν πειράζει. Όποτε θες. (δείχνει λίγο needy)
5)Οκ, θα σε πάρω το άλλο ΣΚ όμως γιατί αύριο δεν θα μπορέσω. (FTC)

Εσείς ποια θα διαλέγατε; Σκεφτείτε λίγο και αφήστε σχόλιο αν θέλετε.


Εγώ πάντως διάλεξα το Νο.4. Και φυσικά έβαλα ο ίδιος τον εαυτό μου στο frame της, δεν κάλεσε ποτέ, ούτε έστειλε το παραμικρό μήνυμα και πάμε παρακάτω.

Το συμπέρασμα
Τα πράγματα είναι απλά. Αν μια γκόμενα δεν γουστάρει και σας ρίξει άκυρο σε πρόταση καφέ, τότε ΜΗΝ ξανασχοληθείτε!

Γιατί όμως άλλαξε γνώμη και βγήκαμε; Απλά βγήκαμε γιατί κανείς άλλος δεν της την είχε πέσει για 2-3 μήνες, άρα είχε ανάγκη από επιβεβαίωση + ότι με μειωμένη ζήτηση αναγκάστηκε να εξετάσει και την δικιά μου περίπτωση. Όχι ότι θα της κακόπεφτα, το αντίθετο μάλιστα θεωρώ ότι σε εμφάνιση είμαι πιο πάνω από αυτήν. Απλά προφανώς μπορεί ο γκόμενος που τα είχε για 2.5 χρόνια να ήταν κάνα Alpha Male ή να νομίζει ότι είναι κανένα HB10. Απόδειξη; Ότι γούσταρε μέχρι και τραγουδιστές και πίστευε πραγματικά ότι μπορεί να κάνει κάτι μαζί τους! Κλασική περίπτωση ξενέρωτης δηλαδή.

Ακόμα κι αν διάλεγα την απάντηση Νο.5 (που κατά την γνώμη μου ήταν η ιδανική, οπότε εκεί την έπαιρνα εγώ όποτε ήθελα) κι ακόμα κι αν στο 2ο ραντεβού τα φτιάχναμε, το πράγμα δεν θα τράβαγε. Γιατί πολύ απλά "δεν ήταν σίγουρη". Δεν ήταν σίγουρη απ' την 1η φορά που με γνώρισε, όταν βγήκαμε με τη φίλη της. Δεν είναι δηλαδή ότι περίμενε το 1ο ραντεβού για να βγάλει πόρισμα. Οι "κεραίες" της το είχανε βγάλει νωρίτερα.

Κι άμα κάποια δεν είναι σίγουρη τότε αυτό θα της βγει και μέσα στη σχέση. Οπότε τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση στο πρώτο άκυρο που θα μας ρίξει;

DELETE ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΗΣ!


Το κουβαδάκι μας και σ' άλλη παραλία. Ενέσεις επιβεβαίωσης δεν κάνουμε σε καμία.