Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2012

Το πιστόλιασμα!


"Που είναι οι φίλες μου;"

(Email του αναγνώστη doctorakos)

Διαβάζω καιρό το site και έχω μάθει πολλά πράγματα τα οποία εφαρμόζω και στη καθημερινότητα.Καταρχήν και ένα μεγάλο respect στο Ξενερωμένο για το blog και μακάρι να συνεχίσει έτσι τη καλή δουλειά.Πάμε τώρα στο story μας.

Ιωάννινα,η δεύτερη κατά πολλούς φοιτητούπολη μετά τη Θεσσαλονίκη (εδώ συμφωνώ και εγώ που είμαι Σαλονικιός). Παρασκευή βράδυ πάμε σε πάρτυ σε μεγάλο κλάμπακι.Είμαστε σε ένα τραπέζι περίπου 20 άτομα,συμφοιτητές και φίλοι από άλλες σχολές.Στην παρέα προστίθεται και μια τριάδα κοριτσοπαρέα από άλλη σχολή με HB5,HB7 και ΗΒ7,5.Φυσικά μου γυαλίζει το ΗΒ7,5.Αρχίζουμε να μιλάμε,της λέω τη σχολή είμαι,εντυπωσιάζεται,με ρωτάει για αυτή περαιτέρω και συνεχίζουμε να μιλάμε (σημειώστε παρακαλώ ότι κάθε φορά που πάει στο συγκεκριμένο club ισχυρίζεται ότι φεύγει 6-7) .

Στη συνέχεια χορεύουμε,τριβόμαστε λίγο και πιανόμαστε από τη μέση χορεύοντας.
Σενάριο 1ο:συνεχίζουμε όλο το βράδυ έτσι,παίρνω τηλέφωνο και facebook για να βγούμε για καφέ Σάββατο ή Κυριακή.Αυτό βέβαια ενέχει το κίνδυνο να ξενερώσει  αν περιμένει κάτι παραπάνω εδώ και τώρα.
Σενάριο 2ο: Κάνω κίνηση για kiss-close μόλις έρθουμε πολύ κοντά και χαμηλώσουν λίγο τα φώτα.Υπάρχει ενδεχόμενο να μου ρίξει ‘’άκυρο’’ και να μαζέψω τα κουβαδάκια μου για άλλη παραλία.

Τελικά,συγκεντρώνοντας όση αυτοπεποίθηση διαθέτω,πάω για το 2ο .Φυσικά βασιζόμουνα στα τρέλα ΙΟΙ και τα ΚΙΝΟ που είχα.

Χαμηλώνουν τα φώτα λοιπόν και ενώ είμαστε πολύ κοντά πάω για kiss-close.Αρχικά ανταποκρίνεται και εκεί που λέω ότι ‘’τη πήραμε τη πόλη’’,ξαφνικά απομακρύνεται και αρχίζει να ρωτάει που είναι οι φίλες της.Της λέω ότι πιθανότατα πήγαν τουαλέτα και πάει να τις βρεί.Γυρνάνε και με τη δικαιολογία πώς κουράστηκαν την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια.Τη ρωτάω να μου πεί τουλάχιστον facebook αλλά λέει θα με βρεί μέσω του φίλου της παρέας που μας γνώρισε.

Το ρολόι έγραφε 4.30 τα ξημερώματα.(πιστόλιασμα κανονικό δηλαδή!).Εγώ φυσικά ξενερώνω τη ζωή μου,γιατί άμα δεν θες κουκλίτσα μου,τι μας κολλάς?

Την Κυριακή τη βρίσκω στο facebook και χωρίς να την κάνω add της στέλνω μήνυμα:’’μου χρωστάς ένα τελευταίο χορό,πές μου ώρα και μέρος για καφέ’’.Εκείνη μου απαντάει και μου στέλνει:’’θα σου στείλω από αύριο να πάμε για καφέ γιατί όντως έφυγα πολύ βιαστικά J’’ και ταυτόχρονα με κάνει και add.

Όπως καταλάβατε ακόμα στέλνει……
Σημείωση 1:κανείς από τους δύο μας δεν είχε πιεί.
Σημείωση 2:έμαθα αργότερα από συμφοιτήτρια της ότι χώρισε πρόσφατα.