Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Pickup στις παραλίες

Φουλ επίθεση!

Αυτό το καλοκαίρι που πιστεύω ότι έχω φτάσει το επίπεδό μου στην προσέγγιση στο καλύτερο δυνατό so far, είπα να το ρίξω σε τρελά pickups. Για όσους δεν το γνωρίζουν, πάω με τακτική Mystery αλλά με openers…Ξενερωμένου, τα οποία αφορούν ότι συμβαίνει εκείνη την ώρα. Ξεχνάμε δηλαδή τα opinion openers και πάμε σε ερωτήσεις για την παραλία, το νησί, τα μαγαζιά, για σχολιασμό περιστατικών που συμβαίνουν εκείνη την ώρα (π.χ. μουσική του μαγαζιού) κτλ.

Η τακτική στην παραλία είναι απλή. Πηγαίνετε αναγκαστικά σε ξαπλώστρες και σε σημείο όπου θα έχετε γκόμενες δίπλα σας. Ψάξτε καλά, διαφορετικά αν δεν παίζει τίποτα πηγαίντε σε ξαπλώστρες που θα έχουν άλλες ελεύθερες ξαπλώστρες τριγύρω, ώστε να υπάρχει περίπτωση να κάτσει κάποιο set. Το opener που κάνετε θα είναι απορία. Για το νησί, τις παραλίες, τα μπαρ, την νυχτερινή ζωή, την μουσική του beach bar που είστε τώρα…οτιδήποτε! Έτσι πιάνετε κουβέντα για πλάκα. Ακόμα κι αν ξέρετε το νησί, λέτε ότι έχετε να έρθετε π.χ. πολλά χρόνια, κι ότι έχει αλλάξει κτλ. Γενικά πιάνετε κουβέντα με θέμα το νησί. Για να σας το πω πιο απλά: ΕΧΕΤΕ ΘΕΜΑ.

Tα άλλα έρχονται από μόνα τους. Όπως το cold reading (αν είναι κολλητές, αν είναι αδερφές ή ξαδέρφες, αν η μία φαίνεται ντόπια κι η άλλη Αθηναία κ.ο.κ.) και στη συνέχεια το "Aπό που είναι". Επίσης ότι ερώτηση κάνετε, περιμένετε την απάντηση και ύστερα την δικιά της ερώτηση. Δηλαδή αν ρωτήσετε με τι ασχολείται και δεν σας απαντήσει "Εσύ?" πάρτε το πούλο και φύγετε γιατί δεν έχει όρεξη για κουβέντα ή πολύ απλά είναι ξενέρωτη. Οι περισσότερες ευτυχώς έχουν όρεξη έστω για επιφανειακή κουβέντα, καθότι είναι σε νησί με παντελώς άγνωστα άτομα. Αλλά μέχρι εκεί. Γυναίκες…τις ξέρετε. Εκτός πια κι αν είστε HB 10 με γαμάτη δουλειά. Όπως ο φίλος μου στη Μύκονο που παντρεύτηκε την κοπελιά του που γνώρισε εκεί. Το υπόλοιπο 95% θα πρέπει να μοχθήσει.

Ακολουθούν οι διάλογοι και τα αποτελέσματα. Ένα μικρό μυστικό. Για να μιλήσετε καλό θα είναι να κάτσετε είτε στη διπλανή ξαπλώστρα, είτε στην πίσω, ώστε να τις τσεκάρετε ελεύθερα (όλοι κοιτούν την θάλασσα) και να μην χρειάζεται να γυρίσετε προς τα πίσω το κεφάλι σας και να χάσετε value. Αν ενδιαφέρονται θα το γυρίσουν αυτές διακριτικά (θα κάτσουν μπρούμυτα) οπότε μην ανησυχείτε. 

Here we go…

PickUp 1: Η αδιάφορη
Πάω να παίξω beach volley. Χωρίς να έχω προετοιμαστεί για κάτι, συναντάω 4 άντρες και 1 γυναίκα. Παίζουμε 3vs3 και πάω στην ομάδα που ήταν η γυναίκα. Ένα 7.5 με λίγα πιασίματα, φουλ μαυρισμένη, πρόσωπο καυλωτικό και ακόμα πιο καυλωτικό tattoo στην πλάτη. Ενώ παίζουμε και δεν έχουμε πει κάτι ακόμα, με ρωτάει:
HB 7.5: Το όνομά σου;
Ξ: (Τάδε). Εσείς:
Φίλος: (Τάδε)
HB 7.5: (Τάδε). Γνωριστήκαμε χθες στο πλοίο όπως ερχόμασταν.
Ενώ παίζουμε beach volley η κουβέντα συνεχίζεται αραιά και που. Της λέω τον λόγο που είμαι στο νησί (έχω και DHV εκεί για διάφορους λόγους). Ρωτάμε με τι ασχολείται ο καθένας. Αυτή την φιλοξενεί μια φίλη της που είναι από το νησί (καταγωγή) και σπουδάζει επαρχία μαζί της. Ύστερα από λίγο πιάνει το λάστιχο να ποτίσει την άμμο, με πιτσιλάει με αυτό ξώφαλτσα και χαμογελάει. Όμως μετά από μισή ώρα beach volley λέει: “Εμείς πάμε να ρίξουμε μια βουτιά, συνεχίστε” και πάει προς το να κολυμπήσει με το παιδί που…είχε γνωρίσει μόλις χθες. Λέω λοιπόν κι εγώ “Βασικά πάω να βάλω κι εγώ λίγο αντιηλιακό και ξαναμιλάμε”.

Χαθήκαμε για κάνα μισάωρο, ώσπου τους βλέπω στο βάθος. 2 τύποι με αυτήν και τη φίλη της. Τελικά τα «παιδιά του πλοίου» είχαν χωθεί και κατέβηκαν μαζί στην παραλία. Δεν εξηγείται γιατί είχανε…3 ξαπλώστρες 4 άτομα. Πάω λοιπόν κάνοντας βόλτα στην παραλία δήθεν τυχαία, ώσπου περνάω κι από εκεί.

Ξ: Τι έγινε, κλατάραμε;
HB 7.5: Ναι, είπαμε να ξεκουραστούμε λίγο. Α να σας συστήσω, από εδώ ο…(κάνει τις συστάσεις).

Λέμε όλοι με τι ασχολούμαστε. Φυσικά ενώ είναι οι άλλοι δύο εκεί δεν είχα όρεξη να τους κάνω χαλάστρα οπότε πήγα την κουβέντα στο χαλαρό. Τους είπα για τα beach parties που παίζουν στο νησί κι ότι θα κατέβω με την παρέα μου κι ότι θα είναι ωραία να κατέβουν κι αυτοί. Εν τω μεταξύ το HB 7.5 καθόταν στην ίδια ξαπλώστρα με ένα παιδί (κανονικά και όχι αγκαλιές ή άλλα τέτοια γλυκανάλατα), δίπλα ο φίλος του και σε απόσταση 2.5-3 μέτρων η φίλη της. Λες και ήτανε…τιμωρία. Ένα HB 8.5 που και μόνο που κρατούσε στριφτό τσιγαράκι κι είχε το υφάκι “Έλα ρε φίλε”, “Έλα ρε μαλάκα” όταν μίλαγε, έπεφτε στο HB8 άνετα στα μάτια μου.

Ενώ μιλάω για τη δουλειά μου σε κάποια φάση μου λέει για ένα φίλο της ο οποίος έχει μία παρόμοια δουλειά κι είναι του κλάδου μου. Της λέω “Α τον ξέρω χρόνια, θα ήθελα να τον γνωρίσω, μπορείς να μου στείλεις σε ένα μήνυμα το κινητό του; Γιατί δεν το έχω τώρα μαζί μου να το σημειώσω” (και όντως το είχα στην ξαπλώστρα μου). Έτσι πολύ εύκολα μου το στέλνει και τώρα έχω το κινητό της. Ύστερα λέω και στο παιδί να μου κάνει αναπάντητη (για ξεκάρφωμα). Τους λέω επίσης για το beach party που θα είχε εκείνη τη μέρα κι αν θέλουν να περάσουν κι ότι αν είναι να κατέβω με την παρέα μου θα τους έπαιρνα τηλ.

Τελικά δεν τους πήρα τηλ γιατί δεν κατέβηκα με την παρέα μου. Την επόμενη μέρα όμως την πετυχαίνω παραλία. Αυτή τη φορά μόνη με τη φίλη της. Ενώ περνούσε από τις ξαπλώστρες με χαιρετάει και πιάνουμε την κουβέντα για το τι κάνανε χθες, που λένε να πάνε σήμερα, για το ότι πήρα τηλέφωνο το φίλο της και κανονίσαμε meeting για δουλειά κτλ. Και της είπα ότι το βράδυ θα κατέβω για ποτό με ένα φίλο μου στην πόλη οπότε μου λέει “Θα τα πούμε εκεί”
Το ίδιο βράδυ την πήρα τηλέφωνο μετά τις 22:00. Ακόμα το σηκώνει.

PickUp 2: MILF
Κοζάρω δύο περιπτώσεις, ένα HB8 που φαινόταν 22άρα με λίγα πιασίματα κι ένα HB7 περίπου 30. Δεν τους πιάνω την κουβέντα, δεν πολυκοιτάω προς τα εκεί, αλλά όταν περνάει ένας τύπος για τις ξαπλώστρες και δεν μας παίρνει λεφτά καταλαβαίνω ότι μόλις βρήκα το opener.

Ξ: Συγγνώμη να σας ρωτήσω κάτι; Τις ξαπλώστρες τις πληρώνουμε ή είναι free;
HB7: Νομίζω τις πληρώνεις. Έχω την εντύπωση ότι περνάς από το beach bar και τις πληρώνεις.
Ξ: Α είναι self service;
HB7: Ναι.
Ξ: Περίεργο, πρώτη φορά το βλέπω αυτό σε νησί! Γιατί αν είναι έτσι οποιοσδήποτε θα μπορούσε να μην πληρώσει και να φύγει.
HB7: Ε τι να κάνουμε έτσι είναι εδώ. Εσείς δεν είστε από εδώ;
Ξ: (Της απαντάω την σχέση μου με το νησί)
HB7: Α, τον ξέρω τον (όνομα συγγενή μου). Κι από εδώ η κόρη μου.

ΖΝΤΟΥΠ! Άτσα το MILF...

Ξ: Αν σου πω ότι την πέρασα για φίλη σου;
(Ξεραίνονται και οι δύο στα γέλια! Η τύπισσα ήταν 40 και η κόρη της 18! Εννοείται ότι με έψηνε το μικρό και όχι η παντρεμένη γυναίκα!)
HB7: Σε ευχαριστώ πολύ! Εσύ με τι ασχολείσαι;
Ξ (Τους λέω). Εσείς;
HB7: (Μου λέει)
HB8: Εγώ φέτος τελείωσα και θέλω να δω που θα περάσω.
Ξ: Ποιες σχολές έχεις δηλώσει;
HB8: (Μου λέει τις σχολές κι επίσης λέει ότι δεν της αρέσει η Αθήνα κι ότι δεν θα ήθελε να περάσει εκεί καθώς την έβαλε τελευταία).
Στην κουβέντα μπαίνει και ένας ξάδερφός μου όπου μιλάνε για κοινούς γνωστούς στο νησί. Και κάπου εκεί το επεισόδιο τελείωσε καθώς η μικρή δεν ήταν ιδιαίτερα ομηλιτική. Έψαξα την λεγάμενη στο Facebook καθώς είχε εύκολο μικρό όνομα, φυσικά με το επίθετό της το οποίο έμαθα από τον ξάδερφο με τον οποίο ήμασταν εκείνη τη μέρα στις ξαπλώστρες. Δεν την βρήκα.

Failed.

PickUp 3: What's up Doc?
Ενώ μπαίνω στη θάλασσα βλέπω τρεις τύπισσες. Η μία ήταν ένα απίστευτο HB9 φουλ μαυρισμένο μωρό. Ούτε ακριβό solarium έτσι (αργότερα έμαθα ότι ήταν από το φυσικό της μαυριδερή άρα «άρπαζε» εύκολα). Οι άλλες HB7 και HB 6, απλά αδιάφορες. Ξεκινάω με κλασικό opener:
Ξ: Να ρωτήσω κάτι; Η παραλία αυτή είναι η πιο οργανωμένη του νησιού; (στρέφομαι προς όλες τις κοπελιές αλλά κυρίως προς αυτήν η οποία απαντάει)
HB9: Έχει κι άλλες οργανωμένες. Και στο (τάδε) και στο (τάδε) θα βρεις ξαπλώστρες και beach bar.
Ξ: Κι από κόσμο; Μαζεύει ανάλογο κόσμο όπως εδώ;
HB9: Κοίτα η αλήθεια είναι ότι εκεί έχει κυρίως οικογένειες.
Ξ: Οκ, απλά γιατί είχα να έρθω στο νησί αρκετά χρόνια και απ' ότι βλέπω έχει οργανωθεί αρκετά η κατάσταση.
HB9: Από εδώ είσαι;
Ξ: (Απαντάω επί του θέματος). Εσύ;
HB9: Ναι. Μένω (μου λέει).
Ξ: Όλες από την (όνομα νησιού) είστε;
HB9: Ναι. Κι ο φίλος σου;
Ξ: Όχι, (εξηγώ τι παίζει).

Εν τω μεταξύ όση ώρα μιλάγαμε, από το 1ο λεπτό και πέρα οι φίλες της είχανε πάει μέσα για βουτιές! Την άφησαν να μου μιλήσει χωρίς να μας διακόψουν για να πουν το παραμικρό, λες και...ήξεραν ότι ενδιαφερόμουνα. Cool stuff. Απ' ότι φαίνεται οι νησιώτισσες ξηγούνται καλύτερα από τις δικές μας, που μπαίνουν κλασικά ως εμπόδιο. Η πολύ απλά έπεσα στην περίπτωση.

Αφού την χαιρετάω και βγαίνουμε έξω με το φίλο μου να στεγνώσουμε (AFC αυτός αλλά με τα φράγκα που έχει τρελό το value του), βγαίνουν μετά αυτές έξω και η τύπισσα κάθεται στην ξαπλώστρα. Οι φίλες της κάνουν ντουζάκι αλλά δεν τις βλέπω στο βάθος. Οκ, Round 2. Έφυγα.

Ξ: Να ρωτήσω κάτι ακόμα, γιατί χθες μόλις ήρθαμε. Από νυχτερινή ζωή τι λέει το νησί;
HB9: Έχει τα μπαράκια και τα clubs που βλέπεις στην πόλη, μετά έξω από την πόλη... (εδώ μου λέει για τα after κτλ. Την ρωτάω τι λέει το κάθε μπαρ, κατά πόσο έχει αλλάξει κτλ.) Που μένετε;
Ξ: (Της λέω). Ξέρω επίσης...(της λέω)
HB9: Άντε! Αλήθεια; Η αδερφή μου σπούδαζε με την αδερφή της (όνομα νησιού).
Ξ: Ναι, βγαίνουμε γενικά παρεούλα αρκετά.

Εδώ προσπάθησα να το πάω από κοινωνικό κύκλο ώστε να βρούμε κοινούς γνωστούς. Αν ξέρεις άτομα σε ένα νησί είναι πολύ πιο εύκολο.

HB9:  Πόσο θα κάτσετε;
Ξ: Μία εβδομάδα. 
HB9: Ε θα προλάβεις να τα γυρίσεις άνετα όλα.
Ξ: Εσύ;
HB9: Εγώ κάθομαι όλο το καλοκαίρι. (μου εξηγεί ότι ήταν γιατρός κι ότι ενδέχεται να ερχόταν Αθήνα τον Σεπτέμβρη αλλά δεν ήξερε ακόμα). Εσύ;
Ξ: (Της λέω την δουλειά μου)
HB9: (Με ρωτάει για τη δουλειά μου, της απαντάω).
Ξ: Πάντως δεν σε έκανα στην ηλικία μου. Σε είχα για 22-23.
HB9: Α, σ' ευχαριστώ.
Ξ: Δεν σε ρωτησα, εσύ ποια μπαρ προτιμάς;
HB9: Κυρίως στα...(μου λέει).

Είδα ότι κάπου είχε αρχίσει να κρυώνει το πράγμα και αποσύρθηκα λέγοντας "Οκ, χάρηκα που σε είδα, θα μιλήσουμε".

Δεν ξέρω, δεν την είδα να τρελαίνεται κιόλας γιατί ακούμπαγε το κινητό της το τελευταίο λεπτό, σαν να περίμενε μήνυμα ή απλά από αμηχανία. Αλλά αφού ήξερε ένα στενό συγγενικό μου πρόσωπο ήξερα τι να κάνω. Add στο Facebook.

Καλά, οκ. Μην μου τα χώνετε! HB9 ήταν αυτό. Από 9 έως 10 δεν είμαι κι ο πιο άνετος άντρας του κόσμου!

Τεσπά, το συμπέρασμα...ακόμα με κάνει Add. Καταλάβατε πόσο πολύ ψηνόταν.

Τις επόμενες μέρες στο νησί δεν την πετύχαινα με γκόμενο αλλά με πολλούς φίλους. Και μόνο άντρες παντού. Ούτε φίλη για δείγμα δεν κουβαλούσε μαζί της.

PickUp: Failed

Pickup 4: Πόσο είπες ότι είσαι;
Ίδια παραλία, ίδιο beach bar, το σκηνικό αλλάζει. Στις μπροστινές ξαπλώστρες κάθονται 3 γκόμενες, HB8, HB7 και HB6. Φυσικά πάω για το 8άρι...

Εσένα αναγνώστρια σε άκουσα τι είπες. Ναι, πάω για το καλύτερο. Πειράζει; Δεν κατάλαβα.

Anyway, το σκηνικό είναι κουφό αλλά έδωσα ρέστα. Στη μπροστινή ξαπλώστρα το HB7 διαβάζει περιοδικό ξαπλωμένη.  Το HB8 είναι στη μέση και το HB6 κάθεται στην άκρη. Οπότε σκάω δίπλα της και της λέω:
Ξ: Με συγχωρείς, μπορώ να δω λίγο μόνο το εξώφυλλο του περιοδικό τι λέει;
HB6 (από την άκρη που ήταν): Ααα, κρίμα. Κι εγώ που νόμιζα ότι ήρθες για να μας γνωρίσεις!

WTF!!!

Ξ: Χαχα, καλό! (γελάω!)
HB6: (Μου λέει το όνομά της απλώνοντας το χέρι της!)
Ξ: (Χειραψία) Χάρηκα, (το όνομά μου).
HB8: (Το όνομά της και χειραψία)
HB6: (Το όνομά της και χειραψία)
Ξ: (Προς το 6άρι που μου μίλησε πρώτη) Να μαντέψω, δεν είστε από εδώ αλλά από Αθήνα, έτσι; (cold reading)
HB6: Ναι. Πρώτη φορά ερχόμαστε. Εσύ από εδώ;
Ξ: (Τους εξηγώ. Ρωτάνε διάφορα επί του θέματος, τους απαντάω).
HB6: Και με τι ασχολείσαι;
Ξ: (Της λέω, αφήνω μια μικρή παύση...ρωτάνε επί του θέματος, τους απαντάω). Εσείς;
HB6: (Μου λέει)
HB8: (Μου λέει) 
HB7: (Μου λέει) 
Ξ: Κάτσε, όπα τι εννοείς "εδώ και 10 χρόνια"; Πόσο είσαι δηλαδή;
HB7: Πόσο με κάνεις;
Ξ: Χμμμ, κλασική ερώτηση.
HB6: Να μαντέψουμε πρώτα εσύ πόσο είσαι;
Ξ: Δεν θα το βρεις εύκολα (neg)
HB6: Σε κάνω για...26.
Ξ: 28. Οκ, μικροδείχνω, το ξέρω. Εσείς;
HB6: Πόσο μας κάνεις; (χαμογελάει πονηρά)
Ξ: Κοίτα, για να μου λέει ότι ασχολείται 10 χρόνια....ξέρω γω; Στην ηλικία μου;
HB7: Βάλε κάτι ακόμα.
Ξ: 32;
HB7: Κάτι ακόμα;
Ξ: Ε 34, πιο πάνω δεν πάει!
HB7: 35.
Ξ: Καλά, οκ δεν υπάρχεις. Σε έκανα το πολύ μέχρι 25!
HB6: Είδες; (της κάνει) Στα λέω εγώ, δεν με ακούς! (και καλά ότι μικροδείχνει)
Ξ: (Γυρνάω προς το HB6) Κι εσύ το ίδιο;
HB6: Ναι. Η (HB8) διαφέρει.
HB8: Έχω 1-2 χρόνια διαφορά (δεν μου είπε προς τα πάνω ή προς τα κάτω, αλλά ήταν τόσο τουμπανάκι που την έκανα προς τα κάτω. Πραγματικά όμως το συγκεκριμένο ήταν τόσο ζεστό που και προς τα πάνω να ήταν δεν θα με χάλαγε. Το HB6 που φαινόταν να γουστάρει δεν το έψηνα με τίποτα, οπότε είπα να πάω προς το HB8.)
Ξ: Να σε ρωτήσω κάτι, (την ρωτάω κάτι με τη δουλειά της και σχετικά με το εξοχικό μου κι αν θα μπορούσε να το δει να κάνει μια εκτίμηση).
HB8: Ωραία, μπορούμε να το δούμε. Θα σου δώσω ένα άτομο να μιλήσεις!

(Πάρε το disqualify παπάρα. Να της δεις στο εξοχικό σου δε παίζει, σε τσακώσανε στα πράσα!) Γύρισα την κουβέντα προς το HB7. Πλέον της είχα comfort. Το HB7 δεν με χάλαγε γιατί είχε ωραία χείλια κι ήταν ψηλό με σχετικά καλούτσικο σώμα. Μιλάγαμε για τουλάχιστον 45' λεπτά και με τις τρεις. Στο τέλος της συζήτησης παίξαμε κάπως έτσι.

Ξ: Έχει beach party κατά τις 12 και στις 2 το βράδυ θα πάμε στο (όνομα μπαρ) με την παρέα μου. Αν θέλετε ελάτε.
HB6: Ωραία, θα τα πούμε εκεί λοιπόν.

Το βράδυ πάω στο μαγαζί με παρέα 4 άντρες-1 γυναίκα. Αυτές σκάνε τρεις γυναίκες με τρεις άντρες. Έλειπε μυστηριωδώς το HB8 (fail) και ήταν μαζί τους ένα HB5 με τον γκόμενό της. Οι άλλες ήταν με φίλους οι οποίοι δεν τους πολυμιλάγανε.

Με βλέπουν κι έρχονται προς την παρέα μου. Κάθονται δίπλα, με χαιρετάνε και χορεύουμε όλοι μαζί. Οι τύποι που είχανε κουβαλήσει ήτανε 40+. Πραγματικά τραγικό, ένιωσα τόσο μεγάλος εκείνο το βράδυ. Αλλά περισσότερο μεγάλος ένιωσα όταν είδα το HB6 και το HB7 χωρίς γυαλία ηλίου!

Οκ, μου ρίχνετε μια 7ετία στη μάπα αλλά όχι κι έτσι. Πραγματικά τώρα κατάλαβα τι ρόλο παίζουν τα γυαλιά στην παραλία. Ρυτίδες και σακουλίτσες FTW. Ξενέρωσα, πάω να χορέψω με τους φίλους μου. Αποχωρώ από το γήπεδο. Η εκδίκηση της φύσης σας χτύπησε για άλλη μια φορά.

PickUp 5: Έχεις φωτιά;
Σας έχει τύχει περίπτωση γκόμενας μου να σας λέει ο φίλος σας "Έλα ρε σιγά το μπάζο. Μέτρια άντε καλούτσικη είναι" κι εσείς να λέτε "Έχω καυλώσει άσχημα με την πάρτη της, είναι ότι πρέπει;" Ε κάτι τέτοιο μου έτυχε κι εμένα.

Αράζουμε στην παραλία με το φίλο μου, ακριβώς πίσω από ένα 2set. Δεξιά ένα HB7. Κοκκινομάλλα, rock style, στριφτό τσιγάρο και πιασμένα μαλλιά. Είχε πιασιματάκια, αλλά ήταν μαυρισμένο και ότι πρέπει για να φύγουν τα πολλά. Αριστερά ένα HB 6.5. Ξανθιά με λίγο παραπάνω πιασιματάκια, κοιλίτσα αλλά στήθος λες και είχε πεπόνια. Πολύ πράμα. Τεσπά εμένα με άναβε το HB7. Ώσπου ξαφνικά...

HB7: Μήπως έχετε φωτιά;
Ξ: Μισό λεπτό να δω (κερδίζω χρόνο, δεν έχω) α, δεν την βρίσκω. Sorry.
HB7: Δεν πειράζει. (πάει στο beach bar να πάρει. Όπως γυρνάει και περνάει από μπροστά μου...)
Ξ: Πρώτη φορά βλέπω πουά μαγιό. Πως και σου ήρθε να βάλεις κάτι τέτοιο; (neg αλλά χαμογελαστά)
HB7: (Με ύφος *WTF!*) Ε; Τι εννοείς; (κοιτάει και λίγο τη φίλη της).
Ξ: Λέω πρώτη φορά βλέπω πουά μαγιό...
HB7: Τι θα έπρεπε να βάλω δηλαδή;
Ξ: Καταρχήν το σωστό είναι ίδιο χρώμα μαγιό πάνω και κάτω. Αυτό με τα διαφορετικά μαγιώ δεν ξέρω πως παίζει μόδα τελευταία!
HB7: Α, εμένα μου αρέσει πάντα διαφορετικό.
HB 6.5: Εγώ φοράω συνήθως το ίδιο.
Ξ: Ξέρεις ποιο χρώμα πιστεύω ότι θα σου ταίριαζε;
HB7: Για πες..να δούμε...
Ξ: Το κόκκινο. Για να ταιριάζει με τα μαλλιά σου.
HB 6.5: Της το έχω πει.
Ξ: Ναι αλλά δεν σε ακούει! (κι άλλο neg)
HB 7: (Γελάει)
Ξ: Είστε κολλητές; 
HB7: Ναι.
Ξ: Φαίνεται, γιατί έχετε τα ίδια χείλια.
HB 6.5: (χαμογελάει) Αχά, μάλιστα!)
Ξ: Από εδώ είστε;
HB 6.5: Εγώ ναι, τον φιλοξενώ. Εσείς;
Ξ: (Τους εξηγώ).

Σε κάποια φάση κι αφού είπαμε τα πολύ βασικά, η κουβέντα πάγωσε. Η γκόμενα όμως σηκώθηκε ύστερα από ένα τέταρτο και ζήτησε φωτιά...από άλλον! Και σαν να μην έφτανε αυτό ζήτησε φωτιά κι άπό τρίτη παρέα παραπέρα! Συνολικά πρέπει να ζήτησε φωτιά από 3 ή 4 παρέες!

ΟΚ! Βάλε πινακίδα "ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΑΝΑΨΕΤΕ!"

HB7: (Επιστρέφει στη θέση της και συνεχίζουμε την κουβέντα). Με τι ασχολείσαι;
Ξ: (Απαντάω. Με ρωτάει επί του θέματος). Δεν σας ρώτησα, με τι ασχολείστε;
HB7: (Μου λέει και για τις δύο. Ήταν φοιτήτριες)
Ξ: (Συζητάμε για τα μπαρ της πόλης και τι παίζει από parties).
HB7: Οκ, ωραία. Μισό λεπτό να βουτήξουμεμε και θα έρθω να σου πω κάτι για αυτό.

Κολύμπησαν για 20 λεπτά...για 30....για 40....πλατσούριζαν αριστερά...δεξιά...ο ήλιος έπεσε...έμειναν μόνες στη παραλία. Μουλιάσανε μέχρι τελικής πτώσης!

ΟΚ! Τώρα βάλε πινακίδα "Φύγε από την παραλία για να βγω έξω!"

Αν πάτε εκεί, θα τις δείτε ακόμα να κολυμπάνε. 


PickUp Failed.

1 σχόλιο:

  1. Συγνωμη που το λεω ετσι αλλα γελασα πολυ με το τελευταιο κοματι της τελευταιας ιστοριας, ξερω δεν θα επρεπε να γελαω αλλα ειναι πολυ αστειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή