Τετάρτη, 18 Ιουλίου 2012

Το πιο σύντομο PickUp!

Κράτησε 2 δευτερόλεπτα.

Προχθές είχα περάσει από ένα σπίτι φίλου. Όπως στρίβω στη γωνία, βλέπω δύο γκόμενες που βγάζανε τα σκυλάκια τους βόλτα. Ήταν μία 23άρα HB8.5 και μία 28άρα HB7.5 η οποία μίλαγε στο κινητό της. Όπως στρίβω λοιπόν με το αμάξι στη γωνία, κοζάρω το ξανθό. Με κοιτάει κι αυτή καθ' ότι περπατούσαν αντίθετα από τη φορά του αυτοκινήτου (σημαντική λεπτομέρεια). Φυσικά τις προσπερνάω και παρκάρω στα 20 μέτρα πιο κάτω όπου ήταν το σπίτι του φίλου μου.

Πριν μπω μέσα όμως, πιάνω μαζί του κουβέντα έξω, στην εξώπορτα. Τάχα μου για να "κόψουμε κίνηση". Το κάνετε κι εσείς μήπως έρθουμε και σας μιλήσουμε, οπότε αφήστε τα σάπια (ξενέρωτες και μη!)

Δεν προλαβαίνουμε να μιλήσουμε για 5" και οι κοπελιές απ' τη γωνία του τετραγώνου κάνουν 180 μοίρες μεταβολή. "Επ εδώ είμαστε" σκέφτομαι από μέσα μου. Όπως μιλάω στο φίλο μου λοιπόν κι είμαι παρκαρισμένος, αρχίζει να πλησιάζει πρώτη η ξανθιά, με την μελαχρινή να ακολουθεί 20 μέτρα πίσω της. Ούτε στημένο να ήταν.

Εν τω μεταξύ τα σκυλάκια τους ήταν τόσο μικροσκοπικά, που αν είχα μαζί μου τον Γκάρφιλντ, άνετα θα έπαιζε ράγκμπι με τα κεφαλάκια τους. Οπότε δεν κινδύνευα να φάω καμιά δαγκωματιά.

Με το που περνάει από δίπλα μου η ξανθιά με το σκύλο της (ο οποίος μάλιστα μύριζε το αυτοκίνητό μου) ανοίγω την πόρτα του οδηγού και κάνω προς το σκυλάκι
"Μουτς, μουτς, μουτς" (δηλαδή τον ήχο που κάνουμε στα σκυλάκια).

Η ξανθιά συνέχιζε να κοιτάει "καρφί" ευθεία και να περπατάει, χωρίς να γυρίσει το βλέμα της ούτε καν για 1"! Σαν να μην υπήρχα!

PickUp Failed.


ΥΓ. Οι κλασικές καμένες με τα σκυλάκια μινιόν. Μου θύμισε Paris Hilton η φάση. Αλλά στην περιοχή που τις πέτυχα μάλλον θα έπρεπε να έχω καμιά Dodge Viper για να διατηρήσω ελπίδες.