Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018

Άγριο σεξ με Καναδέζα στην Αθήνα!


Φορτωτική από Tinder. Την μάτωσα στο γαμήσι!

Φέτος έκανα λίγες διακοπές. Πριν φύγω ωστόσο διακοπές μου έτυχε μια καλή περίπτωση γκόμενας. Καναδέζα, μελαμψή καθότι είχε καταγωγή από Ινδία, HB 7.5 στο 1.65 με πιασιματάκια και τουρλωτή κωλάρα.

Την γνώρισα από το Tinder πολύ απλά γιατί την έψαξα (μέσω Instagram και μετά με προσθήκη στο Facebook) και φυσικά δεν περίμενα να πατήσουμε καρδούλα ο ένας στον άλλο. Μαλακίες, οι γκόμενες δεν ασχολούνται καν με αυτά. Να τις βρίσκετε πάντα στο Facebook.

Ανταλλάσσουμε μηνύματα και μαθαίνω προς έκπληξη μου ότι είναι συνάδελφος και κάνουμε την ίδια δουλειά κι ότι θα καθόταν Αθήνα να δουλέψει μέχρι τον Σεπτέμβριο! Μιλούσαμε στο πολύ χαλαρό για κάτι μέρες και κανονίζουμε για ποτό.

Βγαίνουμε, μιλάμε για διάφορα, για τις δουλειές μας, με ρωτάει πολλά για την Ελλάδα, της έκανε έκπληξη πόσα έχω πετύχει στη δουλειά μου (αυτή νέα στο επάγγελμα και 24αρα μόλις που είχε τελειώσει) και δείχνει διάφορα IOI, καρφώματα με χαμόγελο κτλ. Μέσα σε μία ώρα άρχισα το kino. Λίγο πιάσιμο στο μαλλάκι, λίγο το χέρι γύρω από την μέση να με συνηθίσει κ.ο.κ. Σε κάποια φάση ενώ ήμασταν όρθιοι στο μπαρ της λέω "Έλα εδώ" και την αρχίζω στα γλωσσόφιλα.

Απλά πραγματάκια. Tinder μάγκες μου! Και τουρίστριες! Έχω 50% επιτυχία στο Tinder και στις ελληνίδες ούτε που θυμάμαι, παίζει να έχει κάτσει μία ή καμία. Αγάμητες ξυνομούνες όσο δεν παίρνει.

Με τα πολλά εκείνη τη μέρα έπαιξαν μόνο τα βασικά. Βγαίνουμε δεύτερη φορά για ποτό και την πηγαίνω παραλιακή με το αυτοκίνητο. Την ξεμοναχιάζω, πέφτει ψιλοχοντρό φάσωμα αλλά είπε να το αφήσει εκεί. Μετά έφυγε διακοπές για κάτι μέρες σε νησιά για να τα δει πως είναι, ενώ εγώ είχα δουλειές και έπρεπε να μείνω Αθήνα στη βάση μου.

Όταν γύρισε όμως ήρθε η ώρα της. Της λέω και καλά "Έλα σπίτι για να δεις την συλλογή που έχω από βινύλια και έργα τέχνης" (πούτσες μπλε δηλαδή), της βάζω ένα δάχτυλο (ποτάκι) και φασωνόμαστε στον καναπέ. Της είπα ότι και καλά θα βγαίναμε μετά. Μου λέει ενώ κάνει να σηκωθεί από τον καναπέ "Πάμε;" και την πιάνω από τον αγκώνα και την κατεβάζω και της λέω "Δεν παίζει" και αρχίζω να την φασώνω χοντρά. Το "Πάμε" ήταν shit test όπως καταλάβατε!

Με καβαλάει, μου τον πιάνει και μετά πηγαίνουμε όπως είμαστε στο κρεβάτι. Την βάζω κάτω και την ξεσκίζω. Μιλάμε είχε ΤΗΝ ΚΩΛΑΡΑ! Ύστερα από μία ώρα σφυροκόπημα έβγαλε αίμα. Της λέω "Δεν πιστεύω να είσαι κι εσύ παρθένα;" μου λέει "Όχι βέβαια", "Τότε μήπως σου ήρθε περίοδος;" Πήγε και κοίταξε στην τουαλέτα και δεν είχε περίοδο, ενώ ήταν και εκτός των ημερών περιόδου. Ο λόγος που μάτωσε ήταν ότι λόγω καταγωγής από Ινδία (είπαμε δεν ήταν καθαρή Καναδέζα) το μουνάκι της ήταν στενό και σε αντίθεση με το 20 εκατοστών καυλί μου που είναι και χοντρό, καταλαβαίνετε τι ζημιά έπαθε.

Το βράδυ δεν θυμάμαι καν αν βγήκαμε, πάντως τελείωσα δύο φορές γιατί είχα καιρό να το κάνω. Κοιμηθήκαμε μαζί, είχε πιαστεί αγκαλίτσα γύρω μου και το πρωί πετάχτηκα και πήρα αλοιφή από το φαρμακείο. Ξαναπήγαμε να το κάνουμε, στο τέταρτο πάνω άρχισε πάλι να πονάει. Οπότε τελείωσα άλλη μία όσο πιο γρήγορα μπορούσα.

Με την συγκεκριμένη δεν το ξανακάναμε γιατί μετά έφυγα για διακοπές. Και λόγω HB 7.5 δεν τρελάθηκα και τόσο να ξανακανονίσω. Το θέμα ήταν ότι μετά το φάσωμα και αφότου έφυγε για διακοπές δεν πίεσα καταστάσεις να βρεθούμε πριν φυγει. Το πράγμα ήρθε από μόνο του. Άλλωστε αν θέλει να γαμηθεί θα γαμηθεί.

PickUp: Success

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου