Πέμπτη, 31 Μαΐου 2012

Ban από το Facebook!

Τυχαίο; Δε νομίζω!

Από προχθές θα έχετε παρατηρήσει ότι έχει εξαφανιστεί ο λογαριασμός μου στο Facebook όπως επίσης η σελίδα του Blog στο Facebook και το group Greekpua.

Το timing είναι προφανές. Μία ακριβώς ημέρα μετά τη δημοσίευση του άρθρου "Το Greek PUA κάνει Ban όποιον κινείται!", κάποιοι αποφάσισαν να κάνουν report το account μου.

Δεν πτοούμαστε όμως. Αν νομίζουν ότι θα σταματήσω να τα χώνω σε αυτό το blog είναι γελασμένοι. Ευτυχώς δεν υπάρχει μόνο το Facebook. Προς το παρόν έχω το Google+ (τα στοιχεία του οποίου μπορείτε να βρείτε πάνω δεξιά) ενώ είμαι ανοιχτός στο να προτείνετε άλλα sites.

Με μια πρόχειρη ματιά έχω βρει τα παρακάτω sites που έχουν forum στα οποία μιλούν για σχέσεις και PickUp Artists:
http://www.athenslair.gr
http://www.sxeseis.gr

Ας προχωρήσω όμως στο κυρίως θέμα. Επειδή το Facebook είναι απαραίτητο και χρειάζεται να έχω account, ο μόνος τρόπος να πάρω πίσω το account είναι είτε να δώσω φωτοτυπία της ταυτότητάς μου, είτε να ζητήσω από κάποιον άλλο να το κάνει. Επειδή το πρώτο είναι δύσκολο, όποιος επιθυμεί να μου παραχωρήσει μια φωτοτυπία της ταυτότητάς του, ενημερώνω ότι την πληρώνω 100 ευρώ. Ήδη προσπαθώ να διερευνήσω τις παρέες μου και συγκεκριμένα κάποιον που να μην έχει Facebook, ώστε να κάνω χρήση ταυτότητας από κάποιον που είτε έχει άλλο όνομα στο FB, είτε δεν το χρησιμοποιεί.

Και για να σας προλάβω: Το θέμα είναι καθαρά τυπικό και δεν τίθεται μπλέξιμο με τα πραγματικά σας δεδομένα, με το ενδεχόμενο να δεχθείτε μήνυση κτλ. Για του λόγου το αληθές σας κάνω και υπεύθυνη δήλωση για να είστε καλυμένοι.

Καλό καλοκαίρι να έχουμε, καλό μήνα κι ελπίζω κάποιος να φιλοτιμηθεί για το καλό του blog. Όποιος θέλει μπορεί να στείλει email στο ksenerotes@gmail.com.