Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2020

#TYN 1: Παρθένα ετών 32, προτίμησε να μείνει παρθένα!

Θυμάστε την ιστορία μου "Παρθένα ετών 30", όταν τα είχα με μια κοπελίτσα, με την οποία της άνοιξα τα μάτια κι αυτή "την έκανε" στον ένα μήνα, έτσι στο άκυρο;

Βρήκα στο Facebook την παρακάτω ιστορία, την οποία μπορείτε να δείτε εδώ. Είναι δημόσια στην ομάδα "Thank you, next", οπότε την δημοσιεύω. Όπως θα δείτε, short story, μια κοπέλα στα 32 της έκανε φάση με κάποιον, αλλά δεν προχώρησε στο σεξ, αυτός ξενέρωσε κι αυτή δεν του εξήγησε ότι είναι παρθένα! Προτίμησε να το κρύψει, να τον αφήσει ξενερωμένο και να τον χάσει!

Δείτε εδώ:

"Ήμουν στα 32, κορίτσι άβγαλτο χωρις εμπειριες, όσο κι αν ακούγεται παράξενο. Παλαιών αρχών δεν υπήρξα ποτέ, είχα ομως αρκετές αναποδιές στη ζωή μου και ατυχίες που με κράτησαν πίσω σε αρκετούς τομείς στη ζωή μου. Γνώρισα κάποιον μέσω ενός site κοινωνικής δικτύωσης, δεν είχα ως αυτοσκοπό να γνωρίσω άντρα για σχέση ή παντρειά από εκεί, καθώς μόνο συζητήσεις έκανα και αθώα αστεία πειράγματα (ένα εκ των οποίων ήταν να κάναμε μασάζ ο ένας στον άλλο καθώς και των δυο η εργασία μας ήταν αρκετά κουραστική). Με τον συγκεκριμένο τύπο η συζήτηση εκτός από πειράγματα κατέληγε λίγο πιο σοβαρή και άρχισε να μου αρέσει και να με ενδιαφέρει. Κάποια στιγμή λοιπόν με κάλεσε ένα βράδυ σπίτι του. Και φυσικά δέχτηκα. Με το που μπαίνω σπίτι του βρίσκω μια ατμόσφαιρα με χαλαρή μουσικούλα, χαμηλό φωτισμό, ρομαντική νότα, σίγουρα ένοιωσα κάτι θετικό. Κάτσαμε στο σαλόνι, πρόσφερε κρασάκι, τσιμπήματα, από τη συζήτηση μας πήρα κάτι ευχάριστο και ενδιαφέρον. Η ώρα περνούσε και η παρέα του ήταν τόσο ωραία που άρχισα να νοιώθω οτι υπάρχει έλξη μεταξύ μας. Κάποια στιγμή με ρώτησε: «τώρα μήπως είναι η ώρα για μασάζ;» «Εννοείται» απάντησα και πήγαμε στο δωμάτιο του, έβγαλε μπλούζα και ξάπλωσε στο κρεβάτι, προετοιμασμένος με το λάδι στο κομοδίνο δίπλα (βάλε λάδι κι έλα βράδυ ένα πράμα 😄). Ξεκίνησα λοιπόν εγώ το μασάζ στην πλατούλα του. Έδειχνε να το απολαμβάνει καθώς ήταν αρκετά κουρασμένος και το χρειαζόταν, οπότε του αφιέρωσα αρκετή ώρα. Ακολούθως ήρθε η δίκη μου σειρά, πρόθυμος μου είπε να βγάλω ότι θέλω να νοιώσω άνετα. Ε λεω να το κάνουμε σωστά, για να το απολαύσω κι εγώ, οπότε έμεινα topless. Τι να πω, όπως και να το περιγράψω θα είναι λίγο, τέτοιο άγγιγμα δεν έχω ξανα νοιώσει ποτέ μου, ήταν η πρώτη φορά, μοναδικό κι αξέχαστο. Τόσο τολμηρό άγγιγμα αλλά και τρυφερό και ζεστό.. απερίγραπτο! Στη συνέχεια έγινε απαλό χάδι ασταμάτητο, τόσο πολύ που με πήρε ο ύπνος. Ξύπνησα στην αγκαλιά του, είχα χάσει την αίσθηση της ώρας, δε μ´ άφηνε να φύγω όμως, συνέχισε να με κρατά, έπειτα μας πήρε και τους δυο ο ύπνος, ξυπνήσαμε χαράματα. Δεν έγινε κάτι άλλο, είχα αγχωθεί κι έφυγα. Από τη μια μ´ άρεσε ότι έγινε και από την άλλη δεν μπορούσα να προχωρήσω σε κάτι παραπάνω πρώτη φορά που τον συνάντησα την στιγμή που δεν γνώριζε ούτε εκείνος για την απειρία μου ή και τις ατυχίες που είχα στη ζωή μου στον ερωτικο τομέα. Είχα νοιώσει ότι ήθελε κάτι παραπάνω και πιθανό το ότι έφυγα και δεν έγινε τίποτα μέχρι το πρωί αυτός θα υπέθεσε ότι δεν μου άρεσε και προφανώς απογοητεύτηκε. Δεν ήταν έτσι όμως, μου άρεσε, απλά δεν μπορούσα να το προχωρήσω πρώτη φορά. Είχα προσπαθήσει να του μιλήσω λίγες μέρες μετά, αλλά ήταν λιγομίλητος και απόμακρος προς το πρόσωπο μου, μετά δυσκολίας καν μου μιλούσε. Ήθελα τόσο πολύ να του μιλήσω για μένα να του πω ότι δεν έχω πλησιάσει ξανά τόσο πολύ άλλον άντρα και ότι αυτό που έγινε στο σπίτι του το γούσταρα μου άρεσε και δεν το μετανοιωσα αλλά ήταν τόσο απόμακρος μιλούσε μονολεκτικά σαν αδιάφορος πια, που είχα χάσει το θάρρος μου και τα λόγια μου. Πρώτη φορά είχα νοιώσει τόσο ωραία με έναν άντρα και δεν μπόρεσα να του δώσω να το καταλάβει. Άραγε αν ήξερε για μένα θα με αντιμετώπιζε διαφορετικά; Θα ήθελε να με καλέσει ξανά σπίτι του ή θα ξενέρωνε τελείως;
Υ.Γ. Μην βιάζεστε να βγάλετε τα συμπεράσματα σας για κάποιον/α άμα δεν γνωρίζετε το background του και το τι συνέβη στη ζωή του. Καλό θα ήταν να δίνετε ευκαιρίες να γνωρίσετε κάποιον καλύτερα."

Από όλα αυτά τι συμπεραίνετε; Πρώτον γιατί περιμένουν να φτάσουν μέχρι τα 30 για να κάνουν σεξ, όταν στο εξωτερικό αν είσαι 18 και παρθένα θεωρείσαι...περίεργη! Δεύτερον, ακόμα κι όταν σου δοθεί η ευκαιρία...ε στη μουνάρα σου όλα ρε αδερφέ. Θα πρέπει ο άλλος να μυρίσει τα νύχια του και να έχει υπομονή μαζί σου. Όχι ότι έχουμε φάει άκυρο για σεξ δεκάδες φορές στη ζωή μας και δούλεμα μαζί και είμαστε καχύποπτοι! Αλλά ΜΙΛΑΤΕ ρε γαμώτο κέρατό σας! ΜΙΛΑΤΕ και πείτε τι θέλετε. Ξενέρωτες. Στο τέλος θα μετράμε και 40άρες παρθένες όπως το πάτε γαμώ την μπανανία που ζούμε γαμώ.

2 σχόλια:

  1. Σίγουρα δεν πρέπει να μυρίσουμε τα νύχια μας για το τι θέλει η κάθε μια.
    Όμως εδώ η κοπέλα και σπίτι του πήγε, και έμεινε topless για να της κάνει μασαζ. Κι αυτό από την 1η συνάντηση. Του άνοιξε και με το παραπάνω το πράσινο φανάρι ότι γουστάρει.
    Κι εκείνος αντί να το χειριστεί σωστά, τη γείωσε γιατί απλά ήθελε σεξ από το 1ο βράδυ. Και στην τελική ας έκανε κίνηση να την πλησιάσει για κάτι παραπάνω, όχι να περιμένει να την πάρει ο ύπνος.
    Επίσης τις προσεχείς ημέρες εκείνος δεν έστειλε καν. Κι όταν του έστειλε η κοπέλα, το έπαιζε κι απόμακρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ποσο μου αρεσε το υστερογραφο! "Μην βιάζεστε να βγάλετε τα συμπεράσματα σας για κάποιον/α άμα δεν γνωρίζετε το background του και το τι συνέβη στη ζωή του. Καλό θα ήταν να δίνετε ευκαιρίες να γνωρίσετε κάποιον καλύτερα." συμφωνω μεχρι και στο τελευταιο Και. Το προβλημα ομως, ειναι οτι ο "συγχρονος" και "προοδευτικος" εαυτος μου με φωναζει Μαλάκα!!! Γιατι; γιατι μεσα σε αυτη τη φραση κρυβεται ενας ρομαντισμος/συναισθηματισμος, που ειναι Τελειως κοντρα απο την εποχη που ζουμε. Οκ τωρα για τα παιδια, πιστευω οτι το παλικαρι, αφου βλεπεις ρε φιλε, ηρθε σπιτι σου. Δε πρεπει σονι και ντε να σου κατσει κατευθειαν, η αρχη εγινε παντως. Ηρθε! πηγαινε στο Day2 , που θα ελεγε κι ο Ξενμαν, ετσι; παραδιδουμε τα οπλα και παμε next? ηταν ενα μεγαλο φαουλ αυτο κατα τη γνωμη μου, ειδικα απο τη στιγμη που ειδε οτι η κοπελα, (γιατι φαινοταν), διεφερε απο τη "μαζα". Τετοια αρθρα θελω Ξενερωμενε, Please! true stories. θα πανε το blog ενα βημα παραπανω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή