Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2011

Άμα πεις "Όχι" Άντε Γεια!

Δε μπορώ να καταλάβω πως την έχουνε δει κάποιες γκόμενες.

Βγαίνεις για καφέ παρέα. Όταν πας να κάνεις κίνηση σε μία, αν στραβώσει το πράγμα στο καμάκι και δεν ψήνεται, μετά είναι να απορείς πραγματικά γιατί συνεχίζουν να ασχολούνται με την πάρτη σου.

Παράδειγμα
Ρωτάω μια φίλη μου αν έχει κανονίσει κάτι. Μου λέει ότι θα πάει στο τάδε club με μια φίλη της κι αν θέλω να έρθω. Της είπα ότι θα έρθω με ένα φίλο, τελικά σκάω μόνος μου (ο φίλος μου τελικά μας έστησε).
Εκεί βλέπω την φίλη της, καλό κομμάτι. Ωραίο κορμάκι, στήθος τούμπανο, καλά προσόντα. Πιάνουμε λοιπόν την κουβέντα, μιλάμε για τα πολύ τυπικά και ρωτάμε κάποια πράματα ο ένας για τον άλλο. Στη συνέχεια, εγώ για να μην το παίξω λιγούρης δεν παίρνω κινητό και αρκούμαι στο να κάνω Add στο Facebook. Την επομένη με κάνει accept.

Το άλλο ΣΚ λέω στη φίλη μου να κανονίσουμε ξανά...με τη φίλη της. Μου λέει ΟΚ. Εν τω μεταξύ μιλάω και με την φίλη της που γουστάρω στο Facebook και μου λέει ότι θα ήθελε να κανονίσουμε πάλι. Περνάνε οι ώρες, η φίλη μου δεν μου έχει νεότερα. Την ρωτάω με SMS κανα 24ωρο πριν "Μιλήσατε;" και μου λέει "Όχι ακόμα, θα σου πω". Παραξενεύτηκα εγώ. Είχα ψυλιαστεί κιόλας ότι παίζει να με γούσταρε παλιότερα και σκέφτομαι..."Λες να το κάνει επίτηδες;"

Τελικά, τελευταία στιγμή, λίγες ώρες πριν βγούμε, μου στέλνει SMS "Τελικά δε θα μπορέσω για σήμερα. Δεν έχω όρεξη. Δεν έχω και λεφτά κιόλας. Βγείτε εσείς άμα θέλετε". Απαντάω λοιπόν "Οκ, να βγούμε, απλά δεν έχω το κινητό της". Και απαντάει δίνοντάς μου τον αριθμό.

Για να μην τα πολυλογώ, παίρνω τηλέφωνο τη φίλη της να κανονίσω, η κοπελιά δεν το σηκώνει κι έτσι της στέλνω SMS λέγοντας ακριβώς τι έγινε. Ότι δηλαδή η φίλη της δεν ήταν σε φάση κι αν ήταν να κανονίζαμε οι δυο μας. Και μου απαντάει το μυθικό ξενέρωτο μήνυμα: "Ε τότε άστο καλύτερα. Αν είναι να κανονίσουμε μια άλλη φορά παρέα!"

This is called: Χυλόπιτα (βλέπε εδώ). Φυσικά μετά από αυτό, ήμουν απέναντι και στις δύο στ'@@ μου. Ρε στα παπάρια μας όλα. Άμα πουν "Όχι" ας πάρουν μετά αυτές τηλέφωνο. Δεν έχει μα και μου και παρακάλια. Δεν θέλεις τώρα; Την επόμενη είναι σειρά σου. Κι αυτά περί "Ο άντρας να διεκδικεί" να τα ξεχάσετε. Χαλάκι δεν γινόμαστε για καμία ψωνάρα.

Ε μετά από αυτό για να μην τα πολυλογώ, δεν προλαβαίνει να περάσει μήνας και μου αρχίζει πότε να μου στέλνει μηνύματα στο chat στο facebook και πότε να πατάει Like στις photos από τις διακοπές μου. Εγώ εκεί. Κουβέντα τυπική να γίνεται και ξανά στ'@@ μου. Έχω λοιπόν την εξής απορία και θέλω εσύ αναγνώστρια να μου την λύσεις.

Αφού μας έριξε ένα ψιλοάκυρο, τώρα τι σκατά θέλει;
α)Να διατηρήσει την αυλή της;
β)Νομίζει ότι θα της ξαναπώ να βγούμε για καφέ;
γ)Θέλει να πατήσω κι εγώ Like στις photos της από το καλοκαίρι που πήγε κι αυτή με τις φίλες της διακοπές;
δ)Το extreme ενδεχόμενο να θέλουμε να μείνουμε φίλοι; (άμα σε γδύνω με τα μάτια πως θα γίνει αυτό; για gay μας πέρασες;)

Ε λοιπόν, όσο και να μου πρίζει τις μπάλες, χεστήκαμε κι η βάρκα έγειρε κοπελιά. Όπως εγώ δεν θα έπριζα τα άντερα κάποιας που με γούσταρε και είχε κάνει κίνηση, έτσι κι εσύ θα πρέπει να σταματήσεις να μου τα ζαλίσεις. Το ενδεχόμενο να σου προτείνω να βγούμε είναι 0%.

Κοινώς....στο πούτσο μας!

Σταματήστε να παρακαλάτε και προχωρήστε παρακάτω. Ειδικά οι Αθηναίοι που έχετε 2 εκατομμύρια επιλογές. Γράψιμο στα ψώνια και πάμε γι' άλλα.