Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2020

Pickup σε Ρωσοπόντια καταλήγει σε fail first date

Θυμάστε που σας είχα πει παλιότερα για την σχέση ενός μήνα που είχα με μία Πόντια και μετά για την MILFάρα Πόντια που την είχα για μία εβδομάδα;

Ε λοιπόν μου έκατσε περίπτωση και άλλης Πόντιας. Δεν βάζω μυαλό λέτε, ε; Ακούστε και θα δείτε.

Την γνωρίζω σε ένα πάρτι όπου δεν την ήξερε κανένας γνωστός μου. Χορεύουμε, πιάνουμε την κουβέντα και από την αρχή μου έδειξε άπειρα IOI. Μου λέει "Με τι ασχολείσαι;" , "Α πολύ ενδιαφέρον" και τέτοια. Και να σου τα αγγίγματα από εδώ κι από εκεί, οπότε πήρα Facebook. HB8 μελαχρινή, αδύνατη, ηλικία 32 και έμοιαζε με 25! Δυνατό νέτο.

Με τα πολλά επειδή ήμασταν ακριβώς λίγες μέρες πριν την καραντίνα και προλάβαινα δεν προλάβαινα να πάω στην περιοχή της γιατί έμενε στην άλλη άκρη της Αττικής, της λέω να κανονίσουμε επιτόπου την επόμενη ημέρα και δέχεται. Θυμάμαι τότε έπρεπε να ήταν ανοιχτά καφετέριες και εστιατόρια και έκλειναν και νωρίς. Οπότε την έβγαλα για φαγητό να το παίξω και λίγο large. Αυτή εν τω μεταξύ ήταν από χωρισμένους γονείς και είχε έρθει με τη μάνα της τα τελευταία χρόνια Αθήνα, παλιά ήταν Μακεδονία.

Μιλάμε για ελεύθερο χρόνο και μου λέει ότι της αρέσουν πολύ τα ταξίδια και λέει "Θέλω να πηγαίνω κάθε χρόνο σε ένα διαφορετικό μέρος. Αν ήταν στο χέρι μου θα ήθελα να έχω δουλειά όπου κάθε χρόνο θα άλλαζα χώρα και θα ήμουν με την βαλίτσα στο χέρι! (πρώτο καμπανάκι) Και της λέω "Καλά και στο θέμα μετακόμισης πως θα έπαιρνες μαζί υπολογιστή, τηλεόραση, ηχοσύστημα, τηλεόραση, κρεβάτι, στρώμα, βαλίτσες με ρούχα, παπούτσια, ένα σωρό πράγματα. Θα άντεχες τόση ταλαιπωρία;" Και μου λέει "Προκειμένου να βλέπω νέα μέρη ναι".

Τέλος πάντων εγώ είμαι της πιο σταθερής φάσης σε θέμα σπιτιού. Μετά μου λέει ότι της αρέσει το Netflix (βρήκαμε ένα κοινό), η πεζοπορία και το διάβασμα. Ύστερα φτάσαμε στο θέμα τι ψάχνει από μία σχέση. Μου λέει "Είχα μια σοβαρή σχέση για πολλά χρόνια, 3-4 και χώρισα, γιατί δεν ήθελε να προχωρήσουμε σοβαρά και γενικά δεν μου φερόταν καλά".  Σημείωση: Αυτή τη φορά είχαμε μπαμπά Ρώσο, μαμά Ρωσοπόντια, οπότε ήταν "Πόντια όσο πατάει η γάτα". Δυστυχώς αυτά τα έμαθα αφού βγήκαμε.

Της λέω "Στα πόσα χρόνια πιστεύεις ότι ένα ζευγάρι πρέπει να κάνει το επόμενο βήμα" . Μου λέει "Στα 2 χρόνια".
Της λέω: "Κάτσε, κι εγώ είχα σχέση 3,5 χρόνια και έφαγα κέρατο. Στα 2 χρόνια δεν μπορείς να είσαι σίγουρος". Ε μου λεει "Στα 2 χρόνια τον έχεις μάθει καλά τον άλλο".

Τέλος πάντων το προσπερνάω και αυτό. Πάμε στο "τι ψάχνεις από μία σχέση" και εκεί άρχισε τα "Ο άντρας να με στηρίζει σε ότι κάνω, να με πηγαίνει ταξίδια κάθε χρόνο (ΤΣΑΚ, πάρε κι άλλο καμπανάκι), να δίνει τα πάντα στο παιδί του κτλ.

Για το τι θα δίνει αυτή...τίποτα! Τα προσπερνάω όλα και λέω "Συμφωνώ" (άντε να δούμε τι σκατά θα γίνει). Εν τω μεταξύ από το εστιατόριο είχα αρχίσει τα αγγίγματα κι είχα πιάσει και χεράκι.

Πληρώνω, αν και πίεζε πάρα πολύ να πληρώσει και της λέω "Δεν παίζει" (το εκτίμησα). Λένε ότι αν κάποια πιέζει πολύ να πληρώσει, είτε θέλει να κάνει καλή εντύπωση, είτε δεν θέλει να σε ξαναδεί και δεν θέλει να σου χρωστάει κιόλας! Μου λέει "Την επόμενη φορά κερνάω ποτό".

Φεύγουμε από το τραπέζι και περπατάμε. Μπροστά μας είχε θάλασσα. Της είπα σε ένα σημείο "Να κάτσουμε" δεν ήθελε. Λεει "Ας περπατήσουμε κι άλλο". Επειδή της άρεσε η πεζοπορία με πήγε μέχρι τέρμα και κάπου είχε αδιέξοδο. Καθόμαστε σε ένα παγκάκι 5 λεπτά. Βάζω το χέρι μου πίσω από την πλάτη της, πάω να χαϊδέψω το μαλλί διακριτικά, στο ένα λεπτό σηκώνεται από το παγκάκι. "Πάμε;" Της λέω "Από τώρα; Κάτσε να αράξουμε λίγο." Μου λέει "Γιατί;" Της λέω "Γιατί είσαι γλυκούλα" και της κάνω μια αγκαλιά. Και μου λέει "Α...μάλιστα...να 'ταααα" και μου ρίχνει ένα χάδι στην πλάτη σαν να λέει "Καλώς τον μαλάκα!"

Μπαίνουμε στο αυτοκίνητο και πηγαίνουμε πιο πέρα. Πάλι παραλιακά. Κάνουμε βόλτα ώσπου βρίσκουμε ένα ωραίο σημείο, κάτι σαν βραχάκια. Σκαρφαλώνουμε, καθόμαστε. Εκεί της χάιδευα περισσότερο το μαλλί και προσπάθησα να το πάω στο πιο ερωτικό. Δυστυχώς η συζήτηση μαλακίστηκε για κάποιο λόγο, αλλά το χειρότερο ήταν ότι αυτή κοιτούσε ευθεία και καθόλου προς εμένα. Δηλαδή όπως είχαμε κάτσει στο βραχάκι αυτή ήταν πιο μπροστά, προς τη θάλασσα και παρά τα χαδάκια που της έριχνα αυτή είχε το βλέμμα της αλλού για να μην της σκάσω κάνα γλωσσόφιλο. Καθίσαμε 15 λεπτά. Μετά σηκώθηκε από μόνη της. Είπαμε να κανονίσουμε την άλλη εβδομάδα.

Την επόμενη μέρα που ήταν Κυριακή της έστειλα μήνυμα ότι ξύπνησα και λίγα λόγια για το τι θα κάνω. Ακόμα απαντάει.

Pickup: Failed και να περάσει η επόμενη ξενέρωτη

Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ τα τελευταία 3-4 χρόνια!


1 σχόλιο:

  1. Το σκηνικό όλο με πήγε σε Παραλία Ασπροπύργου :-D
    Συναγωνιστή, μπερδεύομαι λίγο, γιατί αν ήταν καργιόλα, θα συνέχιζε να σου πουλάει παπά και να περνάει ωραία κλπ. Τι δεν της έκατσε σωστά λες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή