Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017

Ωδή για τις ξενέρωτες


 [Email του αναγνώστη John M.]


«Γαμώ και την επαρχία μου, ξενέρα, βαρεμάρα
Τι γίνεται ρε πούστη μου γαμώ το κερατό μου
μας ρίξανε της καντεμιάς την θεϊκιά κατάρα ;»
Αναρωτιέμαι έρμος εγώ με το μυαλό μου.

Τι πάθανε οι γκόμενες την σήμερον ημέρα
λεσβίες γίνανε χωρίς ορμές και αίμα ;
κλίμ' αλλάζω μα ούτε κει βρίσκω αέρα.
Θα πάω σε ψυχολόγο μπας κ' έχω γω το θέμα …

Δεξιά κ' αριστερά πιάνω κουβέντα
μα στο τέλος με γράφουν κανονικά
συμπεριφορές λες κ' έχουμε βεντέτα
πάρε δώθε ούτε στα φιλικά!

Οι καλές κοπέλες είναι πιασμένες
κ’ οι ελεύθερες μαλακισμένες.
Οι ήδη φίλες δεν παλεύονται
να σου γνωρίσουν δεν.. «καταδέχονται».

Εγώ έτυχε δυο φίλες γιωμένες
να τις δω να μου το γυρίζουνε ερωτικά.
Δε γούσταρε αλλιώς; Ξέκοβα κουβέντες
αντιθέτα από εμέ δεν είχα ζήσει σκηνικά.

Γω που μύριζ' άκυρο κ' «έκοβα λάσπη»
που είχα ξεκάθαρα πράγματα εξ' αρχής
μέχρι και το σε «βλέπω σα φίλο»
κατέληξα ν' ακούσω ο δυστηχής.

Στον δρόμο πέταξα κάποια μαλακία
χιουμοριστικά κ' έμνευση στιγμής
τις έχασα στην επόμενη γωνία
πριν μπω σε άνεση κοίτα να δεις !

«Τα κουνημάτά μου θα σ΄αδοιάσω»
κ’ η εμπειρία σήμανε : cocktease
και τ' αρχίδια μου είπα να πιάσω
αφού αυτά θα ‘περνα εξ' αρχής.

Κακός ναρκισσισμός μεγάλος
ψωνίζονται και προκαλούν ορμές
άλλες κατέχουν όντως κάλλος
μ' άλλες είναι κουράδες ομές.

Ακόμα και τα μπάζα ψωνίζονται
το παίζουνε στο internet μοντέλα
από άντρες ζωάδια ταίζονται
ρουφάνε likes σαν την βδέλα.

Η λίστα επαφών μια τέτοια είχε
κυτταροειδές και χοντροκώλα
δε μιλούσαμε, απλά υπήρχε
να δεις με πρόλαβε η καριόλα

και εχθες μ' έκανε unfriend
-δε την πάλευα άλλο με τα γκομενάκια-
ήθελε μόνο fanclub friend
κ' εγώ αντίθετα της πάταγα γελάκια !

Άκουσα τα σχόλια και πως μιλήσαν
είπα κ' εγώ περί υδάτων και «αέρα»
άκουσαν μα δεν απαντήσαν
και κολυμπήσαν παραπέρα.

Πιο γρήγορα κορίτσια κολυμπάτε
μη τυχόν και σας βιάσουμε
στο νησίδιο απέναντι να πάτε
συγνώμη και που θα σας κοιτάξουμε !

Τρεχάτε κ’ εσείς γαμώ το κερατό σας
μη σας έρθει καμία συμφορά
κ’ αυξήσετε τον κύκλο τον κοινωνικό σας
και δείτε αλληλεπίδραση με διαφορά.

Αράξτε ύστερα πάνω απ’ τα κύματα
μπρούμητα για topless ηλιοθεραπεία
στείλτε και photo σας σε μηνύματα
και μόνο μέσω chat επικοινωνία.

Δυο ήταν, μια φορά κ’ έναν καιρό
μια μέρα μέσα στο καλοκαίρι
καυλάντισα την μια, κυρίως στο νερό
άγγιγμ’ αγγαλιές, κορμί στο χέρι.

Close με τον αριθμό μου και τα λοιπά
-σα να ‘ναι της ματαιότης παγίδα-
και «ναι θα τα πούμε» κ’ αρχίδια καπαμά
μια που τις είδα και δεν τις ξαναείδα !

Πάμε τώρα αλλού, γνώρισα μια
στου σύμπαντος τα τυχαία απάνω
(σα μαλακισμένη κ’ αντικοινωνικιά
σκέψου να ‘ταν από εφτά και άνω)…

Τα είπαμε χαλαρά στα φιλικά
καμιά ώρα κουβέντα γενικά
γαλανομάτα υπό του εφτά
(την έκριβαν τα περιττά κιλά).

Μου μπήκε μια υποψία
στο «χάλασε το κινητό μου»
Στου troll την αυτοψία
κ’ αυτή, γαμώ το κερατό μου.

Μάγκες δείτε τι έγινε -μα το θεό-
Add την έκανα την επόμενη ημέρα
μ' έριξε πλοκ κ' έμεινα να απορρώ
στο άσχετο και δίχως καλημέρα!

Βλέπεις τα πράγματα συνολικά
κ’ απορείς αν είσαι ο μόνος
με άλγεβρα και συναισθηματικά
που μας πάει αυτός ο δρόμος ;

Θα με πιάσουν τα καταθλιπτικά
κινούνται σα χορδές και μένουν στάσιμα
αν υπάρχουν σήμερα θυλικά
-δεν παίζει- μας μισούν θανάσιμα.

(Nαι, οι ιστορίες που αναφέρονται είναι πραγματικές και όπως πάντα,
Ευχαριστώ.)

*[Με την ευκαιρία, όσον αφορά το.. "κέρατο". Στ' αρχίδια σου. Δίνουμε ευχή, να πάνε να γαμηθούνε και οι μισοί στα σχόλια που σε καταδικάζανε. Η κατάσταση ήταν λίγο περίεργη. Δεν έβλεπες θετικά σημάδια και Κάτι μου λέει πως -και λόγο εμπειρίας κ' όλας(μετά από τόσες κρυάδες)-, πως κατά βάθος ήξερες πως θα κατέληγε έτσι κ' αλλιώς. Η μόνη μαλακία πιστεύω είναι πως ένιωσες εκείνη την ώρα, αν είναι να μην νιώθεις καλά που θα το κάνεις (τόσο καθ' όλη την διάρκεια αλλά και μετά που θα το σκέφτεσαι),  άστο καλύτερα]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου