Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

Οι γυναίκες δεν έχουν τρόπους!

[Email του αναγνώστη Nick]

Φίλε μου ξενερωμενε καλησπέρα,

Η αλήθεια είναι ότι ούτε είμαι μέλος του blog σου, ούτε έχω γράψει ποτέ κάτι εδώ ούτε τίποτα. Ασχολούμαι πολλά χρόνια με το pua και θεωρώ ότι κάποια από όσα ξέρω τα γνωρίζω απότο blog σου. Δεν θα σου κρύψω ότι στην αρχή έμπαινα να διαβάσω απλά ιστορίες (θεωρώ ότι μια εμπειρία ενός άλλου ατόμου έχει να σου δώσει πράγματα). Σαν αρχάριος στο pua δεν θα σου κρύψω επισης ότι έλεγα τι "μλκιες" διαβάζω. Διεκρινα ένα "μίσος" προς τις γυναίκες αδικαιολογητο.

Όμως συνέχισα να διαβάζω τις ιστορίες σου.. Είχαν ενδιαφέρον. Ήταν αληθινές και ότι έλεγες φαινόταν ότι το πιστεύεις. Μέχρι πριν λίγο καιρό που διάβασα αυτή την ιστορία σου και την εξής φράση: " Τώρα με τις γιορτές όλοι μας λίγο πολύ μιλήσαμε με περισσότερα άτομα για να ανταλλάξουμε ευχές.

Σε κάποιο σημείο λοιπόν έχουμε τις κλασικές καριόλες οι οποίες είναι τόσο ξινομούνες που δεν απαντάνε στα μηνύματά μας. Σκεφτείτε το ανάποδο. Αν σας την πέφτει μία που δεν γουστάρετε θα της απαντούσατε ή όχι; Φυσικά και θα της απαντούσατε γιατί έχετε τρόπους ". Εκεί μου ήρθε λοιπόν κάτι σαν επιφοιτηση. Κατάλαβα ότι ο διαχωρισμός δεν έχει να κάνει με άντρα και γυναίκα! Έχει να κάνει με τον άνθρωπο! Μπορεί ένας άντρας να κάνεις ακριβώς το ίδιο σ έναν άντρα. Ακριβώς όμως! Έχει να κάνει καθαρά με το χαρακτήρα ενός ατόμου.

Πιστεύω ότι το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν όλοι όσοι σε κατηγορούν είναι ότι δεν έχουν καταλάβει τους στόχους σου. Ο στόχος είναι πάντα αυτός που μετράει. Εσυ θες να βρεις μια σωστή γυναίκα να παντρευτείς, όχι να καυλαντησεις (απ ότι λες τουλάχιστον). Οπότε λογικό να έχεις όλες αυτές τις απορίες και όλα αυτά τα posts. Αnyway σου έστειλα γιατί και γω σήμερα βρήκα λίγο χρόνο για να σου πω ότι πραγματικά σ εκτίμησα σαν άτομο, γιατί κατάλαβα ότι ο θυμός που φαίνεται να βγάζεις δεν είναι μισογυνισμος αλλά απορία ενός "σωστού" ατόμου γιατί να μην του φέρονται σωστά και ντομπρα, μια απορία γιατί μια γυναίκα να μη θέλει ενα σωστό άνθρωπο στη ζωή της και να είναι σωστή απέναντί του (χωρίς αυτή τη στιγμή να εμβανθύνω στην εμφάνιση).

Δεν έχω θέμα με τις γυναίκες (αν και αμετρητες φορές έχω νιώσει τα ίδια ακριβώς συναισθήματα με σένα), έχω αρκετά lays, αν και πάντα θέλουμε κάτι το παραπάνω και μου αρέσει πάρα πολύ το παιχνίδι. Αυτά από μένα.

Αγωνιστικούς χαιρετισμούς σε όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου