Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2019

36χρονες δυστυχισμένες γυναίκες, έτοιμες για το ράφι!



Μόνες στη ζωή γιατί απλά είναι ηλίθιες.

Ιστορία προγραμματισμένη στις 10 το πρωί. Προβλεπόμενος σήμερα. Πάμε στο ψητό. Σας έχω τρεις περιπτώσεις που κάτι μπορεί να σας θυμίσουν και που έχουν πατήσει τα 36.

Τραβιέται με τον πρώην και το παίζει δύσκολη
Γκόμενα HB7.5 με βυζάρες και καστανόξανθο μαλλί τα είχε με έναν τύπο για 3 χρόνια. Μία φίλη μου μας έβγαλε μεγάλη παρέα έξω και μου είπε ότι θα μου κάνει κονέ γιατί μετά θα έφευγε για σεζόν. Μιλούσα με όλη την παρέα αλλά με αυτή περισσότερο. Έδειξε ενδιαφέρον και έκανε αρκετές ερωτήσεις. Στο Facebook είχε προφίλ με λίγες φωτογραφίες και λίγους φίλους. Ότι πρέπει δηλαδή.

Εκείνη την περίοδο ήταν πάνω που είχε χωρίσει με αυτή την τριετή σχέση. Ήρθε ο πρώην γκόμενος όμως στην καφετέρια και την πήρε. Εκεί σκέφτομαι από μέσα μου "Καλά μωρή, αφού έχεις χωρίσει και βγήκες παρέα, τι τον θες? Για σωφέρ? Για να τον δούμε? Κι εμείς τι κάνουμε εδώ?"


Οκ μου έριχνε κάτι χρόνια αλλά εγώ γούσταρα γιατί είχε ματάρες, βυζάρες και εμφανισιακά έμοιαζε συνομίλική μου. Αρχίζει λοιπόν ένας γολγοθάς για να κανονίσω αυτό την πολυπόθυτη έξοδο με την γκόμενα να πουλάει τις μετοχές της λες και είναι 20:
HB 7.5: Καλησπέρα. Τελικά θα κανονίσουμε για έξοδο παρέα, να πούμε και περισσότερα?
Ξ: Αύριο γύρω στις 12 λέμε.
HB 7.5: Επειδή δουλεύω το πρωί μπορείτε το Σάββατο;
Ξ: Το Σάββατο έχω κανονίσει. Παρασκευή?
HB 7.5: Τι ώρα?
Ξ: Κατά τις 22:00 οπότε θα σε βολέψει.
HB 7.5: Οκ και πάλι ξυπνάω πρωί το Σάββατο οπότε δύσκολο.
(την άλλη εβδομάδα η ίδια συζήτηση, της στέλνω πρώτος Παρασκευή βράδυ)
HB 7.5: Ευχαριστώ αλλά έχω κανονίσει. Αν μου το έλεγες πιο μπροστά θα κανονίζαμε.
(μετά πέφτουν Χριστούγεννα)
Ξ: Καλησπέρα, καλά Χριστούγεννα. Πως είσαι? Θα κάτσεις Αθήνα ή θα πας πουθενά τις γιορτές?
HB 7.5: Θα πάω στο χωριό μιας φίλης μου κοντά στα Καλάβρυτα. Εσύ?
Ξ: Εγώ Αθήνα. Το άλλο ΣΚ όταν γυρίσεις να κανονίσουμε να τα πούμε.
HB 7.5: Οκ ευχαρίστως. Για που λέτε?
Ξ: (Της δίνω link και πληροφορίες)
HB 7.5: Ωραία μόλις επιστρέψω από τις διακοπές θα το κανονίσουμε.
(της στέλνω αφού είδα ότι γύρισε)
Ξ: Καλησπέρα λέω να πάω για cinema να δω την παρακάτω ταινία. Πως το βλέπεις?
HB 7.5: Ναι είμαι οκ. Για ποιο cinema λέτε?
Ξ: (Της λέω και λέει ότι την βολεύει, μετά από λίγο μου κάθεται μια δουλειά όμως οπότε της προτείνω να μεταφέρουμε την προβολή) Επειδή σήμερα θα έχω επιπλέον δουλειά θα ήθελα αν γίνεται να το μεταθέσουμε για Πέμπτη απόγευμα. Είσαι οκ?
HB 7.5: Κοίτα, κανονίστε εσείς την Πέμπτη γιατί έχω μάθημα χορού και κανονίζουμε άλλη μέρα.
Ξ: Ποια ώρα έχεις το μάθημα?
HB 7.5: Στις 7. Θα αγχωθώ οπότε δεν θέλω να σου χαλάσω το πρόγραμμα. Ευχαριστώ που μου πρότεινες, κανονίζουμε κάποια άλλη μέρα.
Ξ: Οκ κάτσε να δω αν μπορώ να μεταθέσω την σημερινή δουλειά αύριο ώστε να συνεχίσει να ισχύει το σημερινό.
HB 7.5: Μα δεν θέλω να έχεις πρόβλημα με την δουλειά σου.
Ξ: (Μετά από 1 ώρα) Δεν θα έχω πρόβλημα. Εφόσον το κανονίσαμε είμαστε οκ. Μόλις έκανα και μετάθεση της δουλειάς που είχα για αύριο. Οπότε κρατάμε το αρχικό μας ραντεβού.
HB 7.5: Κάναμε ολόκληρη ιστορία το να βγούμε για cinema, ίσως άλλη φορά.

Και με κάνει block από το Facebook. ΤΟ ΖΩΟΝ! Μιλάμε για τέρμα ζώο, έτσι? Απ' τη μία δεν μπορούσε λόγω δουλειάς, απ' την άλλη επειδή δεν μπορούσα εγώ πρότεινα ένα σωρό μέρες και ώρες και στο τέλος μεταθέτω την δουλειά μου για να ισχύσει το ραντεβού μας κι αυτή είναι η απάντηση. ΑΥΤΕΣ είναι οι κάρχιες αγαπητοί! ΑΥΤΗ είναι η σύγχρονη ελλεηνίδα στο μεγαλείο της! Αυτή που θα σου σπάσει τ' αρχίδια για να βγείτε, που θα έχει νευράκια και στο τέλος θα σε μπλοκάρει κιόλας. Δεν φτάνει που σας κάνουμε την χάρη ζωντόβολα που 9 στις 10 σας προτείνουμε ΕΜΕΙΣ να βγείτε (το 1 στις 10 είναι μόνο για τους άντρες μοντέλα ή τους sugar daddies όπου μόνο εκεί προτείνετε εσείς), θα μας το παίξετε και σκληρό καρύδι. Ε κάτσε στα 36 σου μπακούρι να σαπίσεις που σου μένουν 4 χρονάκια ακόμα και να περάσει η επόμενη που θα είναι και φρεσκαδούρα κιόλας.

Παντρεμένη έτοιμη για χωρισμό
Μία μουνάρα πρώην μου HB9 με την οποία είχαμε κάνει απίστευτα γαμήσια, έχει παντρευτεί. Για κάποιο λόγο είχα καύλες πέρυσι. Την θυμήθηκα, της έστειλα. Μέγιστο ξεκωλίδι. Μούναρος με φατσάρα, χειλάρες, βυζάρες, κωλάρα. Μελαχρινή σεξοβόμβα. Εντάξει δεν συνέχισα γιατί πρώτον ήταν μεγαλύτερη και δεύτερον μαλάκες παίζει να είχε πάρει ίσα με τριψήφιο αριθμό από γκόμενους, κεράτωνε αβέρτα κτλ. Δεν ήταν για κάτι σοβαρό. Όσο γάμησα γάμησα και προχώρησα.

Σήμερα κρατιέται απίστευτα για την ηλικία της. Μοντελάρα επίσης HB9. Ε λοιπόν ο άντρας της είναι 50, λεφτάς (provider) και όταν της έστειλα στο Facebook δεν περίμενα να αρχίσει να μου λέει τα προβλήματά της. Ότι δεν κάνει σεξ, ότι την παραμελεί και κάτι τέτοια. Επίσης δεν περίμενα να βγούμε κιόλας για καφέ (χωρίς φυσικά να το μάθει ο άντρας της). Στον καφέ της χάιδεψα λίγο μεσούλα και με άφησε αλλά μου είπε γενικά ότι "δεν είναι σωστό" και τέτοια. Είχε να κάνει σεξ κάνα δίμηνο. Να έχει ο άλλος το θεόμουνο και να μην το ξεμουνιάζει? Τεσπά του είχε παίξει πουστιά γιατί τον είχε κερατώσει και είχανε χωρίσει για κάνα χρόνο. Με τα πολλά την συμβούλεψα ότι δικαιολογημένα είχε ξενερώσει ο άλλος και ότι το γυαλί έχει ραγίσει. Αλλά από την άλλη τον πίεζε να κάνουν παιδί. Αμ την μία δεν κάνουν σεξ, αμ την άλλη δεν γουστάρει να κάνει παιδί μαζί της, ε άρα της λέω ο γάμος της δεν θα είχε και τόσο νόημα και θα έπρεπε να βρει έναν άλλο, που άνετα προλάβαινε αφού έτσι κι αλλιώς μικροδείχνει και πολλοί ωραίοι και νεότεροι (από τον 50άρη) θα παρακαλούσαν.

Τίγκα στις ανασφάλειες όμως. Στο τέλος απαντούσε στο Facebook μονολεκτικά και στο φινάλε απενεργοποίησε το προφίλ της επειδή της το είπε ο άντρας της και μου έστελνε στο What's up, γιατί ο τύπος ήταν άσχετος από τεχνολογία και δεν ήξερε τι παίζει. Επίσης τον έπιασε να κάνει likes σε photo άλλων γυναικών και να μιλάει κιόλας μαζί τους. Από εκεί που είχε το πάνω χέρι αυτή...την στρίμωξε για τα καλά. Και βέβαια αυτή η κατάσταση συνεχίζεται και χάνουν και οι δύο τον χρόνο τους. Καθαρή αρχή με τον επόμενο άντρα χρυσό μου και κανόνισε μην του τα φορέσεις κι αυτουνού

Η χωρισμένη που γαμιέται με τεκνά
Αυτή η πρώην ξανθιά και επίσης μεγαλύτερή μου που τα είχε πάντα με μικρότερους, αφού χώρισε από μένα σε κάποια φάση τα είχε με τρεις ταυτόχρονα. Ο άντρας της στρατιωτικός. Είχε δεύτερο γκόμενο, ε εγώ ήμουν φάση "ο τρίτος" αλλά ως single ήταν για να "φύγουν τα πολλά". Ε με τα πολλά κατέληξε να τσακωθεί με τον άντρα της γιατί ήταν μαμόθρεφτος μέχρι θανάτου και άφηνε τους γονείς να μπαίνουν στο σπίτι. Τον χώρισε, του ζήτησε η ίδια διαζύγιο, της έμεινε το παιδί και τώρα γαμιέται με πιτσιρικάδες γιατί βασικά αυτό θέλει.


Άλλη μία νάρκισσος που είχε ιδέα για τον εαυτό της! Οκ μουνάρα του HB 8.5-9 που τώρα όμως έχει αρχίσει τα "σουφραφρά" που λέει κι ο Γεωργίου κι έχει πέσει στο HB 8 επιεικώς. Και να μου λέει "Όποιος με γνωρίζει κολλάει μαζί μου" και "Σιγά τις γκόμενες που είχες". Σιγά τις γκόμενες εγώ. Που είχα σχέση 3 χρόνια με μουνάρα HB 9.5, που έχω γαμήσει την παραπάνω HB9 μουνάρα του άρθρου και μετά Ρωσίδες, Γερμανίδες, Καναδέζες...δεν έχει μείνει ούτε μουνάρα αγάμητη κι αυτή αρχίδια στον εγκέφαλο. Κλασική ψωνάρα που θέλει να βγει από πάνω.

Μιλάγαμε στο chat για ώρες. Μετά μιλάμε στο τηλέφωνο. Της λέω:
Ξ: Να κανονίσουμε.
HB 8: Καλά θα σου πω γιατί πρέπει να δω που θα αφήσω το παιδί όταν θα βγούμε.
(Εν τω μεταξύ το παιδί 3,5 χρονών και ρωτούσε ποιος είναι στο τηλέφωνο και του έλεγε "Ένας φίλος μου" (τι θα του έλεγε? Ένας πρώην μου και παραλίγο μπαμπάς σου?) Ευτυχώς την είχα κόψει τι άτομο ήταν και την γλίτωσα).
(μια άλλη μέρα μιλούσαμε στο chat)
Ξ: Οκ

Ξ: Θες να συνεχισουμε την κουβέντα οταν τα πουμε, γιατι έχω λίγη δουλειά τώρα?
HB8: Κι εγώ δουλειά έχω. Άντε γεια.
(Σπάστηκε το ζώο γιατί έχει συνηθίσει να κάνει αυτή close και όχι τα λιγούρια άντρες που ελκύει. Μια άλλη μέρα πιάνουνε την κουβέντα. Μιλάμε για σχέσεις, την πηδούσε ένας 23άρης, μετά την χώρισε γιατί θα βρήκε καμιά πιο κοντά στην ηλικία του που δεν του καθόταν τόσο εύκολα:)
Ξ: Καλησπέρα, αύριο θα είμαι στο (τάδε μπαρ) με παρέα. Έλα να τα πούμε.
HB8: Οκ ευχαριστώ.
Ξ: Πες μου όμως αν θα έρθεις για να ξέρω να υπολογίσω τα άτομα στο τραπέζι.
HB8: Άστο μωρέ τα λέμε άλλη μέρα.
(Άλλη μέρα)
Ξ: Καλησπέρα, τι κάνουμε? Είδα πήγες διακοπές με τον μικρό.
HB8: Ναι τον πήγα Κυκλάδες και του άρεσε. Να δεις πως με φλερτάρανε (άρχισε τις μαλακίες της πάλι και μετά από λίγο).
Ξ: Αυτή την εβδομάδα πως είναι το πρόγραμμά σου? Για να κανονίσουμε να τα πούμε.
HB8: Καλά θα τα πούμε, θα σου πω
(Ακόμα μου λέει).

Αυτή είναι λοιπόν η πραγματικότητα των 36χρονών σύγχρονων ελλεηνίδων. Δεν έχουν βάλει μυαλό, δεν έχουν καμία σχέση με τα μυαλά που είχαν την δεκαετία του '90 ή με τα μυαλά που είχαν οι μανάδες τους την δεκαετία του '70 και του '80. Έχουν γίνει οι απόλυτες ξενέρωτες. Πλέον το ποσοστό παντρεμένων και ελεύθερων παίζει στο 50-50. Γιατί άραγε?

ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ!

Σταματήστε να πουλάτε ρε καριόλες αέρα κοπανιστό. Σας αναλογούν δύο μέτρα Γης, το έχετε πάρε πρέφα? Έχετε μια ζωή να ζήσετε. Νομίζετε ότι "όλοι οι άντρες είναι ίδιοι" και χίλιες δυο μαλακίες? Μαντέψτε. Δεν είναι όλοι ίδιοι όταν είστε μόνες σας για χρόνια και όταν από τα 10 μηνύματα στο Facebook (γιατί τόσα σας έρχονται σε αυτή την ηλικία) δεν μπορείτε να φιλτράρετε 1-2. Καθίστε με το μαξιλάρι σας κι ας πιάσει αράχνες το μουνί σας.

Ενημερωτικά εμείς αν δεν παντρευτούμε θα γαμάμε τουλάχιστον μέχρι τα 60.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου