Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2018

Η πρώτη μου φορά

Όταν είναι καλό να ξεπαρθενιάζεσαι ανήλικος.

Την προηγούμενη εβδομάδα έγραψα για την δασκάλα στο Λύκειο που μου έκανε ιδιαίτερα και με την οποία είχα τρελές καύλες. Καιρός να καλύψω ένα ακόμη κενό που δεν γνωρίζετε, αυτό της πρώτης μου φοράς. Πολλοί μπορεί να νομίζετε ότι για να φτάσω να έχω πηδηχτεί με πάνω από 20, πηδούσα και από το σχολείο. Η αλήθεια είναι διαφορετική ωστόσο. Από τα 26 μου μέχρι σήμερα έχω πάει με περισσότερες από όσες είχα πάει έως τότε. Και να γιατί.

Η πρώτη μου σχέση ήταν στα 16 με ένα χρόνο μεγαλύτερη, η οποία δυστυχώς δεν μου έμαθε τα κόλπα. Η δεύτερη στα 17 με μία 16χρονη, αδερφή φίλου. Την είχα φέρει μια φορά σπίτι και την φάσωσα καλά. Εκεί όμως ατύχησα διότι πήγα καπάκι διακοπές με τον φίλο μου, τσακωθήκαμε και έτσι μου την έκανε το μικρό. Αμφότερες είχαν ίδιο προφίλ γκόμενας. HB 7.5 κοντές, με βυζάρες και απλά πιασιματάκια, όσο χρειάζεται.

Ακολούθησε η παραλίγο παρτούζα με δύο συμμαθήτριες ψιλομπαζάκια την οποία ακόμα μετανιώνω.

mIRC
Η επόμενη σχέση ήρθε στα 18 μου από mIRC. HB8 το οποίο δυστυχώς δεν έφαγα. Η μάνα της ήθελε "γαμπρό πανεπιστημιακών σπουδών" και πούτσες μπλε οπότε το ΤΕΙ που σπούδαζα την χάλαγε. Θα ονειρευόταν κανένα γιατρό, κανένα λεφτά για την κόρη της. Μεγάλη καριόλα, ποτέ της δεν με συμπάθησε. Μου τα έλεγε αυτά και η πρώην μου. Είχε έρθει και σπίτι μου αλλά δεν το κάναμε. Εκεί έπρεπε να την καρφώσω αλλά λόγω απειρίας το έχασα.

Φτάνουμε στην ηλικία των 19. Πάλι από mIRC γνωρίζω μια γκόμενα η οποία είχε τσακωθεί με τους δικούς της και ήθελε να έρθει Αθήνα με σκοπό να φύγει από το σπίτι της και να δουλέψει σεζόν. Μου έστειλε κάτι φωτογραφίες στην οποία την έκοβα HB7. Μιλάγαμε κάτι μέρες. Πήρε την απόφαση, ήρθε να την φιλοξενήσω (έχω μεγάλο σπίτι, τότε έμενα με γονείς αλλά είχε πολύ χώρο) και όταν την παραλαμβάνω από τα ΚΤΕΛ έγινε κάτι σαν την γνωστή διαφήμιση με την Νατάσα "A this? Last year".


Παρεμπιπτόντως άσχετο αλλά ήθελα να το πω πάντα. Αν μου τύχαινε ακριβώς το ίδιο σκηνικό με τον τυπά, θα πήγαινα στην πρώτη γκόμενα, θα της έλεγα "Επ, τι γίνεται, καλά είσαι? Καιρό έχω να σε δω", θα έλεγα στο μπάζο "Μισό λεπτάκι" και όταν η μουνάρα θα με ρωτούσε "Ποιος είσαι?" θα της έπιανα την κουβέντα, θα της έλεγα ότι έχω τυφλό ραντεβού και ότι η τύπισσα που είναι δίπλα με εξαπάτησε και θα έπαιρνα κινητό επιτόπου. Τότε δεν υπήρχαν Facebook και Viber. Τα σκάγαμε και χρεωνόμασταν. Την δε Νατάσα θα την έστελνα πακέτο πίσω.

Κλείνει η παρένθεση και πάμε στο θέμα μας. Σκάει η λεγάμενη στα ΚΤΕΛ και ήτανε κάτι σαν την Νατάσα, άντε και λίγο πιο αδύνατη. HB6 πάντως. Την έλεγες "Ίσα ίσα χοντρούλα". Στο πρόσωπο απλά μέτρια προς καλή, όχι κάτι το φοβερό. Αυτό το HB6 λοιπόν, το έβγαλα έξω με μισή καρδιά γιατί δεν ήταν για να χωθώ.

Το ξεπαρθένιασμα
Το βράδυ πριν πέσουμε για ύπνο, την βάζω στο δωμάτιό μου και πάνω στον καναπέ-κρεβάτι. Οι γονείς μου ήταν τόσο προχώ που λείπανε και θα γυρνούσανε πολύ αργά (τους το είχα πει από πριν). Πιάνω λίγο την κουβέντα μαζί της, μου λέει "Είσαι παρθένος; Πως και έτσι;", της εξηγώ την φάση με την παραλίγο παρτούζα, της λέω για τις πρώην μου, συμφωνούμε και οι δύο ότι τουλάχιστον την HB8 έπρεπε να την είχα γαμήσει και μετά μου πετάει την σπόντα "Ας υποθέσουμε ότι εμείς οι δύο τα είχαμε. Θα ήθελες να με δοκιμάσεις" και της απαντάω "Χμμμ...θα μπορούσα." και ασυναίσθητα την καληνύχτησα και έφυγα γιατί σαφώς δεν με τρέλαινε.

Μετά πάω μέσα στον καναπέ-κρεβάτι. Με φωνάζει με το όνομά μου να της έρθω. Και μου λέει "Θα με δοκιμάσεις;" Ε και εκεί την αρπάζω, την φιλάω, την πετάω κάτω και την αρχίζω. Βάζω και το προφυλακτικό σύμφωνα με τις υποδείξεις το μέντορα father-alpha male (χωρίς καν να μου έχει σηκωθεί) και μπαίνω στα βαθιά. Παπάρια. Με το ζόρι να σηκώθηκαν οι 8-10 πόντοι από τους 20. Άντε να χτύπησα κάτι παραπάνω από διψήφιο για 1-2 λεπτά και μέχρι εκεί. Εννοείται ότι δεν τελείωσα κανονικά.

Φυσικά η γκόμενα ψιλοαπογοητεύτηκε αλλά δεν το έδειξε. "Δεν πειράζει, την πρώτη φορά έχουμε πάντα άγχος".

Εκεί ήθελα να φωνάξω την εξής ατάκα που θα την έλεγα ΜΟΝΟ αν μου είχαν κάνει ένεση ειλικρίνειας:
"ΝΑΙ ΜΩΡΗ ΜΠΑΖΟΛΑ, ΔΕΝ ΜΟΥ ΣΗΚΩΘΗΚΕ. ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΓΑΜΗΣΩ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΡΩΗΝ ΜΟΥ ΚΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΤΟΥΖΑ ΣΑΝ ΜΑΛΑΚΑΣ, ΕΦΤΑΣΑ 19 ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΑΜΗΣΩ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΡΧΙΣΑΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΣΤΕ ΞΕΝΕΡΩΤΕΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΒΡΕΘΗΚΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΟΥ ΕΣΥ Η ΕΥΚΟΛΗ ΤΟ ΜΠΑΖΟ, ΠΟΥ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΧΑΡΗ ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΣΗΚΩΝΟΤΑΝΕ ΜΕ ΣΕΝΑ."

Αλλά φυσικά όλο αυτό δεν ειπώθηκε ποτέ.

Την επόμενη μέρα ξαναπροσπαθήσαμε και τα πήγα λίγο καλύτερα. Σκυλομετάνιωσα που δεν είχα χωθεί στις πρώην μου και που δεν είχα κάνει την παρτούζα (γιατί το να ξεπαρθενιάζεσαι με παρτούζα κι ας ειναι και τα δύο μπάζα, αλλά η μία είχε έστω καλό σώμα, θα μέτραγε). Το πάλεψα όμως. Αν τελείωσα το πολύ πολύ να τον έπαιξα για αρκετή ώρα, τουλάχιστον αυτή ένιωσε καλύτερη ικανοποίηση.

Λίγες μέρες μετά έφυγε για σεζόν στο νησί. Άφησα τα απωθημένα μου στην άκρη. Σοβαρεύτηκα. Λίγους μήνες μετά έκανα την πρώτη μου σοβαρή σχέση που κράτησε 2 χρόνια και που καταευχαριστήθηκα σεξ και πήρα μεγάλη εμπειρία.

Αυτή ήταν η πρώτη μου εμπειρία και η συμβουλή μου προς όσους ανήλικους με διαβάζουν είναι η εξης: Από Γυμνάσιο και πάνω, φασωθείτε στη 1 εβδομάδα και γαμηθείτε στις 2 εβδομάδες με προφυλάξεις. Μην ακούτε ΟΤΙ μαλακία κι αν σας λένε. Στο εξωτερικό γίνονται όργια. Οπότε για να μην φτάσετε στα 19 σαν εμένα, χαρείτε γαμήσι τώρα που είστε νέοι. Δεν είναι δύσκολο. Ειδικά αν η δικιά σας έχει ξεπαρθενιαστεί πριν από εσάς, βάλτε την κάτω και σκίστε την χωρίς ερωτήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου