Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2020

Τι λέει μια γυναίκα και τι πραγματικά εννοεί

[Email του αναγνώστη Forte]

Καλησπέρα, καλή επάνοδο και Καλή Χρονιά.

Αφου ευχηθώ καλή επιστροφή και να μην ξαναφύγεις ποτε ουτε για εβδομαδα, θα σου στείλω ένα κείμενο για δημοσίευση αν και σίγουρα όλο και κάπου θα το έχουν ξαναδει οι αναγνώστες.

Τι λέει μια γυναίκα και τι πραγματικά εννοεί
Επειδή άλλα λένε και άλλα εννοούν, ορίστε ένας οδηγός για να γνωρίζετε πάντοτε τι παίζει.

1. Θα σε πάρω τηλέφωνο να κανονίσουμε να βγούμε = ξέχνα το.
2. Μπορεί να μη γίνεται να είμαστε μαζί αλλά δεν θα χάσουμε αυτή την τόσο ωραία επικοινωνία που έχουμε. Θα σε πάρω τηλέφωνο να βγούμε αλλα για παρέα ε; = ξέχνα το. Δεν θα κάνεις ούτε παρέα.
3. Είσαι πολύ ευγενικός = Δεν υπάρχει περίπτωση να σε δω ερωτικά
4. Εισαι πολύ καλός = παρομοίως
5. Εισαι πολύ γλυκός = το αυτό
6. Θέλω χρόνο να αποφασίσω/βρω τον εαυτό μου/να δω τι θέλω = ξέχνα το
7. Δεν θα χαθούμε, σου το υπόσχομαι = ξέχνα το
8. Σε ευχαριστώ πολύ = δεν υπάρχει περίπτωση
9. Δεν είμαι αχάριστη, εκτιμώ ότι εχεις κάνει για μένα = ξέχνα το
10. Δεν μπορώ αύριο ή μεθαύριο αλλά το σ/κ σίγουρα = ξέχνα το.
11. Είσαι πολύ καλό παιδί και αξιόλογος άνθρωπος = αλλά δεν πρόκειται να με εχεις
12. Σε εκτιμώ ως άνθρωπο = Ούτως ή αλλως δεν είμαι ζωάκι. Αλλα, εννοεί όχι.
13. Δεν φταις εσυ, μάλλον είναι δικό μου το θέμα = δεν σε γουστάρω
14. Δεν είμαι καλά αυτή την περίοδο λόγω πρωην-επαγγελματικών = δεν σε γουσταρω
15. Εχω θέματα που πρέπει να λύσω με τον εαυτό μου = δεν σε θέλω
16. Θα κανονίσουμε οπωσδήποτε να βγούμε = δεν υπάρχει περίπτωση
17. Τη Δευτερα: σήμερα δεν μπορώ, την Τρίτη εχω αυτό, την Τετάρτη εκείνο, την Πέμπτη το άλλο. Θέλεις την Παρασκευή; = Μην ελπίζεις
18. Συγγνώμη που δεν σε εχω πάρει τηλέφωνο, θα το κάνω άμεσα = ποτέ
19. Είμαι γαϊδούρα, σου ζητώ συγγνώμη, θα τα πούμε σύντομα = αποκλείεται
20. Θα τα πούμε από βδομάδα = Μη χαίρεσαι. Δεν.
21. Επειδή είμαι πιεσμένη αυτή την περίοδο, θα σε πάρω εγω = ποτέ
22. Εντάξει, ναι, φυσικά, θα μιλήσουμε = ξέχνα το.
23. Δεν είμαι σε φάση για σχέση αυτή την περίοδο = Φυσικα και θέλω αφου βγήκα μαζί σου αλλιώς θα καθόμουν σπίτι μου. Απλως δεν θέλω μαζί σου.
24. Ξέρεις εχω πολλές υποχρεώσεις, εργασίες, καθήκοντα = Δεν σε θέλω
25. Δεν μπορώ να αισθάνομαι πίεση = Δεν σε θέλω. Εξάλλου δεν υπάρχει πιο πιεστικό πλάσμα από τη γυναίκα που θέλει έναν άνδρα.
26. Όταν είναι Δευτέρα και σου λέει ότι θα βγείτε την Παρασκευή ή το Σάββατο είναι πιο πιθανό να κερδίσει ο Ασπρόπυργος την Μπαρτσελόνα παρά να βγείτε αυτές τις μέρες.
27. Σε βλέπω σαν φίλο: Επική ανάλυση εδώ: http://suspect-enjoys-the-silence.blogspot.com/2009/02/blog-post_09.html
28. Εχω εξετάσεις, εργασίες, επαγγελματικές υποχρεώσεις: Μεγαλοπρεπές όχι.
29. Πέρασα πολύ ομορφα μαζί σου: Κλασικό κλισέ στο τέλος του πρώτου ραντεβού που σημαίνει «αλλά δεν σε θέλω»
30. Δεν μπορώ να απαντήσω αυτή τη στιγμή, θέλω λίγο χρόνο: Όχι.

Λόγω φύλου η γυναίκα στερείται ειλικρίνειας. Το ψέμα είναι δεύτερη φύση, η ασυνέπεια χόμπι και οι υποσχέσεις βγαίνουν από το στόμα της όπως το νερό από τη βρύση. Ξέρω πως είναι να ενδιαφέρεται μια γυναίκα και δεν λέει τίποτα από τα παραπάνω. Για αυτό όταν τα ακους, να ξέρεις πως πρόκειται για ένα μεγαλοπρεπές όχι και συνέχισε τον δρόμο σου. Ρίξε καμιά ντουφεκιά αν δεν εχεις τίποτα καλύτερο να κάνεις αλλά μην επενδύσεις συναισθηματικά, δεν εχεις καμία ελπίδα.

Παράρτημα 1: Συμπεριφορά στα sms:
Μέσα σε 10’ = Ενδιαφέρεται
Μέσα σε μισή ωρα = Είσαι σε καλό δρόμο αλλά χρειάζεται λίγη υπομονή
Στην ώρα = Δεν είμαι δεδομένη, ( θέλει να σου περάσει ) μοιρασμένες οι πιθανότητες να σε γουστάρει
3+ ωρες = ξέχνα το.

Παράρτημα 2: Πότε γουστάρει
Είσαι σε καλό δρόμο όταν σου λέει:
«Σταμάτα να με πειράααααζεις»
«Αμα σε πιάσω θα σου ρίξω κάτι χαστούκια»
Σε ρωτάει πράγματα. Και ζηλεύει.
Αν σε θέλει πραγματικά, θα το καταλάβεις.
Αν χρησιμοποιεί αντίστοιχες με τις παραπάνω φράσεις, να μην έχεις ούτε μια ελπίδα.

11 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οταν κανονισετε επιτελους (σου κανει την χαρη δλδ) και ρωταει ποιοι αλλοι θα ερθουν μαζι μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μείνε με την αξιοπρέπειά σου εσύ και άσε μας εμάς να χαϊδεύουμε γυναικεία κορμιά.

      Διαγραφή
    2. Εσενα τωρα ρε απομιμιση αντρα ποιος σου μιλησε?

      Διαγραφή
    3. Και ποιος είναι άνδρας εσύ που κράζεις γυναίκες και άλλους άνδρες που έχουν γυναίκες επειδή εσύ δεν μπορείς να τις έχεις. Περαστικά σου

      Διαγραφή
    4. Αν έχεις αρχίδια ρε γυναικοκεντρικό σκουπίδι. (που πολύ αμφιβάλω) γράφε με όνομα και επίθετο κι όχι ανώνυμα. Αλλά επιδή σε έχω κόψει απ την αρχή τι είσαι. δεν ξεγελάς κανέναν με τις παπαριές που γράφεις. Οπότε τζάμπα κόπος. Γι αυτό λοιπόν αυτοκτόνα μπας και ανέβει λίγο το IQ της χώρας. Αντε στπ διάολο beta υποτακτική κουραδα ή ακόμα χειρότερα φεμινιστική σαύρα. αρκετά ασχολήθηκα ήδη και σου έχω νέα. Αν νομίζεις πως τώρα με προσβάλλεις. την πάτησες απλά. ούτε σας υπολογίζω.

      Διαγραφή
    5. Γιατί θύμωσες τόσο; Σε πειράζει η αλήθεια φαίνεται; Κράζεις για να κρύψεις τη δική σου ανυπαρξία μεγάλε, όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες.
      Ανώνυμος δεν είσαι και εσύ ή μήπως αυτή η σαχλαμάρα που χρησιμοποιείς είναι το πραγματικό σου όνομα;

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καμία έκπληξη σε όλα αυτά.....Κλασσική συμπεριφορά την οποία θα κόψεις αν σέβεσαι τον εαυτό σου. αλλά δυστυχώς πολλοί δεν τον σέβονται και θυσιάζουν την αξιοπρέπιά τους για μια "σχέση"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ψάξτε να βρείτε το 5% που είναι σωστές. Οι υπόλοιπες είναι για τα μπάζα. 40αριζουν κι ακόμα τις βλέπεις να είναι μόνες. Χωρίς να έχουν και πρόθεση βέβαια να γνωρίζουν. Θαρρούν ότι θα τους χτυπήσει την πόρτα ο πρίγκιπας. Τα social βέβαια είναι άμεσα υπεύθυνα γι’ αυτή την κατάντια, όταν ο κάθε λιγουρας τις λιβανίζει νυχθημερόν με καλησπέρα, καληνύχτα, τι κανείς κούκλα, κλπ κλπ. Που όρεξη μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή