Τετάρτη 16 Μαΐου 2018

Μια κάρχια αναρωτιέται: "Γιατί με ελκύουν οι Κλαρινογαμπροί;"


Γιατί με ελκύουν οι κλαρινογαμπροί και όλοι οι άντρες τέτοιου τύπου; Γιατί δεν μπορώ να κάνω μια σχέση με ένα καλό παιδί και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο;

Είχα αρκετές σχέσεις στη ζωή μου και όλες έληξαν άδοξα! Βλέπετε έχω μια μανία να πέφτω πάνω σε άντρες που δεν κάνουν για μένα!

Είναι κάτι σαν αρρώστια! Γνωρίζω ότι είναι εντελώς ακατάλληλοι για μένα, αλλά προτιμώ τα λεγόμενα «κακά παιδιά» από του ξενέρωτους φλώρους!

Βλέπετε έχουν μια αλητεία και ένα μυστήριο που με ιντριγκάρει.

Μου ανεβάζουν την σεξουαλικότητα στα ύψη!

Γιατί μη μου πείτε πως δεν συμφωνείτε, ότι είναι πολύ πιο σέξυ από αυτούς τους ήσυχους και ήρεμους άντρες, που οι γυναίκες δεν βρίσκουν κανένα ενδιαφέρον πάνω τους.

Αυτή η αβεβαιότητα που ζω μαζί τους είναι το μυστικό για να μένω κολλημένη πάνω τους!

Δεν τους έχω σίγουρους και κυρίως δεν μπορώ να τους καταλάβω! Αυτό είναι που με τρελαίνει!
Ποτέ δεν μπορώ να είμαι σίγουρη για το τι σκέφτονται, και πως θα συμπεριφερθούν απέναντι μου, άρα δεν τους έχω ποτέ δεδομένους.

Ζω μαζί τους στιγμές πάθους και δεν τους βαριέμαι ποτέ!

Οι φίλες μου δεν με καταλαβαίνουν! Συνέχεια μου λένε να βρω ένα καλό παιδί και να σοβαρευτώ.

Δεν μπορούν να καταλάβουν όμως, ότι δεν θέλω μια σχέση βαρετή σαν την δική τους!

Δεν μπορώ να ζήσω μια τέτοια ζωή χωρίς πάθος και ένταση!

Αν μπλέξω εγώ με ένα καλό παιδί, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα βαρεθώ και θα ψάξω ενδιαφέρον αλλού!

Έτσι είμαι εγώ και έτσι είναι ο χαρακτήρας μου, να κυνηγάω το αδύνατο!

Δεν θέλω μια ήσυχη ζωή και μια ήρεμη σχέση! Θέλω να ζω στην αγωνία και το πάθος!


Σχόλιο Ξενερωμένου: ΜΟΝΟ ΤΟ ΡΑΦΙ αξίζετε!

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου