Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2021

Η αλλαγή χρονιάς σας βρήκε με γκόμενα ή μπακούρια?

ΣΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΟΥΣ ΚΙΟΛΑΣ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.

Λοιπόν, συναγωνιστές, η αλλαγή χρονιάς που έκανα ήταν η χειρότερη που έχει υπάρξει.

Βρεθήκαμε με δύο φίλους στο σπίτι του ενός, μένουμε σε κοντινές περιοχές και λόγω της γαμημένης καραντίνας και οι δυο τους κολώσανε να πάμε σε σπίτι φίλης μου (HB 7.5 αλλα ξενερωτη κτλ. θα ειχε μια φιλη της σπιτι που δεν την έχει δει κανείς μας) πολύ απλά γιατί εκτός περιοχής φοβόμασταν για το πρόστιμο και βέβαια θα έπρεπε να κάτσουμε μπάστακες μέχρι τις 5 το πρωί και η φίλη της θα δούλευε οπότε θα μέναμε τρεις με μία. Τεσπά ΑΚΥΡΗ η φάση!

Αλλαγή χρονιάς με κορωνοϊό και μπακουροκατάσταση. Τον ένα φίλο τον ήξερα καλά, τον άλλο ένα χρόνο. Είδαμε τηλεόραση, ήπιαμε τα ποτάκια μας, φάγαμε, ξηροκάρπια, μαλακίες. Κόψαμε και μια βασιλόπιτα και κόβαμε και εξτρά κομμάτια για συγγενείς που δεν ήταν εκεί. Ούτε χαρτάκι παίξαμε, ούτε φλερτάραμε σε ένα ρεβεγιόν αρχιδάτο όπως παλιά.

Flashback πέρυσι ήμασταν σε σπίτι 10 άτομα παρέα. Για να μην πάω σε πιο παλιά flashback με αλλαγές χρονιές με τις (πρώην πλέον) κοπέλες. Κάθε φέτος και χειρότερα. Και κάθε φέτος γαμάνε ΜΟΝΟ όσοι έχουν χρήμα, εμφάνιση και status ή έστω 2 από τα 3, όπως επίσης γαμιούνται και οι γκόμενές τους. Και το 50% του πληθυσμού παραμένει ΑΓΑΜΗΤΟ!

Χριστούγεννα 2020. Facebook Dating. Μιλάω με μία, λέμε για δουλειές και ενδιαφέροντα, την κάνω add στο Facebook επειδή είχαμε 2 κοινούς φίλους. Δούλευε σε καλή δουλειά, σπάνια. Είχε περίεργα ωράρια. ΗΒ8 καστανόξανθη φυσική, 30άρα, ωραίο σώμα, αδύνατο, χαριτωμένο γλυκούλι πρόσωπο.

Ενω ειχαμε πει για ενδιαφέροντα της και ρωτούσαμε ο ένας τον άλλο πως θα τα περάσει τα Χριστούγεννα. Της κάνω σε κάποια φάση μετά από ανταλλαγή περίπου 50 μηνυμάτων και από τους δυο μας.

Ξ: Επί τη ευκαιρία να τα πούμε και τηλεφωνικά για να γνωριστούμε καλύτερα.
HB 8: Εντάξει προτιμώ αρχικά από εδώ, δεν είμαι και πολύ του τηλεφώνου.

(Ναι, αμέ, πως. Μόνο με Messenger. Δεν σηκώνει τα τηλέφωνα, σαν το ελληνικό δημόσιο. Πρώτο red flag).

λέω να κανονίσουμε κάποια στιγμή να τα πούμε. Μου λέει "Οκ επειδή εχω δουλειά αυτές τις μέρες να κανονίσουμε όταν θα είμαι σε ρεπό, θα σου στείλω για το ΣΚ όταν είναι". Εννοείται δεν έστειλε ποτέ...πρώτη. Διότι άφησα να περάσουν 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ (φυσικά φλέρτατα με άλλες γιατί ποιος μαλάκας θα περιμένει την κάθε ανοργασμικιά και ανέραστη να ΞΥΠΝΗΣΕΙ από τον λήθαργο?)

Ξ: Καλησπέρα, (σχόλιο για ένα story που ανέβασε).
HB8: Ω, τι κάνεις? Πάνω που θα σου έστελνα. Ήμουν και από την περιοχή σου χθες, είχα πάει να αγοράσω κάτι και έκατσα λίγο για καφέ takeaway στην πλατεία.
Ξ: Ε. Και γιατί δεν έστειλες; Σου είχε κανείς δεμένα τα χέρια? :-)

(Μπλα μπλα μπλα). Μου λέει σε κάποια φάση "Αλήθεια σου λέω, δεν σε αποφεύγω. Έχω να διαβάσω τις ανηψιές μου για το σχολείο αυτές τις μέρες που έχω ρεπό. Και επίσης πρέπει να πάω και στο (τάδε μέρος). Αλλά θα μπορούσαμε να τα πούμε τάδε μέρα πρωί.
Ξ: Επειδή δουλεύω θα με βόλευε μόνο τάδε ώρα αλλιώς τάδε μέρα απόγευμα.Τι από τα δύο σε βολεύει;
HB8: Οκ να μιλήσουμε 1-2 μέρες πριν να το κανονίσουμε. Αν και θα προτιμούσα να τα λέγαμε πρωί είναι η αλήθεια, το φοβάμαι λίγο βράδυ.
Ξ: Να γιατί ως γνωστόν, όσοι κυκλοφορούν στο Facebook και ειδικά όσοι έχουν προφίλ 9 χρόνια σαν εμένα με κάτι χιλιάδες φίλους, ε είναι επικίνδυνοι, το βράδυ μπορεί να γίνουν ζόμπι και να σε φάνε! :-P (playful)
Το διαβάζει, δεν απαντάει, στη μουνάρα της. Δεύτερο red flag.

(Εχουμε φτάσει 2 μέρες πριν το υποτιθέμενο ραντεβού. Στέλνω voice μήνυμα στο Messenger).
Ξ: "Καλησπέρα, ελπίζω να είσαι καλά. Σου στέλνω για να κανονίσουμε. Τελικά μπορείς αύριο πρωί ή μεθαύριο απόγευμα;")

Το διαβάζει και δεν απαντάει. Περνάει μία εβδομάδα, φτάνουμε 25η Δεκέμβρη

HB8: Καλά Χριστούγεννα. Καλές γιορτές να έχεις!
Ξ: Καλές γιορτές.

(Ξερό, τίμιο, αρχιδάτο. Φτάνουμε τώρα πρώτες μέρες του χρόνου).

Ξ: Καλη Χρονιά.
HB8: Καλή Χρονιά.
Ξ: Πως τα πέρασες στις γιορτές;
HB8: Καλά μια χαρά, εσύ;
Ξ: Καλησπέρα, να σε ρωτήσω κάτι, από περιέργεια, το μήνυμά μου που ήταν voice και στο έστειλα πριν κάτι μέρες για να κανονίσουμε, το είχες ακούσει; Γιατί καμιά φορά στο Messenger τα φωνητικά μηνύματα δεν φορτώνουν (της έδωσα και μια ευκαιρία να το σώσει κιόλας)
HB8: Κοίτα τα μηνύματα τα φωνητικά λόγω δουλειάς σπάνια τα ανοίγω. Ωστόσο το δικό σου το άνοιξα μία μέρα μετά και το άκουσα.
Ξ: Α, οκ. Ρωτάω επειδή μου έκανε εντύπωση που μου έστειλες μετά Καλά Χριστούγεννα και το προσπέρασες. Απλά ήθελα να δω αν είτε δεν σου άνοιγε το μήνυμα, είτε αν τελικά δεν ίσχυε αυτό που μου είχες πει ότι...δεν μου λες απλά δικαιολογίες για να μην κανονίσουμε. :-)
HB8: Τώρα μου έστειλες για να μου την πεις;
(Κλασική πουτσοδικαιολογία της ξενέρωτης που πάει να το γυρίσει μπούμερανγκ μπας και σώσει την καβάτζα της).
Ξ: Κάθε άλλο. Τα λόγια σου μεταφέρω.
HB8: Κοίτα εγώ μπήκα στο Facebook Dating δεν ξέρω κι εγώ γιατί. Απλά για να δω πως είναι. Δεν με ενδιαφέρει, δεν καίγομαι κιόλας να γνωρίσω κάποιον. Άμα τύχει και περάσουν μήνες και τον μάθω καλά βλέπουμε. Και επίσης σου είπα ότι ήθελα να τα πούμε πρωί και όχι βράδυ για πρώτη φορά γιατί αισθανόμουν άβολα αλλά εσύ επέμενες.
Ξ: Κοίταξε να δεις, Αφενός μεν σου είχα δώσει δύο επιλογές, "θέλεις να τα πούμε πρωί ή απόγευμα;" Μπορούσες να επιλέξεις το πρωί. Επέλεξες να μην απαντήσεις καθόλου και να με γράψεις, οπότε αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία. Κατά δεύτερον μου κάνει εντύπωση που έστειλες "Καλά Χριστούγεννα" και προσπέρασες επιδεικτικά το μήνυμα που σε ρωτάω ξεκάθαρα πότε μπορείς. Τέλος, δεν είμαι 15 χρονών παιδάκι  να κάθομαι να μιλάω στο chat, ούτε να ανέχομαι το "Δεν είμαι του τηλεφώνου" λες και μιλάμε για serial killer, πόσο μάλλον όταν φαίνεται ξεκάθαρα στο προφίλ μου ποιος είμαι, η δουλειά μου, ποιους έχουμε κοινούς γνωστούς και άλλα πολλά. Και επειδή ο χρόνος μου είναι πολύτιμος και η θέση μου ξεκάθαρη, καλή συνέχεια στη ζωή σου.

Τίμια και αρχιδάτα.

11 σχόλια:

  1. MGTOW η μόνη λύση και αφήστε τες να μείνουν μόνες τους μέχρι τα 40....
    Τώρα το ότι φοβόταν μπορεί κανείς να το καταλάβει... ok, αλλά αυτό το "Άμα τύχει και περάσουν μήνες και τον μάθω καλά βλέπουμε" χτυπάει κάπως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. MGTOW η μόνη λύση και αφήστε τες να μείνουν μόνες τους μέχρι τα 40 και να φροντίζουν τις γάτες τους.
    Τώρα το ότι φοβόταν μπορεί κανείς να το καταλάβει... ok, αλλά αυτό το "Άμα τύχει και περάσουν μήνες και τον μάθω καλά βλέπουμε".. εε χτυπάει κάπως..
    Αλλά, HB8 και αγάμητη; Δε νομίζω. Όλο και κάποιον μεσήλικα παντρεμένο θα δαγκώνει (όπως υποπτεύομαι).
    Επίσης, τί ΗΒ και μαλακίες; Όλες σα σκατά είναι αν είναι άβαφτες και δεν έχουν ένα κιλό μπογιά στη μάπα τους!
    Εις ότι αφορά για το 50% του πληθυσμού που μένει αγάμητο. Μιλάμε για ένα ποσοστό της τάξης άνω του 80% σε άντρες. Για τις γυναίκες είναι αλλιώς γιατί αυτές επιλέγουν, οπότε εκεί μιλάμε μόνον για ένα πολύ χαμηλό ποσοστό γυναικών που μένουν χωρίς σύντροφο χωρίς να το θέλουν.
    MGTOW ξαναλέω η μόνη σοφή επιλογή των ανδρών απέναντι στη φεμινιστική σαπίλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Red Pill μέχρι να παγώσει η κόλαση κι άσε τους μπονόμπο να αγωνιούν αν θα κάνουν σχέση ή όχι. Όταν βέβαια την φάνε, μετά "όλες ίδιες είναι"

      Διαγραφή
    2. Το red pill είναι κι αυτό ένα ακόμα χρυσωμένο χαπάκι. Ειδικότερα πλέον με το #metoo που ξέσπασε και στη χώρα μας, αχρηστεύεται κι αυτό.
      Το παιχνίδι είναι στημένο μάγκες, ο μόνος δρόμος το mgtow μέχρι να βάλουν μυαλό.
      Αν και δεν το βλέπω με τόσους μπλε μπονόμπο εκεί έξω και τόσους simps και cuckolds, ο τόπος είναι γεμάτος!

      Διαγραφή
    3. Δεν θα έλεγα ότι μένουν εντελώς μόνες. Δεκαδες μπονομπο, υποτακτικά σιχαμερά ερπετά βρίσκονται 24/7 πρόθυμοι σε αναμονή ώστε να προσφέρουν κ τη ζωή τους ακόμη με σκοπό την ικανοποίηση των καπριτσιων της οποιασδήποτε ανεξαρτήτως συμπεριφοράς, ηλικίας κ εμφάνισης γυναίκας εκεί έξω.

      Διαγραφή
  3. Μας βρήκε να έχουμε τραβήξει το δρόμο μας και να μη δίνουμε δεκάρα πια... 😉

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τωρα και με την ιστορια που ανοιξε με την μπεκατωρου θα ποινικοποιηθουν τα παντα στις σχεσεις.Ακομα και να κοιταξεις καποια με μια απλη ματια μπορει να σε οδηγησει σε περιπετειες.Θυμηθειτε την κουβεντα αυτη.Αυτο ηταν και το τελειωτικο χτυπημα στην Ελλαδα στο θεμα των σχεσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η καινούρια χρονιά με βρήκε μόνη με την γάτα μου που είναι HB10..βαθμολογείς και το ζωικό βασίλειο έτσι με HB ή μόνο τους ανθρώπους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο τους ανθρώπους.
      Στείλε μου μερικές photos στο email να σε βαθμολογήσω. Η πρώτη επίσκεψη δωρεάν, μετά χρεώνω.

      Διαγραφή
    2. αχαχ δεν με ενδιαφέρουν οι βαθμολογήσεις
      έχω χαμηλό ΗΒ, μου το έχουν πει αχαχ

      Διαγραφή