Παρασκευή 4 Μαΐου 2018

Κωλάρα, βυζάρες, σεξάρα και να περάσει ο επόμενος μαλάκας!


[Email του αναγνώστη Creepy Man]
   
Γεια σου και απο μενα φιλε ξενερωμενε και σε όλους τους συναγωνιστές,

Ειμαι ενα τιμιο λαικο παιδι απο μια κωμοπολη λίγο έξω από μια μεγάλη επαρχιακή πόλη της Ελλάδας. Βαδιζω στα 27 ετη πλεον.

Παρακολουθω την πορεια σου περιπου απο την αρχη του blog και σε ευχαριστω που δημοσιευεις στη φορα τα απλυτα της μεσης καργιολας ελληνιδας. Τα μπακουρια που ειμαστε πολυ καιρο χωρις σεξ (y pistols) μπορουν να νιωσουν αυτα που γραφεις και τα συναισθηματα σου σε αυτα που γραφεις

Λοιπον στο θεμα μας,βρηκα αφορμη να σου στειλω με βαση ενα γεγονος που εγινε προσφατα και με εκανε να γελασω;να κλαψω; δεν ξερω..Η ιστορια μου παει πισω 2 καλοκαιρια πριν οταν γνωρισα μια τιμια λαικη καρχια απο το γνωστο σε ολους μας facebook.Η τυπισσα τοτε τυχαινε να δουλευει σε μια αλυσιδα καταστηματων υπαλληλος με την αδερφη μου και την σταμπαρα απο τα likes στις φωτο της πολυαγαπημενης sister.στο ψητο τωρα.

Πατόμουνο και καλό κρεβάτι
Η τυπισσα ηταν τοτε στα 25, μετριο υψος, ξανθο μαλλι, ωραιο χαμογελο, βυζαρες και μια ατελειωτη κωλαρα. ΕΜΠ1 σαν κλασικός γύπας!

Έτσι και εγω την εκανα add, με δεχτηκε και αρχισαμε την καυλαντα, με τα πολλα με τα λιγα την εψησα να κατεβει στην πολη μου (αποσταση ενα τεταρτο με αμαξι) ηρθε και με το που κατεβηκε απο το αμαξι που την περιμενα την παιρνω κατευθειαν αγκαλια και της σκαω ενα γλωσσοφιλο δυνατο (ειχαμε αναπτυξει πολυ καλη σχεση απο facebook μιας που μιλουσαμε καιρο και καταλαβα οτι ερχοταν για να πηδηχτει) πηγαμε για ενα καφε σε ενα κοντινο μαγαζι,μιλησαμε,γελασαμε, της πληρωσα και τον καφε και ηταν η ωρα...του Γιάννη Βαλαωρα.

Της προτεινα να παμε σπιτι μου να καθισουμε και δεχτηκε αμεσως,εδω ειμαστε λεω. Πηγαμε με τα ποδια μιας που το μαγαζι ηταν κοντα και με το που μπηκαμε μεσα την πηγα στην κρεβατοκαμαρα και εγινε το ελα να δεις. Η τυπισσα πολυ καυλα χωρις ρουχα και ηξερε πως να χειριζεται το εργαλειο.Την εσκιζα για πανω απο μιαμιση ωρα σερι.Φανηκε οτι περασε πολυ καλα και αυτο φανηκε και στα επομενα ραντεβου βρισκομασταν 1-2 φορες την βδομαδα και την πηγαινα σπιτι και την ξεσκιζα καθε φορα για πανω απο μιαμιση ωρα.

Εφτιαξε και σοκολατοπιτα μια μερα να μας δειξει οτι "πανω απολα να ειναι νοικοκυρα.." Αυτο κρατησε σχεδον ολο το καλοκαιρι. Περνουσα μια πολυ τελεια περιοδο της ζωης μου γιατι η τυπιισα ηταν απλα καυλα.και διενυα και μια αρκετα μεγαλη περιοδο ξηρασιας πιο πριν οποτε λαχειο η φαση.

Ωσπου ξαφνικα αρχισε να απομακρυνεται. Στο facebook μου μιλουσε αλλιως. Εκανε μια ωρα να απαντησει στα μηνυματα και εγω ψιλιαστηκα οτι κατι δεν παει καλα και περιμενα απλα να μου πει αυτο που ηξερα οτι θα ακουσω. Τελικα ενα πρωι με παιρνει τηλεφωνο (ειχα προετοιμαστει εγω για αυτο που θα ακουσω)μου λεει "Ηθελα να σου μιλησω", της λεω "Σ'ακουω" . "Να...ξερεις ειχες δικιο που με ελεγες απομακρη στα μηνυματα και θελω να το σταματησουμε αυτο το μεταξυ μας γιατι θελω να μεινω μονη αυτη την περιοδο" (και τα αρχιδια μου κουνιουνται) της πεταω και εγω ενα ξερο οκ! Μου λεει "Δεν θες να ρωτησεις κατι αλλο?"(οοοχιιι καργιολακι,δεν θα δειξω οτι με ενοιαξε και με ετσουξε!)της απανταω ξερα Οχι!καλη συνεχεια!και της το κλεινω.(δεν θα νομιζεις εσυ οτι με κανεις οτι θες). Για την ιστορια μετα απο λιγες μερες με εκανε delete στο facebook.

Η αφορμη που εγραψα την δικη μου ιστορια ηταν το γεγονος οτι που και  που την παρακολουθουσα στο facebook και ειδα πριν κανα 2 μερες οτι αρραβωνιαστηκε με εναν χλεχλε ενος αλλου διπλανου χωριου. Ο τυπος έχει φατσα αλβανου και μια μεγάλη μπακα απο πρωταθλημα μπυρας.

Αντε καλα χωρισματα και στα δικα μας οι ελευθεροι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου