Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

Γυναίκες παντρεύονται τον εαυτό τους!

Να ζήσει με τον καθρέφτη της και να την χαίρεται!
H 38χρονη Γαλλίδα Laetitia Nguyen (Λετίσια Γκιγιέν) ήταν έτοιμη να ζήσει το όνειρο που επιθυμεί κάθε γυναίκα. Ο έρωτάς της με τον αρραβωνιαστικό της, έπειτα από τρία χρόνια σχέσης, θα μετουσιωνόταν σε έναν περίλαμπρο γάμο στη Σαντορίνη.

Το κτήμα και η εκκλησία ήταν κλεισμένα, οι καλεσμένοι ήταν έτοιμοι να συμμετάσχουν στην ευτυχέστερη στιγμή της ζωής του ζευγαριού, και το ποσό των 20.000 ευρώ είχε ήδη δοθεί για να γίνουν όλα στην εντέλεια.

Το ηλιοβασίλεμα της Σαντορίνης θα έβρισκε τη Λετίσια και τον αγαπημένο της αγκαλιά, να δίνουν όρκους αιώνιας πίστης και αγάπης.

Όμως, τα παραμύθια δεν έχουν πάντα happy end. Τρεις μήνες πριν από το μυστήριο, ο αρραβωνιαστικός της, το μετάνιωσε και την παράτησε στα «κρύα του λουτρού». Φυσικά, όλοι πίστεψαν ότι ο γάμος ακυρώνεται. Η Λετίσια όμως αποφάσισε να μην κάτσει να… σκάσει.

«Είμαι φανταστική και αξίζω τα καλύτερα. Ο γάμος θα γίνει», ενημερώνει τους 8 πιο στενούς φίλους και συγγενείς της και πράγματι ο γάμος έγινε κανονικά. Μόνο που έλειπε ο γαμπρός, κι έτσι η τολμηρή Γαλλίδα «έγραψε ιστορία», αφού όντως παντρεύτηκε, φορώντας ένα υπέροχο νυφικό αξίας 3.000 ευρώ, τον… εαυτό της!



Άλλη μια ιδιαίτερη επιλογή έγινε γνωστή μέσα από ελληνικά και ξένα μέσα ενημέρωσης, με το μήνυμα της 38χρονης, η οποία εν τω μεταξύ κατέψυξε και τα ωάρια της, καλού κακού,  να διαδίδεται αστραπιαία.

«Όλα κυλούσαν απολύτως φυσιολογικά μέχρι τρεις μήνες πριν από το γάμο. Ο πρώην σύντροφός μου, μου έκανε πρόταση γάμου σε μια καφετέρια. Ο γάμος είχε προγραμματιστεί να γίνει στις 27 Μαΐου του 2017 αλλά με χώρισε με e-mail λίγο πριν τα σκαλιά της εκκλησίας. Δεν είχε προηγηθεί κάποιος καβγάς. Έπρεπε να πάει στην Αγγλία για κάποια οικογενειακά ζητήματα κι εγώ συνέχισα να οργανώνω μόνη μου το γάμο.

Πραγματικά είχα καταρρακωθεί όταν μου έστειλε με e-mail ότι χωρίζουμε μετά από τρία χρόνια σχέσης. Διότι δεν είναι μόνο ο γάμος, είναι ότι χάνονται μέσα σε μια στιγμή όλα τα όνειρα που έκανα με αυτό τον άνθρωπο, οι ελπίδες μου να αποκτήσω παιδιά, όλα αυτά χάνονται. Είχαμε πάρα πολλά σχέδια μαζί όπως ένα φυσιολογικό ζευγάρι. Προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί του, όμως ποτέ δεν απάντησε στο τηλέφωνο. Στην αρχή δεν είχα θυμώσει γιατί προσπαθούσα να καταλάβω γιατί με χώρισε και στη συνέχεια ήθελα να τον βρω να κουβεντιάσουμε. Αλλά επειδή δεν τον έβρισκα, τότε άρχισα να θυμώνω μαζί του, πραγματικά. Έτσι, αποφάσισα να μην του ξαναμιλήσω ποτέ πια στη ζωή μου. Και δεν έχουμε μιλήσει ποτέ από τότε. Πέρασα μια κατάθλιψη μετά από αυτό και μου είναι δύσκολο μέχρι και σήμερα να μιλώ για αυτό το περιστατικό» λέει η 38χρονη.

«Μια μέρα είχα πάει στο κομμωτήριο και διάβαζα ένα άρθρο σε ένα περιοδικό όπου έλεγε ότι υπάρχουν γυναίκες που παντρεύονται τον εαυτό τους κι ότι με αυτή την κίνηση δείχνουν πόσο πολύ ισχυρές και δυνατές είναι αυτές οι γυναίκες. Και τότε αποφάσισα να το τολμήσω κι εγώ» προσθέτει η Λετίσια.

Η ημέρα του γάμου
«Ταξίδεψα μόνη μου για τη Σαντορίνη και στη συνέχεια ήρθαν και οι δικοί μου άνθρωποι. Την ημέρα του γάμου μου σηκώθηκα και ετοιμάστηκα μόνη μου για να πάω να παντρευτώ τον εαυτό μου. Τον σκεφτόμουν τον πρώην σύντροφό μου αλλά δεν ήμουν θλιμμένη. Ήμουν περήφανη για τον εαυτό μου. Ήταν ένας παραδοσιακός γάμος. Μου χρειάστηκε 1, 5 χρόνος για να διοργανώσω αυτό το γάμο. Είχαμε δώσει 20.000 ευρώ προκαταβολή σε μαγαζί στη Σαντορίνη.

Έγινε κανονικός πολιτικός γάμος και μέσα σε είκοσι λεπτά παντρεύτηκα τον εαυτό μου. Ήταν έξω, σε ένα οινοποιείο στη Σαντορίνη με εξαιρετική θέα στη θάλασσα και στην καλντέρα. Υπήρχε ένας υπάλληλος του δημαρχείου και δυο μάρτυρες. Μάλιστα, οι δυο μάρτυρες έβγαλαν ένα λόγο και τους ζήτησα να πουν όρκους για μένα. Τους ζήτησα να μου υποσχεθούν πως όταν θα χάσω την αυτοπεποίθησή μου να μου θυμίζουν τους δικούς μου όρκους. Στη συνέχεια απολαύσαμε τα ελληνικά φαγητά και έμεινα στη Σαντορίνη πέντε ολόκληρες εβδομάδες μετά το γάμο όπου έκανα και το ταξίδι του μέλιτος», σημειώνει.

«Φυσικά και πληγώθηκα και αυτό είναι κάτι που δεν ξεχνιέται όσα χρόνια κι αν περάσουν. Όμως η ζωή είναι ένα δώρο που πρέπει να το απολαμβάνουμε. Είμαι υπερήφανη για τον εαυτό μου και τους φίλους μου και πρέπει να ζούμε κάθε μέρα στο έπακρο. Μπορούμε ακόμα να γιορτάσουμε» είπε η 38χρονη Γαλλίδα η οποία ήταν καλεσμένη στην εκπομπή «Μετά τα Μεσάνυχτα» του Alpha.

Η 38χρονη Γαλλίδα, ταξίδεψε από το Λονδίνο προκειμένου να βρεθεί στο πλατό της εκπομπής.

Πηγή



40 χρονη Ιταλίδα παντρεύτηκε και αυτή τον εαυτό της!

Βγήκε από μία σχέση 12 ετών, πέρασε για δύο χρόνια μόνη και... πήρε τη μεγάλη απόφαση - «Η ευτυχία μου δεν εξαρτάται από έναν άνδρα...», δήλωσε

Πριν από χρόνια, αντικείμενο συζήτησης αποτελούσε ο... πολιτικός γάμος. Το θέμα αυτό ξεπεράστηκε, λόγω και των συνθηκών της σύγχρονης ζωής. Ακολούθησε η συζήτηση σε παγκόσμια κλίμακα, για τους γάμους των ατόμων του ιδίου φύλου. Με ενστάσεις ή χωρίς, το θέμα διευθετείται από χώρα σε χώρα, καθώς τα κοινοβούλια ακολουθούν τις εξελίξεις στις κοινωνίες. Πριν κοπάσει ο θόρυβος, μία 40χρονη Ιταλίδα θέτει νέα... δεδομένα στην υπόθεση «γάμος», καθώς ξεπέρασε όλες τις προηγούμενες... συνηθισμένες -πλέον- καταστάσεις, καθώς παντρεύτηκε τον... εαυτό της, σε μία τελετή που κόστισε 10.000 ευρώ!

Η Λάουρα Μέσι πέρασε δια πυρός και σιδήρου σε προσωπικό επίπεδο, πριν καταλήξει στην υλοποίηση της αν μη τι άλλο πρωτοποριακής της ιδέας. Προερχόταν από μία σχέση διάρκειας 12 ετών. Ακολούθησαν δύο χρόνια που έμεινε μόνη της, πριν καταλήξει να περάσει βέρες στον... εαυτό της!

«Αν παρουσιαστεί ένας άνδρας που θα μου αποδείξει ότι μπορούμε να ζήσουμε μαζί, δεν θα πω όχι. Όμως η ευτυχία μου δεν εξαρτάται από έναν άνδρα», τόνισε χαρακτηριστικά η 40χρονη Ιταλίδα, η οποία είναι γυμνάστρια και διαθέτει μία αξιόλογη εξωτερική εμφάνιση.

«Είπα στους συγγενείς και τους φίλους ότι αν δεν βρω τον άνθρωπο που θα συμπορευτούμε στη ζωή πριν κλείσω τα 40, τότε θα παντρευτώ τον εαυτό μου. Αυτό έκανα...», πρόσθεσε η Λάουρα, η οποία μάλιστα ακολούθησε όλο το... εθιμοτυπικό, κόβοντας και τούρτα.

Ο γάμος της 40χρονης Ιταλίδας αποτέλεσε την αφορμή για την αναπαραγωγή ιδιαίτερων όρων, όπως Self-marriage και sologamy, οι οποίοι είχαν χρησιμοποιηθεί σε αντίστοιχες περιπτώσεις στην Αυστραλία, στην Ολλανδία και στη Βρετανία, από μοναχικούς ανθρώπους.

Δείτε τις φωτογραφίες από τον -σίγουρα- ξεχωριστό γάμο της 40χρονης γυμνάστριας Λάουρα Μέσι...
Πηγή

Σχόλιο Ξενερωμένου
Εντάξει, το ότι ο αρραβωνιαστικός ακύρωσε τον γάμο στην πρώτη το θεωρώ μαλακία (μάλλον γιατί θα του φάνηκε μπάζο και το ξανασκέφτηκε). Αλλά αμφότερες αντί να ψάξουν για έναν άντρα, είδαν ότι πατάνε τα 40 και λένε "Τώρα που δεν περνάει η μπογιά μου όπως παλιά, ε θα παντρευτώ τον εαυτό μου". Κατά τα άλλα έχουμε υπογεννητικότητα και προσωπικά έχω συγγενή που με εξοσωματική στα 46 της έπιασε δύο παιδιά. Ποτέ δεν είναι αργά αρκεί να προσπαθείς.

Πηγαίντε πείτε το όμως στις κάρχιες. Με 1,3 δείκτη γεννήσεων στην Ελλάδα και 1-1 έως 2 σε όλη την Ερώπη, είμαστε για να μας κλαίνε οι ρέγγες και οδεύουμε ολοταχώς προς την εξαφάνιση. Κι αυτές παντρεύονται τον εαυτό τους. Απόδειξη του πόσο νάρκισσοι είναι που αντί να ψάχνονται με κάποιον άλλον προτιμούν να δείξουν το ψώνιο τους και σε παγκόσμιο level. Ευτυχώς που δεν αναπαράχθηκαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου