Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Διάλογος στο Badoo

Από σήμερα ξεκινάμε την ανάρτηση διαλόγων στο Badoo, ύστερα από δική σας απαίτηση.

(e-mail αναγνώστη)

Το τι γίνεται στα social networks όλοι λίγο-πολύ το ξέρετε. Επειδή λοιπόν κατά καιρούς στέλνατε διαλόγους ζητώντας δημοσίευση, είναι καιρός να δούμε και στην πράξη τι συμβαίνει στην...ελεύθερη αγορά.

Ξεκινάμε με το Badoo όπου σέρφαρε μια μέρα ένας φίλος αναγνώστης. Οπου "Γ" Γυναικα, όπου "Α" Άντρας (ή Αναγνώστης, καθώς κολλάει και αυτο).
Γ: kalhspera kale mou ti kaneis?
Γ: kalo mhna k se sena
Α : Καλησπέρα καλά είμαι εσύ? Πως πάει η δουλεια; Θα με κάνεις add;
Γ: kala eimai mia xaroula
Γ: milame k apo dw den tha me vreis sto fb
Γ: ti exeis pareksigithei k den mou milas..
Α: Απλά έχω μάθει να είμαι επιφυλακτικός και τα σημάδια δεν είναι καλά...1)Μου φαίνεται παράξενο να θες να συναντηθουμε έξω και να έχεις επιφύλαξη να μιλάμε μέσω mail msn η facebook, Βλέπεις απο ένα προφίλ πχ στο facebook μπορείς να ξεχωρίσεις αν το προφιλ ειναι αληθινό ή όχι 2) Οι φωτογραφίες σου είναι πολύ όμορφες για να είναι αληθινές, Δεν λέω μπορεί και να είναι... 3) Έχω βαρεθεί ειλικρινά σε αυτό το site να μου ζητουν κάρτες των 10 ευρω αυτα.
Γ: an nwmizeis oti eimai pseftiki tote na min milame poia den exei noima
Γ: sou zitane kartes k tous dineis esu?
Α: Εννοείται πως δεν δίνω ουτε ευρώ. Αλλα σχεδόν όσες συνομιλίες είχα εδώ εκεί καταλήγουν θελω μια καρτα των 10 ευρω για διαφορους λόγους. Και οκ να μου το πει απο την αρχη αλλα όχι αφου μιλάμε καμια βδομαδα...Αλλά πες μου ειλικρινα΄και απο την αλλη πλευρά εσύ είσαι σιγουρη με το με ποιον μιλάς αυτή τη στιγμή? Αν ειναι αληθινος?Δεν έχεις επιφυλάξεις?Δεν θέλω να σε θίξω ουτε να πω ότι είσαι ψευτικη αλλά υπάρχει ένα μεγάλο αλλά όταν μιλάς σε ένα εικονικό κόσμο.
Γ: se katalavenw agori m alla auta einai riska.an sou zitaga egw karta ti tha mou eleges diladi?
Α: Προφανώς θα σου έλεγα όχι. Απο που κι ως που ετσι στο ξεκάρφωτο να σου δώσω 10 ευρώ? Δεν σε ξέρω κι απο χθες. Και όχι λυπάμαι τέτοια ρίσκα δεν είμαι διατεθημένος να πάρω καλή συνέχεια στην αναζήτηση σου.
Γ:  sou eipa egw na mou stileis 10 eurw...?eides pou eisai lathos.kalh sunexeia
Γ: alla profanos gnwrizeis lathos atoma edw mesa k sta pernoun alli
Α: Προφανως και δεν μου τα παιρνει ουτε πρόκειται κάποιος να μου τα πάρει... "an sou zitaga egw karta ti tha mou eleges diladi?" Αυτο δεν με ρωτησες υποθετικά? Υποθετικά σου απάντησα κι εγώ λοιπόν...Τελος παντων δεν εχει νόημα καλό βράδυ.

3 σχόλια:

  1. Χωρίς να ξέρουμε το background των προηγούμενων διαλόγων τους, τολμώ να πω ότι η συγκεκριμένη ανάρτηση μου φαίνεται ανούσια. Το γεγονός ότι κοπέλα μπορεί να μην θέλει να κάνει add έναν άγνωστο στο Facebook δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι scammer ούτε ότι πρόκειτε να ζητήσει λεφτά. Εφόσον λοιπόν του πρότεινε να γνωριστούν από κοντά και από όσο γνωρίζουμε δεν του ζήτησε λεφτά, η όλη επίθεση εμένα μου φαίνεται άκρως αντιπαραγωγική και νομίζω ότι ο Α εδώ έχει foul.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι οφ-σάιντ. Τα πράγματα είναι απλά:
    "milame apo edw den tha me vreis sto fb": Δεν θέλει να του δείξει ποια είναι.
    "an sou zitaga egw karta ti tha mou eleges diladi"
    "gnwrizeis lathos atoma edw mesa kai sta pairnoun alloi"

    Με την 1η πρόταση δείχνει ότι θέλει να τον ψαρώσει.
    Με την 2η και την 3η πρόταση δείχνει ότι είναι πουτάνα. Αν της έλεγε "Ναι, για σένα θα έδινα λεφτά" τότε η τύπισσα θα το προχώραγε. Εξού και το "στα παίρνουν άλλοι" στην 3η φράση που κάνει μπαμ (δηλαδή "δεν στα παίρνω εγώ").

    Κατά 80% δηλαδή ήταν επαγγελματίας. Αν μου έδινε ο αναγνώστης και το link θα μπορούσαμε να κόψουμε καλύτερα κίνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΑΛΑΚΙΕΣ, ΟΛΕΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΕΣ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΧΑΒΑΛΕ ΝΑ ΠΕΡΝΑ Η ΩΡΑ ΤΟΥΣ, ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΠΟΥΤΣΑΡΙΟ, ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΟΥ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ, ΠΟΥΤΑΝΕΣ-ΤΡΑΒΕΛΙΑ ΚΛΠ ΚΛΠ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ BADOO ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ, ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ PC, ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΕΧΟΥΝ ΕΘΙΣΤΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ, ΜΟΛΙΣ ΑΠΟΤΟΞΙΝΟΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΟΛΟΙ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΤΗΣ ΠΟΥΤΣΑΣ ΚΛΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή