Δευτέρα 1 Ιανουαρίου 2018

Καλή Χρονιά με ξενέρωτες και λαϊκά κορίτσια!


Άλλη μια χρονιά με λιγότερα γαμήσια ετοιμάζεται.

Καλή Χρονιά σε όλους με υγεία. Σε ξενερωμένους και ξενερωμένες, σε ξενέρωτες και ξενέρωτους.

Πως περάσατε στο ρεβεγιόν; Σας μπήκε καλά; Εμένα μου μπήκε καλά αλλά όχι...όπως θα περίμενα.

Field Report
Αρχές Δεκεμβρίου και τα πράγματα έδειχναν ότι μπορεί η χρονιά να με βγάλει με ένα καλό νέτο. Μια αναγνώστρια του blog και φίλη, μου γνωρίζει HB8-8.5. Σπουδαγμένο κορίτσι και εργαζόμενο. Σε καλή ηλικία κάπου στα 25.

Της δείχνει το προφίλ μου στο FB. "Γλυκούλης είναι" της λέει. Βλέπω το προφίλ της και παθαίνω σοκ. Προσωπάρα, κορμάρα, ότι πρέπει. "Μην ενθουσιάζεσαι, κάτσε να την γνωρίσεις πρώτα" μου λέει.

Βγαίνουμε μια μέρα τετράδα. Η τύπισσα ήταν τσιγαράκι, τσιγαριλίκια...από τα άλλα, "ρε φίλε" και τα σχετικά. Αλλά φαινόταν καλό άτομο. Προς το τέλος της βραδιάς μου έδειξε διάφορα IOI, καθώς με έπιανε με αφορμή διάφορα πράγματα.

Η επόμενη ημέρα; Τραγωδία. Στο Facebook δεν διάβαζε καν τα μηνύματά μου. Ένα πράμα ρε παιδί μου, να μην έχω το κινητό της και να την ψάχνει και η φίλη μου σε Facebook και στο κινητό και να μην την βρίσκει! ΠΩΣ ακριβώς ρε κοπέλα μου θα κανονίσουμε Day 2; Θα σε βρω πως; Θα έρθω στο σπίτι σου να χτυπάω τα κουδούνια; Αφού δεν απαντάς σε τίποτα τι "γλυκούλης" και μαλακίες; Μέχρι και σήμερα...ακόμα απαντάει.

Ήταν καρατσεκαρισμένα ελεύθερη για μήνες. Ο ορισμός της ξενέρωτης γκόμενας. Τι σκατά είναι ο στόχος στη ζωή της δεν κατάλαβα. Το να πιάσει αράχνες;

Χριστούγεννα
Κατά τα Χριστούγεννα κάναμε ρεβεγιόν σε σπίτι με ένα δυνατό νέτο, το οποίο είναι και οικογενειακή φίλη συγγενή μου. Το κονέ έγινε εύκολα. Ετών 28, επίσης σπουδαγμένη και με καλή δουλειά. Ακόμα την καυλαντίζω.

Ανταλλάξαμε τηλέφωνα και παράλληλα μιλάγαμε στο Facebook. Την ημέρα που ήταν να κανονίσουμε όμως, μου στέλνει SMS και μου λέει ότι "Ανέβασε πυρετό, είναι πολύ χάλια και δεν μπορεί να έρθει". Fuck this shit. Εν τω μεταξύ λέει ότι το ίδιο βράδυ αναγκάστηκε να βγει άρρωστη γιατί θα έφευγε η θεία της στο εξωτερικό για κάτι δουλειές και έπρεπε να τους βγάλει έξω για φαγητό. "Α πρόλαβες και έγινες καλά και βγήκες; Πολύ ωραία!" της γράφω. Ψιλοσποντίτσα; Δεν ξέρω.

Εν τω μεταξύ γνωρίζω μία τύπισσα από dating app. Βγαίνουμε, βλέπω HB6, την βάζω friendzone. Καπάκι γνωρίζω μια άλλη. Ενώ ετοιμαζόταν, φτάνουμε στο σημείο μέχρι να μιλήσουμε στο τηλ λίγο πριν ξεκινήσει. Συνήθως δεν δίνω Facebook γιατί λόγω δουλειάς επειδή με ξέρουν δεν θέλω να δίνω στίγμα ότι ψάχνομαι σε εφαρμογές και τα σχετικά. Αυτή όμως με την πρόφαση ότι "μπορεί και να βγει με κάποιον που είναι μανιακός και χρησιμοποιεί ψεύτικες φωτογραφίες" (και χίλιες δυο μαλακίες) ζήτησε Facebook, το πήρε και μετά χτύπησε 6-7 χασμουρητά στο τηλέφωνο με ρυθμούς πολυβόλου, το έπαιξε ψοφήμι και πήρα τα άκυρά μου κι από εκεί. ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΟΥΤΣΟ.

Γι' αυτό για μένα από εδώ και εμπρός να πάνε να γαμηθούνε. Στεγνά. Μην δίνετε πουθενά τα στοιχεία σας. Μιλήστε στο τηλέφωνο για 1-2 ώρες και δώστε ραντεβού μέσα σε δημόσιο χώρο.
Ακόμα και για αυτό εδώ το blog ισχύει το ίδιο. Κάποιες χρησιμοποιούσαν πρόφαση του κώλου για να μάθουν ποιος είμαι και να ικανοποιηθεί η γαμημένη περιέργειά τους. Βάση ποσοστού με τις μισές περίπου βγήκα. Οπότε αυτή τη φορά ΟΥΤΕ όταν ετοιμάζονται και είναι έτοιμες "Να βγουν από την πόρτα" μην δίνετε τα στοιχεία σας. Στείλτε φωτογραφίες εκείνη την στιγμή, κάντε βιντεοκλήση, μιλήστε τους όσο θέλουν, αλλά μην δίνετε στοιχεία. Άσε που θα αρχίσουν να εμφανίζονται κοινοί γνωστοί και μπορεί να φάτε κουτσομπολιό από αυτές τέτοιες που είναι. Να ξέρετε ότι το taboo που έχουν στον εγκέφαλό τους για να μην βγουν όπως και η περιέργειά τους ειναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερα από την επιθυμία τους να βγουν! Προτιμούν να μείνουν αγάμητες έτσι για το σπάσιμο.

Πρωτοχρονιά
Επί της ουσίας έρχεται η πρωτοχρονιά και με καλεί μια φίλη σπίτι της όπου με περίμεναν διάφορες παρέες. Ρίχνω ένα γερό προβλεπόμενο κλάσιμο στην αμέσως προηγούμενη, την 28άρα, ξεκολλιάζομαι στο ανέβασμα των photos με φίλες και φίλους μέρες που είναι και μου στέλνει αυτή πρώτη για Καλή Χρονιά. Πιάσαμε λίγο την κουβέντα στο Facebook αλλά επειδή ήμουν στο πάρτι απαντούσα σε φάση...μετά από καμιά ώρα.

Σήμερα της ξαναέστειλα στο Facebook και περιμένω απάντηση. Θα δείξει. Θα κανονιστεί ο καφές κι από εκεί και πέρα βλέπουμε. Πάντως ενώ μου φάνηκε ωραίο, πολύ ευαίσθητο και ντροπαλό άτομο, ακριβώς όπως το γουστάρω, ένας φίλος ο οποίος γενικά διαβάζει PUA, μου λέει "Δεν ξέρω γιατί αλλά μου βγάζει κάτι το αναξιόπιστο στο cold reading που της έκανα. Την παρατηρούσα αρκετά. Μου φαίνεται σαν να είναι τύπισσα που κερατώνει". Σκέφτομαι να το ρίξω ως ερώτηση στον καφέ...αν και εφόσον γίνει. Δίνω ένα 60%

Όσο για το πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν στο σπίτι της φίλης μου, σκάει HB6, HB7.5 (αλλά Λυκείου οπότε δεν το πλησίασα καν) και μια παρέα με HB2, HB6.5 και HB7.5-8. Και οι τρεις τους είχαν πολύ ψωνισμένο ύφος με κάργα τουπέ. Γάμα τα. Ζήτημα αν έκατσαν μιάμιση ώρα στο πάρτι. η δε HB2 είχε υφάκι και κούνημα λες και ήταν HB8 ένα πράμα! Πολλές μονολεκτικές απαντήσεις. Γκόμενες που αν τις χαιρετούσαμε έξω σε ένα μπαρ, θα γυρνούσαν την πλάτη και δεν θα άνοιγαν καν το στόμα τους. Εν τω μεταξύ η μόνη φίλη της παρέας της φίλης μου, που έπρεπε να έρθει και δεν ήρθε εκείνο το βράδυ ήταν ένα υπέρμουνο HB9 της οποίας είδα photos στο FB και έμεινα μαλάκας. Δεν ξέρω αν συγκαταλέγεται στις ξενέρωτες κάρχιες ή στα τίμια λαϊκά κορίτσια.

Μετά το ρεβεγιόν βγήκαμε έξω και έπεσαν διάφορα cold approach. Πετυχαίναμε κυρίως HB 7.5, όχι κάτι το εξαιρετικό. Πήγα σε ένα HB7 με καταγωγή από Ασία από τον ένα γονέα, χώθηκα, το πήγα πολύ καλά αλλά της έκαναν νόημα οι γονείς της που ήταν παραπέρα ότι θα φύγουνε. Από ηλικία μου έκανε γύρω στα 20-21 και όχι ανήλικο. Γενικά παίζανε πάρα πολλά πιτσιρίκια.

Γενικά το ρεζουμέ είναι ότι αυτή την περίοδο παίζουν δύο καλές περιπτώσεις. Ένα HB9 24 χρονών που όλο χωρίζει με την πολυετή σχέση της και όλο ο μαλάκας της κάθεται βεντούζα και δεν λέει να ξεκολλήσει (τον έχει για πέταμα αλλά δεν τον σουτάρει) και ένα HB 7.75 28 χρονών που προανέφερα σε αυτό το άρθρο. Θα δείξει.

Καλή χρονιά, υγεία και να είστε καλά όπου κι αν βρίσκεστε.

Μην ξεχνάτε και φέτος: Να χώνεστε σε κάθε ευκαιρία και με τρόπο. Μην κολώνετε. Αν δεν το κάνετε μετά θα το μετανιώσετε. Για να μην λένε οι κάρχιες ότι δεν κάνουμε κίνηση. Αυτή είναι και η συμβουλή μου για το 2018.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου