Πέμπτη 15 Μαρτίου 2018

Παίζω μπάλα με 4 γκόμενες ταυτόχρονα

Και η πρώτη έπεσε.

Είπα να "διακόψω την κανονική ροή του προγράμματος" και αντί για email αναγνώστη να δημοσιεύω κάτι σε φάση "Συμβαίνει τώρα.

Τι trollάρισμα είναι αυτό που τρώω μέσα στο 2018 γαμώ το κέρατό τους;

Έχω να κάνω κανονική σχέση από τον Οκτώβριο. Από τότε μέχρι σήμερα απλά ξέσκισα μία τουρίστρια τον Ιανουάριο στα γρήγορα γιατί έφευγε με πτήση την επόμενη ημέρα (θα σας γράψω την νέα αυτή ιστορία σε μελλοντικό άρθρο) και μία φορά μια πρώην μου. Μέγιστη διάρκεια που έμεινα ήταν 2 μήνες.

Πρόσφατα λοιπόν ξαφνικά άρχισε να...βρέχει μουνιά από το πουθενά. Πρέπει να ισχύει ο νόμος του Μέρφι με εμένα, δεν εξηγείται αλλιώς. Ξηρασία και τώρα πανηγύρι. Το προηγούμενο Σάββατο βγήκα με μία 30άρα και φασωθήκαμε. Την γνώρισα από cold approach. Έχει καλή δουλειά, έχει ωραία μάτια και ωραία μπαλκόνια. HB8. Η φάση είναι ότι την έπιασα σε μπαρ, χορέψαμε, μου κωλοτρίφτηκε αρκετά και είχε βγει με άλλες 3 φίλες της.

Από τότε μέχρι το περασμένο Σάββατο της έλεγα να βγούμε περίπου μία φορά ανά 10 ημέρες. Μου έλεγε "Δεν θα μπορέσω, στείλε μου πάλι σε λίγες μέρες". Μετά την έγραφα και μου έστελνε πρώτη. Τελικά το κανονίσαμε. Το θέμα είναι όμως ότι μου έβγαλε την πίστη και με χάλασε το θέμα.

Από κοντά τρελά IOI η γκόμενα. Ξεκίνησε να με παίζει με kino, να με πιάνει δήθεν από το χεράκι για να περάσει απέναντι τον δρόμο και τέτοια. Βγαίνουμε για ποτό Χαλάνδρι. Παίζω φουλ NLP, μπαίνω στο ψητό και έπεσε για πλάκα. Με προβλημάτισε ωστόσο ότι είδα να την παίρνει τηλέφωνο 3 φορές ένας παπάρας και απομακρυνότανε για να μιλήσει. Μου μύρισε ότι έχει σχέση παρότι μου έλεγε ότι είναι ελεύθερη. Στο τέλος την έπαιξα στενό μαρκάρισμα με βλέμα κεραυνού, αμέσως μετά με επική ατάκα και την ξάφνιασα με φιλί πάνω στην ατάκα. Φασωνόμασταν για καμιά ώρα.

Το υπέρμουνο της τετράδας
Έλα όμως που ένα φιλικό ζευγάρι μου γνωρίζει ένα ακόμη μεγαλύτερο υπέρμουνο HB 8.5 24άρα! Οπότε εκεί τι κάνουμε; Πολύ απλά είχα ήδη κανονίσει να βγω και με αυτήν. Μιλάγαμε μέσω Facebook. Στην αρχή μου άρχισε το "Δεν μπορώ την τάδε ημέρα γιατί κάνω την πτυχιακή μου". Όταν της είπα "Οκ, τάδε ημέρα, τάδε ώρα" συμφώνησε. Στην 30άρα με την οποία το κάναμε προχθές, δεν έχω πει τίποτα εννοείται.

Και μιας και έχω καταλάβει ότι παίζει ένας άλλος μαλάκας, σκέφτομαι αφού έγραψε +1 το κοντέρ, αν κάτσει η 24άρα να πάω για εκείνη.

Τρελά IOI από 31χρονη
Την προηγούμενη Κυριακή βγήκαμε για ποτό μεγάλη παρέα και μέσα στις γκόμενες που έφερε μια φίλη μας ήταν και ένα νέτο 32 χρονών. Εμφανισιακά έχει καλά στοιχεία. Θα την χαρακτήριζα HB 7.5. Σωματάρα, αλλά αδύνατη και υποθέτω με όχι τόσο τούμπανο στήθος. Στο πρόσωπο θα μπορούσε να είναι ένα κλικ καλύτερη. Σε άλλες εποχές θα την έσκιζα εύκολα. Έδειξε αρκετά IOI και με γλώσσα του σώματος προς το μέρος μου. Στο Facebook επίσης μου πιάνει κουβέντα πρώτη. Είναι προφανές ότι γουστάρει γιατί προσπαθεί να βρει κοινά στοιχεία και να μου πει να βγούμε.

Έχει κάνει μεταπτυχιακό σε πολύ καλή ειδικότητα, τώρα δεν εργάζεται αλλά στέλνει βιογραφικά και λογικά θα πιάσει καλή θέση. Άλλη μία καλή περίπτωση, με την διαφορά ότι λόγω του ότι υστερεί σε εξωτερική εμφάνιση αλλά και ηλικιακά ερχόμαστε στα ίσια και θέλω αρκετά μικρότερη, λογικά δεν το βλέπω να προχωράω. Άμα ήμουν πολυγαμικό ον θα τις έπαιρνα όλες μαζί. Πάμε και στην τέταρτη περίπτωση.

Από το γραφείο στην καφετέρια
Έχουμε μία καινούργια στη δουλειά, με την οποία μιλάμε που και που. Επειδή με είδε ότι κόβει το μάτι μου και ότι είμαι αρκετά ψαγμένος σε κάποια θέματα, το Σάββατο μεσημέρι το "έφερε η κουβέντα" (και καλά, κυρίως από την μεριά μου) να πάμε για καφέ και να συζητήσουμε διάφορα για την δουλειά μας και την αγορά εργασίας. Μένουμε και κοντά οπότε έχουμε και κοινά ενδιαφέροντα. Είναι 26άρα και εμφανισιακά δείχνει καλή περίπτωση, αλλά δεν ξέρω αν έχει γκόμενο. Θα δείξει.


Θα μου πείτε: "Εσύ μας διαμαρτύρεσαι ότι οι γκόμενες είναι Ξενέρωτες και ξαφνικά παίζεις...σε τέσσερα ταμπλό;" Ε θα σας πω απλά "Έτυχε". Είναι θέμα τύχης για να μην πω κωλοφαρδίας. Το πιθανότερο είναι για να μην γαμήσω την δουλειά με τα προσωπικά να πάω στο υπέρμουνο HB 8.5 που θα βγω πολύ σύντομα και που το φιλικό ζευγάρι μου είπε καλά λόγια για αυτήν. Βέβαια όλα στην πράξη αποδεικνύονται.

Αντίθετα η πρώτη που φάσωσα το Σάββατο μου φαίνεται περίεργη περίπτωση. Ενώ ταιριάζουμε σε ένα σωρό πράγματα, για κάποιο λόγο κάτι δεν μου κάθεται καλά στο να την εμπιστευτώ. Να πω ότι υπερενθουσιάζεται; Να πω ότι ήταν τα τηλέφωνα που την έπαιρναν (μάλλον ένας τυπάς) και όλο απομακρυνόταν για να μιλήσει ενώ εγώ ήμουν ανοιχτό βιβλίο δίπλα της; Αφήστε δε που και στο προφιλ της στο Instagram έχει χωμένες σε ένα άλμπουμ δύο φωτογραφίες με κάποιον, μία παλιά και μία πιο πρόσφατη. Σκέφτομαι ότι "Θα θέλει να πηδήξει από τον ένα βράχο στον άλλο και ο επόμενος είμαι εγώ". Μήπως όμως θα κάνει το ίδιο και μετά, όπως το πουτανάκι που τα είχα 3 χρόνια και τα φτιάξαμε έτσι, αλλά και τα χαλάσαμε, επίσης έτσι?

Από την άλλη για να κάνουμε και τον δικηγόρο του διαβόλου και την αυτοκριτική μας και εγώ το ίδιο δεν πάω να κάνω τώρα; Στην ουσία από τις 4 έχω ξεχωρίσει τις 3 αλλά βγαίνω και με τις 3 και προσπαθώ να αποφασίσω ποια μου ταιριάζει καλύτερα. Όταν θα βγω με τις άλλες 2 και τις μάθω καλά, σίγουρα θα ξεκλειδώσω ένα 10-20% του χαρακτήρα τους (δεν θα τις μάθω ολόκληρες) με την ελπίδα να μπορέσω να καταλάβω αν είναι καλά κορίτσια ή ψωνάρες. Πάντως πρώτη φορά μου συμβαίνει να παίζω στενά μαρκαρίσματα με τέσσερις και να πρέπει να αποφασίσω. Πιστεύω ότι οι γκόμενες έχουν όντως τέτοιες επιλογές και πως πριν ή μετά από εμάς τσεκάρουν σίγουρα κι άλλους.

Για να φτάσω σε αυτό το επίπεδο το κατάφερα μόνο με χαρακτήρα alpha, με καλό game και μόνο με kiss close στο πρώτο ραντεβού. Παιδιά ξεχάστε οποιαδήποτε άλλη τακτική "δύο καφέδες" που σας είπα παλιά. Ορμήξτε και διεκδικήστε αυτό που πρέπει ώστε να καταλάβουν ότι αλλιώς θα σας χάσουν. Θέλει ωστόσο ψυχολογία, NLP, διακριτικό χαμόγελο, καλό timing και πολλά. Ελπίζω από όλες αυτές τις ιστορίες να κερδίσω αυτοπεποίθηση και να βγω κερδισμένος και βέβαια να κάτσει ένα καλό LTR για να μπορέσω να κασταλάξω. Δεν έχω συνηθίσει να παίζω σε πολλά ταμπλό. Θέλω απλά ότι καλύτερο για μένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου