Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Όταν οι σερβιτόροι μπαίνουν σφήνα!



Αλήθεια ρε μαλάκες, δεν έχετε άλλη δουλειά να κάνετε;

Με αφορμή ένα πετυχημένο άρθρο του Acid Arrow σχετικά με τους σερβιτόρους, τους barmen, τους PR και γενικά όλο τον "καλό" εργαζόμενο κόσμο της νύχτας που μπαίνει στη μέση την ώρα του PickUp και μας σπάει τ'@@, είπα να αναφερθώ στο θέμα εκτενέστερα. Κι αυτό γιατί μου έτυχε live.

Είχα βγει λοιπόν ένα βράδυ σε γνωστό μπαράκι, εκεί όπου κόζαρα δύο HB8-9 να πίνουν το ποτάκι τους. Τις προσεγγίζουμε με ένα φίλο μου και πιάνουμε την κουβέντα. Πριν καλά καλά προλάβουμε να μιλήσουμε, μπαίνουν στην παρέα άλλες δύο κοπέλες, λιγότερο εμφανίσιμες, ας πούμε HB6. Για να μπορέσουμε λοιπόν να κουμαντάρουμε την κατάσταση, αρχίζω να πιάνω την πάρλα στις δύο που μόλις ήρθαν (να τις απασχολώ ως obstacle για να κερδίσουμε χρόνο) και συγκεκριμένα να λέω στη μία πόσο πολύ μοιάζει με ηθοποιό κτλ. Παράλληλα, ο φίλος μου ήταν ακόμα σε φάση Α1 με τις δύο κοπέλες.

Πριν προλάβει να περάσει κάνα δίλεπτο, κάπου εκεί στο μπούγιο κι ενώ είχαμε χάσει την μπάλα, ξαφνικά έρχεται...από το πουθενά...ένας σερβιτόρος και πιάνει αγκαλιά τυλίγοντας με το μπράτσο του την μία κοπέλα που είναι πιο κοντά στο φίλο μου! Ε κι εκεί μένω μαλάκας! Κάτι της ψιθύρισε στο αυτί σε φάση "Τι σου λέει;" κτλ. Κι έμεινε εκεί να χαίρεται σαν τον μαλάκα μέχρι που αναγκαστήκαμε να κάνουμε πίσω και να φύγουμε. Γιατί...το είχαμε πιάσει το υπονοούμενο. Δεν μας έπαιρνε να μπούμε σε αντιπαράθεση.

Στην Αττική υπάρχουν 2-3 συγκεκριμένα μπαρ που έχουν αυτό το μειονέκτημα. Ότι δηλαδή οι σερβιτόροι δεν σε αφήνουν να μιλήσεις με οποιαδήποτε. Το ένα μπαρ ήταν αυτό που σας ανέφερα. Στο άλλο τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα. Γιατί όποιος μα όποιος κι αν έχει μπει εκεί μέσα κι έχει επιχειρήσει να ανοίξει set, όλες τις φορές όχι απλά έχει δει σερβιτόρο να μπαίνει στη μέση, αλλά να του λέει κάτι σαν το παρακάτω:
"Φίλε, πήγαινε πιες το ποτάκι σου ήρεμα κι άφησε τις κοπέλες ή αλλιώς πέρασε έξω!"

Δηλαδή μιλάμε για την ΑΠΟΛΥΤΗ...μαλακία, αλητεία και δεν ξέρω κι εγώ πως αλλιώς να την χαρακτηρίσω. Για κάτσε καλά ρε μεγάλε. Όταν μια παρέα ΔΕΝ είναι μεικτή και βγαίνει έξω για βόλτα, ένας απ' τους λόγους που βγαίνει δεν είναι και τα κονέ; Άμα δεν θέλαμε να δούμε κόσμο, θα πηγαίναμε σε μια πλατεία, θα παίρναμε και μια μπύρα από το περίπτερο και θα καθόμασταν εκεί. Η θα στο θέσω διαφορετικά. 1ον οι κοπέλες μπορούν να υπερασπιστούν τον εαυτό τους (δόξα το Θεό κατά 99% κανείς δεν χουφτώνει ούτε γίνεται χυδαίος) και 2ον αφού πουλάς μαγκιά, πολύ απλά ΔΕΝ θα ξαναπατήσω στο μαγαζί σου. Ξέρετε πολύ καλά ποιοι καριόλιδες παίζετε αυτό το παιχνίδι, αλλά δεν θα σας δώσω στεγνά απ' το blog μη σας στερήσω το μεροκάματο. Όποιος είναι PUA, ας μου στείλει e-mail για να του πω για ποια μπαρ πρόκειται.

Και στην τελική δεν νομίζω να σας "φάγαμε την πελατεία". Έχετε καβατζώσει πολλά νέτα από την δουλειά, όλοι σας. Άμα μας βλέπετε ως ανταγωνιστές για την μία ώρα που θα έρθουμε μία στο τόσο στο μπαρ σας, τότε μάλλον ή είστε ανασφαλείς ή την έχετε κάνει λάστιχο.

Περαστικά σας και καλά μυαλά. Τα νέα διαδίδονται πάντως να ξέρετε.

Όσο για τις γυναίκες, ένα έχω να πω. Την επόμενη φορά που θα έρθει ένας παπάρας σερβιτόρος να μπει "ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ" στη μέση την ώρα που θα σας μιλήσει ένας άγνωστος, γυρίστε προς τον σερβιτόρο και πείτε του στη μάπα:

"Μπορείς να με αφήσεις να μιλήσω με το φίλο μου?"

Ειναι η μόνη ασπίδα που έχουμε, αν θέλουμε να βγάλουμε κάτι από αυτή την ιστορία. Χρησιμοποιήστε την. Μετά, αν δεν σας αρέσει αυτός που σας μίλησε, απλά χαιρετήστε τον με τον τρόπο σας. Θα το εκτιμήσουμε δεόντως.

3 σχόλια:

  1. Ποσο σε καταλαβαινω?Ποσο? Τελικα αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι αυτοι οι τυπαδες ειναι ο κανονας του AFC οταν δεν ειναι στο μαγαζι. Οι κλασσικοι μαλακες που κανουν τους τεραστιους μονολογους για το ποσο γαματοι ειναι και παντα κλεινουν με την εξης φραση. -Ελα απο το μαγαζι να κερασω ποτακι- Γιατι βλεπεις εκει ειναι τσαμπα. Στα καλα μαγαζια τα χρεωνονται και δεν τολμανε τετοια. Αντιλαμβανομαι οτι ο χωρος εργασιας ενος αντρα ειναι ενα καλο ego-boost. Και εγω στην εταιρια ειμαι αρχοντας και εχω ενα + στην αυτοπεποιθηση μου αλλα δεν ειπα σε καμια ελα να σε κερασω ενα αυτοκινητακι ουτε την πεφτω σε οποια πελατισσα μπει.

    Απο την αλλη τωρα δεν εχω καταλαβει πως οι γυναικες αποδεχονται αυτην την συμπεριφορα και μαλιστα την επικροτουν. Δηλαδη πουλανε την παρεα τους για ενα ποτο? Αντιστοιχη συμπεριφορα εχει και ενα αλλο επαγγελμα με σχετικα παρομοιο δουνε και λαβειν.Δηλαδη τι νομιζουν? Οτι θα πεταξει τον δισκο και θα κανει παιχνιδι μαζι τους και θα διασκεδασουν? Η οτι ειναι οι μονες που ο σχετικος AFC την επεσε εκεινο το βραδυ?

    Εαν παντως του πει χυμα τα κουβαδακια σου και σε αλλη παραλια τοτε και εσυ εισαι σε καλο δρομο και απο την αλλη ειναι μυαλωμενη και ξερει τι ζηταει. Και στην τελικη οπως απαιτεις αγαπητη ξενερωτη απο τον υπαλληλο της εφοριας να κανει την δουλεια του το ιδιο πρεπει να απαιτεις και απο τον barman/σερβιτορο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωραια τα σχολια σας .επειδη και εγω σερβιτορος ειμαι (καμια σχεση ομως με τους σερβιτορους που ξερετε και ο λόγος? παθαίνω τα ίδια με σας κάποτε και μου την δίνει αφάνταστα..θα γ....ω ρε φίλε ναι,εσένα τι σε νοιάζει ),ακριβω΄ς αντίθετα λειτουργω στη δουλιά μου,βοηθάω τους πελάτες να κάνουνε τα ωραία τους ..γιατί όχι ? δικές μου είναι οι γυναίκες επειδή δουλεύω εκεί ας πούμε ?
    αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραια τα σχολια σας .επειδη και εγω σερβιτορος ειμαι (καμια σχεση ομως με τους σερβιτορους που ξερετε και ο λόγος? παθαίνω τα ίδια με σας κάποτε και μου την δίνει αφάνταστα..θα γ....ω ρε φίλε ναι,εσένα τι σε νοιάζει ),ακριβω΄ς αντίθετα λειτουργω στη δουλιά μου,βοηθάω τους πελάτες να κάνουνε τα ωραία τους ..γιατί όχι ? δικές μου είναι οι γυναίκες επειδή δουλεύω εκεί ας πούμε ?
    αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή