Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Οι τραγουδιστές πηδάνε!

Αλήθεια εδώ στην Ελλάδα, τελευταια δεν δημιουργείται σε όλους σας το ερώτημα:

Ποιος πηδάει?

Σχέσεις δεν γίνονται, το έχουμε γαμήσει το θέμα προ πολλού. Που και που ακούς κανένα φίλο ή καμιά φίλη να ρίχνει κάνα πήδημα και μέχρι εκεί. Τελικά ποιος πηδάει "σε αυτόν τον τόπο";

Θα απαντήσω μόνος μου. Οι ποδοσφαιριστές, οι barmen, οι PR και κυρίως οι τραγουδιστές!

Περίπτωση 1η
Έχω ένα φίλο που είναι γνωστός λαϊκός τραγουδιστής. Όποτε είναι να πάω στο κέντρο που εμφανίζεται σκάω πάντοτε με τον αδερφό του για να έχουμε πρώτο τραπέζι πίστα κτλ. Εντάξει περιττό να σας πω ότι γίνεται κυριολεκτικά "του μουνιού το πανηγύρι".

Δηλαδή μέχρι κι ο φίλος μου έχει καταφέρει κι έχει βολευτεί αρκετές φορές από γκόμενες ως "ο αδερφός του τραγουδιστή". Τελευταία βέβαια έχει πέσει ξηρασία οφείλω να ομολογήσω. Σε αυτό βέβαια φταίνε κι οι γκόμενες. Γιατί τα κέντρα έχουνε καταντήσει αρχιδόκαμποι. Δεν παίζει να δεις ποτέ γυναικοπαρέα σε ένα τραπέζι. Πάντα πρέπει να υπάρχει ένας μαλάκας για να τα πληρώνει.

Πιάνοντας κουβέντα με τον φίλο μου μετά από κάνα live, όλο ακούω το κλασικό "Μαλάκα, έχουνε γαμηθεί να με κυνηγάνε. Θα στείλω και την άλλη (την γκόμενά του) γιατί μου έχει πρίξει τον πούτσο να ησυχάσω!" Και του απαντάω το κλασικό "Ε φέρε και σε εμάς καμία ρε φίλε. Τι γίνεται, όλες ξενέρωτες και τελικά μαζεύονται σε σένα; Και όλες αυτές πως ικανοποιούνται; Με...το όνειρο μένουνε;"

Για να μην τα πολυλογώ, το Inbox του φίλου μου στο Facebook έχει μερικά εκατοντάδες μηνύματα από καριολάκια που παρακαλάνε μπας και της γαμήσει. Δηλαδή εμείς...γαμιόμαστε (μεταφορικά πάντα) στο καμάκι και στα chat στο FB κι αυτές παρακαλάνε τους singers. Δηλαδή μωρή μαλάκω, τον βλέπεις ότι είναι διάσημος και τον κυνηγάνε όλες, πόσες πιθανότητες έχεις; 1%; Αμ το άλλο. Δε πα να έχει 1.60 ύψος, εκεί αυτές, κολλάνε. Τι σκατά, πόσο μέλι έχουν οι διάσημοι;

Δηλαδή εμένα θα μου καίγεται καρφί άμα αυτή που θα κάνω κάτι θα τραγουδάει μαζί με την Φουρέιρα ή αν θα δουλεύει PR στο Akanthus; Αρχίδια καλαβρέζικα.

Περίπτωση 2η
Ένας άλλος φίλος μου παίζει σε συγκρότημα. Έχει λοιπόν τα live του. Κι εκεί πάλι στις γκόμενες που μαζεύονται ψιλοτρέχουν τα σάλια. Ο τύπος εν τω μεταξύ έχει μόνιμη σχέση με μια πατσαβούρα και τελευταία καρφώνει και μια δεύτερη που απ' οτι μου λέει είναι τρελό μοντέλο. Απλά επειδή παλιότερα του είχε τύχει άλλο ένα μοντελάκι που μετά ψωνίστηκε και τον έστείλε άκυρο, φοβάται μην τύχει και του την κάνει γυριστή η καινούργια και μένει σταθερός με το μπάζο που το έχει και πιο σίγουρο.

Πέρα από αυτό, η πρωινή δουλειά του φίλου μου γαμάει σίδερα. Δηλαδή το άτομο πάει και γνωρίζει τρελό κόσμο σε καφέ, μπαρ και τα συναφή. Οπότε αφού κάθε μέρα πηγαίνει και σε διαφορετικό μέρος, wtf όλο και κάτι θα του κάτσει. Πάνω απ' όλα λοιπόν, μ' αυτά και μ' αυτά, καταλαβαίνω ότι όσο γαμάτη δουλειά κι αν κάνεις, όσα λεφτά κι αν βγάζεις, άπαξ και δεν γνωρίζεις νέο κόσμο, νταραβέρι δεν γίνεται.

Περίπτωση 3η
Κι εδώ πραγματικά επιβεβαιώνονται όλα όσα λέμε πιο πάνω. Φίλος που επίσης παίζει σε συγκρότημα είναι με μια γκόμενα κάτι χρόνια. Η γκόμενα αυτή τον γνώρισε στο τελείως άσχετο όταν έπαιζε σε ένα μαγαζί. Πήγε, του μίλησε, ανταλλάξανε κινητά, βγήκανε, έτοιμο γκολ έβαλε.

Μία περίοδο λοιπόν κι ενώ βγαίναμε παρέα και τους ακούγαμε live, ψηνόμουνα να κάνω κατάσταση με την ξαδέρφη της γκόμενας του φίλου μου. Πάω να χωθώ ο καψερός και αυτή την είδε στην κοσμάρα της τελείως. Μύριζε δηλαδή τρελό fail η κατάσταση. Δεν προλαβαίνει να περάσει κανένας μήνας και τι μαθαίνω; Τα έφτιαξε με έναν άλλο από το συγκρότημα, τον οποίο μάλιστα παρακαλούσε για μήνες.

Δηλαδή για να γαμήσεις σε αυτή τη χώρα πρέπει να πιάσεις μικρόφωνο; Ε να πάω ρε φίλε σε κανένα X-Factor, τι να πω πια.

Κονκλούζιον
...που λένε και στο χωριό μου. Τα συμπέρασμα είναι τα εξής. Ότι:
Α)Οι περισσότερες ελεύθερες άνω του εξαμήνου δεν μπορεί παρά να είναι ξενέρωτες (γνωστό).
Β)Από αυτές τις ξενέρωτες, ένα μεγάλο ποσοστό θα συνεχίσει να ζει στον ξενέρωτο κόσμο του και δεν πρόκειται να κάνει τίποτα (άντε στην καλύτερη καμιά φάση) που να γυρνάει ο κόσμος ανάποδα.
Γ)Από τις ξενέρωτες που απέμειναν, το υπόλοιπο ποσοστό είναι αυτό που "θα κάνει κάτι μόνο αν κάτσει κάτι καλό". Βλέπε τραγουδιστής που λέγαμε πριν, ποδοσφαιριστής, κανένας PR κτλ.
Δ)Αυτές που απομείνανε, δηλαδή όσες χωρίζουν από σήμερα, δεν είναι ξενέρωτες, αλλά μέσα στο πρώτο εξάμηνο (περίπου) πρέπει να τις βρεις και να έχεις χωθεί, δεν τις βρίσκεις ούτε με GPS.

Καταλήγουμε λοιπόν στο ότι όσοι δείχνουν να "σέρνουν ουρά" πίσω τους, λόγω δουλειάς, ταυτόχρονα "τραβάνε" πάνω τους και καμιά παραλία από γκόμενες.

Αυτές οι γκόμενες δεν θα γυρίσουν να κοιτάξουν κανέναν, γιατί θα έχουν την ψευδαίσθηση ότι ο χψ singer, tv persona, footballer κτλ. θα κάνει κάτι μαζί τους. Στην πραγματικότητα θα τις έχει συνδέσει απευθείας με τα παπάρια του.

Τα είπα και ξαλάφρωσα. Α και για να μην το ξεχάσω, όπως είπε χθες ο 89χρονος Αμερικανός ιεροκήρυκας Χάρολντ Κάμπινγκ, ο οποίος έχει και δεκάδες χιλιάδες οπαδούς πίσω του, Σάββατο στις 6 (Μεσάνυκτα Κυριακής για εμάς) θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία. Οπότε σκέφτομαι το εξής απλό. Άμα είναι να μη γαμήσουμε σε αυτό τον κόσμο, εγώ μέσα είμαι, δεν έχω πρόβλημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου