Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

Μάγειρας γυπαετός ψήνει τα γκομενάκια για πλάκα

Του έρχονται έτοιμες στο πιάτο!

Pre-selection. Βασικός κανόνας για τους PUA. Κάποιο έχουν το value λόγω δουλειάς. Κάποιοι άλλοι έχουν το χρήμα. Το pre-selection είναι αυτό που αποζητάνε πολλές γκόμενες...και ακριβώς επειδή το έχουν λίγοι άντρες, το μουνάκι τους υγραίνεται μόνο με αυτούς τους λίγους. Το αποτέλεσμα το ξέρουμε. Ράφι και πάλι ράφι.

Διακοπές 2017. Έχουν μείνει αρκετά άρθρα για να γράψω και στα επόμενα θα μείνετε μαλάκες. Βρισκόμαστε στις αρχές Αυγούστου, στο 2ο νησί που διάλεξα για να πάω διακοπές με φίλο. Εκεί βρήκαμε έναν τρίτο φίλο μας, ο οποίος δουλεύει στο νησί ως μάγειρας. Έχει κάνει διάφορες σχέσεις.

Μου λέει λοιπόν τις παρακάτω ιστορίες. Κρατήστε τις. Για την ιστορία ο τύπος είναι ας πούμε στο 7-8 ανάλογα με τα γούστα και σε κανονικό ύψος, άντε λίγα εκατοστά πιο πάνω, προς το ψηλός. Είναι 30άρης σαν κι εμένα και μικροδείχνει όπως κι εγώ.

Ο νόμος του χρήματος και του value
"Οι περισσότερες γυναίκες πλέον είναι ξέκωλα. Κοιτάνε μόνο αν έχεις χρήμα και αν δουλεύεις σε καλή θέση. Πολλές γκόμενες με διαλέγουν γιατί ξέρουν ότι λόγω δουλειάς θα τους μαγειρεύω, άρα θα γλιτώσουν από την υποχρέωση.

 Να σου πω γιατί κοιτάνε χρήμα; Παλιά δεν είχα αυτοκίνητο. Καυλάντιζα μία μέσω Facebook. Με έγραφε. Με το που πάω και παίρνω ένα κάμπριο, έρχεται αμέσως "Έλα, τι κάνεις χαθήκαμε" και "Δικό σου είναι αυτό το αυτοκίνητο?" και κάτι τέτοια. Πως είναι τα sugar girls σε διάφορα βίντεο στο Facebook; Ε α γεια σου. Και έκανα αυτό που έπρεπε. Την γάμησα για κάτι λίγους μήνες και μετά έφυγα. Ε άντε στο διάολο πορνίδιο. Που αύριο μεθαύριο θα με αφήσεις για έναν πιο λεφτά; Άντε γαμηθείτε πουτανάκια.

Μου πιάνουν την κουβέντα
Με μένα ξέρουν ότι είμαι μάγειρας και ακόμα και στη δουλειά αν με δουν να περνάω από μπροστά τους με την αντίστοχη αμφίεση (από εκεί με καταλαβαίνουν) ζητούν είτε να μου πιάσουν την κουβέντα επιτόπου, είτε να έρθουν μέσα στο μαγειρείο με πρόφαση για να μάθουν κάποια συνταγή. Ε εκεί τους μιλάω λίγο παραπάνω, τους λέω το κλασικό "Έλα να σου δείξω πως μαγειρεύεται" και τις φέρνω σπίτι να τις...περιποιηθώ. Την συνέχεια την φαντάζεσαι.

Για τις τουρίστριες
Φίλε το πιο εύκολο πράγμα στο νησί είναι να γαμήσεις τουρίστρια. Θα πας στα μέρη που θα σου πω, στα clubs που θα σου πω και θα χωθείς. Δεν θέλει πολύ κόπο. Λίγο να τις χορέψεις από απόσταση, έτσι να σε συνηθίσουν δίπλα τους, μετά από λίγα λεπτά τις πιάνεις από το χέρι, τις χορεύεις, κωλοτρίβονται και τις φασώνεις. Απλά χώσου, μην το σκέφτεσαι. Και όταν βλέπεις ότι θέλουν να χορέψουν όχι πολύ μπλα μπλα. Στο θέμα μας. Ξέρουν γιατί έχουν έρθει εδώ. Για να πηδηχτούν. Οπότε μπες στο ψητό.

Σεξ ακόμα και σε δημόσιο χώρο
Τα είχα φτιάξει με μια τύπισσα. Μια μέρα είχαμε πάει στη σχολή της. Την έπιασα σε δημόσιο χώρο σε μια γωνία και ξεσκιστήκαμε. Τέτοιες καύλες είχε.


Οι βόλτες μας
Μετά από τα παραπάνω βγήκαμε σε διάφορα bar και club της περιοχής του. Την μία μέρα πήγαμε κάπου που έκανε πάρτι μια σχολή χορού. Ξεβιδωθήκαμε. Χόρεψα μία ντόπια και μετά της επιασα την κουβέντα για λίγη ώρα. Είχε μεικτή παρέα. Μπήκαν διάφοροι κοκομπλόκο διακριτικά. Απλά την φώναξαν με το όνομά της. Δεν ξαναήρθε, δεν πήγα μέχρι την παρέα της κιόλας για να την κυνηγήσω.

Ένα club που βγήκαμε είχε τουρίστριες αλλά πολύ λίγα κομμάτια άξιζαν. Τα περισσότερα ήταν 16-19, ηλικίες απλά πλέον fail για εμάς.

Φτάνουμε και σε ένα από τα μεγάλα clubs του νησιού. Ξεφτιλάδικο. Μου είπε ότι έβαζε αρχικά ξένα και μετά ελληνικά. Τελικά του γάμησε τη μάνα στα ελληνικά. Αυτός ενώ έχει γκόμενα πλησιάζει μία στο κέντρο του club και της μιλάει. Τον κοιτούσε και του χαμογελούσε. Μιλήσαμε για κάνα τέταρτο, αυτή γούσταρε την δουλειά του. Σε κάποια φάση όταν φτάνει η κουβέντα σε σχέσεις του λέει "Έχω αγόρι!" και της λέει "Που είναι?" για να του απαντήσει αυτή "Να εδώ πίσω σου, τα πίνει!" Ο τύπος είχε γίνει τόσο γκολ που ούτε καν είχε καταλάβει ότι την πέφτουν στη γκόμενά του! Ε φυσικά μετά από αυτό ο φίλος μου την έκανε και γύρισε στην παρέα μας.

Εμένα μου άρεσε μία που μου έφερνε στη φάτσα λίγο από Ασία. Βρισκόταν σε παρέα ακριβώς δίπλα μας. Μικρές όλες δυστυχώς. 18-20. Της λέω "Να σε ρωτήσω, έχεις κάποια συγγένεια από Ασία?" Μου λέει "Όχι, γιατί;", "Ε βασικά λόγω εμφάνισης μου φέρνεις για κατά κει μεριά". Μετά από 3-4 ερωτήσεις δεν είδα να ρωτάει κάτι, "στην πούτσα μου" λέω, πάω παρακάτω.

Ύστερα από καμιά ώρα με κάρφωνε  ένα HB8 1.80 για κάνα μισαώρο. Φαινόταν για 28άρα τουλάχιστον. Το σκεφτόμουν να χωθώ γιατί πίσω της ήταν 4 τυπάδες περίεργοι και που και που της μιλούσαν. Προφανώς θα ήταν του νησιού και απλά την ήξεραν γιατί δεν φάνηκαν 100% στην παρέα της που αποτελούνταν από άλλες 2 γκόμενες. Στο τέλος χώνομαι και εισπράττω την αντίδραση:
"Εεεε, όχι όχι! Είμαι παντρεμένη!" (και μου δείχνει την βέρα στο χέρι της).

Ήμαρτον μωρή κάμπια! Και που στο πούτσο είναι ο άντρας σου απόψε; (σκέφτηκα). Επίσης για ποιον πούστη λόγο να με καρφώνεις για ένα μισάωρο; Για επιβεβαίωση; Γιατί;

Τεσπά, μικρή σημασία είχαν όλα αυτά. Κάναμε κακή επιλογή του μπαρ. Και στο σημείο του νησιού που μένει ο φίλος μου και εκεί βγαίνει συνήθως δεν είχε κάτι καλύτερο. Τίγκα στις ντόπιες τα μαγαζιά. Είπα τις επόμενες ημέρες να πάω σε μια πιο τουριστική περιοχή να δοκιμάσω την τύχη μου. Όλα για όλα. Τις επόμενες δύο Δευτέρες θα διαβάσετε περισσότερα για τις ιστορίες που ακολούθησαν.

Πάντως ο φίλος μου ο μάγειρας που στο νησί μετά την δουλειά έχει φουλ χρόνο να βγαίνει, ήταν Natural Pickup artist και δεν το ήξερε! Δεν ήξερε τίποτα για τις τεχνικές PUA, δεν είχε διαβάσει κανένα βιβλίο. Και όμως, τις έπαιζε τις γκόμενες για πλάκα. Τους έκανε neg χωρίς να το ξέρει. Ήτανε χορτασμένος όπως εγώ και ήξερε να φέρεται. Μόνο που η δικιά του δουλειά, παρότι φαινομενικά δεν έχει το value της δικιάς μου, στην πράξη μετράει πολύ στο γυναικείο φύλο λόγω pre-selection. Προφανώς και πολλές θα τον ήθελαν για να τις περιποιείται, ενώ ξέρουν ότι λόγω δουλειάς δεν παίζει να πεινάσουν ποτέ, αφού ένας μάγειρας είναι πάντα απαραίτητος. Μη σας το πάω και αλλού για το αρχέγονο πρότυπο κάθε γυναίκας και ότι σε περίοδο πολέμου ή παγκόσμιας καταστροφής, ένας μάγειρας θα κρατούσε ζωντανή την οικογένειά του, άρα και τα παιδιά της, και σας τρελάνω τελείως.

Όπως και να 'χει, περίμενα να τον συμβουλέψω εγώ και τελικά έφυγα ο ίδιος με συμβουλές. Με στιγμάτισε ο κερατάς. Όσο ζεις μαθαίνεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου