Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

Το πιο σύντομο PickUp: Νέο ρεκόρ στο 1"!

Moving target.

Ξέρουμε ότι οι κινούμενοι στόχοι είναι το πιο δύσκολο επίπεδο ενός pickup artist. Ο μόνος τρόπος να ρίξετε κινούμενο στόχο είναι να...χτυπήσετε φάλαινα! (γιατί εκτός από HB1 που θα παρακαλάει να της την πέσετε, δεν θα μπορεί να κινηθεί για να σας ξεφύγει). Σήμερα λοιπόν σας έχω το πιο σύντομο pickup, το οποίο κράτησε ένα δευτερόλεπτο. Αυτό σπάει όπως καταλαβαίνετε το ρεκόρ του προηγούμενου pickup των 2 δευτερολέπτων.

Πριν πω το τόσο σύντομο περιστατικό θα σας κάνω μια ερώτηση. Πως καταλαβαίνετε ότι μια γκόμενα ψάχνεται στην παραλία; Από τα παρακάτω:
- Δεν είναι μονίμως ξαπλωμένη για ηλιοθεραπεία στην ξαπλώστρα, αλλά κοιτάει κιόλας γύρω της.
- Ενώ είναι ξαπλωμένη, γυρνάει μπρούμυτα και κοιτάει διακριτικά προς τις πίσω ξαπλώστρες (καμιά φορά κοιτώντας και το κινητό της για ξεκάρφωμα ή μιλώντας σε φίλη της).
- Περπατάει για να...εξερευνήσει την παραλία.

Είστε σίγουροι για το τελευταίο; Για δείτε και αυτό.

Είμαστε στην παραλία ενός νησιού, περίπου στη μέση και λίγο προς την άκρη. Ο φίλος μου είναι μέσα και κολυμπάει κι εγώ είμαι έξω. Βλέπω να περνάει από μπροστά ένα HB9 μαυρισμένο, καστανό, ψηλό, με smartphone και ακουστικά. Ακούει μουσικούλα λοιπόν.

Περπατάει χωρίς να κοιτάει γύρω της και φτάνει μέχρι την άκρη της παραλίας. Εγώ ήμουνα σε ψάθα και όχι σε ξαπλώστρα (γιατί στην συγκεκριμένη παραλία δεν θα καθόμασταν και πολύ) οπότε όταν την είδα ήμουν όρθιος. Όταν επρόκειτο να περάσει ήμουν πάλι όρθιος. Δεν την κάρφωνα εξ αρχής αλλά έκανα ότι περπατάω έχοντάς την στην πλάτη μου, ώσπου όταν καταλαβαίνω ότι πλησιάζει γυρνάω την πλάτη. Τώρα την έχω περίπου στα 5 μέτρα (μην γυρίσω απότομα και τρομάξει κιόλας). Όταν περνάει από μπροστά μου σε απόσταση ενός μέτρου της λέω...

Ξ: Για να δω, τι ακούς; (και απλώνω το χέρι μου προς το αυτί της όπως πέρναγε για να βάλω το ακουστικό στο δικό μου)

Χαμογέλασε και συνέχισε να περπατάει. Με προσπέρασε και το χέρι μου έμεινε στον αέρα ξεκρέμαστο.

PickUp: Failed

7 σχόλια:

  1. Χωρις να ειμαι έμπειρος αλλά όπως διαβάζω αριστερά-δεξιά!

    1) Έπρεπε να την κοιτάξεις στα μάτια ( της επιβάλεσαι έτσι)
    2) Πιο αποφασιστικος
    3) Cocky funny!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στα μάτια την κοίταζα. Για να γίνω "πιο αποφασιστικός" έπρεπε να τρέξω και να αρπάξω το καλώδιο του hands-free με τη βία δηλαδή;

    Οκ, this is called "Ξενέρωτη" αν δεν το κατάλαβες και μη πας ως PUA να κάνεις απολογισμό και να πεις "σε τι έφταιξες". Μόνο αν ήσουν ο Stan έριχνες το συγκεκριμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε, καλά τωρα.. Είναι άκυρο όλο αυτό! Δεν μπορείς να την πεις ξενέρωτη γι αυτό! Προφανώς δεν της άρεσε αυτό που είδε, ώστε ν' ασχοληθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι, αυτό ακριβώς, το βρήκες πάλι.
    Τουλάχιστον αν σε εμάς μιλήσει το χειρότερο μπάζο θα κάνουμε διάλογο. Δεν θα σηκωθούμε να φύγουμε.
    Αλλά όταν ο Θεός έβρεχε μυαλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ειμαι πολύ σίγουρη οτι "εσεις" θα ασχοληθείτε με το μπάζο. Εκτός αν υπάρχει απώτερος σκοπός! Η κοπέλα χαμογέλασε και προσπέρασε.. Αυτό δεν την κάνει ξενέρωτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν ξέρω αν θα ασχοληθούμε με το μπάζο, πάντως θα κάνουμε κανονικά διάλογο και σε ότι μας ρωτάει δεν θα απαντάμε μονολεκτικά σαν κάτι καβαλημένες ψωνάρες.

    Σύμφωνα με το blog, αν μια γκόμενα είναι ελεύθερη και αρνηθεί ραντεβού με κάποιον με πρόφαση "δεν σε ξέρω καλά" είναι ξενέρωτη. Μια γκόμενα που θα της μιλήσεις και θα σε γράψει σαν αόρατο είναι δύο φορές ξενέρωτη. Κι άμα δεν σε κάλυψα δες κανένα νούμερο (σαν νούμερο που είσαι) για να σου θυμίσω ποιος φταίει σε αυτή τη χώρα:
    http://ksenerotes.blogspot.gr/2012/04/69.html
    http://ksenerotes.blogspot.gr/2012/04/blog-post_3032.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οκ, έχεις πάντα δίκιο! Τι να ασχολήθω.. Είναι ΚΑΙ αυτή ξενέρωτη.. Όπως είναι και όσες δεν σου δίνουν σημασία, είναι τριχωτές, φοράνε μεγάλα γυαλιά, εχουν μυστήρια tattoo, έχουν κοντά μαλλιά κ.ο.κ. The never ending list!

    ΑπάντησηΔιαγραφή