Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018

Δεν διαβάζουν καν τα μηνύματα στο Instagram!


Σήμερα δεν έχω πολύ χρόνο για άρθρο οπότε θα γράψω κάτι σύντομο.

Τι στο πούτσο έχουνε πάθει όλες και έχουν μανία να δείχνονται; Τις βλέπεις στο Facebook single. Μετά τις βλέπεις στο Instagram, στο Tinder και πάει λέγοντας. Έχω φίλες και γνωστές που τις βλέπω παντού. ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΨΑΧΝΟΥΝ;

Το πιο τραγικό από όλα όμως, που το βλέπω τόσο σε γνωστές, όσο και σε άγνωστες που ανακαλύπτω μέσω Tinder, είναι ότι ΔΕΝ διαβάζουν τα μηνύματά τους στο Instagram! Γιατί στο Tinder καμιά φορά κάποιες βάζουν Instagram και έτσι μπορείτε να τους στέιλετε μήνυμα. Αμ δε. Στο μουνάκι τους όλα.

Σοβαρά σας μιλάω το αποτέλεσμα του να στείλεις μήνυμα στο Instagram, ειτε έχεις λίγους followers είτε αρκετούς όπως εγώ, είναι το παρακάτω:
90%: Δεν θα το διαβάσει:
9%: Θα το διαβάσει και δεν θα απαντήσει.
1%: Θα το διαβάσει, θα απαντήσει μία φορά και μετά τέλος.

Το αποτέλεσμα είναι ότι 9/10, ακόμα κι αν είσαι ο Σπαλιάρας, δεν θα ανοίξει καν το προφίλ σου να σε δει! Γιατί θα πρέπει να ανοίξει πρώτα το μηνυμα και μετα να παει προβολη προφιλ. Εκτος κι αν μπορει να σε θυμηθει και να γραψει το ονομα να σε αναζητησει επιτηδες για να μην δει οτι το διαβασες. Ε γαμησε με τοτε αν φτασει μεχρι αυτο το σημειο.

Τζάμπα τραβιέστε. Περιμένω έναν να μου πει ότι γάμησε από το Instagram. Για ελεύθερες μιλάμε πάντα, έτσι?

Από το Tinder έχω βγει κάνα δυο φορές. Τις έβαλα friendzone γιατί δεν με έψηναν για διάφορους λόγους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου