Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

To ραντάρ


Το παν είναι να ελέγχεις καλά τον χώρο γύρω σου.

Όταν βγαίνουμε έξω για καμάκι, θα πρέπει πρώτα απ’ όλα να επιλέγουμε μέρη όπου μπορείς να πας και να μιλήσεις (μπαρ και όχι clubάκια). Μια κλασική περιοχή με τέτοια μπαρ είναι το Γκάζι.

Με το που θα μπούμε σε ένα μπαράκι, θα πρέπει πάνω απ’ όλα να σκανάρουμε καλά με το…ραντάρ για το τι παίζει γύρω μας. Με απλά λόγια, μην πας να κάτσεις κατευθείαν χύμα στο πρώτο σημείο που θα βρεις ελεύθερο. Άμα κάτσεις σε πόστο με 4 ψωλοπαρέες γύρω σου έχεις ελπίδες να βγεις κερδισμένος; Φυσικά και όχι.

Δες προσεκτικά τι παίζει και τσέκαρε όλα τα ελεύθερα σημεία. Έχει δίπλα κάποια γυναικοπαρέα που να αξίζει; Αν ναι, χώσου. Αν όχι, ίσως θα είναι καλύτερα να κάτσεις λίγο στο όρθιο και να περιμένεις να ελευθερωθεί κάποιο καλό σημείο. Πέρα από την καλή γυναικοπαρέα, παίζει ρόλο και το να μπορείς να μιλήσεις απευθείας χωρίς να κάνεις κίνηση. Όπως για παράδειγμα στο μπαρ, στα μεγάλα τραπέζια ή σε δύο πόστα που είναι κολλητά μεταξύ τους. Είναι τελείως διαφορετικό το να στρίψεις λίγο το κεφάλι και να ζητήσεις φωτιά απ’ το να περπατήσεις 10 μέτρα και να το κάνεις. Στη δεύτερη περίπτωση, ο λιγούρης κάνει μπαμ…από χιλιόμετρο!

Αν δε γουστάρεις το σημείο που έκατσες μπορεί επίσης να κάνεις και την καγκουριά να αλλάξεις τραπέζι και να μετακομίσεις κάπου όπου θα έχεις πρόσβαση σε καλύτερα μωρά. Κι αυτό είναι καλό, αρκεί να μην σε μυριστούν. Θα μου πεις “Ρε φίλε πήγα να πιω ένα ποτάκι χαλαρό με ένα φίλο μου και θα κάτσω να στήσω σκηνικό;”. Ναι, οκ. Άμα γουστάρεις κι αν είσαι στο κλίμα του blog, πρέπει να εξαντλήσεις κάθε πιθανότητα. Να πεις “Να ρε μαλάκες, εγώ την ματώνω την φανέλα κι ορίστε το αποτέλεσμα”. Ποτέ δεν ξέρεις άλλωστε ποια υπάρχει στο μέρος όπου βρίσκεσαι εκείνη την στιγμή.

Το σχέδιο πρέπει να εκτελεστεί πάντως, γιατί οι περισσότερες γκόμενες δεν είναι χύμα. Κακά τα ψέματα. Πρέπει να δράσεις χωρίς να σε πάρουν χαμπάρι. Έτσι κι αλλιώς απ’ την αρχή, οι πιθανότητες να πάρεις τηλέφωνο (πόσο μάλλον να κανονίσεις ραντεβού) τείνουν προς το μηδέν. Τις ξέρουμε, τώρα θα τις μάθουμε;

Δες επίσης και τις κινήσεις που κάνουν μερικές γύρω σου. Σε κοιτάει κάποια; Σου χαμογελάει; Μιμείται τις κινήσεις σου; Ειδικά στην περίπτωση που σου κοιτάει και χαμογελάει, πάει να πει ότι γουστάρει. Αυτά δεν πρέπει να τα χάνεις. Δηλαδή ακόμα και για το ντέρμπι Παο-Ολυμπιακός να έχετε ανοίξει κουβέντα κόψε λίγο τι παίζει στα γύρω τραπέζια.

Όσο για την…χρήση του ραντάρ, μην το ανοίγετε σε φουλ ένταση. Δηλαδή οκ,  να σκανάρεις τον χώρο. Μην καρφώνεσαι όμως. Κάντο διακριτικά. Με κλεφτές ματιές και όχι επίμονες. Να στρίβει και λίγο το κεφάλι αλλού για ξεκάρφωμα.

Τέλος, επειδή τα τελευταία χρόνια κάποιοι την τρίζουν την όπισθεν, όταν δεις γυναικοπαρέα με άντρα, πρόσεξε καλά αν είναι φανατικός ή όχι. Γιατί στη δεύτερη περίπτωση, μπορείς να πας να μιλήσεις κανονικά.

ΥΓ. Η φωτογραφία είναι ψεύτικη και δεν θα την δεις ποτέ στην Ελλάδα. Επειδή όμως υπάρχουν και τουρίστριες, άμα σου τύχει ποτέ κάτι τέτοιο, σκέψου κάτι καυτό για να σου σηκωθεί. Με το που θα τον δουν "φουσκωμένο" δεν θα παίρνουν το βλέμμα τους από πάνω σου (του).

14 σχόλια:

  1. Killing Spree! Έτσι, 3 post σε τέσσερις μέρες! Όπως ο βουDiogo, 3 penalty σε τέσσερις αγωνιστικές! :Ρ Συνέχισε έτσι! Με τις που έχω πάρει απο εδώ μέσα έχω κάνει μία από αυτές τις ανασφαλείς ψωνάρες να καρφώνεται πάνω μου όταν συναντιόμαστε, μόνο και μόνο για να δει αν την κοιτάω. Αλλά, όπως είπα, αυτά σε mail όταν τελειώσει αυτή η ιστορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αξίζουν πολλά μπράβο, στον κάτοχο του μπλογκ.
    Τα λέει πολύ καλά το παλληκάρι, και ορισμένοι και ορισμένες ας ξεκολλήσουν από το πουρί που έχουν στο κεφάλι και ας σκεφτούν αυτά που γράφει. Έχει το θάρρος της γνώμης του…
    ΝΤΡΟΓΚΜΠΑΜΠΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε ΝΤΡΟΓΚΜΠΑΜΠΗ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Αν θέλεις για να ξεχωρίζουν τα σχόλιά σου επέλεγε από την λίστα "Ονομα/URL" αντί για Ανώνυμος.

    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. *με τις ιδέες που έχω πάρει από εδω μέσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οκ, απλά θέλω να σταθώ λίγο σε μία φράση κάνοντας λίγο το δικηγόρο του διαβόλου (Χωρίς να θέλω να προσβάλλω κάποιον, εννοείται...):

    "Έτσι κι αλλιώς απ’ την αρχή, οι πιθανότητες να πάρεις τηλέφωνο (πόσο μάλλον να κανονίσεις ραντεβού) τείνουν προς το μηδέν. Τις ξέρουμε, τώρα θα τις μάθουμε;"

    Τότε ποιος ο λόγος να προσπαθήσεις; Σαν πολύς χαμένος κόπος και περηφάνεια (λόγω πολλαπλής χυλόπιτας, έστω και με τα μάτια) δεν είναι; Όταν σε κάτι οι πιθανότητες σου είναι πολύ μικρές (σχεδόν μηδενικές), το αφήνεις (για την ακρίβεια το στέλνεις στο διάολο). Ακόμα κι αν αυτό ειναι οι γυναίκες. (Δόξα το Θεό, πουτάνες υπάρχουν ακόμα...)

    Υ.Γ. Κατά τ' άλλα συγχαρητήρια στον συντάκτη. Έχει καταφέρει να βγάλει έξω αυτά που όλοι έχουμε στο μυαλό μας. Keep Going

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βασικα με πουτάνες δεν έχω πάει ποτέ μου.

    Έστω και με αυτές τις μικρές πιθανότητες έχω περάσει πολύ καλά έως τώρα. Απλά έχω φίλους που είναι μέτριας εμφάνισης ρε αδερφέ ή που δεν έχουν τα κονέ και τραβάνε ζόρια εδώ και χρόνια.

    Κι εν πάσει περιπτώσει, με την πουτάνα δεν ανοίγεις και σπίτι στην τελική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλα αυτα που λετε αλλα δειτε και την αλλη πλευρα και δν ημαστε ολλεσ πουτανεσ με καμακωνε εδω και καιρο ενασ ωραιοσ τυπασ εγω δν εδινα σημασια εκανε τα παντα για να με κερδισει τη δωρα τη λουλουδι αλλα εγω τιποτα που λετε οταν με εβλεπε τρελενοτανε εβαλα εναν κολητο μου να το παιξει γκομενοσ μου ειχαμε παει στο μπαρακι που δουλευε αγκαλιεσ φιλια εγω για να κοψω αντιδραση λοιπον οταντν ειδα να κατεβαζει απο τα νευρα του το ενα μπουκαλι μετα το αλλο παει ο κολητοσ μου και του λεει τι γινεται φιλε θα καμακωνεισ για πολλυ εκεινοσ ειπε οτι με γουσταρει με θελει ο φιλοσ μου υποψιαστηκε οτι κατι αλλο συμβαινει του ειπε να τν παει σπιτι δεχτηκε και ειδε οφιλοσμου φωτο δικεσ μου να τησ εχει στο τοιχο του ειπε ειμαι τρελοσ μαζι τησ και οτι ηθελε να μου μηλαει μεσω τν φωτο αλλα ητανε ψυχακιασ αυτοσ δν ητανε μαλακασ αμα εχετε αντιθετη αποψη πειτε την....................μην λετε για μασ μονο....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταρχήν γράφε κανονικά με "ς" τελικό (είναι στο πλήκτρο "w").

    Λες να μην σας λέμε ξενέρωτες κι απ' την άλλη έκατσες και έστησες ολόκληρο σκηνικό να βάλεις τον φίλο σου να το παίξει γκόμενός σου? Είσαι του Λυκείου και τα έκανες αυτά?

    Μία που δεν θα ήτανε ξενέρωτη ξέρεις τι θα έκανε στη θέση σου? Θα πήγαινε και θα του έλεγε να βγείτε για καφέ.

    Επειδή είσαι γυναίκα δε πάει να πει ότι δε θα κάνεις την πρώτη κίνηση. Όταν θα αρχίσετε να κάνετε την πρώτη κίνηση τότε θα δεις και το γκάλοπ στα δεξιά σου (77%-22%) να αλλάζει αριθμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΠΡΩΤΗ ΑΜΑ ΔΝ ΤΣΕΚΑΡΩ ΤΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΠΑΩ ΛΥΚΕΙΟ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΑΝΕ ΚΑΙ ΝΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΚΕΙΝΟΣ ΤΑ ΕΙΧΕ ΠΑΙΞΕΙ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΟΧΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΑΠΩ ΠΙΣΩ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ.....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καταρχην βγαλε τα caps.

    Δεν πειραζει, ειτε κυνηγαει ο αντρας ειτε η γυναικα ενα και το αυτο.Οταν θα ερθεις στη θεση του και θα κυνηγας καποιον κι εκεινος θα σε φτυνει, τοτε ισως τον θυμηθεις και τον εκτιμησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καταρχην δν εχω ερθει σε αυτη την θεση ποτε και ουτε θα ερθω πιστευω αλλα δν θα κατσω και θα βγαλω τη καθε κινηση του φωτογραφια και θα μαλακιζομαι οπωσ εκανε ο τυποσ που αναφερω αμα κανεισ κατι να το κανεισ καλα και οχι ανωμαλα πιστευω να μην ειμαι λαθος.............................αλλα εκτιμαω οτι με ηθελε με τρελα αλλα οχι για της ΦΩΤΟ...........................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά, αυτό ήταν όντως αρκετά ανώμαλο. Ο τύπος είχε πάθει ψύχωση.

    Πάντως αν το έκανε αυτό γυναίκα για μας δε νομίζω ότι θα μας χάλαγε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. δν θα σας χαλαγε καθολου αλλα αμα το καναμε πιο υπια αμα το καναμε ετσι οπως το εκανε εκεινος θα σας χαλαγε πιστεψεμε ακομα δεν το εχω ξεπερασει ολλο αυτο το σοκ τν λυπαμαι τν κακομοιρη που ελιωνε για παρτυ μου αλλα εγω δεν γουσταρα..............................αμα το εκανε διαφορετικα πιστευω θα μου αρεσε.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "Δεν πειραζει, ειτε κυνηγαει ο αντρας ειτε η γυναικα ενα και το αυτο.Οταν θα ερθεις στη θεση του και θα κυνηγας καποιον κι εκεινος θα σε φτυνει, τοτε ισως τον θυμηθεις και τον εκτιμησεις"

    όλα πληρώνονται κάποια στιγμή

    ΑπάντησηΔιαγραφή