Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

Το τρακάρισμα!

Τελικά έπρεπε να τις αλλάξω τα φώτα...

Μια μέρα που ήμουνα σε φάση που είχα ήδη χωρίσει (2 μήνες πριν συγκεκριμένα) με παίρνει ένας φίλος τηλέφωνο και μου λέει "Ρε μαλάκα, δεν ξέρω, κάτι κάνεις λάθος και φεύγουνε, δε μπορεί. Μήπως τις ψάχνεις σε λάθος μέρος; Μήπως περιμένεις να σε βρει στο δρόμο και να σε τρακάρει; Τι να πω πια. Είναι τυχερά αυτά να ξέρεις."

Την επόμενη κιόλας μέρα οδηγάω σε λεωφόρο και πάω σπίτι. Σε ένα φανάρι φρενάρω (φυσιολογικά) και μετά από 3 δευτερόλεπτα ακούω ένα ΜΠΟΥΠ! Και τινάζομαι μπροστά στο τιμόνι. Ανοίγω την πόρτα του οδηγού, κοιτάω προς τα πίσω ένα αμάξι καρφωμένο στο προφυλακτήρα μου κι ετοιμάζομαι να πω "Που στουκάρεις, δεν βλέπεις ρε γ.........το κέρατό μου.............." ένα HB 7.5, 20άρα, με Mercedes μου τον έχει μόλις καρφώσει.

Ξ: Κάνε δεξιά να δούμε τι έγινε.
HB7.5: Μα δεν βλέπω μεγάλη ζημιά.
Ξ: Ε ναι, οκ, κάνε δεξιά να το δούμε καλά.

Με τα πολλά κάνουμε δεξιά και βλέπουμε τι παίζει. Είχαν ελάχιστες γρατζουνιές τα αμάξια οπότε δεν έτρεχε τίποτα. Μικρά βαθουλωματάκια. Έπρεπε όμως να φτιαχτούν.

HB7.5: Αχ σε παρακαλώ, μην κάνουμε δήλωση.
Ξ: Γιατί;
ΗΒ7.5: Θα με σκοτώσουν απ' το σπίτι αν μάθουν ότι τράκαρα. Είχα ξανατρακάρει και δεν θέλω. Θα έχω και πρόστιμο απ' την ασφαλιστική.
Ξ: Ναι αλλά πως θα γίνει να το φτιάξουμε;
HB7.5: Να στην πληρώσω τότε, πες μου πόσο κάνει.

Κοιτάμε την ζημιά, ενώ παράλληλα της κάνω cold reading.

Ξ: Πρέπει να είσαι κορίτσι Νοτίων προαστίων απ' οτι κατάλαβα.
ΗΒ 7.5: Ναι, μένω Βουλιαγμένη, που το κατάλαβες;
Ξ: Ε η εμφάνισή σου σε πρόδωσε. Μάλλον προς τα εκεί θα πηγαίνεις για καφέ.
ΗΒ 7.5: Ναι (μου λέει και χαμογελάει).
Ξ: Τέλος πάντων, απ' ότι βλέπω η ζημιά είναι μικρή, δεν ξέρω πόσο θα πάρει όμως. Πρέπει να το πάω σε τεχνικό και να ξαναμιλήσουμε.
ΗΒ 7.5: Οκ, τότε πάρε το τηλέφωνό μου και κανονίζουμε.

Παίρνω το τηλέφωνό της, της κάνω αναπάντηση να έχει και το δικό μου. Μετά, την αφήνω να βράσει λίγο και την παίρνω μία εβδομάδα μετά.

Ξ: Ελα, βρήκα ένα συνεργείο στο τάδε μέρος. Σε βολεύει;
ΗΒ 7.5: Ναι, οκ. Να έρθω με τον μπαμπά μου;

Εδώ αναρωτιέμαι "Είναι τόσο μυξοπαρθένα ή το παίζει;"

Ξ: Καλά, εσύ δεν μου είπες πριν ότι δεν πρέπει να του πεις για την ζημιά;
ΗΒ 7.5: Ναι, αλλά πως θα έρθω;
Ξ: Ε, έλα μόνη σου ή έλα με το αγόρι σου για παρέα.
ΗΒ 7.5: Δεν έχω. Καλά οκ, δεν θα του το πω.

Κανονίζουμε λοιπόν ραντεβού. Και όντως η γκόμενα ότι είπε "νόμος". Ήρθε...με τον αδερφό της! Αφήνουμε το αμάξι, εγώ είχα συννενοηθεί κιόλας με τον μάστορα ότι θα του πάρει περίπου μία ώρα (παπάρια δηλαδή, το βαθουλωματάκι ούτε καν φαινότανε) και της πετάω την ατάκα που θα της έλεγα κανονικά αν ήταν μόνη της.

Ξ: Μέχρι να το φτιάξει, πάμε για καφέ εδώ κοντά.
ΗΒ 7.5: Οκ.
Ξ: Πάμε λοιπόν και στο δρόμο οδηγεί ο αδερφός της. Της λέω βέβαια κι ένα Neg: "Καλά που οδηγείς εσύ, γιατί με την Μαρίνα μπορεί να τρακέρναμε πάλι και να τρέχαμε!" Αυτή γελάει και το παίρνει θετικά.

Καθόμαστε...οι τρεις μας (fail) και γνωριζόμαστε. Λέμε για τις δουλειές, για βόλτες, που συχνάζουμε κτλ. Σε κάποια φάση ο αδερφός της πάει τουαλέτα, προφανώς κατάλαβε ότι το έψηνα και μου έκανε χώρο για να μιλήσω με την αδερφή του. Γυρνάει μετά από κάνα τέταρτο. Κάνω close για Day 3 με την ιδέα να πάμε σε συγκεκριμένο μαγαζί που άνοιγε εκείνη την περίοδο και που τύχαινε να έχουμε πάει και οι δύο πέρυσι.

Ο φαναρτζής με παίρνει μία ώρα μετά: "Έλα, έτοιμο το αμάξι, τόσα ευρώ". Γυρνάμε, κάνω παραπέρα να πληρώσουν (διακριτικός) και πάω προς το αμάξι. Ο μαλάκας ούτε καν το είχε ακουμπήσει. Εντάξει το βαθούλωμα δεν φαινότανε, @@, αλλά είπαμε ρε πούστη. Σου είπαμε ότι πάμε για κονέ, μη μας γαμήσεις κιόλας. Κάνε μια δουλειά, 10 λεπτά θα σου έπαιρνε. Γύφτο.

Την παίρνω λοιπόν μία εβδομάδα μετά τηλέφωνο και...guess what...ποτέ δεν το σήκωσε.

PickUp: Failed

Συγγνώμη που δεν είχα Ferrari California, μυξοπαρθένα των Νοτίων Προαστίων.

9 σχόλια:

  1. Νταξει ρε συ το οτι την πηγε ΝΑ! για το τρακαρισμα και στο ριξε να το κανονισετε μεταξυ σας δε παει να πει πως γουσταρε κιολας.Φανηκε και απτο "να φερω τον μπαμπα,τον αδελφο,τον κουνιαδο,τον μπατζανακι"..αν γουσταρε σιγα που θα φερνε και παρεα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν παίζει να είχε φιλήσει ποτέ στη ζωή της. Έκανε μπαμ. Επέτρεψέ μου να τις καταλαβαίνω με τη μία γιατί έχω πάει με παρθένες σε ηλικίες 26 και 30.

    Θεσσαλονίκη, ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα παρθενιάς δεν το έθιξα καν. Τόσα που χω διαβάσει εμπιστεύομαι το ραντάρ σου!;)

      Αθήνα.

      Διαγραφή
    2. @Lena: Οκ, αφού εμπιστεύεσαι το ραντάρ μου στείλε ένα email να σε ρωτήσω κάτι.

      Διαγραφή
  3. Μα κι εσύ.. Από τη μύγα ξύγκι??
    Όπως και να 'χει ο συνδυασμός (έτσι γράφεται?): 20 χρονών, Ν.Π.-Β.Π. και μερσεντέ, είναι standard ΞΕΝΕΡΩΤΗ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έλεος ρε.σταμάτα να την λες σε όποια δεν σου κάθεται.συμφωνώ με την λένα.αν ήθελε δεν θα έφερνε κόσμο μαζί της.επίσης λογικό είναι να είναι το λιγότερο ευγενική.σε τράκαρε και τις έκανες εξυπηρέτηση,τι περίμενες;να σου πει "όχι ρε μαλάκα δεν γουστάρω.."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @jo: Δεν νιώθεις. Είπα πουθενά ότι θέλω "να μου κάτσει"? Καλά καλά δεν την γνώρισα. Απλά είπα να γνωριστούμε λίγο καλύτερα, να εκμεταλλευτούμε τον κοινωνικό μας κύκλο κτλ. So what.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ναι.προφανώς ήθελες να παίξετε μπιρίμπα.συγγνώμη..

    μπορεί απλά να μην γούσταρε να σε γνωρίσει παραπάνω.σε είδε αρχικά πήγε για καφέ μαζί σου(μπορεί να μην της άρεσες καν αρχικά δηλαδή απλά να το έκανε γιατί ήθελε την εξυπηρέτηση) δεν της έκανες για τους χι ψι λόγους δεν το συνέχισε παραπάνω.

    ντάξει είπαμε..σταματήστε να θεωρείται ότι η άλλη πρέπει οπωσδήποτε να θέλει να σας γνωρίσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δε νομίζω να φταίει το γεγονός ότι δεν είχες ferrari ,που δεν σου απάντησε ξανά. Μπορεί απλά να μην της έκανες κλίκ. Μη θεωρείτε έτσι απλά την άλλη ξενέρωτη επειδή απλά δεν έτυχε να ενδώσει σε εσάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή