Παρασκευή 5 Μαρτίου 2021

Γκόμενες απ' το Facebook που ακυρώνουν ραντεβού


Όλοι μας έχουμε τριψήφιο αριθμό από τέτοιες.

[Email του αναγνώστη AnYo] 

Αγαπητέ Ξενερωμενε, καλησπέρα

Ανακάλυψα πρόσφατα το blog σου και ειλικρινά είναι τόσο αληθινά αυτά που ποσταρεις που σε τρελαίνει να διαβάζεις το πόσο ξενέρωτες έχουν γίνει!

Αρχικά να σου πω ότι η κατάσταση με τις δικαιολογίες που λένε έχει φτάσει στο απροχώρητο. Και η μαλάκια είναι ότι δε το έχω μόνο εγώ αλλά και πολλοί φίλοι μου.Πρωτο παράδειγμα :
Φίλος μιλάει με γκόμενα που είχε κάνει κάτι παλιά (καραντίνα γαρ) και ξεκινάει η κουβέντα πολύ δυνατά με την τύπισσα να δείχνει ενδιαφέρον και μες το φλερτ και να τα πούμε από κοντά και όλα κομπλέ

Φυσικά, ο φίλος σκέφτονταν τι καινούρια ατάκα  θα ειπωθεί από αυτή ώστε  να κόψει επαφή (ο φίλος μου έχει ακούσει ΤΑ ΑΠΊΣΤΕΥΤΑ) .

Εννοείται ξεκινάνε τα μεικτά σήματα όπως να απαντάει μετά από ώρες (οπότε το θυμόταν δηλαδή) αλλά να δείχνει εξίσου ενδιαφέρον με πριν.

Ή τύπισσα χάνεται για μέρες και ο φίλος λέει κλάιν άλλη μια που εξαφανιστηκε και ξεκίνησε φυσικά να μιλάει με άλλες που όντως γούσταραν. ΚΑΙ η γκόμενα του λέει "σοριιι βρεε μου είχε χαλάσει το κινητό κλπ κλπ". Τοτε ο φίλος της λέει οκέι δεν πειράζει και αυτή συνεχίζει την κουβέντα ώσπου φτάνουν οι μέρες να έρθει στην πόλη μας για να βγουν (σπούδαζε αλλού) και εννοείται συνέχιζε τα μεικτά σήματα. Φτάνουμε επομένως στο ζουμί •του στέλνει ήρθα οπότε μπορούμε να βγούμε το σκ και ο κολλητός της λεει ωραία το Σάββατο σε βολεύει;

ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ ΔΕΝ ΑΠΆΝΤΗΣΕ ΠΟΤΕ!
Ώσπου του στέλνει και του λέει "είμαι άθλια κλπ είχα ένα θέμα υγείας" και της λέει εντάξει μπορούσες να το πεις ότι δε γουστάρεις από το να στέλνεις και να ζητάς επιβεβαίωση λες και είμαστε παιδιά.. ΚΑΙ

ΤΙ ΛΈΕΙ Η ΤΎΠΙΣΣΑ Ω ΦΙΛΟΙ;
"Νομίζεις ότι έχω χρόνο να κάθομαι να παίζω και να ζητάω επιβεβαίωση; αν το πιστεύεις τότε πραγματικά φαίνεται ότι δε με έμαθες ποτέ.." Τι περίμενε αυτή δηλαδή; να την ξέρει τόσο καλά μετά από χρόνια;
Φυσικά και ο φίλος δεν απάντησε ποτέ στο μήνυμα φυσικά και έφαγε delete η γκόμενα .Τι φάση ρε μαλακές; είναι οι ίδιες σνομπ και Νάρκισσες, παίζουν με τους άντρες και όταν ο άντρας της ζητάει τα ρέστα και της δείχνει ότι ήταν χάσιμο χρόνου παρεξηγείται και κάνει τη θιγμενη; τι γίνεται στο κεφάλι τους ρε μάγκες; θέλετε γκόμενο αλλά δε θέλετε ταυτόχρονα αλλά γουστάρετε να καυλαντιζεται.

Εντάξει τα παραδείγματα ειλικρινά είναι πολλά που σου πετάνε μεικτά σήματα μέχρι το διάστημα και όταν εσύ ξενερώνεις επιστρέφουν με κάποιο τρόπο να δείξουν εκείνες ενδιαφέρον.
Ας μην αναφερθούμε πως όταν εν τέλει βγαίνουν μαζί σου και δείξεις έστω και την παραμικρή ερωτική πρόθεση απλά θα σου πουν είτε "Άσε μου λίγο χρόνο να νιώσω άνετα" είτε "μα φιλικά βγήκαμε" ενώ το αμέσως προηγούμενο πρωί θα τσιμπουκωνε κάποιον στην παραλιακή που στάνταρ την είχε για ξαλάφρωση (που και καλά κάνει στην τελική ο τύπος).
Να προσθέσω και τις καργιες που καυλαντιζουν δεξιά και αριστερά αλλά βέβαια είναι πολύ πιστές(όσο ο Ιούδας). Αν και όντως βέβαια υπάρχουν αρκετές κοπέλες που είναι σοβαρός και ώριμες και όντως ξέρουν τι θέλουν,τις βρίσκεις σπάνια και μπορούν να μετρηθούν μόνο στα δάχτυλα του ενός χεριού και όχι ανθρώπου αλλά χελονονιντζακίου.

Θα ήθελα να αναφέρω το εξής  παράδοξο και γαματο όμως :αν μαθευτεί στο κύκλο σου και δη στις γυναίκες που γνωρίζεις ότι έκανες κάτι ή ακόμα καλύτερα γαμησες κάποια/κάποιες και αυτές σε κυνηγάνε κυριολεκτικά σε βλέπουν με άλλο μάτι! Λες και ξαφνικά καυλωνουν και σε θεωρούν το Brad Pitt. Πολλές φορές αυτές οι γνωστές σου είναι από νωρίς στο ράφι και ρίχνουν άκυρα αβέρτα, συγκεκριμένα έχω γνωστή που έχει να κάνει σεξ από όταν ο Ολυμπιακός πήγε τελευταία φορά final 4 αλλά αυτή ρίχνει άκυρα και λέει συνέχεια ότι "Εγώ δε στέλνω περιμένω να  μου στείλουν". Ε λογικό αφού υπάρχουν τόσοι μαλακές εκεί έξω

Όσο Red pill και να πάρουμε η λύση πρέπει να δωθει και από αυτές παρότι είναι σημαντική βοήθεια ή Red pill θεωρία..  πάντα θα πρέπει να τα βάζουμε με τη μαλάκια των ελλεϊνιδων έτσι όπως το βλέπω και για πολλά χρόνια ακόμη

Αυτά από εμένα, ελπίζω να μην κούρασε η σεντοναρα και αναμένω εννοείται σχόλια είτε δικά σου είτε των φίλων.

Κάτι εκτός άρθρου. Παίζει να ξέρει κανείς τι απέγινε ένα The player's Blog η κάπως έτσι; Ήταν γαματο.

2 σχόλια:

  1. Όντος το The player's Blog που υπέγραφε ο "shark" τι απέγινε? Το έκλεισε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αλλά κρίμα. Κι εγώ είχα εξαφανιστεί για 2 χρονιές αλλά έδινα σημάδια έστω. Πλέον όπως έχει γαμηθεί η κατάσταση ακόμα κι αν παντρευτώ (ούτε σχέση δεν έχω) δεν το αφήνω το blog με την καμία.

      Διαγραφή