Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Τα φτιαξε με τη φίλη της!

Επειδή τον παράτησε.

(e-mail αναγνώστη)

Φίλε συγχαρητήρια για το blog. Σε διαβάζω μόνο κάτι μέρες και βλέπω ότι συμφωνούμε σε πολλά. Σου γράφω κάτι που μου έτυχε πρόσφατα και που πιστεύω ότι πρέπει να το μοιραστώ για να το μάθει κι ο κόσμος.

Είμαι 20 στα 21 κι επειδή στην ηλικία μου σοβαρές γκόμενες δεν βρίσκεις είπα να κοιτάξω λίγο προς μεγαλύτερες. Τελικά το λίγο έγινε πολύ γιατί οι τελευταίες μου σχέσεις είναι όλες 4-6 χρόνια μεγαλύτερες. Μια τέτοια λοιπόν, έτυχε να είναι 5 χρόνια μεγαλύτερη και να την έχω γνωρίσει απ τη δουλειά. Βγήκαμε, φιλάκι κατευθείαν, αρχίσαμε να βγαίνουμε κι όλα οκ.

Ώσπου μια μέρα που λες κι ενώ είχαν περάσει κανα δυο εβδομαδες και λογω χωρου δεν ειχαμε ολοκληρωσει καν (βλεπεις και οι δυο εχουμε θεματα με το σπιτι και δεν θελαμε ξενοδοχεια και ιστοριες) ξαφνικα αυτη μου πεταει το εντελως κουφο "Ξερεις...πιστευω οτι δεν κανω για σενα. Σου αξιζει κατι καλυτερο. Δεν ξερω, δεν ειμαι καλα περναω φαση, αλλα δεν μπορουμε να συνεχισουμε"! Τι? Ποιος ηρθε? Την παλευεις της λεω? Πως σου ηρθε αυτο?

Τελος παντων, την ξαναπετυχα στη δουλεια, της ειπα πεντε πραματα δεν ηθελε να ακουσει. Εν τω μεταξυ μια φιλη της, στο ιδιο επιπεδο ομορφιας με αυτη, δηλαδη συμπαθητικη, πηγε και της μιλησε. Μετα την επιασα και της λεω "Η φιλη σου δεν την παλευει". Και με τα πολλα, βγαινουμε το συζηταμε το θεμα και κατεληξε στο οτι ειχα δικιο κι οτι ηταν απροβλεπτη η συμπεριφορα της. Το παραδεχονται λοιπον και οι ιδιες οτι ειναι ξενερωτες εδω εχουμε καταντησει. Μετα απο τον καφε μας ομως κι αφου στην αρχη μιλαγα για την πρωην περασε αλλου η κουβεντα κι αρχισα να την ρωταω πραγματα για αυτην. Και τελικα πηγε πολυ καλα μπορω να πω.

Την μεθεπομενη μερα την πετυχαινω στο διαλειμμα της δουλειας, τρωμε μαζι και της λεω οτι ειναι συμπαθητικη κτλ. Και συνεχιζουμε κουβεντα στο facebook. Μου λεει καπου στο chat "Περιεργα μου τα λες, μηπως θελεις να μου πεις κατι?" της λεω "Μπορει" και μου λεει "Ναι αλλα ειμαι σε δυσκολη θεση". Και της λεω "Δεν θα επρεπε, γιατι αλλωστε οτι εγινε πριν εγινε χωρις να φταιω σε κατι και δευτερον δεν εγινε και τιποτα σοβαρο. Μεχρι να αρχισει τελειωσε". Η κουβεντα μας εμεινε εκει.

Μετα απο μια εβδομαδα για να αφησω να περασουν μερες, της προτεινω ποτο Σαββατο. Κι ηταν η πρωτη φορα που βγαιναμε εκτος δουλειας. Ε λοιπον για να μην τα πολυλογω εχοντας διαβασει τα αρθρα σου πηγα διαβασμενος. Ηξερα τι ηθελα, περασα καθε αμφιβολια της και εκανα kiss close. Απ την επομενη μερα που ξαναβγηκαμε για καφε ημασταν ηδη μαζι.

Το αποτελεσμα? Ειμαστε μαζι ενα μηνα και πανε ολα μια χαρα. Και η αλλη εχει φαει τις τριχες της απ τη ζηλια. Περαστηκα της. Και να σου πω κατι καλυτερα που γινανε ετσι τα πραγματα. Οσες δεν αξιζουνε και δεν θελουνε κατι σοβαρο να πανε στον αγυριστο. Αρκετα. Μονο σωστα κοριτσια απο εδω και περα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου