Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

To GreekPUA κάνει Ban σε όποιον κινείται!

Πριν από ένα χρόνο περίπου είδα για πρώτη φορά την σειρά The PickUp Artist από σχόλιο που μου άφησε αναγνώστης. Μπήκε και στο greekpua forum και άρχισα να ψάχνομαι περισσότερο.

Το κλίμα στο forum εξ αρχής ήταν κάπως περίεργο. Ενώ ρωτούσα διάφορα πράγματα για το cold approach, άρχιζα να βλέπω διάφορους να μου "την λένε" με υφάκι παίζοντάς το ξερόλες. Αδιαφόρησα, επικεντρώθηκα στο στόχο μου κι άρχισα να εξασκώ τα cold approach που έχετε διαβάσει κατά καιρούς στο blog. Φυσικά αυτό το έκανα ούτως ή άλλως και πριν μάθω για το αντικείμενο, απλά χρησιμοποιούσα άλλες μεθόδους.

Πρόσφατα είδα στο topic "Βιβλία" του "Off-Topic' forum, ότι έγινε λόγος για το βιβλίο Γοητεία του Αποστόλη Ζαρχανή. Τον συγγραφέα τον ειχα γνωρίσει σε ένα παλιότερο meeting όταν μπροστά σε 30 άτομα άνοιξε ένα 2set μιλώντας γύρω στα 20-25 λεπτά και έκανε phone close από ένα καλό κομμάτι. Επειδή με παραξένεψε και το θεώρησα τυχαίο, αγόρασα το βιβλίο, μετά ο συγγραφέας ανταπέδωσε με χορηγία στο blog, ύστερα πλήρωσα σεμινάριο (νταραβέρια να γίνονται και όλοι κερδίζουμε) και κατέληξα να βγω για ποτό με τον Αποστόλη Ζαρχανή και έναν wingman του για να δω ότι σε δύο βραδιές άνοιξε 6-7 sets (σύνολο μια 15άρα) και με εξαίρεση 2 sets από όλα τα άλλα πήρε κανονικά τηλέφωνο! Το αν καταλήξανε σε day 2 ή αν έβαλε γκολ δεν μπορώ να το γνωρίζω. Είδα όμως τις γκόμενες να διασκεδάζουνε και να χαμογελάνε, πράγμα θετικό. Αντίθετα, όταν είχα προτείνει στο greek pua meeting στους Admins (εκτός του Shooter που σε εκείνο το meeting έλειπε) να βγούμε για game για να δω πέντε πράγματα είχα μείνει στο "θα δούμε".

Όταν πριν λίγες μέρες είδα στο greek pua forum να λένε αρνητικά πράγματα για το βιβλίο, κατέθεσα την προσωπική μου άποψη υπέρ του βιβλίου και το αποτέλεσμα αυτού ήταν να σβηστεί το μήνυμα που έγραψα ως διαφήμιση (έκανα αναφορά και για τα σεμινάριά του Ζαρχανή). Δέχτηκα την παρατήρηση του Shooter με PM και ξαναέγραψα το μήνυμά μου από το μηδέν αναφέροντας ΜΟΝΟ ότι αφορούσε το βιβλίο. Παράλληλα, έκανα πρόταση με PM στους Shooter, Iceman και Nitro PUA, επειδή είδα ότι βαφτίζανε τον συγγραφέα "άσχετο", να διαγωνιστούν όλοι μαζί και οι 4 για το ποιος θα έχει μέσα σε μία ώρα καλύτερες επιδόσεις cold approach σε ένα bar, με κριτές, και (προαιρετικά) στοίχημα. Ο νικητής τα παίρνει όλα και σκόπευα όλο αυτό να το γράψω στο blog.

Το αποτέλεσμα ήταν ο Shooter να μου πει "Έχω καταλάβει ποιος είναι ο σκοπός σου" και να γίνω ban ύστερα από λίγα λεπτά! WTF. Ποιος ειναι ο σκοπός μου; Το να γράψω σε άρθρο ποιος είναι ο Master PickUp Artist; Μόλις λοιπόν είπα ότι έγινα Ban στο group του Facebook που έχω ανοίξει εδώ και καιρό ( www.facebook.com/groups/greekpua ), άρχισατε να μου στέλνετε private μηνύματα, άτομα που επίσης έχετε γίνει Ban και κατάλαβα ότι δεν είμαι ο μόνος εκεί μέσα!

Να σημειώσω ότι πέρα από την (δικαιολογημένη) προειδοποίηση της αναφοράς του σεμιναρίου που θεωρήθηκε διαφήμιση, στη συνέχεια ΔΕΝ παραβίασα κανένα κανόνα. Απλά προφανώς πείραξα την "αξιοπρέπεια" του Shooter, που "δεν είχε ανάγκη από διαγωνισμούς για να αποδείξει την αξία του".


Τα δεδομένα λοιπόν που έχουμε είναι τα εξής:
1)Οι Admins του greek pua forum κάνοντας ban ένα σωρό άτομα και μιλώντας με ύφος στα posts αποδεικνύουν ότι δεν έχουν την στοιχειώδη συμπεριφορά, άρα κατ' εμέ θα μου επιτρέψετε να αμφιβάλλω για τις επιδόσεις τους. Επίσης, ο Nitro Pua όπως έχετε δει και στο blog έχει αφήσει ένα σωρό υβριστικά comments πολλά εκ των οποίων σβήστηκαν, ενώ παράλληλα προσέβαλε και χρήστες τόσο στο blog όσο και στο facebook group (όπως τον Radar Pua που του ζήτησε τα ρέστα όταν δημοσίευσε μια απορία). Για όλους αυτούς τους λόγους τον έκανα και ban από το facebook group. Πέραν αυτού, μέσω PM στο Facebook απείλησε ότι άμα με δει "θα μπου σπάσει τα μούτρα". Ένας σωστός PickUp Artist (βλέπε Mystery) ξέρουμε ότι έχει πάνω απ' όλα χαρακτήρα και δεν trollάρει. Εγώ το αντίθετο βλέπω εδώ.
2)Παρ' όλα αυτά, ο Nitro Pua και ο Dennis (Αποστόλης Ζαρχανής) ήταν οι μόνοι που δέχτηκαν την πρόσκληση του διαγωνισμού. Την απάντηση του Iceman δεν θα την μάθουμε ποτέ γιατί έχω γίνει Ban. Οσο για τον Shooter, που αρνήθηκε να συμμετάσχει, το screenshot το έχω. Αν θέλουν οι 3 εναπομείναντες να έρθουν σε επαφή μεταξύ τους για να κάνουν τον διαγωνισμό ευχαρίστως να τον κάνουν.
3)Είναι προφανές ότι στο greek pua forum βλέπουν τελείως ανταγωνιστικά όποιον εξελίσσεται. Ο Shooter έχει βγάλει επίσης βιβλίο (με τίτλο Shooter's Arsenal) το οποίο ζήτησα δημόσια να αγοράσω για να δω πως είναι, αλλά φυσικά ποτέ δεν θα καταφέρω να το πάρω στα χέρια μου και να γράψω άρθρο, γιατί έγινα Ban! Κι αυτό γιατί ο Shooter δεν θέλει ανταγωνιστές στο forum του, μαζί με όσους έχουν αγοράσει το βιβλίο "Γοητεία" και θεωρούνται "τσιράκια του συγγραφέα". Πολλοί από εμάς έχουμε ήδη γίνει Ban. Είναι σαν να έχεις ένα forum για μηχανοκίνητο αθλητισμό κι επειδή ο Admin του site κατασκευάζει παπάκια, μόλις δει έναν άλλο να φτιάχνει παπάκια αμέσως θα τον κάνει ban για να μη του φάει τους πελάτες. Impressive!
4)Εν ολίγοις, αυτό ήταν και το "ευχαριστώ" για τον τόσο κόσμο που έφερα από το blog στο συγκεκριμένο forum. Έφαγα ένα Ban γιατί δεν άνηκα στο σύστημα. Γιατί πολύ απλά..."είχα άλλη γνώμη".


Το μόνο που έχω να πω είναι οτι στο εξής θα με βρείτε στο www.facebook.com/groups/greekpua απ' το οποίο στο μέλλον θα κανονίσουμε τα δικά μας meetings για να γνωριστούμε από κοντά. Στο forum και να μου αφαιρεθεί το Ban δεν σκοπεύω να ξαναπατήσω.


Για όλα τα παραπάνω υπάρχουν αποδειχτικά screenshots από όλες τις προσωπικές συνομιλίες για όποιον ενδιαφέρεται.

5 σχόλια:

  1. Μόνο να σου πω κάτι άσχετο, υπάρχει site ksenerotes.blogpot.com και αφορά τη gospel! Έλπίζω να σου φτιάξει κάπως τη διάθεση :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φίλε μου αν θες να μάθεις τι είναι στη πραγματικότητα το game και πως παίζεται θα σου πρότεινα να πιούμε ένα καφέ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Που βρισκω το βιβλιο του Ζαρχανη παιδια γιατι δεν βρηκα τιποτα..Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή