Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Ψάχνομαι αλλά δεν ψάχνομαι


Η αλλιώς…eye contact και άκυρο volume 3.

Έχει γίνει πλέον συνήθεια στις γκόμενες να βγαίνουν για ποτό, να κοζάρουν με τα μάτια και κατά βάθος να μη θέλουν πάρε-δώσε με τον οποιονδήποτε άγνωστο. Τους λόγους δεν θα τους γράψω γιατί τους έχουμε αναφέρει δεκάδες φορές σε αυτό το blog, στον ένα χρόνο και κάτι λειτουργίας του.

Σάββατο βράδυ, βγαίνω για ποτό στο κέντρο με ένα φίλο, που είναι natural pickup artist. Αφού καταλήγουμε σε κάποιο μαγαζί, μπαίνουμε, το βλέπουμε φίσκα και ανεβαίνουμε λίγα σκαλοπατάκια στο από πάνω stage. Εκεί όμως είχε λιγότερο κόσμο οπότε μοιραία θα έπρεπε να πάμε με το μπούγιο αν θέλαμε να κάνουμε κάτι.

Κατεβαίνουμε τις σκάλες και με το που φτάνουμε κάτω, αντιλαμβανόμαστε ότι πίσω μας κατεβαίνει ένα 3set (HB6, HB7 και HB8.5), το οποίο ο φίλος μου είχε κόψει προηγουμένως ότι μας κοιτούσε. Άραγε κατεβήκανε για εμάς; We’ll see. Καθόμαστε ακριβώς στο τέρμα της σκάλας και τις αφήνουμε να περάσουνε. Και τσουπ, κάθονται ακριβώς μπροστά μας κι αρχίζουν να κοιτάνε. Αποφασίζουν να μείνουν εκεί, πηγαίνουν να πάρουν ποτό κι επιστρέφουν. Συνεχίζουν να κοιτάνε, μόνο σήμα δεν μας έχουν κάνει. Με το που τραβάνε την πρώτη τζούρα ξεκινάω το opener, φυσικά στο HB 8.5 (και όχι στο μπάζο της παρέας. Απλά κάνω opener με αφορμή κι εδώ είχα αφορμή).

Ξ: Είσαι η (τάδε όνομα);
HB8.5: Όχι.
Ξ: Καλά δεν το πιστεύω. Είσαι ολόιδια με μια γνωστή μου. Μήπως έχεις καμιά ξαδέρφη με το επίθετο (τάδε);
HB8.5: Όχι (γελάει!)
Ξ: Αν και τώρα που σε βλέπω είσαι πολύ μικρή οπότε έπρεπε να καταλάβω ότι δεν είσαι αυτή.
HB 8.5: Πόσο είναι η φίλη σου;
Ξ: 29.
HB 8.5: Ε ναι, είναι μεγάλη.
Ξ: Μεγάλη; Πόσο είσαι και το λες αυτό;
HB 8.5: Πόσο με κάνεις;
Ξ: Χμμ…γύρω στα 20;
HB 8.5: Ανέβα
Ξ: 21;
HB 8.5: Ανέβα.
Ξ: 22.
HB 8.5: Οκ, για να το λες εσύ.
Ξ: Δε σου φαίνεται 22.
HB 8.5: Δεν είπα 22, εσύ το είπες. Εγώ δε ξέρω (shit test)
Ξ: Είναι πάντα έτσι η φίλη σας, θέλει να το παίζει κακιά;
HB7: Κατά βάθος είναι καλό κορίτσι.
HB8.5: Το όνομά σου δεν μας το είπες τόση ώρα.
Ξ: Δεν με ρώτησες. (λέω όνομα και συστήνω και τον φίλο μου ο οποίος απασχολεί τα δύο obstacles).
HB 8.5: Με τι ασχολείστε;
Ξ: (Λέω τι δουλειά κάνω, λέει κι ο φίλος μου).
HB 8.5: Ναι, ε; Και… (εδώ ρωτάει κάτι για την δουλειά μου)
Ξ: (Απαντάω). Εσείς με τι ασχολείστε;
HB 8.5: Σπουδάζουμε στο (όνομα σχολής)
Ξ: Κατάλαβα. Οπότε σαν φοιτήτριες είναι λογικό να συχνάζετε εδώ.
HB 8.5: Ναι, ερχόμαστε 1-2 φορές το μήνα, βάζει καλή μουσική. Εσείς έρχεστε συχνά;
Ξ: Ναι, έχει καλό κόσμο και καλή μουσική, το προτιμούμε από τα κλαμπάκια…
(κάπου εδώ την απομονώνω κι ο άλλος, ως wingman, μιλάει με τις φίλες της. Την βλέπω ότι κοιτάει αμήχανα προς τα κάτω, προς το ποτό, κουνώντας το καλαμάκι πάνω-κάτω. Εκεί της λέω:)
Ξ: Πάντως πρέπει να είσαι πολύ ντροπαλή;
HB8.5: Γιατί;
Ξ: Γιατί κοιτάς συνέχεια το ποτό σου.
HB8.5: Ναι, το έχω αυτό. Είναι κακό, το ξέρω.
Ξ: Δεν είναι κακό. Εμένα μου αρέσει. (κι εδώ της κάνω τις Πόρτες και καλά με την δικαιολογία να μάθω περισσότερα για τον χαρακτήρα της. Στην κόκκινη πόρτα βρήκε ένα τριαντάφυλλο οπότε της είπα ότι είναι ρομαντική, επίσης απ’ ότι φαίνεται έπεσα μέσα και για την άσπρη πόρτα. Της κάνω την επεξήγηση και…)
HB8.5: Α δεν ξέρω, μπορεί να είναι έτσι, μπορεί και όχι (shit test).
Ξ: Είσαι πάντα τόσο αποκαλυπτική;
HB 8.5: (Χαμογελάει) Και για πες… εσύ πως περνάς τον χρόνο σου.
Ξ: (Της απαντάω και στο τέλος βάζω το κλασικό:) ..μου αρέσει να πηγαίνω για cinema.
HB 8.5: Ποιες ταινίες είδες?
(εδώ η συζήτηση συνεχίζει για ταινίες ώστε να βρούμε κοινά ενδιαφέροντα. Μετά σχολιάζουμε τι μουσική βάζει το μπαρ, τι ακούμε εμείς κτλ.)
Ξ: Εσύ τι χόμπι έχεις;
(Μου απαντάει, συνεχίζουμε 5-10 λεπτά κουβέντα, εν τω μεταξύ ο wingman είχε τα δύο obstacles στραμμένα προς εμάς και θεώρησε ότι το πράγμα κουράζει. Έτσι μου ψυθίρισε να φύγουμε. Εγώ απ’ την άλλη πίστευα ότι έπρεπε να κάτσουμε παραπάνω στο set για να πάρω τηλέφωνο. Ήμασταν μόλις μισή ώρα, ενώ σε άλλα set είχαμε κάτσει 1-1.5 ώρα)
Ξ: Θα πρέπει να φύγουμε γιατί μας περιμένουνε σε άλλο club.
HB 8.5: Οκ, χάρηκα πολύ.
Ξ: Πως θα γίνει να τα ξαναπούμε;
HB 8.5: Να πούμε εδώ το Σάββατο, ίδια ώρα;
Ξ: Κοίτα, ραντεβού στα τυφλά δεν δίνω. Άλλωστε μπορεί κάτι να τύχει. Οπότε καλό θα είναι να ανταλλάξουμε τηλέφωνα.
HB8.5: Να σου δώσω τηλέφωνο; Γράψε καλύτερα Facebook.
Ξ: Δεν παίρνω Facebook.
HB 8.5: Εεε καλά, οκ. Τι να σου πω.
(Εδώ φεύγω για 3 λεπτά, παίρνω το παλτό μου, έτσι για να ανησυχήσει λίγο. Ο wingman της κρατούσε απασχολημένες)
Ξ: Τέλος πάντων, γράψε το δικό μου κινητό.
(Το γράφει. Ακόμα παίρνει.)

PickUp: Failed

4 σχόλια:

  1. Ξενερωμένε το περιστατικό που αναφέρεις παραπάνω μας το έχεις ξαναγράψει (Μακριά από τις μικρές!). Να σε ρωτήσω κάτι πως καταλαβαίνουμε πότε μια γκόμενα μας κοιτάει επειδή μας γουστάρει ή επειδή θέλει επιβεβαίωση; Μήπως από τη γλώσσα του σώματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ήξερα ότι θα την πάταγα μια μέρα κάπως έτσι και θα έγραφα την ίδια ιστορία 2 φορές! Με βάρεσε η ζέστη κανονικά. Ανεβάζω νέο άρθρο τώρα.

    Έχω μελετήσει και βιβλία για τη γλώσσα του σώματος αλλά πραγματικά τον λόγο για τον οποίο κοιτάει δεν μπορώ να τον καταλάβω. Εδώ στην παραλία πετύχαμε 3 set και το δυνατό κομμάτι του που δεν με κοίταγε και ενδιαφερότανε, όταν μίλησα στη φίλη της μετά μου έπιασε την κουβέντα κι έδωσε κινητό στο 5λεπτο. Οπότε δεν βγάζεις άκρη (η ιστορία αυτή είναι σε εξέλιξη γι' αυτό και δεν την γράφω ακόμα).

    ΥΓ. Η ανάρτηση θα σβηστεί αύριο-μεθαύριο. Thanks για την παρατήρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα, είναι η ίδια ιστορία. Απ' τον εαυτό μου θα αναδημοσιεύω? :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή