Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2020

HB8 Αλβανίδα με βυζάρες μου ρίχνει άκυρο και γαμιέται με φίλο



Μήπως λόγω καταγωγής;

Σε συνέχεια της ιστορίας που μία HB 7-7.5 γαμήθηκε με πατσαβούρη παντρεμένο σε διάσταση, σας έχω και αυτό.

Πηγαίνω σε μια εκδήλωση με παρέα. Συναντάω μια τύπισσα HB8 25άρα με βυζάρες από Αλβανία. Ματάρες. Ωραίο δυνατό για σκίσιμο. Την χορεύω. Παίρνω Facebook, χαιρετιόμαστε και λέμε να κανονίσουμε για ποτό.

Παίζω μπαλίτσα από το Facebook και μετά από 2 μέρες της λέω να βγούμε. Μου αρχίζει τα "τι ψάχνεις" και τέτοια λες και πρέπει να κάνουμε υπεύθυνη δηλωση πριν τις βγάλουμε έξω. Με τα πολλά μου έριξε άκυρο ευθέως.

Περνάει ένας μήνας και τι μαθαίνω; Ένας γνωστός μου την πιάνει γκόμενα! Μόνο που ο γνωστός μου ήταν 40 χρονών, επίσης από Αλβανία, κοντός στο 1.68 (ίσα με αυτήν που με τακούνι του έριχνε), πρόσωπο κάπως αγριόφατσα, σώμα φέτες από γυμναστήριο (σ.σ. εγώ είμαι κανονικός) και στο μυαλό μπετόστοκος.

Ε με τα πολλά την πήδαγε για κανένα μήνα. Μαθαίνουμε τώρα από κοινούς γνωστούς απ' το παιδί πως "Η γκόμενα δεν λέει και πολλά στο κρεβάτι", ενώ μου έβγαζε κάτι πολύ πρόστυχο και έκφυλο και σίγουρα την είχα για άγριες καταστάσεις.

Να έπαιξε άραγε ρόλο η καταγωγή; Το sixpack; Το ότι θέλουν να τα φτιάχνουν με κατώτερους εμφανισιακά για να νιώθουν καλύτερα; Δεν έχω ιδέα. Τελικά χωρίσανε στο μήνα γιατί η γκόμενε ήθελε λέει χορηγό! Ήθελε να της τα πληρώνει όλα και να την "βοηθήσει στην καριέρα της" (κάτι επιχειρηματικές μαλακίες). Καλή φάση. Εντάξει ο φίλος μου είχε επιχείρηση, το ψιλοφύσαγε αλλά όχι όσο ήθελε η γκόμενα. Και βέβαια μου έλεγε ότι δεν ήταν και κορόιδο να της τα ακουμπήσει, ας δούλευε το κορίτσι να τα έβγαζε.

Τώρα μαθαίνετε από πρώτο χέρι ίσως τον πιο συνηθισμένο λόγο που όταν βγαίνετε για ραντεβού με μία σας ρίχνει άκυρο.

4 σχόλια:

  1. 1.Εγω εδω θα παραθεσω ενα λινκ του τριςΜΕΓΙΣΤΟΥ ΚΑΡΑτσιολαρου :

    http://karatsiolaros.gr/%ce%b1%ce%bb%ce%b2%ce%b1%ce%bd%ce%af%ce%b4%ce%b1-vs-%ce%b5%ce%bb%ce%b5%ce%b5%ce%b9%ce%bd%ce%af%ce%b4%ce%b1%cf%82/

    Ισχυει κατα εναν μεγαλο βαθμο οσα λεει!

    2.Οταν καποια ρωταει "Εσυ τις ψαχνεις"
    Απανταω κατι σταθερο / μονιμο...
    ...και η απαντηση ειναι "Χαιρομαι"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά βγάζει τις Αλβανίδες ως καλύτερες από τις Ελληνίδες, ενώ στην ουσία είναι σχεδόν το ίδιο. Απλά οι Αλβανίδες είναι λίγο πιο εργατικές. Το ότι αμφότερες ψάχνουν χορηγό δεν αλλάζει. Άσε που όσες Αλβανίδες έρθουν Αθήνα γίνονται ΕΝΑ με την Αθηναϊκή νοοτροπία που απαιτεί το να έχεις κοινωνικό status και @@.
      Από Ελληνίδες μόνο όσες είναι από Μακεδονία, Ήπειρο, άντε και ορισμένες από Πελοπόννησο και τα νησιά, αυτές έχουν πιο λογικές απαιτήσεις. Δεν σου λέω ότι αξίζουν όλες τους οικογένεια, αλλά από τις Αθηναίες και τις Αλβανίδες σε ποσοστό βρίσκεις πιο λογικά μυαλά στον εγκέφαλο.

      Διαγραφή
  2. Φύρα η γκόμενα. Γλύτωσες το μπλέξιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γενικά οι γκόμενες που έχουν βυζάρες το παίζουν ιστορία. Εγώ και καμία άλλη. Προσωπικά δεν ασχολήθηκα ποτέ με τέτοιες. Εδώ και 4 χρόνια είμαι με μια υπέροχη γυναίκα, σωστή γλυκιά και με μέτριο στήθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή