Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018

Οι πρώην μου ακόμα μαλακίζονται


Όταν αποδεικνύεται πως δεν είχατε εσείς το πρόβλημα στον εγκέφαλο, αλλά αυτές.

Τον τελευταίο καιρό έτυχε, μιας και δεν είμαι με κάποια, να πιάσω κουβέντα με κάποιες πρώην μου. Τώρα που μπορώ δηλαδή γιατί όταν είμαι σε σχέση τέτοιου είδους επαφές τις κόβω.

Απεδείχθη τελικά ότι έκανα σωστή επιλογή που ξέκοψα, πολύ απλά γιατί δεν έχουν προκόψει πουθενά στις σχέσεις τους.

Περίπτωση 1: Η ψωνάρα που τρώγεται με όλους
Αποφάσισε να με χωρίσει γιατί έλεγε ότι "Δεν ταιριάζαμε" σαν χαρακτήρες, επειδή ήμουν τελειομανής κι αυτή ήταν στη μουνάρα της και "χαλαρουίτα". Τελικά πήρε αυτό που της άξιζε. Παντρεύτηκε και χώρισε με ένα μαμόθρεφτο ο οποίος άφηνε τους γονείς του να κάνουν κουμάντο. Τώρα έχει ένα παιδάκι, το οποίο αφήνει να το προσέχουν οι γονείς της ή η γιαγιά της για να βγαίνει και να γκομενίζει.

Έχει μείνει το ίδιο ψωνάρα με τότε. Έχει πατήσει τα 33 (ήταν μεγαλύτερή μου) και λέει "Εμένα με κάνουν για 20". Είπαμε ρε νούμερο. Πάντοτε σε κάναμε μικρότερη στην παρέα αλλά μην το γαμάς. Το ότι σε πηδάνε 20άρηδες και 22άρηδες δεν έχει να λέει. Έχεις αρχίσει να "σουρώνεις" και δεν το έχεις πάρει χαμπάρι. Καμία επαφή με την πραγματικότητα όμως. Και να λέει "Δες τι μπουμπούκι είχες εμένα" και "Εγώ ήμουν η καλύτερή σου" και να ψωνίζεται μόνη της. Της λέω "Εσύ με χώρισες γιατί έλεγες ότι δεν ταιριάζαμε και μετά κεράτωνες τους επόμενους μαζί μου ή και με άλλους. Πλήρως αναξιόπιστη. Οπότε το ψάχνεις να βρεις;"

Μαζί μου η γκόμενα είχε κόλλημα προφανώς λόγω μακριάς μαλαπέρδας και γιατί πηδούσα καλύτερα από τους άλλους. Ήταν HB9, αλλά τώρα λόγω ηλικίας αρχίζει να πέφτει στο HB8-8.5. Και έχει κι άλλη κατρακύλα. Της λέω τον τελευταίο καιρό να βγούμε, μιλάμε στο Facebook με τις ώρες, στο τηλέφωνο το ίδιο και όλο μου λέει "Να κανονίσουμε" και "Θα σου πω". Ακόμα κανονίζουμε. Μάλλον θέλει να ρουφήξει επιβεβαίωση από μένα αλλά προφανώς θα πάρει τ' @@ μου πανηγυρικά γιατί δεν παρακαλάω. Αυτή θέλει νέα γκομενάκια και εγώ φρέσκα. Αυτό της έλειπε να της ξαναστείλω.

Περίπτωση 2: Έχει πάρει την μισή Αθήνα
Από τις λίγες περιπτώσεις που όντως ανήκω σε αυτή την μισή Αθήνα και όχι "στην άλλη μισή" που λέει και το ανέκδοτο. Θα έχει πηδηχτεί με καμιά 100αριά γκόμενους. Όταν την πήδηξα εγώ και τραβιόμουν κάνα μήνα (μέσω δουλειάς) είχε πάρει με καμιά 45αριά. Τώρα πια βρήκε έναν μαλάκα provider. 31 αυτή, 46 αυτός. Της ρίχνει 15 χρόνια και δουλεύει έχοντας δικιά του επιχείρηση και φράγκα. Της τα σκάει χοντρά σε ψώνια, ταξίδια, σε ότι γουστάρει.

Αυτή όμως του είχε παίξει πουστιά και τον είχε κερατώσει πάνω στον ενάμιση χρόνο, με την δικαιολογία ότι "Ακόμα μιλούσε με την πρώην του και δεν την είχε ξεπεράσει". Μαλακίες λέω εγώ, αυτή τον παράτησε για άλλον για κάνα χρόνο (αφορμή έψαχνε) και μετά του γύρισε να κλαφτεί. Και πως να την συγχωρέσει; Αφού είναι υπέρμουνο μάλλον σκέφτηκε ότι δεν μπορεί να βρει άλλη σαν αυτή να το πάει σοβαρά και είπε να γίνει beta.

Φουλ πουτανάκι που δεν είναι να την εμπιστεύεσαι για τίποτα. Τέλος πάντων είχε κάτι τσακωμούς με τον δικό της και είπαμε να κανονίσουμε καφεδάκι. Επίσης γκόμενα HB9 από τις καλύτερες που έχω ξεσκίσει. Τελικά τις έδωσα μερικές συμβουλές (μιας και ήταν επίσης από τις μεγαλύτερες που έχω ρίξει και στοχεύω σε μικρότερες) γιατί ήθελε γάμο από τον δικό της και αυτός δεν ήθελε. Βρεθήκαμε δυο φορές, την μία για καφέ, την άλλη για βράδυ. Για να πω την αλήθεια γούσταρα να την ξεσκίσω. Της πέταξα μερικά υπονοούμενα αλλά αυτή μου απάντησε το "Αν το πάμε κατά εκεί που σκέφτεσαι τότε δεν ανοίγω σπίτι, αλλά το κλείνω". Με τα πολλά ύστερα από τις συμβουλές μου φάνηκε να στρώνει το πράγμα και να είναι όλα οκ με τον δικό της, ο οποίος by the way την έπαιρνε τηλέφωνο όποτε ήμασταν έξω και της μιλούσε με γλυκόλογα, κάτι που δεν συνήθιζε. Σαν να καταλάβαινε ο φουκαράς ότι πάει να του παίξει πάλι πουστιά.

Περίπτωση 3: Ακόμα να στεριώσει
Η άλλη περίπτωση είναι ένα HB 9.5 (έπιασα τα υψηλότερα HB που έχω ρίξει στο άρθρο) με την οποία τραβιόμουν 3 χρόνια. Το γνωστό πουτανάκι που μου έριξε κέρατο με λεφτά. Αυτή έχει καταφέρει να βρει κάποιον ο οποίος είναι τόσο λεφτάς όσο και εμφανίσιμος. Δεν είναι απλά και μόνο μεγαλοεφοπλιστής και πατσαβούρης 50 χρονών σαν αυτόν που μου τα φόρεσε. Μπράβο η κοπελιά. Εξελίχθηκε. Βέβαια σε κάποια φάση ήταν να το χωρίσει το παιδί με το οποίο τα έφτιαξε λόγω ενός τσαμπουκά που παίχτηκε με άγνωστο που της την έπεσε και που παραλίγο να εξελιχθεί σε καυγά. Πάντως και μόνο βάση χαρακτήρα (σαπίζει όλη μέρα στο Facebook chat και αντί να δουλεύει θέλει να της τα ακουμπάνε) θεωρώ ότι έκανα την καλύτερη επιλογή.

Καλύτερα να είμαστε με ένα HB8-8.5 που να μας αγαπάει και να νοιάζεται για εμάς και να είναι πιστή, παρά με ένα HB 9-9.5 που την έχει ψωνίσει και μαλακίζεται όλη μέρα στο Facebook chat. Δεν φαντάζεστε πόσο χαίρομαι όσες δεν έχουν Instagram ή (σπανιότερο) ούτε Facebook.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου