Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

Έριξα άκυρο σε κάρχια Βελγίδα που ήθελε σωφέρ

Δεν περνάνε αυτά εδώ!

Αρχές Αυγούστου, κάπου 2 μέρες πριν φύγω για το 2ο νησί των φετινών μου διακοπών, γνωρίσαμε δύο Βελγίδες σε μπαρ.

Συγκεκριμένα χώθηκε ένας φίλος μου και έμεινε στο σετ κάπου 45 λεπτά. Τον έστειλα για προπόνηση και έκανε το καλύτερο game του. Εγώ τότε ήμουν σε φάση που είχα χωρίσει από αυτή που περάσαμε καλά το καλοκαίρι (και έγινε το ας πούμε κέρατο από απόσταση). Μετά ακολούθησε κατά κάποιο τρόπο χωρισμός. Δηλαδή με θυμήθηκε μία εβδομάδα μετά, μου είπε ότι δεν είναι τόσο "ενθουδιώδης όσο εγώ" και μετά έστελνε απλά μηνύματα για να με ρωτάει τι κάνω κτλ. Είχαν περάσει σχεδόν 2,5 εβδομάδες, δεν είχαμε μιλήσει καν με κάμερα και το πράγμα είχε "παγώσει" τελείως. Άρα ήμουν έτοιμος για κάτι καινούργιο.

Ο φίλος μου δεν πήρε τηλέφωνο γιατί δεν είδε αρκετό IOI. Μέσα χώθηκαν 3 πατσαβούρηδες ηλικίας 40-50, ο ένας μάλιστα είχε μια καράφλα...ανάμεσα στα μαλλιά του. Του κάνω "Καλά ρε μαλάκα, θα πάνε να στις φάνε οι σαβούρηδες;" Ήτανε δύο 7.5 τίμια, η μία κοντή ξανθιά 22 χρονών με πεταχτή κωλάρα και η άλλη ψηλή μελαχρινή 26 χρονών. Το πρόσωπο της κοντούλας για μένα ήταν πιο ωραίο, η ψηλή απλά είχε σώμα λαμπάδα, στο πρόσωπο δεν με τράβαγε τόσο Ας πούμε HB7. Πιάνω την κοντή γιατί είχε πιο καύλα μάτια. Την χορεύω και μετά της λέω "Ο φίλος μου που μιλούσατε πριν θέλει να μάθει το Facebook και το κινητό σου". Μου κάνει "Που είναι;" Της λέω "Έλα να σου δείξω". Όμως το kino συνεχίζει και την έχω από το χεράκι (την συμπάθησα). Την αφήνω στο φίλο μου και ανταλάσσουν στοιχεία.

Shit test: Όταν σκας μύτη με τους πατσαβούρηδες
Ναι αλλά φάνηκε να γουστάρει περισσότερο εμένα. Όχι απλά δεν έκανε accept τον φίλο μου, αλλά παίχτηκε το εξής. Την επόμενη μέρα μου στέλνει αυτή έτοιμα φιλίας! Πως διάολο με βρήκε ρε πούστη μου; Αφού ο φίλος μου έχει κλειστή την λίστα φίλων του! Αν θυμάμαι καλά, παίζει επίτηδες να είχα κάνει like σε 1-2 posts στο προφίλ του μπας και με δει. Κι όμως με βρήκε η άτιμη.

Κανονίσαμε να βγούμε την επόμενη μέρα. Στην αρχή μας είχανε στο "Δεν ξέρω". Εμείς λέμε "Θα πάμε εκεί και θα είναι και ένας ακόμη φίλος μας". Έβαλα και τρίτο στο παιχνίδι για να "μαρκάρει" την ψηλή για obstacle αν χρειαστεί αφού ο άλλος φίλος μου ο κοντός έφαγε άκυρο από την κοντούλα την ξανθιά. Ο ψηλός φίλος μας δεν είναι καν AFC γιατί δεν ψάχνεται με "PUA και μαλακίες" (όπως θα έλεγες εσύ καριολίτσα που με διαβάζεις, ναι εσένα λέω, σε βλέπω), αλλά τουλάχιστον μπορεί με το χιούμορ του να κρατήσει κουβέντα.

Τελικά οι κάρχιες γύρω στις 23:30 προθυμοποιήθηκαν. Και τι κάνουν ρε μαλάκες;

ΣΚΑΝΕ ΣΤΟ ΜΠΑΡ ΜΕ ΤΟΥΣ 3 ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΗΔΕΣ!


Γαμώ τις Βέλγικες σοκολάτες και το κεφάλι σας ζωντόβολα. Ρε πλάκα μας κάνετε; Πασχαλινή σοκολάτα έκπληξη; Τι μας τους φέρατε τους μαλάκες; Για να ζηλέψουμε και καλά; Αυτοί είναι πιο άσχημοι κι από το χρέος της Ελλάδας.

Σοβαρά σας μιλάω τέτοιες μαλακίες ούτε ανήλικη Ελληνίδα δεν θα έκανε. Να σκάσει μύτη ενώ δεν μας ξέρει την επόμενη μέρα και να φέρει τους μαλάκες που γνώρισε (μαζί με εμάς) την προηγούμενη στο μπαρ; Δηλαδή και γαμώ τα shit test, έτσι; Σαν να πάρω εγώ μια MILFάρα που τσιμπουκοπαρακαλάει και να την φέρω μαζί ενώ έχω ραντεβού με δύο ωραίες 30άρες. Δεν θα ξενερώνανε; Ε κάπως έτσι ήτανε η φάση.

Τεσπά εμείς δεν το σχολιάσαμε καν. Στο πούτσο μας. Ο φίλος μου ο κοντός πήρε την Βελγίδα ξανθιά να την χορέψει και μετά από λίγα λεπτά τον γείωσε και πήγε να χορέψει με τους 40άρηδες τους άσχημους. Κάπου εκεί ο φίλος μου κατάλαβε ότι έφαγε άκυρο πανηγυρικό. Ο ψηλός φίλος μου πάντως έκανε παιχνίδι με την ψηλή η οποία -νόμιζα- ότι τον γουστάρει.

Εγώ έφυγα νωρίς γιατί είχα δουλειές. Της γείωσα καλά! Ούτε κουβέντα εκείνο το βράδυ, απλά 3-4 προτάσεις. Το έπαιξα αδιάφορος για να χωθεί ο φίλος αλλά δυστυχώς η κοντή δεν τον γούσταρε. Την επόμενη μέρα στο Facebook ο ψηλός προτείνει να πάμε για μπάνιο. Τρώμε άκυρο. Ήταν σειρά μου να πιάσω κουβέντα με το ξανθό, το οποίο εύκολα το έσκιζα, μιας και με είχε κάνει πρώτη Add. Ε και πλέον αφού ο φίλος έφαγε άκυρο το πεδίο ήταν ελεύθερο:

(Ακολουθεί συζήτηση μεταφρασμένη από τα αγγλικά)
Ξ: Πως πάει σας άρεσε χθες;
HB 7.5: Ναι, ήταν πολύ ωραία. Εσείς πήγατε για μπάνιο;
Ξ: Ναι και τώρα καθίσαμε για φαγητό. Εσείς τι κάνετε;
HB 7.5: Σήμερα πηγαμε στο Ολυμπιακό στάδιο και στο Εθνικό πάρκο.
Ξ: (Της προτείνω μέρη να επισκεφθεί και μου λέει ευχαριστώ): Το βράδυ τι θα κάνετε;
HB 7.5: Δεν ξέρουμε. Μάλλον για καφέ και φαγητό και μετά ξάπλα.
Ξ: Αν θέλετε πάμε εδώ για ποτό (και της δίνω link).
(Με γράφει στο μουνί της και δεν απαντάει. Της στέλνω screenshot από το Happn όπου βρήκα το προφίλ της εκεί! Η κλασική εφαρμογή που εμφανίζει όσους συναντάς.)
Ξ: Σε τσάκωσα!
HB 7.5: Χαχαχα με έπιασες! Δεν ξέρω για σήμερα και αν θα τα καταφέρουμε γιατί είμαστε πτώματα. Σε ευχαριστώ όμως πολύ για την πρόταση. Ελπίζω να έχεις ένα όμορφο βράδυ.
Ξ: Κι εσύ το ίδιο.

(Την επόμενη μέρα στέλνει πρώτη)

HB 7.5: Λέμε να πάμε εδώ, πως το βλέπεις;
Ξ: Α είναι πολύ ωραίο.
HB 7.5: Έχεις ξαναπάει;
Ξ: Ναι, πριν αρκετό καιρό. Έχει ταράτσα και είναι καλή φάση. Να πούμε στις 00:30 ;
HB 7.5: Οκ, τα λέμε εκεί!
(το βράδυ στις...00:20)
HB 7.5: Να το κάνουμε 01:00;
 Ξ: Ναι, αυτό θα σου έλεγα γιατί είχα αρκετή δουλειά. Τώρα ξεκινάω από το σπίτι (tip: είχα ξεκινήσει ήδη 5 λεπτά πριν).

Με τα πολλά τι έκαναν οι κάρχιες; Ήρθανε 01:30! Μας έστησαν μία ώρα! Στο δρόμο η ψηλή Βελγίδα συνάντησε έναν τύπο από την χώρα της, γιατί κατάγεται από Βόρεια Αφρική. Και πήγανε για ναργιλέδες! Εγώ είχα έρθει μόνο με τον ψηλό φίλο μου γιατί ο κοντός είχε φάει το άκυρο και ξενέρωσε. Οπότε ήμασταν φάση 2 με 1. Σε κάποια φάση ο φίλος μου φεύγει γιατί την επόμενη μέρα το πρωί δούλευε.

Μένω εγώ με την ξανθιά! Την ρωτάω για τα ενδιαφέροντά της, αναγνωρίζω ότι είχε και μπράτσο οπότε την ρώτησα "Κάνεις βόλλεϋ ή πας γυμναστήριο; Γιατί διακρίνω μπράτσο" και μου λέει "Πήγαινα γυμναστήριο, ναι. Ωχ φαίνεται πολύ;" (περάστηκε ως neg ότι είπα). Της κάνω το τεστ με τις πόρτες. Βγάζει κόκκινο κρεβάτι στην κόκκινη πόρτα και δίπλα τζάκι οπότε της λέω ότι είναι αρκετά ερωτική και ρομαντική. Συμφώνησε και της άρεσε. Με ρώταγε πράγματα για την δουλειά μου, για την Αθήνα, την ρωτούσα κι εγώ για το Βέλγιο, τα λέγαμε ωραία.

Μετά της πρότεινα να κάνουμε bounce σε ένα ωραίο μέρος στην παραλιακή. Δεν ήθελε. Είχε πάει 03:30 ήδη και ήτανε αργά. Είχε γαμηθεί να χασμουριέται σαν το βόδι από την νύστα! Της είπα να πάμε αύριο. Είπαμε επίσης να πάμε παραλία. Είπε να με πάει στη φίλη της. Στο δρόμο μου κάνει "Να σου πω, φαίνεται πολύ το μπράτσο;" (την έπιασαν οι ανασφάλειες). Της λέω "Κοίτα, οι αναλογίες του σώματός σου και το πως πετάγονται οι μύες είναι αυτό που λέμε στο Smash or Pass....σίγουρο Smash. Οπότε μην ανησυχείς!" και μου λέει "Okay thanks!" Εκεί ήθελα να την πιάσω και να της πω "Οπότε πρέπει να σου κάνω ένα smash...το συντομότερο", να την πάρω αγκαλιά, να της ρίξω ένα γλωσσόφιλο και να το ρισκάρω. Μετά το μετάνιωσα. Θα δείτε γιατί.

Με πήγε στη φίλη της που κοπανιότανε στους ναργιλέδες με τον άλλο τον παπάρα τον οποίο -ακούστε- πέτυχε κατά τύχη στο δρόμο και κατάλαβαν ότι είναι πατριωτάκια! Τον τύπο τον γύρισα και σπίτι για να κάνω την καλή πράξη, δε γαμιέται. Αφού πήγαινε να χωθεί στην ψηλή.

Να δω τον κώλο σου στην παραλία ή να σου ρίξω άκυρο;
Την επόμενη μέρα μιλήσαμε στο Facebook. Μας λέει στο δημόσιο chat "Μας είπατε ότι έχει καθαρές παραλίες που πας μόνο με αυτοκίνητο. Θα θέλατε να πάμε σήμερα σε μία από αυτές;"
Της λέω: "Okay. Κατά τι ώρα να πούμε; "
Μας λέει: "Κατά τις 15:30, απλά να διευκρινίσουμε ότι το βράδυ δεν θα μπορέσουμε. Θα πάμε σε ένα πάρτι του φίλου μας".

ΟΟΟΟΧΙ ΚΑΡΙΟΛΑΚΙ! Σωφεράκο ήθελες; Και τους 40άρηδες τους ήθελες για σωφέρ και τους γείωσες χθες; Ε τώρα θα δεις! Την πιάνω prive.

Ξ: Κοίταξε να δεις, καταρχήν δουλεύουμε οπότε θα μπορούμε στις 17:00. Αλλά να διευκρινίσω ότι δεν είμαστε το "ταξί μόνο για την παραλία".
HB 7.5: Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το τελευταίο. Χθες έλεγες να πάμε παραλία μαζί.
Ξ: Το σχέδιο είναι ολοήμερο και μόνο. Αλλιώς είναι σαν να μας αφήνεις για το βράδυ.
HB 7.5: Τι να σου πω το βλέπεις σκατά το θέμα. Όταν είπες χθες να κανονίσουμε δεν είπαμε κάτι σίγουρο για το βράδυ. Έχουμε να ετοιμάσουμε και βαλίτσες και θέλαμε να πάμε κάπου εδώ κοντά για κάτι γρήγορο.
Ξ: Για το ότι τα βλέπεις σκατά...αυτό που είναι σκατά είναι το να θες να χρησιμοποιήσεις κάποιον μόνο ως "ταξί για την παραλία". Have fun.
HB 7.5: Μαλακίες. Είναι ηλίθιο να θεωρείτε ότι σας χρησιμοποιούμε μόνο για μια κούρσα όταν μας είπατε να πάμε παραλία και το θέλαμε κι εμείς. Το προγραμματίσαμε για την ημέρα και εσύ επιμένεις για το βράδυ. Οπότε το βρίσκω επιθετικό το να μας παρουσιάζεις ως εγωιστές τουρίστες που θέλουν να μας πάτε κάπου ενώ θέλαμε να βγούμε μαζί σας.
Ξ: Είπαμε και για το βράδυ χθες. Για ποτό στη λίμνη της Βουλιαγμένης. Δεν τα θυμάσαι καλά. Αυτοκίνητα έχουμε και οι αποστάσεις είναι μικρές άρα θα προλαβαίνατε να ετοιμαστείτε. Αφού για το βράδυ έχετε άλλα σχέδια πείτε στους φίλους σας να σας πάνε παραλία. Εμάς θα μας χρησιμοποιούσατε μόνο για την παραλία έτσι κι αλλιώς."
HB 7.5: WTF man.  Για το βράδυ κανονίσαμε ήδη να τα πούμε με τα παιδιά που γνωρίσαμε. Αν αισθάνεσαι ότι σε χρησιμοποιούμε επειδή θα τα λέγαμε μέρα και όχι βράδυ τότε οκ. Περίεργη λογική έχετε εκεί πέρα. Εμείς θέλαμε απλά να πάμε στην παραλία και να δούμε λίγο ήλιο με μια παρέα φίλων, αλλά αν επιμένετε να μας βλέπετε σαν δύο εγωίστριες που θέλουν απλά την κούρσα τότε πίστευε ότι θέλεις, δεν με νοιάζει, byeeee.
Ξ: Byeeee!


ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου