Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Άμα πεις "Όχι" Άντε Γεια!

Δε μπορώ να καταλάβω πως την έχουνε δει κάποιες γκόμενες.

Βγαίνεις για καφέ παρέα. Όταν πας να κάνεις κίνηση σε μία, αν στραβώσει το πράγμα στο καμάκι και δεν ψήνεται, μετά είναι να απορείς πραγματικά γιατί συνεχίζουν να ασχολούνται με την πάρτη σου.

Παράδειγμα
Ρωτάω μια φίλη μου αν έχει κανονίσει κάτι. Μου λέει ότι θα πάει στο τάδε club με μια φίλη της κι αν θέλω να έρθω. Της είπα ότι θα έρθω με ένα φίλο, τελικά σκάω μόνος μου (ο φίλος μου τελικά μας έστησε).
Εκεί βλέπω την φίλη της, καλό κομμάτι. Ωραίο κορμάκι, στήθος τούμπανο, καλά προσόντα. Πιάνουμε λοιπόν την κουβέντα, μιλάμε για τα πολύ τυπικά και ρωτάμε κάποια πράματα ο ένας για τον άλλο. Στη συνέχεια, εγώ για να μην το παίξω λιγούρης δεν παίρνω κινητό και αρκούμαι στο να κάνω Add στο Facebook. Την επομένη με κάνει accept.

Το άλλο ΣΚ λέω στη φίλη μου να κανονίσουμε ξανά...με τη φίλη της. Μου λέει ΟΚ. Εν τω μεταξύ μιλάω και με την φίλη της που γουστάρω στο Facebook και μου λέει ότι θα ήθελε να κανονίσουμε πάλι. Περνάνε οι ώρες, η φίλη μου δεν μου έχει νεότερα. Την ρωτάω με SMS κανα 24ωρο πριν "Μιλήσατε;" και μου λέει "Όχι ακόμα, θα σου πω". Παραξενεύτηκα εγώ. Είχα ψυλιαστεί κιόλας ότι παίζει να με γούσταρε παλιότερα και σκέφτομαι..."Λες να το κάνει επίτηδες;"

Τελικά, τελευταία στιγμή, λίγες ώρες πριν βγούμε, μου στέλνει SMS "Τελικά δε θα μπορέσω για σήμερα. Δεν έχω όρεξη. Δεν έχω και λεφτά κιόλας. Βγείτε εσείς άμα θέλετε". Απαντάω λοιπόν "Οκ, να βγούμε, απλά δεν έχω το κινητό της". Και απαντάει δίνοντάς μου τον αριθμό.

Για να μην τα πολυλογώ, παίρνω τηλέφωνο τη φίλη της να κανονίσω, η κοπελιά δεν το σηκώνει κι έτσι της στέλνω SMS λέγοντας ακριβώς τι έγινε. Ότι δηλαδή η φίλη της δεν ήταν σε φάση κι αν ήταν να κανονίζαμε οι δυο μας. Και μου απαντάει το μυθικό ξενέρωτο μήνυμα: "Ε τότε άστο καλύτερα. Αν είναι να κανονίσουμε μια άλλη φορά παρέα!"

This is called: Χυλόπιτα (βλέπε εδώ). Φυσικά μετά από αυτό, ήμουν απέναντι και στις δύο στ'@@ μου. Ρε στα παπάρια μας όλα. Άμα πουν "Όχι" ας πάρουν μετά αυτές τηλέφωνο. Δεν έχει μα και μου και παρακάλια. Δεν θέλεις τώρα; Την επόμενη είναι σειρά σου. Κι αυτά περί "Ο άντρας να διεκδικεί" να τα ξεχάσετε. Χαλάκι δεν γινόμαστε για καμία ψωνάρα.

Ε μετά από αυτό για να μην τα πολυλογώ, δεν προλαβαίνει να περάσει μήνας και μου αρχίζει πότε να μου στέλνει μηνύματα στο chat στο facebook και πότε να πατάει Like στις photos από τις διακοπές μου. Εγώ εκεί. Κουβέντα τυπική να γίνεται και ξανά στ'@@ μου. Έχω λοιπόν την εξής απορία και θέλω εσύ αναγνώστρια να μου την λύσεις.

Αφού μας έριξε ένα ψιλοάκυρο, τώρα τι σκατά θέλει;
α)Να διατηρήσει την αυλή της;
β)Νομίζει ότι θα της ξαναπώ να βγούμε για καφέ;
γ)Θέλει να πατήσω κι εγώ Like στις photos της από το καλοκαίρι που πήγε κι αυτή με τις φίλες της διακοπές;
δ)Το extreme ενδεχόμενο να θέλουμε να μείνουμε φίλοι; (άμα σε γδύνω με τα μάτια πως θα γίνει αυτό; για gay μας πέρασες;)

Ε λοιπόν, όσο και να μου πρίζει τις μπάλες, χεστήκαμε κι η βάρκα έγειρε κοπελιά. Όπως εγώ δεν θα έπριζα τα άντερα κάποιας που με γούσταρε και είχε κάνει κίνηση, έτσι κι εσύ θα πρέπει να σταματήσεις να μου τα ζαλίσεις. Το ενδεχόμενο να σου προτείνω να βγούμε είναι 0%.

Κοινώς....στο πούτσο μας!

Σταματήστε να παρακαλάτε και προχωρήστε παρακάτω. Ειδικά οι Αθηναίοι που έχετε 2 εκατομμύρια επιλογές. Γράψιμο στα ψώνια και πάμε γι' άλλα.

40 σχόλια:

  1. Έτσι πρέπει να είσαι και απορώ πως στην Αθήνα κάθεστε και ασχολείστε με χαζογκόμενες. Έχει πολλά πορτοκάλια εδώ λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βασικά απ'ό,τι λες δεν μου φάνηκε για χυλοπιτα. Προφανώς ήθελε πάλι και τη φίλη της να είναι μαζί, γιατί εσένα μόλις σε είχε γνωρίσει.
    Αν αυτό γινόταν μετά 2 εξόδους παρέα με την κοινή φιλη, τότε μάλλον θα μπορούσες να το πεις χυλοπιτα. Αλλά με 1 μόνο δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα.
    Κι αφού έρχεται μετά από μόνη της και τρίβεται, άρα ενδιαφέρεται και θέλει να σε γνωρίσει καλύτερα.
    Την αφήνεις λίγο ακόμη να ψηθεί, ενώ προχωράς σε μια σταδιακή αναθέρμανση σε επίπεδο σχολίων, δεν θα πας εσύ να κάνεις like και μαλακίες.
    Μετά κανονίζεις κάτι μέσω κοινής φίλης ή και απευθείας.
    Αν πει πάλι όχι τότε αυτό είναι κανονικό άκυρο και η γκόμενα είναι όντως ψώνιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλα αυτα που λετε αλλα αυτο που περασα εγω δν υπαρχει ητανε ενας τυπος που με γουσταρε πολλυ εγω δν τον ηθελα εκεινος δεν καταλαβαινε και ενοχλουσε ολλο τηλ τν εστηνε κατω απο το σπιτι συνεχεια μια μερα πηγαμε σπιτι του για καφεδακι και το πηγαινε αλλου το πραγμα μου ελεγε σε θελω και τετοια εγω δν ενιωθα κατι για αυτν τελικα με εριξε πετυχε αυτο που ηθελε και με παρατησε εξαφανιστηκε εντελως δν τν εβρισκα μετα απο λιγους μηνες συνηδιτοποιησα οτι ειμαι εγκυος απο τν μαλακα εγω τι να πω πειτε μου εχω δικιο που δν θελω κανεναν πλεον πειτε μου γνωμες......................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμη τι να πω πραγματικά έχω μείνει μαλάκας. Δεν έχει τύχει να δω τέτοιο σχόλιο όλους αυτούς τους μήνες!

    Καταρχήν πέρα από το ότι ήταν μαλάκας, δεν πρέπει να σε πτοεί και να κατεβάζεις μούτρα, ούτε να τα πληρώνει ο επόμενος. Αλλά για το ότι σε άφησε έγκυο, όταν δεν παίρνεις προφυλάξεις είναι ευθύνη και των δύο να ξέρεις. Με αυτά ποτέ δεν παίζουνε. Και ειδικά με αγνώστους οι προφυλάξεις είναι υποχρεωτικές γιατί δεν ξέρεις τι ρόλο βαράει!

    Τελικά το παιδί το κράτησες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. βεβαια το κρατησα αυτο το παιδι ειναι ολλη μου η ζωη δν ηθελα να κανω εγκλημα ειμαι ευτηχησμενη που εχω το παιδακι μου αλλα και δυστηχησμενη ταυτοχρονα και οσο περναει ο καιρος με πληγωνει που δν ξερω να αντιμετωπισω το παιδι οταν θα ζηταει τν πατερα του τι να πω οτι ητανε μαλακας ανεγκεφαλος αλλα τωρα γυρναει πισω και διεκδικει το παιδι τοσο καιρο εκανε τν μαλακα πειτε εχω αδικο που τους λεω μαλακες..............................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στην ανώνυμη "28 Σεπτεμβρίου 2011 12:21 π.μ."

    Αυτό είναι άλλο ένα θέμα που χρήζει ψυχαναλυτική ερμηνεία:
    Πως κάνεις one night stand με άγνωστο χωρίς προφύλαξη ; ... Γενικά ξέρεις είναι δική μας η ζωή και δικές μας οι αποφάσεις ... :)
    Το λιγότερο που έπαθες ήταν που έμεινες έγκυος !...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγουρα αλλα εγω δεν θα εκανα κατι με αυτν τν ανθρωπο εκεινος δν δεχοτανε την αποριψη και εγω επεσα στα δοντακια του πιστευω ολοι οι αντρες αυτο κυνηγανε να γμς και ολλα καλα αν υπαρχει αντιθετη αποψη την λετε........................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σόρρυ κιόλας αλλά αν δεν πήρες προφυλάξεις δεν έχεις κανένα δικαίωμα να γυρνάς μετά και να λες ο μαλάκας που με άφησε έγκυο εκτός αν είσαι 16 και δεν έχεις ξανακούσει για προφυλακτικά.
    Δεν 'πέφτει' καμία στα δοντάκια κανενός. Είναι μια συνειδητή απόφασή σου, που επειδή τελικά ήταν προφανώς μεγάλο λάθος προσπαθείς να βγάλεις την ευθύνη από πάνω σου. Αν δεν πήγαινες ποτέ σπίτι του για 'καφέ' (αλήθεια περίμενες να μη γίνει τίποτα?) και αν δεν έπεφτες (όχι σε έριξε...) δε θα υπήρχε κανένα πρόβλημα. Στην τελική άμα είναι stalker πάρε την αστυνομία και κάνε περιοριστικά μέτρα.
    Και μετά από όλα αυτά καταλήγεις ότι όλοι οι άντρες κυνηγάνε για να γαμήσουν....no comment.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αυτη ειναι γνωμη δικια μου αλλα οταν σας αποριπτουμε νιωθετε μειωνεκτικα εκεινος με της δηθεν δικαιολογιες εφερε αυτο το αποτελεσμα ειναι μεγαλομαλακας για μενα πρωσοπικα ολλοι σχεδον ετσι ειστε κοιτατε να παιρνατε καλα και τπτ αλλο αμα υπαρχει γνωμη οκ δεχτει..................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα σου πω πως έχει όσο πιο απλά γίνεται.
    Οι περισσότερες γυναίκες είναι ξενέρωτες κι οι περισσότεροι άντρες είναι πηδίκουλες.

    ΑΛΛΑ:
    Έστω 1 στους 3 ας πούμε ότι είναι σωστός. Εσύ μπορείς να καταλάβεις αν το άτομο που μιλάς ανήκει στο 1/3 ή στα 2/3? Δηλαδή 45 χρονών παντρεμένος μαλάκας και να στην πέφτει, δεν κάνει μπαμ ότι είναι μαλάκας? Πόσο πιο απλό είναι να το καταλάβεις? Αντίθετα ενας ο οποιος ξερεις οτι ειναι ελευθερος, που εχεις βγει μαζι του μια φορα και δεν ηθελε να σε πηδηξει στο 1ο ραντεβου και που ξερεις οτι αυτη ειναι η δουλεια του κι αυτοι οι φιλοι του, αν σου αρεσει εξωτερικα δεν εχεις κανενα λογο να κανεις πισω επειδη βαριεσαι/δεν εισαι σε φαση/δεν εκατσε η φαση/μα-μου-σου-ξου.

    Γι' αυτό και φτιάξαμε το blog.

    Αλλά ότι έγινε τελείωσε και να ξέρεις ότι δεν είσαι η μόνη. Την Τάμτα (την τραγουδίστρια) την έβαλε κάτω ένας και της έκανε παιδί στα 14.Και σήμερα είναι οκ.Ίσα ίσα που μετά αν βρεις κάποιον που να σε θέλει με αυτό το παιδί πάει να πει ότι θα είναι ο πιο καλόκαρδος στον κόσμο.Γιατί θα βάλει εσένα πάνω από τον εγωισμό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ακριβως ευχαριστω για τα καλα σου λογια αλλα οταν σου φερονται ετσι με αυτο τν τροπο νιωθεις οτι δν αξιζεις εγω ειμαι καλα χαρη σε αυτο το παιδι αλλα δν θελω μονο και μονο να φτιαξω τν ζωη μου απο λυπηση θελω να με κανουν να νιωσω οτι αξιζω...................καταλαβες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. +1 στον Thano .

    Δικη σου ειναι οι ζωη . Δικες σου οι αποφάσεις .

    Εσυ αποφάσισες να γ***θεις χωρίς προφύλαξη με άγνωστο . Αν δεν συναίνεσες να πας τώρα για καταγγελία . Αρα τι; Συναίνεσες για κάτι που τώρα το μετάνιωσες . Δηλαδή επιπλέον οτι δεν πήρες προφύλαξη έπεσες έξω για κάποιο άτομο . Πάλι δικό σου ηταν το λάθος . Να μάθετε να μην πέφτετε στους καραγκιόζιδες και μετα να λετε οτι ολοι ετσι ειμαστε και αλλα κουλα ...

    Όντως θέλεις να μεταβιβάσεις ευθύνες αλλου για να νιώσεις καλύτερα , αλλα απ οπου και να το ποιασεις δεν ταιριάζει. Για το παιδί είσαι αποκλειστικά εσύ 100% υπεύθυνη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. +10000 στον Thanos
    Eχω να πω το εξης...Επειδη φαινεται πως εκεινη την περιοδο δεν ειχες τπτ με καποιον αλλον επειδη κοινως ετρωγες λιγο γραψιμο(2 περιπτωσεις για αυτο αλλα δεν θα τις αναλυσω τωρα)σκεφτηκες και λογο ανασφαλειων που ειχες να δειξεις λιγο οτι εισαι ακομα καλη και οτι κατεχεις ακομα το παιχνιδι και ολα αυτα για να δειξεις οτι καποια εισαι και να παρεις τα πανω σου..Ειδες οτι καποιος σου τη επεφτε και λες δεν γαμιεται ας το κανω...Πραφοοο(μπραβο)!!!Και την καταφερες?Το ενα λαθος μετα το αλλο.Αλλα σε αυτην την ζωη τα λαθη πληρωνονται και μην πας να καλυψεις τα χνωτα ριχνοντας το φταιξιμο πανω στους αντρες...Μεγαλοι ανθρωποι ειμαστε ας λαβουμε λιγο υποψιν τις ευθυνες που μας αρμοζουν(εκτος εαν ειστε ακομα με το μυαλο και την ωριμοτητα 13χρουνου lol )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εγω δν ριχνω ευθυνες στους αντρες ητανε δικο του λαθος επειδη εκεινος ειχε χρονια να γαμησει και τον ετρωγε εγω δεν εχω φαει ποτε αποριψη απο κανεναν δοξα το θεο ειμαι εμφανισιμη σαν γυναικα δεν εχω προβλημα αλλα οχι μετα να ερχεται να ζηταει το παιδι καταλαβες..............................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σπυράκο, μεγάλος μισογύνης είσαι αγόρι μου. Πόσα χρόνια έχεις άραγε να πας με γυναίκα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δε ρίχνεις ευθύνες στους άντρες αλλά κάτσε να δω λίγο πιο πάνω τι έγραψες...
    "πιστευω ολοι οι αντρες αυτο κυνηγανε να γμς και ολλα καλα" και "οταν σας αποριπτουμε νιωθετε μειωνεκτικα " αποφάσισε λοιπόν.
    Πάμε πάλι. "Ήταν δικό του το λάθος επειδή εκείνος είχε χρόνια να γαμήσει". Δε βγάζω κανένα νόημα. Εσύ δηλαδή είσαι ένα κομμάτι κρέας χωρίς βούληση και όποιος θέλει έρχεται και σε γαμάει? Εκτός αν θες να μας πείς ότι σε βίασε που από την ιστορία σου κάθε άλλο προκύπτει(δήλωσες ότι του έκατσες ρητά). Δεν είπε κανείς ότι ο τύπος δεν είναι τραγικός μαλάκας, αλλά όχι και να μας παίζεις την αθώα περιστέρα. Εσύ του έκατσες γνωρίζοντας ότι ο τύπος έχει θέματα, δεν ασχολήθηκες με προφυλάξεις και μετά έγινε η μαλακία, έμεινες έγκυος και έχεις και τον τύπο πάνω απ'το κεφάλι σου. Τέλος έρχεσαι εδώ να κατηγορήσεις τους άντρες ότι ειναι έτσι και αλλιώς, ενώ σε τόσα πόστ δεν έχεις παραδεχτεί το παραμικρό λάθος (και έχεις κάνει ήδη πολλά, και θα τα πληρώσει και το παιδάκι δυστυχώς). Μόνο το που πήγαν τα καλά παιδία μένει τώρα για να κλείσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εγω δν το ενοουσα ετσι παρεξηγηση οχι βεβαια δν τα κανω αυτα ειμαι ατομο συνεσταλμενο ενοω οτι εκεινος την δαγκωσε μαζι μου εγω δν φταιω εκεινος αρχισε και ελεγε λογια που ειναι αποδεχτα εγω μονη μαλακια που εκανα ητανε που επεσα σαν 16χρονο καταλαβες οσο για το παιδι ειμαι και μανα και πατερας.............................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. +1000 στον θανο και παλι...

    Τωρα ας ξεκινησω απο το εξης:Ανωνυμη:εγω δεν εχω φαει ποτε αποριψη απο κανεναν δοξα το θεο ειμαι εμφανισιμη σαν γυναικα+οχι βεβαια δν τα κανω αυτα ειμαι ατομο συνεσταλμενο..Εισαι καλη οταν σε κολλανε στην γωνια να φασκεις και να αντιφασκεις εε??Εαν εισαι οπως λες εμφανισιμη γυναικα ειδικα εδω στην Ελλαδα εχεις την ημερα τουλαχιστον 10 προτασεις απο αντρες και οχι μονο απο ταλαιπωρους αλλα και απο μεγαλυτερης ταξης.Απο την στιγμη ομως που προφανως δεν εισαι με καποιον αλλα εκανες οτι εκανες με καποιον ασχετο καπου αυτα που λες δεν κολλανε για να μην το πω πιο κοινα και πεσω στο επιπεδο σου.Ετσι και αλλιως εδω μεσα αυτοι που διαβαζουν δεν ειναι και τοσο χαζοι!!!Εισαι συνεσταλμενο ατομο εε?Σοβαρα?Μπραβο!!Φαινεται το ποσο εισαι απο το ποσο γρηγορα συνουστιαστηκες με τον αλλον.Και εισαι και ανωριμη προφανως γιατι δεν σκεφτηκες τις επιπτωσεις!!!
    Ανωνυμη:Σπυράκο, μεγάλος μισογύνης είσαι αγόρι μου. Πόσα χρόνια έχεις άραγε να πας με γυναίκα;
    Ξερεις ποια ειναι η διαφορα μας??Οτι εγω γαμαω ελευθερα και παντα με προφυλαξεις(καινουργια λεξη για εσενα αυτη)ενω εσενα σου γαμηθηκε η ζωη απο μια μλκια.Οποτε κατσε και λουσουτα τωρα και ασε αλλους να γαμανε ελευθερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. δν ασχο0λουμαι με ατομα χαμηλου επιπεδου αν εσενα εχουν να σε παρουν χρονια δν φταιω εγω............................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. δν φταιει η κολητη μου τη πεσατε να την φατε η κολητη μου ειναι και γαμω της μουναρες αφου δν την εχετε δει πως βγαλατε συμπερασματα εεεεεεεεεεεεεεεεεε πειτε μου......................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλα μιλαμε για γυναικες παρα πολυ ανωριμες!!!!Θες μηπως και δικηγορο για να απαντησεις σε κατι που σου τιθεται σαν απαντηση στα λεγομενα σου??αχαχαχαχαχαχα!!!Μπηκε ο κολλητη σου γιατι να μας πει πως εισαι...Ποσο κολλημενες και ανασφαλεις μπορει να ειστε...Εχω λιωσει!!!Βαλει και το πρωην σου να κανει σχολιο μπας και νιωσεις λιγο ωραια μωρε!!!αχαχαχαχαχαχα!!Με εχουν παρει τα χρονια εε??Γιατι οταν καποιος σε βουλωνει και δεν μπορεις να απαντησεις παρα δινοντας μονο απαντησεις δημοτικου τι σημανει αυτο οτι ειναι και μεγαλος σε ηλικια?αχαχαχαχαχαχαχα!!Τι αλλο θα ακουσω!!!Επιπεδο ραδικιου!!!Πρεπει να εισαι και ξανθια!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. αντε πηδα γιατι μαλακιες λες ποιος ειπε για ηλικια εγω την κολητη μου την αγαπαω σαν αδερφια ειμαστε απλως την υποστηριζω εγω ενα θα σου πω εξω απο τν χορο πολλα τραγουδια ξερετε..................................καταλαβες και αμα ξαναπεις την ομορφια μου ειναι ξανθια χαζη την πουτσισες..................................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. πεστα μωρο μου αχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ κολητακη μου σε αγαπω...........................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. τιποτα ματακια μου και εγω σε αγαπω τωρα παω για υπνο ειμαι κοματια σε λατρευω ζουζουνα αχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ ελλα να κανουμε νανυ μαζι..............................................................................................ελλα στα ονειρα μου ονειρο μου.......................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. κλεισε ματακια και θα ειμαι στα ονειρα σου ολλο το βραδυ καλυνηχτα ζωουλα μου τα λεμε αυριο ελλα για καφεδακι θα εχω την μικρη μου οκ σε αγαπαωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω......................................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Mπραβο κοριτσακια ετσι να αγαπιεστε,αντε παιξτε τωρα λιγο τις κουμπαρες και μετα πατε να γινετε και μανες!!!!(Tωρα αυτο ειναι για γελια ή για κλαμματα?)Εγω παιρνω την πρωτη επιλογη και την δευτερη σας την αφηνω ολη δικια σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. αντε αγορι μου πηδα να ξεχαρμανιασεις γιατι καθε 4 θα πηδας οπως βαζεις και την ψηφο σπυρακο...............................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. μαλακας εισαι χαχαχα;αααααααααααααααααα μαζι σου γελαμε δν ξερεις τη εχεις στο παντελονι και θες και αποψη γκαρακιοζη.........................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σπυράκο, πόσες χυλόπιτες έχεις φάει ρε φίλε; Στο δρόμο που περπατάς γυρνάει να σε κοιτάξει καμία ή σε γράφουν όλες στα αρχίδια τους! Μες τα νεύρα είσαι για αυτό στο λέω.
    Αφήστε αυτή την πιπίλα ότι οι γυναίκες δεν κάνουν εύκολα σχέση και μαλακίες. Όλες και όλοι ζευγαρώνουν πολύ εύκολα σήμερα. Το ότι εσάς δεν σας κάθεται καμία ίσως φταίει το ότι έχετε το χάλι σας. Παραδεχτείτε το και κόψτε τις δικαιολογίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Συντάκτη, πάνω σε αυτό που είπες ότι η η γκόμενα άρχισε μετά να σου στέλνει sms και να κάνει like στις φωτό σου στο fb έχω να σου πω το εξής: Αυτό δεν σημαίνει ότι μετά άλλαξε γνώμη και άρχισε να σε γουστάρει. Απλώς ήθελε να διατηρήσει μία επαφή μαζί σου φιλική. Το ότι σε απέρριψε σαν άνδρα δεν σημαίνει ότι σε απορρίπτει και σαν άνθρωπο. Που το βλέπεις το περίεργο; Το ότι εσύ θέλεις ντε και καλά να την καμακώσεις αυτό δεν σημαίνει ότι και εκείνη θέλει το ίδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Στα 2 κοριτσάκια από πάνω:
    Για να καταλάβω τώρα, το αντεπιχείρημά σας σε αυτά που σας καταλογίζει ο Spyros περί ανωριμότητας και χαμηλού επιπέδου η απάντησή σας είναι "Πόσο καιρό έχεις να γαμήσεις???" και "μαλάκας είσαι μαζί σου γελάμε γιατι δε ξέρεις τη( με ήτα!) έχεις στο παντελόνι σου" κτλ. Μάλλον μόλις αποδείξατε τα λεγόμενά του αδιαμφισβήτητα :P Για να μην αναφερθώ στο show με τα αγαπουλίνι μου κτλ που έχω να το ακούσω από τότε που πήγαινα δημοτικό...

    Στον Ανώνυμο "Όλες και όλοι ζευγαρώνουν πολύ εύκολα σήμερα" πες μας σε ποιο παράλληλο σύμπαν ζείς να έρθουμε κιεμείς. Αν και κατα 99% είσαι απλά ξενέρωτη και ο λόγος που δημιουργήθηκε το blog αυτό :P

    Στον απο πάνω: Πιστεύω ο συντάκτης το σκέφτεται όπως κιεγώ ότι δηλαδή όταν σου αρέσει κάποια (έχεις δεν έχεις φάει χυλόπιτα - δε κάνει διαφορά-) δεν μπορείς να γίνεις φίλος της. Νομίζω το κάλυψε στο "δ)Το extreme ενδεχόμενο να θέλουμε να μείνουμε φίλοι; (άμα σε γδύνω με τα μάτια πως θα γίνει αυτό; για gay μας πέρασες;)"
    Προσωπικά δεν πιστεύω στη φιλία μεταξύ γυναίκας και άντρα αν τουλάχιστον ένας γουστάρει έστω και λίγο τον άλλον, απλά δε δουλεύει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δηλαδή για απάντησέ μου ρε συ Θάνο για να καταλάβω εσύ και οι φίλοι σου πόσες σχέσεις έχετε κάνει στη ζωή σας; Και αυτό στο λέω επειδή λες (μάλλον λέτε) ότι ζω σε παράλληλο σύμπαν και ότι είναι δύσκολο το να ζευγαρώσει κάποιος σήμερα. Εγώ βλέπω ότι και το χάλι σου το μαύρο να έχεις που λέει ο λόγος βρίσκεις γυναίκα εύκολα αν προσπαθήσεις λίγο. Τώρα αν δεν κάνεις καμία προσπάθεια και περιμένεις από την γυναίκα να στην πέσει τότε μην περιμένεις και πολλά. Δεν βλέπεις έξω πόσοι μέτριοι έως και άσχημοι σε εμφάνιση άνδρες, βρίσκουν γυναίκα πιο όμορφη και κομψή από αυτούς. Και μην μου πεις ότι είναι λεφτάδες γιατί σε πληροφορώ ότι οι περισσότεροι από αυτούς είναι μεροκαματιάρηδες. Το αν τώρα η σχέση τους δεν διαρκεί πολύ αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στους δύο. Εγώ προσωπικά όπως και οι φίλοι μου έχουμε κάνει πολλές σχέσεις με μέτριες έως και όμορφες κοπέλες και δεν είμαστε και ωραίοι. Ίσως γιατί χωνόμαστε και δεν το παίζουμε γκόμενοι όπως κάνουν πολλοί άνδρες σήμερα. Για αυτό σου λέω αφήστε τις δικαιολογίες και τις μαλακίες και χωθείτε σε καμιά γυναίκα. Μια χαρά κοπέλες είναι οι ελληνίδες, ούτε ξενέρωτες ούτε τίποτα. Φιλικότατες και ευγενικές αν βέβαια τους μιλήσεις και εσύ ευγενικά και δεν το παίζεις "γαμάω και δέρνω".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, συνεχίζεις να αποδεικνύεις τα λεγόμενά μου :) Κάθε μέρα το εξασκείς το σπόρ? Ε τότε δεν μπορώ να πω κάτι, όλοι ξέρουμε ότι όταν κάποιος κάνει σεξ κάθε μέρα δε χρειάζεται επιχειρήματα όταν συζητάει. Επίσης όλοι ξέρουμε ότι αυτό που κάνει κάποιον άνθρωπο ώριμο και επιπέδου είναι πόσο συχνά κάνει σεξ οπότε με αποστόμωσες... Τώρα στο να έρθω να με γαμήσεις όλοι καταλαβαίνουμε ότι είναι λίγο δύσκολο εκτός αν παίζουν εγχειρήσεις οπότε πάω πάσο.
    Το σχόλιό σου σχετικά με φιλία είναι τελείως άσχετο με τη συζήτησή μας όπως και τα περισσότερα προηγούμενά σου (βλέπε σχόλιο "η κολητη μου ειναι και γαμω της μουναρες αφου δν την εχετε δει πως βγαλατε συμπερασματα εεεεε" παντελώς άσχετη η εμφάνιση της φίλης σου με την όλη κουβέντα που είχαμε -που μάλλον δε διάβασες καν - )
    Τέλος πάντων κάπου εδώ θα σταματήσω να σου απαντάω γιατί μάλλον ούτε καν διαβάζεις τι γράφω και απλά στέλνεις μπινελίκια για να καλύψεις όσο μπορείς την έλλειψη επιπέδου, ωριμότητας και κριτικής σκέψης σου. Και να το πω και ιντερνετικά: Don't feed the troll :) Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @Ανώνυμος:
    Δεν μου την έχει πέσει ποτέ γυναίκα στη ζωή μου και δεν περιμένου εξάλλου να γίνει ποτέ αυτό. Οι περισσότεροι φίλε μου είναι ακριβώς αυτό που ψάχνουν οι γυναίκες, ένας τύπος με είτε λεφτά, είτε ωραίο αμάξι, είτε φήμη (βλ. άρθρα με τραγουδιστές,διευθυντές κτλ), είτε φουσκωτοί, είτε καλοί στα μπαλαμούτια είτε όλα τα παραπάνω. Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά βάσει της εμπειρίας μου αυτά έχω δει. Και όχι, δεν το παίζω κάποιος έχω χωθεί αρκετές φορές και το αποτέλεσμα? 1)Με κοιτάει περίεργα και δε μου μιλάει καν 2)Κάνει ότι δε με άκουσε (σε στυλ δεν υπάρχεις καν) 3)Σου λέει αντε φύγε απο εδώ ρε ανώμαλε και οχι πριν το πεις δεν πήγα και της είπα πάμε τουαλέτα να πηδηχτούμε. Δηλαδή ούτε καν να σου πει ξέρεις τι ευχαριστώ για το κέρασμα αλλά δεν ενδιαφέρομαι να πω οκ. Μετά από αυτές τις αντιδράσεις στο τέλος λεω και εγώ ε αντε και γαμήσου που θα κάτσω να στην πέσω και μετά να μου έχεις και το ανώτερο απαξιωτικό υφάκι σαν να είσαι κάποια. Δε ξέρω φαίνεται ότι έχουμε αντιδιαμετρικά αντίθετες εμπειρίες...εγώ πάντως το έχω παρατήσει το σπορ του πεσίματος σε άγνωστες αφού το μόνο που κέρδιζα ήταν ή να με βρίζουν (σαν να έκανα τίποτα κακό) ή να ανεβάζω ακόμα περισσότερο τις μετοχές κάθε ψωνάρας επειδή έριξε άλλη μια χυλόπιτα και πήρε πόντους. Πλέον το πάω από παρέες γνωστών κτλ όπως έχει περιγράψει και ο συντάκτης σε άρθρα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. παντως βλεπω οτι στα λογια μενετε ολοι σε πραξεις τιποτα και σε μενα μου την πεφτουν αγορακια που ειναι στα λογια μονο............................................τη ουσια υπαρχει να ερθω να σου λεω οτι σε θελω και εσυ να καθεσαι και να κοιτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. kκοπελια συμφωνω ολοι λογια και μουρη πουλανε οπως ο κολητος της φιλης μου με γουσταρει και μενει στα λογια τη εξηγηση υπαρχει..........................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ρε κοπελιά δεν πας κάπου αλλού να trollάρεις? Προσπαθούμε να συζητήσουμε σαν άνθρωποι και εσύ προσβάλεις την νοημοσύνη μας απαντώντας στον εαυτό σου και καλά σαν κάποια άλλη μετά από 15 λεπτά με το ίδιο στυλ γραψίματος και τα ίδια ακριβώς ορθογραφικά (ναι ακόμη γράφεις το τι με ήτα...).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πως μιλάς έτσι μωρή στο παλικάρι δεν ντρέπεσαι λιγάκι; Αυτός σου μιλάει ευγενικά και εσύ τον βρίζεις; Έτσι σου έμαθαν οι γονείς σου να μιλάς και μετά σου φταίνε οι άνδρες που δεν μπορείς να ζευγαρώσεις. Ε ρε κλωτσές που θέλετε ομαδικώς!!! Κάθονται οι μαλάκες οι άνδρες και σας κάνουν όλα τα χατίρια. Για αυτό σας λέω μάγκες πούτσα και ξύλο χρειάζονται για να στρώσουνε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Λοιπόν, τα σχόλια με τα χοντρά μπινελίκια σβηστήκανε. Είπαμε, ένα light μπινελίκι οκ, αλλά εδώ παράγινε το πράμα. Επίσης η κοπελιά έμπαινε από την ίδια IP (τάχα μου ότι "την υπερασπίζεται η κολλητή της"). Οπότε ναι στη συζήτηση, όχι στο trollάρισμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Eπιτελους μπηκε ο Συντακτης και εβαλε ταξη!!!!Εδω που φτασαμε να κανει η αλλη 2πλο ποστ και να νομιζει οτι δεν την καταλαβαινουμε και ολας!!!Και να κανει και τα ιδια ορθογραφικα λαθη και ολας!!!Χειροτερη και απο 16χρονο δλδ!!!Οπως το ειπες παντως..Ναι στην συζητηση οχι στο trollaρισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή