Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Βγήκαν οι βλάχοι παγανιά

Όταν δεν σε θέλει η ρημάδα...

(e-mail του αναγνώστη Diaolemenos)
Όπως έχουμε ξαναπεί, τα μπαρόκλαμπα δεν αποτελούν τον ιδανικό τόπο προκειμένου το κυνήγι να τελεσφορήσει και ο κυνηγός να επιστρέψει σπίτι του, αν όχι φορτωμένος με κάποιο φρέσκο, νόστιμο θήραμα, τουλάχιστον με μερικά έξτρα τηλέφωνα στον κατάλογό του. Αυτό δεν σημαίνει, βέβαια, ότι δεν παρουσιάζονται κατά διαστήματα και ευκαιρίες, που απαιτούν εγρήγορση και δράση. Ακόμα και τότε όμως, που οι συνθήκες δείχνουν υπέρ μας, πολλά πράγματα μπορούν να πάνε στραβά. Πάμε να δούμε την παρακάτω περίπτωση:

Σάββατο βράδυ, μόνος στο εξοχικό, το οποίο βρίσκεται σε μικρή επαρχιακή πόλη. Ετοιμάζομαι για την καθιερωμένη μοναχική έξοδο σε παραθαλάσσιο, τοπικό μπαράκι, που παίζει ωραία ροκ μουσική. Παρκάρω απ' έξω και μπαίνω. Κόσμο πάρα πολύ δεν έχει, περπατάς άνετα δηλαδή χωρίς να προσπαθήσεις να ανοίξεις την ανθρωποθάλασσα σαν τον Μωυσή, οπότε κατευθύνομαι αβίαστα προς το μπαρ να παραγγείλω το ποτό μου. Καθώς περπατάω, πιάνω με την άκρη του ματιού μου μελαχρινό τούμπανο να με καρφώνει, το οποίο κάθεται στον πάγκο, παρέα με μια φίλη του. Δίνω παραγγελία και ενόσω περιμένω το ποτό να ετοιμαστεί, παρατηρώ διακριτικά τον στόχο.

Πρόκειται περί τσόντας. Ίσιο μελαχρινό μαλλί, ωραίο πρόσωπο, κραγιόν φωτιά, κολάν, μπουτάρες. Δεν είναι όμως μόνο αυτά. Είναι το απίστευτα πουτανίσιο ύφος, με βλέμμα «πάρε με τώρα», που κάνει τον buzzo να θέλει να σκίσει το τζιν και να τρέξει μόνος του κατά πάνω της. Το βασικότερο απ’ όλα είναι ότι εξακολουθεί να ρίχνει αλλεπάλληλες ματιές, καρφωτές, οπότε και αρχίζω να προετοιμάζομαι νοερά για επιχείρηση. Ένα αρχικό πρόβλημα ήταν ότι ο πάγκος ήταν φίσκα, δεν υπήρχε πουθενά λίγος χώρος για να χωθώ, οπότε στάθηκα μόνος  παραέξω, σε μια απόσταση 2-3 μέτρων από αυτήν. Τις παρατηρώ καλύτερα. Η φίλη της είναι μπάζο και για να χρησιμοποιήσω και τους όρους του συντάκτη θα έλεγα γύρω στο ΗΒ 3, ενώ η «δικιά μου» βρίσκεται άνετα στο ΗΒ 8.5.

Ως εκ θαύματος, μόλις 5’ μετά, ένα ζευγάρι που καθόταν δίπλα στο μπάζο, σηκώνεται και σπεύδω να πάρω τη θέση του. Σκέφτομαι δε, ότι μου έκατσε τέλεια η φάση, γιατί θα ανοίξω κουβέντα πρώτα στο μπάζο, πράγμα πολύ σημαντικό στρατηγικά: τα απορριφθέντα οικοδομικά υλικά είναι πάντα η κερκόπορτα σε ένα γυναικείο οχυρό. Αν μπορέσεις να κερδίσεις την συμπάθεια και την εμπιστοσύνη τους, τα πράγματα θα είναι πιο εύκολα στην πορεία κατάκτησης του αντικειμενικού στόχου. Καθώς αναδιατάσσονται για να κάτσουν πιο άνετα, μπαίνω σφήνα: «Απ’ ότι βλέπω χωράμε όλοι, εκτός και αν περιμένετε παρέα». «Ναι, μόνο που θέλω το σκαμπό». Μάλιστα. «Δεν υπάρχει πρόβλημα, δικό σου». Αν και δεν μου αρέσουν καθόλου οι αγενείς άνθρωποι, έχοντας θέσει ήδη αντικειμενικό σκοπό, παρακάμπτω την ενόχλησή μου από την αγενή βλαχουριά που πέταξε και επιχειρώ δεύτερο άνοιγμα. «Δεν έχει πολύ κόσμο απόψε, σε σχέση με τα προηγούμενα Σάββατα…». Το μπάζο μούγκρισε κάτι και αμέσως μου γύρισε την πλάτη.

Η πόρτα είχε κλείσει.

Εν τω μεταξύ η τσόντα εξακολουθεί να κοιτάζει και παράλληλα να πίνει την μπύρα της, σφηνώνοντας το στόμιο του μπουκαλιού ανάμεσα στα χείλη της. Ξαφνικά νιώθω σαν πεινασμένος λευκός καρχαρίας με ένα τεράστιο κομμάτι φρέσκο κρέας ακριβώς μπροστά του, το οποίο όμως είναι κλεισμένο μέσα σε ατσάλινο κλουβί. Ή θα τα κάνω πουτάνα όλα και θα μπουκάρω τρώγοντας σάρκα και σίδερο μαζί, ή θα περιμένω σαν κύριος μήπως τυχόν ανοίξει η πόρτα κάποια στιγμή, να πάρω το κρέας και να φύγω. Αποφασίζω να περιμένω. Μεταξύ τους οι κοπέλες δεν μιλάνε πολύ. Το μπάζο είναι την περισσότερη ώρα σκυμμένο πάνω από το κινητό και γράφει μηνύματα. Η τσόντα τής λέει μια στο τόσο κάτι και συνεχίζει το παιχνίδι μαζί μου. Εγώ έχω αράξει, έχω ηρεμήσει και απολαμβάνω μουσική και βότκα πορτοκάλι.

Εν τω μεταξύ εμφανίζεται κι ένας τοπικός βλάχος, από διπλανή παρέα, ο οποίος πιάνει κουβέντα στην τσόντα. Η τσόντα παρά τη θανάσιμη εμφάνισή της, δεν φαίνεται να έχει τουπέ. Γελάει σαν φυσιολογικός άνθρωπος, μοιάζει εξωστρεφής και ευδιάθετη. Με τον βλάχο φαίνεται ότι γνωρίζονται καλά, αλλά δεν παίζει τίποτα ερωτικό. Ο βλάχος είναι μπαλαντέρ: φεύγει και ξαναέρχεται, ξαναφεύγει και επανέρχεται. Σε κάποιο μεσοδιάστημα απουσίας του, συμβαίνει το ανέλπιστο: Το μπάζο σηκώνεται για τουαλέτα. Η πόρτα ανοίγει, το κρέας είναι μια ανάσα από τα δόντια μου, ο δρόμος ελεύθερος. Και ενώ είμαι έτοιμος να μιλήσω απ’ ευθείας στον στόχο, φαίνεται ότι κάποιος είχε καιρό να μας δει. Ο βλάχαρος κάνει και πάλι την εμφάνισή του, ξαπλώνοντας φαρδύς, πλατύς στο σκαμπό του μπάζου. Κάπου εκεί η παρωδία τελειώνει για μένα. Το παίρνω απόφαση ότι θα επιστρέψω σπίτι, χωρίς τσόντα και χωρίς τηλέφωνο τσόντας.

Άλλη μια case study μπήκε στο συρτάρι. Πριν επιλέξεις να χωθείς μέσω μπάζου, προσπάθησε πρώτα να διαβάσεις τη συμπεριφορά του. Αν φαίνεται απρόσιτο σημαίνει ότι νιώθει μειονεκτικά έναντι της όμορφης φίλης του, οπότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ανακόψει κάθε προσπάθειά σου. Αν φαίνεται χαμογελαστό και ευδιάθετο σημαίνει ότι νιώθει καλά με τον εαυτό του. Εκεί ο δρόμος είναι ανοιχτός. Αν φυσικά δεν εμφανιστεί από το πουθενά ο πάντα συνεπής βλάχος.

6 σχόλια:

  1. To έπαιξες λάθος. Ναι μεν σε freezαρε το obstacle αλλά αφού είχες eye contact απ' το target σου έπρεπε να πας direct:
    - Καλησπέρα, είδα ότι με κοιτάς κι είπα να έρθω να σου μιλήσω. Κώστας.
    - Καλησπέρα, βλέπω ότι με κοιτάς τόση ώρα επίμονα. Αν θέλεις να με γνωρίσεις μπορείς να έρθεις να μου το πεις, δεν παρεξηγώ. Κώστας παρεμπιπτόντως. (τακτική Sasha)
    - Καλησπέρα, μιας και ασχολείσαι με το κινητό σου δεν θα σε πείραζε να μιλήσω με τη φίλη σου. (και σκας στο target χαμόγελο. Αυτό ήταν ίσως το καλύτερο γιατί βρίσκεις αφορμή με βάση τις συνθήκες) Και γυρνάς προς το target και συστήνεσαι πάλι.


    Επίσης όταν μιλήσεις προς το target σου κι αφού έχεις eye contact, πετάς αν θέλεις κι ένα FTC και τα παίζεις όλα για όλα: "Εκτός κι αν ενοχλώ οπότε να φύγω". Εκεί αν της αρέσεις έστω και λίγο κι είναι single θα σου πει "Όχι, κάτσε, δεν πειράζει". Αυτό το FTC είναι μόνο για την αρχή όπου υπάρχει ο ενθουσιασμός της γνωριμίας κι έχει την περιέργεια να σε γνωρίσει (εφόσον σε κοιτάζει ήδη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και γιατί σου φταίει το παλικάρι ρε φίλε και όχι εσύ? επειδή αυτός τόλμησε αυτό που ήθελες πρίν από εσένα? και αυτό τον κάνει βλάχο? ξέρεις τί είναι βλάχος? και στο κάτω κάτω εσύ πώς βρέθηκες με εξωχικό εκεί που για εσένα όλοι είναι βλάχοι? πούλα το και πάρε ένα στο κωλονάκι να είσαι πρωτευουσιάνος..... Λεωνίδας και ΒΛΑΧΟΣ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα πονηρος ο βλαχος..οπως λεει και το Εφακι(η Θωδη ντε)χαχα.
    Anyway ειμαι και εγω της αποψης οτι επρεπε να πας στα ισα να της μιλησεις,καλα το επαιξες με τα βλεμματακια κτλ μαζι της,στην συνεχεια ομως
    επρεπε να μιλησεις straight to her...
    εσυ βεβαια θα σκεφτηκες "οτι και καλα πρεπει να σε συμπαθησει η φιλη της και μετα αυτην"..σε τετοιες φασεις κατα την γνωμη μου μιλας κατευθειαν σε αυτην που χαλβαδιαζεις..
    Και εν παση περιπτωση αφου ειδες
    ομως οτι η μπαζοφιλη δεν ανταποκρινοτανε σε οσα
    της ελεγες γιατι το συνεχισες?

    Επισης οταν σηκωθηκε η φολα η φιλη της γιατι εσυ δεν εκανες κινηση απευθειας να χωθεις? εκτος και αν ο τυπος καθησε αμεσως στην θεση της..
    @leo περιμενα καποια αντιδραση επειδη χρησιμοποιησε το παλικαρι τον ορο "βλαχος'
    αλλα δεν πιστευω οτι ηθελε να κοροιδεψει..αλλωστε ολοι μας "βλαχοι" ειμαστε,απο χωρια καταγομαστε..εγω προσωπικα θα ηθελα να ημουνα "βλαχος" και να μην ζουσα στα σκατα της πρωτευουσας..
    @diaolemenos πολυ καλο κειμενο και ειλικρινες,μου αρεσουν γενικα να γραφονται αληθειες και πραγματικες εμπειριες και οχι μονο
    success stories..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @orestisd: Όπα, όπα, πάρτο αλλιώς. Δεν είμαστε όλοι βλάχοι, ούτε καταγόμαστε όλοι από χωριά. Εκτός κι αν θες να μου πεις ότι ο προπάππους μου έβοσκε τα ζα στο χωριό του στην Κρήτη, τότε ναι, πάω πάσο.

    Τέλος πάντων δε πα να μπήκε και στο club με την γκλίτσα, μαγκιά του που πήγε και μίλησε. Εδώ που φτάσαμε είναι όποιος προλάβει. Εγώ με το που θα έφευγε η φίλη της προς τουαλέτα, το ίδιο δευτερόλεπτο θα είχα πει "Καλησπέρα" στο target. Κι άμα έμπαινε το γίδι στη μέση θα του έλεγα "Συγγνώμη, επειδή μιλάμε, έχεις την καλοσύνη να έρθεις σε λίγο?" Η τα παίζεις όλα για όλα ή θα φας την κρυάδα και την επόμενη φορά θα επιτίθεσαι μπαμ.

    Δε θέλει σκέψη και δε θέλει να μασάς.Έχω φίλο ο οποίος αν δεν του πούνε "φύγε" να τον προσβάλουν, δεν φεύγει από το set!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι αυτο ακριβως πιστευω οτι ηταν το λαθος του,επρεπε με το που εφυγε το μπαζο να κανει κινηση στο δευτερολεπτο..
    "τα ζα στην κρητη" χαχαχα α ρε πατριωτη..
    τωρα που εγραψες για κρητη θυμηθηκα τις Χανιωτισσες-Χανιολες..ο ορισμος της ξενερωτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο λαος και η θυμοσοφια του δεν κανουν ποτε λαθος γι' αυτο και υπαρχει η παροιμια "αμα δεις φιδι κατω αστο να φυγει αμα δεις βλαχο πατα τον στο κεφαλι." Δεν ακουσα ποτε τιποτα για σαρακατσαναιους η καραγκουνηδες. Τωρα δεν πιστευω οτι ο Diaolemenos το ειπε με βαση την καταγωγη του τυπου. Επειδη ειναι μια εκφραση που και εγω συχνα την χρησιμοποιω οφειλω να τον στηριξω σε αυτο.

    Οσο για την συμπεριφορα του "βλαχου" νομιζω πως εχετε ακουσει την εκφραση "στο θκομ το χωριο ιγω εχου προταιρεοτητα" οποτε το μυαλο μου παει κατευθειαν εκει. Εαν ηταν PUA (και δουλευε με mystery method) θα ειχε ανοιξει πολλα set στο μαγαζι και 2 τινα θα ειχαν συμβει ειτε θα ειχε δει τον Diaolemeno σαν επικειμενο amog και να προσπαθησει να τον βγαλει απο την μεση (κατι που δεν εκανε μιας και δεν του μιλησε καθολου.) Ειτε θα τον ειχε δει στα φιλο PUA και θα ειχε βγει απο την μεση απο μονος του χωρις να κανει αισθητη την παρουσια του και ενδεχομενος να κανει καποιο discredit χωρις να το θελει. Εγω παντως δεν ειδα τιποτα απο τα 2.

    Αυτο που παρατηρησα ειναι η κλασσικη χαρακτηριστικη συμπεριφορα τυπου μικρης κοινωνιας που νομιζει οτι ειναι το τρισμεγιστο καμακι. Νομιζουν οτι του ανηκουν ολα τα θηλυκα του μαγαζιου γνωστα η μη γιατι ειναι ντοπιος. Φροντιζει να πεταξει τον ανταγωνισμο θεμιτο η αθεμιτο με πολυ αγαρμπη συμπεριφορα και συνηθως με την παρεα του απο πισω δεν φοβαται να κανει ακομα και καυγα προκειμενου να παγιωσει την θεση του. Το μονο που θα ελεγα για τον Diaolemeno ειναι οτι θα επρεπε να μην δει καθολου την φιλη και να παει κατευθειαν στο target και να απλα να κοιταξει με ομορφο τροπο να βγαλει απο την μεση τον βλαχο ωστε το target να επικεντρωθει στον D.

    ΑπάντησηΔιαγραφή