Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Η ζήλια στο Facebook

Ο κλασικός, ο μαλάκας ο Έλληνας.

Η ζήλια είναι καλό και κακό συναίσθημα. Καλό γιατί όταν υπάρχει ξέρεις ότι η άλλη δεν είναι αδιάφορη κι ότι σε γουστάρει πραγματικά. Κακό γιατί μπορεί να οδηγήσει την εκάστοτε γκόμενα σε παρανοϊκές αντιδράσεις.

Είναι πολύ εύκολο να δεις πόσο ζηλεύει κάποια όταν ασχολείται με το Facebook σου. "Γιατί έχεις τόσους φίλους;". "Από που την ξέρεις αυτή;", "Έχεις καμιά πρώην σου και δεν το ξέρω;", "Με ποιες μιλάς στο chat;" και άλλα τέτοια χαριτωμένα. Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά τι κάνουν οι γυναίκες και μας σπάνε τελείως τα νεύρα στο θέμα Facebook. Κι εσείς παλιομαλάκες τις ανέχεστε γιατί είστε μουνόδουλοι, θύματα, παντοφλάκηδες, χαλάτε την πιάτσα κι ύστερα οι συνήθειές τους θα γυρίσουν boomerang και στον επόμενο μαλάκα.

"Θέλω τον κωδικό σου"
Αν έχετε σοβαρή σχέση με κάποια, περάσει κανένας χρόνος και το πάτε σοβαρά, τότε η χειρότερη αντίδραση ζήλιας είναι να σας ζητήσει τον κωδικό του προφίλ σας στο Facebook. Τι κάνετε σε αυτή την περίπτωση; Πολύ απλά της λέτε "ΟΧΙ"! "Μα είμαστε μαζί 2 χρόνια". ΟΧΙ ΜΑΛΑΚΑ! ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ!

Γιατί πολύ απλά αν μια μέρα χωρίσετε ή τσακωθείτε κι είναι σε κατάσταση έξαρσης ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο (μπορεί να την πηδάει άλλος και να έχει ξεχάσει τον browser ανοιχτό με το προφίλ σου, που το ξέρεις, ο Big Brother είσαι;) τότε πολύ απλά ΤΗΝ ΕΒΑΨΕΣ! Μετά αν θέλει σου σβήνει ότι φίλους έχεις, σβήνει εικόνες, αλλάζει το status και γενικά τα κάνει όλα μαντάρα μέχρι να κάνετε remind password στο e-mail. Το Facebook δεν είναι απλά ένα site. Είναι ιερός χώρος. Απεικονίζει τον εαυτό μας, τους φίλους μας κτλ. Όπως δεν σου επιτρέπω να έχεις πρόσβαση πάνω μου και να μου δίνεις διαταγές, έτσι δεν σου επιτρέπω να έχεις πρόσβαση στο προφίλ και να αρχίσεις να διαγράφεις προσωπικά δεδομένα, επειδή μια μέρα στην καύλωσε ή επειδή μια ξανθιά barwoman 1.90 μου μίλησε κι εγώ της χαμογέλασα κι όταν σε γύρισα σπίτι είπες να ξεσπάσεις.

Relationship status
Πρέπει να καταλάβετε ένα πράμα. Ότι τους πρώτους μήνες μιας σχέσης δεν είναι υποχρεωμένος κάποιος να αλλάξει status και να το κάνει "Relationship". Άσε να περάσει καιρός. Από ένα εξάμηνο μέχρι ένας χρόνος. Δεν θα φακελωθούμε με το καλημέρα!

Παλιά ήθελα να αλλάζω status όμως από ένα σημείο κι έπειτα κατάλαβα ότι είναι μια μαλακία. Αφού οι περισσότερες είναι ξενέρωτες και κοιτάνε να πηδηχτούνε και να φύγουνε, λέω "Μαλάκας είμαι να το αλλάζω από Single σε Relationship;" Άσε που θα φανώ και λιγούρης αν το κάνω απ' τις πρώτες μέρες. Οπότε το γράφω στ' @@ μου το status, το κρατάω κρυφό κι άμα κλείσουμε 6-12 μήνες ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, το συζητάμε και το βάζουμε relationship και οι δύο. Κι η κουβέντα τελειώνει εκεί. Που ξέρω αν μια μέρα ξυπνήσεις στραβά, έχεις χορτάσει sex και πεις "βαρέθηκα" σαν το άλλο το τσόλι πέρυσι.


Αν δε δω ότι είσαι σοβαρή γκόμενα, τότε δεν θα το ρισκάρω για τίποτα να μου trollάρουν συνέχεια το status ότι τις αλλάζω σαν τα πουκάμισα.

"Θέλω να δω τα μηνύματά σου"
Οκ, κοπελιά. Ζηλεύεις, το καταλαβαίνω. Αναρωτιέσαι ποια είναι αυτή που μου λέει "Ήσουνα πολύ καλός σήμερα" στο μήνυμα, θες να κάνω κλικ και μετά διαπιστώνεις ότι ήταν η γραμματέας του διευθυντή που μίλαγε για την παρουσίαση στο meeting! Η βλέπεις κάτι παλιές φωτογραφίες με γκόμενες και θέλεις να τις διαγράψω γιατί το έχεις σίγουρο ότι ήταν πρώην. Δεν βγάζουμε άκρη έτσι.

Το να θες να δεις μηνύματα, φωτογραφίες κτλ. το καταλαβαίνω, ΑΛΛΑ όταν είμαι εγώ μπροστά. Μη πας πίσω απ' την πλάτη μου να ψάξεις τίποτα, γιατί θα ακούσεις να βγαίνουν απ' το στόμα μου κάτι κατσαρίδες και θα ψάχνεσαι. Όπως όταν για παράδειγμα δεν προλαβαίνουμε να πάμε για ένα ντουζάκι και τις βλέπεις να ψαχουλεύουν τα SMS στο κινητό ή τα προ 2 ετών μηνύματα από μια πρώην που είχαμε γαμήσει στις διακοπές όταν είχαμε καύλες, αλλά μετά σταμάτησε να μας κάθεται και είχαμε διαγράψει το προφίλ της τότε, αλλά μας ξαναέκανε Add μετά από δυο μήνες και μετά ξεχάστηκε το προφίλ της στη friend list και...ΟΥΦ!!! ΣΤ' ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ! Αν θέλει κάποιος να σε κερατώσει, σε κερατώνει όταν δεν είσαι μαζί του, έστω αν βγει για ποτό με ένα φίλο του. Με το να του κάνεις κάθε μέρα προσωπικό έλεγχο νομίζεις πραγματικά ότι θα του αλλάξεις μυαλά;

Το ανάποδο ισχύει και για τους άντρες, αν και σε εμάς υπάρχει μια διαφορά. Αυτοί που έχουν φωτογραφίες όπου φαίνονται "ντούκια" και τις βάζουν κατά δεκάδες είναι ελάχιστοι, κι αν είναι θα βάλουν 2-3. Δεν θα γεμίσουν το Facebook με 15 άλμπουμ, ένα από κάθε νησί, στο οποίο θα κωλοτρίβονται με μαγιώ με φίλες, όπως ξέρετε να κάνετε εσείς. Τρία κωλαράκια στη σειρά στο Super paradise, χωρός με ποτό, "πέρασα καλά με τις φίλες μου", "φασώθηκα", φιλάκια στην κάμερα και τρίχες κατσαρές και με εμένα ούτε φωτογραφία για δείγμα να δείξεις ότι έχεις γκόμενο. Οπότε σε αυτή την περίπτωση έχουμε κάθε λόγο να ανησυχούμε για την πάρτη σας. Αντίστοιχα εμείς που ανεβάζουμε photos απ' τις διακοπές σε χαλαρή φάση ή από την δουλειά ή από κανένα γήπεδο, πως διάολο θα μαζέψουμε τα γυναικεία βλέμματα;

"Σβήσε φίλους"
Πρόσφατα μίλησα με ένα φίλο στον οποίο έτυχε κάτι ευχάριστο και του έστειλα τα συγχαρητήριά μου. Παλιός συμμαθητής με τον οποίο κάναμε τρελή παρέα. Και βλέπω ότι με έχει κάνει Remove από Friends. Και του λέω "Ευχαριστώ κιόλας ρε μαλάκα που με διέγραψες!" Και μου απαντάει το μυθικό: "Sorry ρε η κοπελιά μου θα σε έσβησε. Μια περίοδο έσβηνε όποιες φίλες και φίλους μου δεν ήξερε!" Ε κι εκεί μένω μαλάκας!!

Τον ρωτάω το εξής: "Πριν 3 χρόνια σε θυμάμαι με ένα HB 10. Με αυτή είστε μαζί;" ¨Ηξερα από πριν την απάντηση. "Ναι ρε, μαζί είμαστε". Οκ, κατάλαβα. Το πιάσαμε το υπονοούμενο.

Συμπέρασμα
Εμείς οι άντρες είμαστε αρκετά μουνόδουλοι στα HB9, 9.5 και φουλ στα 10άρια. Μα φουλ όμως. Γιατί η λογική λέει ότι 9άρια και 10άρια δεν βρίσκεις με τίποτα σήμερα. Είναι όλα πιασμένα. Άρα τους κάνεις όλα τα χατήρια για να τα κρατήσεις. Ενώ αν έρθει ένα 6άρι και σου πει "Σβήσε φίλους" ή "Ποια είναι αυτή;" Θα της πεις "Κάτσε καλά που θα μας κάνεις και σκηνή, σαν κι εσένα ΝΑ!" και θα την ισιώσεις με τη μία. Γιατί κι αυτή θα ξέρει ότι "Άντε να ξαναβρώ γκόμενο να με ξανακοιτάξει". Πάει λοιπόν με τον νόμο της προσφοράς και της ζήτησης. Έτσι είναι αγορά. Και για να κρατήσεις μία...super star στην ομάδα σου θα πρέπει να κάνεις υποχωρήσεις.

Όσες είναι ωραίες και το έχουν καταλάβει ότι όλοι λιώνουν με την πάρτη τους, ψωνίζονται κι έχουν αυτές τις συμπεριφορές. Αλλά προσωπικά, κωδικούς για FB και μαλακίες, δεν έχω δώσει σε καμία όπως επίσης δεν έχω ζητήσει, ούτε έχω κάνει αντίστοιχα σκηνή ζήλιας.

Τι έγινε; Σου κάνανε Like 65 άτομα; Στα παπάρια μου.

9 σχόλια:

  1. Ευτυχως δεν εχω facebook και δεν εχω τετοια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το χειρότερο δεν έγραψες..όταν η γκόμενα ζηλεύει τόσο πολύ που ΑΠΑΙΤΕΙ να σβήσεις τον λογααριασμό σου και να κάνετε ένα μαζί.πχ γιάννης-νικολέτα. το έχω δει και αυτό.στο προφίλ αυτό θα έχετε μόνο δικές σας φωτογραφίες και μόνο να φιλιέστε.το έχω δει και αυτό! ωραίο το άρθρο σου για ακόμα μια φορα :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωωω, σωστή! Καλά αυτό είναι το επιστέγασμα της γελοιότητας!
      Thanks.

      Διαγραφή
  3. "Το Facebook δεν είναι απλά ένα site. Είναι ιερός χώρος. Απεικονίζει τον εαυτό μας, τους φίλους μας κτλ." pwwwwwwww katantia ... ESY POU TO EGRAPSES MPOREIS NA AYTOKTONISEIS GIATI KATANALWNEIS TO OKSYGONO MOU?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το γελοιο της υποθεσης ειναι οτι αμα πεις οτι δεν εχεις Facebook δεν σε πιστευουν κιολας νομιζουν οτι τους αποφευγεις... http://www.youtube.com/watch?v=VnO6XLVg-g4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ^ lol etsi akrivws re man. kai to xeirotero einai oti se koitane san eksoghino otan syneidhtopoioun oti den kaneis plaka. Exei tyxei na paw se douleia k to afentiko na exei stravwsei epeidh tou eipa oti den exw fb.den me pisteve, k mou leei : "entaksei re sy den tha se kataskopevw kiollas apla na leme kamia malakia h' ama se xreiastw kati gia thn douleia"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΟΤΙ ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΛΕΣ ΦΙΛΕ.......ΟΤΑΝ ΔΙΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ( ΣΤΟΠ )....ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ Κ ΤΗ ΛΕΜΕ.........ΟΚ?????? Κ ΒΕΒΑΙΑ Κ ΤΟ ΚΩΔΙΚΟ ΘΕΛΩ Κ ΕΧΩ ΟΠΩΣ Κ ΕΚΕΙΝΟΣ.....ΟΤΑΝ ΔΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΡΥΨΕΙΣ ΚΑΤΙ ΔΝ ΕΧΕΙΣ Κ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ Κ ΤΟ ΚΩΔΙΚΟ....ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΔΙΠΛΟ ΤΑΜΠΛΟ....Κ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΣ ΑΠΟΨΕΙΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. stalker κι έτσι?
      Με caps γράφεις επειδή δεν ξέρεις Χριστό από Internet ή γιατί του έχεις πρίξει τα καρύδια με τον κωδικό?Δεν θα στον δώσει γάμα το.

      Διαγραφή