Τετάρτη 7 Μαρτίου 2018

29χρονη Ελληνίδα γαμιέται με 70χρονο για τα λεφτά


Μόνο εγώ θα έβρισκα τέτοια πουτάνα;

Αληθινή εξομολόγηση της Σοφίας, 29 ετών: Έχω σχέση με 70χρονο επειδή με συντηρεί! 

Ξέρω πώς διαβάζοντας τον τίτλο ένας κοινός νους μένει άναυδος και σοκάρεται. Παρόλα αυτά όμως είναι γεγονός ότι αυτά συμβαίνουν στην καθημερινότητα. Να θυμίσω το άρθρο μου το 2016 όταν χώρισα την γκόμενά μου επειδή έγινε πουτάνα. Έτσι να θυμηθείτε λίγο πως είναι.

Μήνυμα Σοφίας:

“Σου στέλνω μια προσωπική μου ιστορία για να την μοιραστώ μαζί σου αλλά και με τους αναγνώστες του site σου. Είμαι η Σοφία, 29 ετών από την Τούμπα Θεσσαλονίκης. Έχω σπουδάσει νομική αλλά δεν την εξασκώ. Μέχρι τα 25 μου χρόνια δούλευα παράλληλα με τις σπουδές μου σε διάφορα μπάρ της πόλης, οπού κάποια στιγμή πριν 4 χρόνια γνώρισα έναν κύριο, επιχειρηματία, κατά 40χρόνια μεγαλύτερο μου και από τότε είμαστε μαζί. Είναι μαζί μου τρυφερός και ενδιαφέρεται πάρα πολύ. Εδώ και 2 χρονια ζουμε μαζί και μου έχει πει ότι θέλει να μου κάνει και παιδάκια. Αυτό δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό βέβαια.

Τέλος παντων όμως. Ο λόγος που σου έστειλα όμως δεν είναι αυτός. Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν τα έχω καλά με τον εαυτό μου. Κάποιες φορές που κάθομαι και σκέφτομαι αισθάνομαι ότι αυτόν τον άνθρωπο απλά τον σιχαίνομαι και δεν θέλω ουτε να με αγγίζει και έτσι συνευρίσκομαι κατά καιρούς με διάφορους συμομήλικους μου απλά και μόνο για να ικανοποιήσω τις ορμές μου.

Δυστυχως όμως δεν τολμώ να τον χωρίσω διότι είναι τόσο ευκατάστατος που τα τελευταία 2 χρονια που ζουμε μαζί μου προσφέρει τα πάντα. Μου έχει πάρει αμάξι πολυτελείας, μου δίνει όσα χρήματα θέλω για ψώνια και περιποίηση και φυσικά αυτο νομίζω ότι με έχει γλυκάνει λίγο.

Η αλήθεια είναι όμως ότι εγώ δεν αισθάνομαι τίποτα για αυτόν και ποτέ δεν αισθάνθηκα. Πολλές φορές σκέφτομαι να του πω να χωρίσουμε και να σηκωθώ να φύγω αλλά μετά αλλάζω γνώμη και λέω πώς με όσα συνήθισα να έχω έτοιμα, θα μου κακοφάνει να αρχίσω να δουλεύω ξανά για το μεροκάματο. Έτσι αναγκάζομαι να ζω μαζι του μόνο και μόνο για να με συντηρεί. Τι θα μου πρότεινες να κάνω; Ποια είναι η καλύτερη επιλογή για μένα; Σ’ευχαριστώ εκ των προτέρων."

Η απάντηση του site:


Αγαπητή Σόφια, η απάντηση μου θα είναι εντελώς αντικειμενική και αυθόρμητη και νομίζω πώς θα αντιπροσωπεύει και την πλειονότητα των αναγνωστών μου. Πρώτα από όλα θα ήθελα να σου υπενθυμίσω ότι ο κύριος αυτός θα μπορούσε ανετότατα να ήταν ο παππούς σου. Αν αυτό δεν σε προβληματίζει τότε πάμε παρακάτω.

Ξέρω φυσικά ότι η καλόπεραση είναι ένα μεγάλο δέλεαρ αλλά νομίζω πώς αν σταματήσεις να είσαι τεμπέλα και να βλέπεις τους ανθρώπους σαν κουμπαράδες από τους οποίους τραβάς ανα πάσα στιγμή χρήματα, θα σου κάνει καλό. Ούτε η πρώτη θα είσαι που θα ζοριστεί στην δουλειά ούτε η τελευταία. Εξάλλου ο άνθρωπος αυτός νομίζω ότι δεν μπορεί να σου προσφέρει και πάρα πολλά γιατί ευρίσκετέ σε αρκετά προχωρημένη ηλικία και φυσικά νομίζω θα ήταν λίγο ακατάλληλη επιλογή να κάνεις μαζί του παιδάκια. Δεν είμαι κατά της διαφοράς ηλικίας στα ζευγάρια αλλά αυτό εδώ νομίζω είναι πολύ τραβηγμένο Άλλο 10-15 χρόνια διαφορά κι άλλο 40.

Αν πραγματικά τον σιχαίνεσαι πρέπει να το πάρεις απόφαση και να διακόψεις όλο αυτό το “ανώμαλο” story. Βρες μια δουλειά , βρες και έναν σύντροφο νέο και κάνε την ζωή σου. Δεν μπορείς να κρέμεσαι εφ’όρου ζωής από άλλους. Εκτός κι αν περιμένεις να πάει ο εν λόγω κύριος στα πευκάκια και να σου γράψει την περιουσία του. Ξέρεις καλά ποιο είναι το σωστό και τι πρέπει να κάνεις. Αν θες να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου τότε κάνε αυτό που πρέπει. Αλλιώς αν έχεις συνείδηση θα ζεις μια ζωή στις τύψεις. Αυτά από εμένα και με συγχωρείς αν έγινα σκληρός.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου