Οι οδηγοί Formula 1 και τα μονοθέσια.
Η ζωή μας είναι μια κούρσα μέχρι την γραμμή τερματισμού. Άλλοι τερματίζουν κι άλλοι όχι.
Φανταστείτε τις γυναίκες στη θέση των οδηγών Formula 1. Τα προσόντα τους θα πρέπει να είναι τα εξής:
Αξία οδηγού -> Εμφάνιση γυναίκας
Καλή συμπεριφορά -> Καλός χαρακτήρας
Fans οδηγού -> Social status
Τώρα φανταστείτε τους άντρες στον ρόλο της κατασκευάστριας εταιρείας. Οι οδηγοί ζητούν να τους παρέχουν:
Χορηγούς -> Χρήματα
Καλό μονοθέσιο -> Καλό αυτοκίνητο
Καλό κλίμα -> Καλός χαρακτήρας
Ασφάλεια μονοθεσίου -> Να τις κάνουν να αισθάνονται ασφαλείς
Να είναι δημοφιλείς ως εταιρείες -> Social status
Οι κανόνες του αγώνα:
- Αρχικά οι εταιρείες και οι οδηγοί καλούνται να υπογράψουν συμβόλαιο. Εξετάζουν ο ένας το προφίλ του άλλου και αποφασίζουν. Απ' την στιγμή που θα πέσουν οι υπογραφές, ο οδηγός μπαίνει στο μονοθέσιο και ξεκινάει.
- Η σχέση περνάει ορισμένα κρίσιμα σημεία, τα λεγόμενα pit stop. Κάθε pit stop συμβολίζει την επέτειό σας. Κάποιοι χρειάζονται μόλις 1-2 pit stop (1-2 χρόνια) μέχρι την γραμμή τερματισμού, άλλοι περισσότερα.
- Το καύσιμο του μονοθεσίου είναι ο έρωτας. Αν το καύσιμο τελειώσει τότε απαιτείται pit stop.
- Στόχος και των δύο είναι να φτάσουν στην γραμμή τερματισμού (γάμος). Για να το πετύχουν όμως θα έχουν να αντιμετωπίσουν κι άλλους οδηγούς που μπορεί να θέλουν να τους βγάλουν...εκτός πίστας (αυτοί που βάζουν λόγια). Αν ο οδηγός βγει εκτός πίστας (χωρισμός) τότε η σχέση τελειώνει. Το ίδιο συμβαίνει τις περισσότερες φορές και σε έναν αγώνα Formula 1. Με ένα τρακάρισμα είσαι off και σε σπάνιες περιπτώσεις επανέρχεσαι στην κούρσα.
Αυτό που θέλω να πω με το παραπάνω παράδειγμα είναι ότι στην Ελλάδα λίγοι φτάνουν στη γραμμή τερματισμού. Οι εταιρείες έχουν υψηλές απαιτήσεις απ' τους οδηγούς κι οι οδηγοί ακόμη υψηλότερες απαιτήσεις απ' τις εταιρείες. Συνεπώς, οι απαιτήσεις θα πρέπει να πέσουν.
Όπως και να 'χει, ακριβώς επειδή οι εταιρείες (άντρες) προσφέρουν συμβόλαιο στους οδηγούς (γυναίκες) δεν πρέπει να σταματήσουν να το κάνουν, όποιες κι αν είναι οι συνθήκες. Με το να μένουν όλοι στην ελεύθερη αγορά, το άθλημα τείνει να εγκαταλειφθεί. Κι αυτό στην τελική δεν συμφέρει κανέναν.
Άλλωστε, όπως ξέρετε, οι οδηγοί όσο πλησιάζουν στα 40, κάποια στιγμή θα πρέπει να αποσυρθούν απ' την ενεργό δράση, διαφορετικά δεν θα καταφέρουν να βγάλουν την κούρσα.
Η ζωή μας είναι μια κούρσα μέχρι την γραμμή τερματισμού. Άλλοι τερματίζουν κι άλλοι όχι.
Φανταστείτε τις γυναίκες στη θέση των οδηγών Formula 1. Τα προσόντα τους θα πρέπει να είναι τα εξής:
Αξία οδηγού -> Εμφάνιση γυναίκας
Καλή συμπεριφορά -> Καλός χαρακτήρας
Fans οδηγού -> Social status
Τώρα φανταστείτε τους άντρες στον ρόλο της κατασκευάστριας εταιρείας. Οι οδηγοί ζητούν να τους παρέχουν:
Χορηγούς -> Χρήματα
Καλό μονοθέσιο -> Καλό αυτοκίνητο
Καλό κλίμα -> Καλός χαρακτήρας
Ασφάλεια μονοθεσίου -> Να τις κάνουν να αισθάνονται ασφαλείς
Να είναι δημοφιλείς ως εταιρείες -> Social status
Οι κανόνες του αγώνα:
- Αρχικά οι εταιρείες και οι οδηγοί καλούνται να υπογράψουν συμβόλαιο. Εξετάζουν ο ένας το προφίλ του άλλου και αποφασίζουν. Απ' την στιγμή που θα πέσουν οι υπογραφές, ο οδηγός μπαίνει στο μονοθέσιο και ξεκινάει.
- Η σχέση περνάει ορισμένα κρίσιμα σημεία, τα λεγόμενα pit stop. Κάθε pit stop συμβολίζει την επέτειό σας. Κάποιοι χρειάζονται μόλις 1-2 pit stop (1-2 χρόνια) μέχρι την γραμμή τερματισμού, άλλοι περισσότερα.
- Το καύσιμο του μονοθεσίου είναι ο έρωτας. Αν το καύσιμο τελειώσει τότε απαιτείται pit stop.
- Στόχος και των δύο είναι να φτάσουν στην γραμμή τερματισμού (γάμος). Για να το πετύχουν όμως θα έχουν να αντιμετωπίσουν κι άλλους οδηγούς που μπορεί να θέλουν να τους βγάλουν...εκτός πίστας (αυτοί που βάζουν λόγια). Αν ο οδηγός βγει εκτός πίστας (χωρισμός) τότε η σχέση τελειώνει. Το ίδιο συμβαίνει τις περισσότερες φορές και σε έναν αγώνα Formula 1. Με ένα τρακάρισμα είσαι off και σε σπάνιες περιπτώσεις επανέρχεσαι στην κούρσα.
Αυτό που θέλω να πω με το παραπάνω παράδειγμα είναι ότι στην Ελλάδα λίγοι φτάνουν στη γραμμή τερματισμού. Οι εταιρείες έχουν υψηλές απαιτήσεις απ' τους οδηγούς κι οι οδηγοί ακόμη υψηλότερες απαιτήσεις απ' τις εταιρείες. Συνεπώς, οι απαιτήσεις θα πρέπει να πέσουν.
Όπως και να 'χει, ακριβώς επειδή οι εταιρείες (άντρες) προσφέρουν συμβόλαιο στους οδηγούς (γυναίκες) δεν πρέπει να σταματήσουν να το κάνουν, όποιες κι αν είναι οι συνθήκες. Με το να μένουν όλοι στην ελεύθερη αγορά, το άθλημα τείνει να εγκαταλειφθεί. Κι αυτό στην τελική δεν συμφέρει κανέναν.
Άλλωστε, όπως ξέρετε, οι οδηγοί όσο πλησιάζουν στα 40, κάποια στιγμή θα πρέπει να αποσυρθούν απ' την ενεργό δράση, διαφορετικά δεν θα καταφέρουν να βγάλουν την κούρσα.
Ωραίο!
ΑπάντησηΔιαγραφήApla para poly eksypno to arthro sou! sygxaritiria!
ΑπάντησηΔιαγραφή