Τρίτη, 20 Δεκεμβρίου 2011

Δεν ξέρετε τι θέλετε!

Η απάντηση σε όσες θεωρούν ακόμα ότι έχουν τον μαλακομαγνίτη.

Πριν από 3 μήνες σας έλεγα ότι είχα βρει το λαχείο και ότι δεν μου έχει τύχει ξανά τέτοια περίπτωση. Μιλάμε για περίπτωση γκόμενας που ναι μεν της έριχνα 8 χρόνια στο κεφάλι (και το πάνω και το κάτω) αλλά που παρά την ηλικία της όχι μόνο φαινότανε για έξυπνη, αλλά μου έλεγε διαρκώς τα γνωστά παραμύθια: "Είμαι πολύ ερωτευμένη μαζί σου" και "Μας βλέπω για πολλά χρόνια μαζί γιατί περνάω τέλεια" και κάτι τέτοιες αρκούδες που σε κοιτάει στα μάτια σαν χαμένη όταν στις λέει. Οπότε αμέσως σκέφτεσαι "Οκ, έχει φάει φλας με την πάρτη μου, τέλος."

Ε λοιπόν αυτή η γκόμενα μετά από ένα τρίμηνο αποδείχθηκε τζίφος! Ξαφνικά κι ενώ μέχρι την προηγούμενη μέρα έπλεε σε πελάγη ευτυχίας, με το που συναντιόμαστε τελευταία φορά μου λέει το μυθικό: "Ξέρεις δεν αισθάνομαι το ίδιο όπως στην αρχή και ίσως δεν θα έπρεπε να συνεχίσουμε".

Τώρα τι έχετε να πείτε ρε κοπελιές; Ότι γαμήθηκε ο Δίας πάλι; Ότι είναι ότι να 'ναι; Ότι έχω αγανακτίσει; Μήπως ΟΛΑ ΜΑΖΙ;

Πως είναι δυνατόν μια γκόμενα με την οποία:
- Είσαι μέρα παρά μέρα μαζί
- Περνάτε τέλεια
- Που λέει ότι είναι πολύ ερωτευμένη μαζί σου
- Που έχεις τα ίδια γούστα σε μουσική, εξόδους, ταινίες κτλ.
- Που σκέφτεται ότι σκέφτεσαι
...να σου λέει ξαφνικά στο τελείως άσχετο "Ξέρεις κάτι, δεν τραβάει".

Δηλαδή εδώ και ένα τρίμηνο τρώγαμε το παραμύθι και δεν το είχαμε καταλάβει; Αν είναι έτσι τότε πρέπει να της δώσουμε Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου της κοπέλας γιατί το αξίζει. Το Όσκαρ Β' Γυναικείου Ρόλου θα το πάρει η γκόμενα του κερατά η οποία έχει πάρει την μισή Αθήνα και μας δούλευε όλους ψιλό γαζί. Και μετά απ' όλα αυτά ελάτε να πείτε ότι μαλακία θέλετε για τους άντρες, να δούμε αν θα πιάσει.

Η διαφορά του άντρα με την γυναίκα ξέρετε ποια είναι; Ότι τον ρωτάς "Τι ψάχνεις" και σου λέει "Θέλω κάτι σοβαρό" ή "Δεν έχω πρόβλημα, όπως πάει" ή "Απλά περνάω καλά, δεν είμαι για σοβαρά". Κοινώς, ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙ. Σε αντίθεση με εσάς, που στην πλειοψηφία σας δεν ξέρετε που πάνε τα τέσσερα.

Θα μου πεις "Ρε μαλάκα κι εσύ τι περίμενες; 20 χρονών ήταν το μικρό, ακόμα ψάχνεται" Ναι οκ, δεν διαφωνώ, αυτό να λέγεται. Μετά τα 25 (περίπου, μη βάζουμε αριθμούς) ο άνθρωπος σοβαρεύει, καταλαβαίνει ότι του μένει μια 5ετία πριν γράψει "3" το κοντέρ μπροστά και σκέφτεται πλέον πολύ πιο ώριμα απ' ότι πριν. Υπάρχουν όμως και γκόμενες που σοβαρεύονται και σε μικρή ηλικία. Ξέρω παράδειγμα γνωστής μου (θεογκόμενας κιόλας, καραμπινάτο 10άρι) που είχε σχέση από τα 16 και παντρεύτηκε στα 26. Αυτή πως την πάλεψε χωρίς να έχει γνωρίσει άλλον άντρα στη ζωή της; Για Αθηναία μιλάμε φυσικά, όχι για κάτοικο χωριού 50 ατόμων, τύπου "Κολοκοτρωνήτσι".

Αλλά πάνω απ' όλα, είναι θέμα ειλικρίνειας. Γιατί όταν η άλλη σου έχει δημιουργήσει μία ψεύτικη πραγματικότητα, δεν μπορεί ξαφνικά μια μέρα από το άσπρο να πηγαίνει στο μαύρο. Ξεκαθάρισε τι ρόλο βαράς. Μη μας ζαλίζεις τον έρωτα. Πες "Θέλω να περνάω καλά και βλέπουμε". Αλλιώς άμα πιπιλάς κάθε μέρα την καραμέλα της σοβαρής και της ερωτευμένης και στο τέλος την σκαπουλάρεις στην ψύχρα, ο άλλος μετά θα μουρμουράει για το "Πόσο καριόλα είσαι". Και με το δίκιο του.

Κάποτε προβληματιζόμασταν γιατί μια μακροχρόνια σχέση "δεν τράβηξε". Στις δικές μου περιπτώσεις (τρεις στον αριθμό), η μία δεν με κάλυπτε σε θέμα εμφάνισης, η άλλη ήταν ψωνάρα και σκληρή σε θέμα χαρακτήρα και η τρίτη είχε την μάνα της να παίρνει τέσσερα τηλέφωνα την ημέρα για έλεγχο και να ακούει τα μπινελίκια της.

Τώρα όμως, είμαστε στο σημείο μηδέν και προβληματιζόμαστε αν όντως θα υπάρξει ξανά μακροχρόνια σχέση.