Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Οι πουτάνες παντρεύτηκαν!

Να ζήσετε να τις χαίρεστε!

Να μια απόδειξη του γιατί οι άντρες θέλουν να παντρεύονται γυναίκες με λίγες εμπειρίες. Θα σας πω δύο παραδείγματα. Κρατήστε τα.

Παράδειγμα 1ο: Η παρτουζιάρα
Πετυχαίνω μια παλιά μου συμμαθήτρια όταν ήμουν 25, βόλτα στο δρόμο, με τον άντρα της και...δύο μωρά στην κούνια! Μένω μαλάκας.

Η τύπισσα όταν ήμασταν συμμαθητές, τα είχε με εξοσχολικό και κόλλαγε σε ότι...ενδοσχολικό υπήρχε. Ήτανε καρα-μπαζο κι αυτή και μια φίλη της. Κι όσο κι αν σας φαίνεται απίστευτο είχε έρθει σπίτι μου με φίλη της επίσης μπάζο και μου την είχε ψιλοπέσει στην παραλίγο παρτούζα που είχα γράψει εδώ.

Τεσπα πραγματικά δεν περίμενα μία τόσο καυλωμένη για λουκάνικο που ήξερα ότι την έπεφτε και σε άλλους στο σχολείο και που τον έφαγε ακόμα και στην πενταήμερη (με αντισυλλιπτικά από μικρή και...όλα μέσα), να παντρευτεί τόσο νωρίς! Λογικά θα την είχε ζήσει την ζωή της, θα βαρέθηκε, χόρτασε και είπε να το σοβαρέψει με κάποιον.

Τώρα οι αναγνώστριες θα ψάχνονται και θα ρωτάνε "Γιατί εσείς να κάνετε παρτούζα και να είστε μάγκες κι εμείς να είμαστε οι πουτάνες?" Αντε να βρεις να απαντήσεις. Όταν κάποιος/α είναι ελεύθερος/η ας κάνει ότι θέλει. Η συγκεκριμένη κοπέλα όμως είχε μονίμως σχέση, τα φόραγε μονίμως με όποιον είχε σχέση και όπως αποδείχτηκε στην περίπτωσή μου, γούσταρε τρίο με την φίλη της. Πλέον έχω χάσει τα ίχνη της και δεν ξέρω αν συνεχίσει το "σπορ" εντός του γάμου. Βέβαια τόσο φέτα που είναι αμφιβάλλω αν θα την πάρει ποτέ κανείς.

Παράδειγμα 2ο: Η παρθένα που έγινε τεκνατζού
Τα είχαμε 2 χρόνια και μπορώ να πω ότι πέρασα καλά. Μου έριχνε χρόνια όπως και σε όλες τις σχέσεις της. Μικροέδειχνε πολύ, γι' αυτό της την έπεφταν μικρότεροι συν ότι ήταν και κάπως ανώριμη σε ορισμένα θέματα. Η συγκεκριμένη γκόμενα παίζει να έχει ότι ψυχολογικό πρόβλημα υπάρχει. Τίγκα στην ανασφάλεια.

Ήμουν ο πρώτος της. Την ξεπαρθένιασα σε μεγάλη ηλικία. Ωστόσο μούναρος η τύπισσα. Με χώρισε η ίδια και θέλω να πιστεύω ότι δεν ήτανε από κέρατο γιατί ήμασταν μαζί καθημερινά. Πιθανόν επειδή ήμουν ο πρώτος ήθελε να ζήσει την ζωή της. Ναι, είναι κι αυτό. Ξεχάστε ότι σας λένε, με τους πρώτους κολλάνε αλλά καλό είναι να μην τους παντρεύονται αφού θα έχουν μονίμως...την περιέργεια να ζήσουν την ζωή τους και με άλλους. Τεσπά, αφού χωρίσαμε, ένα μήνα μετά τα έφτιαξε με άλλον, ακόμη πιο μικρό από μένα.

Αραιά και που η τύπισσα με έπαιρνε τηλέφωνο κι ερχότανε από το σπίτι μου. Εγώ δεν γούσταρα πολύ απλά γιατί ήταν με άλλον. Της είπα να κόψει λάσπη γενικώς και να μην με ενοχλήσει. Ακόμα κι αν ήθελα να της τον ξανακουμπήσω θα έπρεπε να ήταν μόνη της. Τα τηλέφωνα συνέχιζαν, κάπου το πράγμα αραίωνε. Πάντως ήταν τόσο μούναρος που την έβλεπα ακόμα και στον ύπνο μου να επαναλαμβάνουμε τις τρέλες μας.

Ο γκόμενός της στρατιωτικός. Έπαιρνε μεταθέσεις. Αφού έκλεισαν ένα χρόνο και είχα καιρό να ακούσω νέα της, τσουπ σκάει πάλι κλήση. Με το που το σηκώνω μου λέει
- Είμαι κάτω από το σπίτι σου. Να ανέβω?.
- Ποιος ο λόγος? Έχεις σχέση. Εμένα τι με θέλεις.
- Ε να...απλά σε σκέφτομαι γενικά και είπα να περάσω.
Τοτε ημουν ελευθερος. Μπαίνει στο δωμάτιο, την αρπάζω. Μου το έπαιζε στην αρχή δύσκολη. Αλλά τελικά την γάμησα. Ειλικρινά τόσο καυλωμένος που ήμουν με την πάρτη της δεν υπήρχε περίπτωση να την αφήσω.

Αυτη δεν το πολυηθελε φουλ, αλλα τον εφαγε. Αφού τελείωσα, μου ομολόγησε ότι πέρα από τον ναυτικό, τα είχε παράλληλα και με έναν...δεύτερο για μήνες! Συνεπώς εγώ δεν ήμουν, έστω για μία μέρα, ο δεύτερος. Αλλά ο τρίτος! Ε αυτό παραπάει!

Η γκομενα ηταν:
- Ντροπαλή
- Ναζιαρα
- Χαμογελαστη
- Ευαισθητη
- Γεματη ανασφαλειες
- Οι τρεις αυτοί γκόμενοι (κι εγώ μέσα) ήταν και οι μόνοι που είχε πάει στη ζωή της

 Κατεληξε να γινει πουτανακι μεγιστου βαθμου. Μα με τρεις? Έχεις έναν με τον οποίο το πάτε σοβαρά, τα φτιάχνεις με δεύτερο κι ερχεσαι και σπιτι μου και στον φοραω? Γιατί στον πουτσο ρε κοριτσι μου? Βέβαια το ότι τα ειχε με ναυτικό που ελειπε αραια και που ίσως έπαιξε ρόλο. Αλλά σε κάθε περίπτωση κάνεις σχέση με κάποιον και ξέρεις από την αρχή την δουλειά του.

Ένα χρόνο μετά μου ειπε ο αδερφος της οτι παντρεύτηκε γιατί έμεινε έγκυος.
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΧΙ πουτανάκι!
Στο χρώσταγα και στο αφιερώνω το άρθρο.

Μετά από αυτή την εμπειρία πείτε μου τώρα, είναι να ξαναεμπιστευτείς ποτέ γκόμενα? Με τετοιο προφιλ? Που φαίνεται γυναίκα για σπίτι? Και ειδικά αν έχει ελαχιστες εμπειριες?

Τα δύο αυτά παραδείγματα είναι η μέρα με την νύχτα. Και οι δύο είναι παντρεμένες με παιδιά. Με τη διαφορά ότι η πρώτη τον έτρωγε ασύστολα μικρή, ενώ η δεύτερη δεν τον έτρωγε μια ζωή, άργησε να ξεπαρθενιαστεί και θέλησε να τους φάει...μαζεμένους.

Απλά έχουνε χάσει το μέτρο και δεν θα μπορέσουμε ποτέ να τις ψυχολογίσουμε.
Να ζήσουν να τις χαίρονται οι αντρούληδες. Στην υγειά σας και στα δικά μας!

3 σχόλια:

  1. Είναι σε τι καριόλα θα πέσεις ρε συ. Εντάξει, τώρα βρήκες και εσύ 2 παραδείγματα στα άπειρα άλλα, αλλά όπως και να το κάνεις οι περισσότερες είναι από αρκετά έως πολύ πουτάνες πλέον. Τουλάχιστον όταν παντρεύονται οι περισσότερες μετά είναι πιστές, περισσότερο από εμάς τουλάχιστον. Αλλά πιο πριν μπάζουν απ' όλες τις τρύπες.
    Η πλάκα είναι πως όταν τα λέω αυτά, μου λένε (ακόμα και οι γκόμενες) ότι είμαι μισογύνης γιατί έχω μαλακομαγνήτη και τραβάω όλες τις παράλυτες.
    Δύσκολος ρε ο γάμος, θέλει πολύ ψάξιμο με τόσες καριόλες εκεί έξω. Η μαλακία είναι ότι βρίσκουν ηλίθιους και τις παντρεύονται. Σας συμπονώ ηλιθίοι, αλλά καλά να πάθετε. Να πήξετε μια ζωή μουνόδουλοι.
    Πάντως, να είμαστε θετικοί, ελπίδα υπάρχει. Keep searching...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Γιατί εσείς να κάνετε παρτούζα και να είστε μάγκες κι εμείς να είμαστε οι πουτάνες?" Δεν ξέρω αλλά κάποιος κάποτε είχε πει ......
    - Ας πούμε ότι υπάρχει ένα κλειδί όπου ανοίγει (σχεδόν) όλες τις πόρτες του κόσμου, δεν θα ήταν το καλύτερο κλειδί του κόσμου ? Φαντάσου τώρα μία πόρτα να ανοίγει με όλα τα κλειδιά του κόσμου, δεν θα ήταν το χειρότερο κλειδί του κόσμου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είτε κάνεις παρτούζα, είτε πηδιέσαι από εδώ και από εκεί, έχει σημασία σε τι φάση βρίσκεσαι. Αν κάποιος δεν είναι σε σχέση ας κάνει ότι γουστάρει. Αν κάποια γαμιέται για τα λεφτά τότε Ναι είναι κυριολεκτικά πουτάνα. Για να τιμούμε και τον όρο.
      Εγώ αναφέρω extreme περιπτώσεις που μου έτυχαν. Δεν διαφωνούμε ότι και οι άντρες που ξενοπηδάνε είναι μαλάκες. Απλά να πέσει επιτέλους η μάσκα από όσους νομίζουν ότι εμείς ξενοπηδάμε περισσότερο από τις γυναίκες. Οι εποχές άλλαξαν.

      Διαγραφή